rannamees kirjutas:
Ma oleks veidi ettevaatlik konksu suhtes, uuri ajalugu rohkem.
NB! piduriteta haagis 450kg!
Piduriga lubatakse küll 2000kg, aga soovitada seda ei julge.
Käigukast ei kannata rasket haagist ja varsti on omadega õhtal.
2t haagist pole mingi probleem pidevalt vedada (endal kogemus olemas ~5 aastat juba ~1.7t
), muidugi tegu bensiiniga+gaas ja AWD masinaga (4 käiku) - ei tea kuidas 5 käigulised diisli kastid vastu peavad.
Tuleb lasta lihtsalt tihedamini automaatkasti õli vahetada ja mõistusega sõita (a'la sõidustiil nagu manuaaliga). Jõnkse ega midagi kahtlast sees pole, ptüi, ptüi - ei tohi kiita.
Piduritega haagise kohta ütleks seda - korralik 2 teljeline käru + kate on juba tühimassilt ~430kg. Sõitnud nii piduritega ja piduriteta haagistega (koormaga), mille haagise tühimass jääbki reaalselt 400-430kg kanti - politsei pole veel nöökinud kinnipidamisel.
Kuigi olgem ausad-kui 1.7t taga ja piduriteta haagis, siis tõesti tundub auto ees olevat nagu "kelk", mida juhib pidurdamise hetkel käru (pidurid ikka väga pehmed).
Hoo ülesvõtu seisukohalt jällegi