Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Chrysler Sebring 2004 2.7l
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=23&t=15376
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  mojo_S [ Kolmapäev 27 Apr, 2016 10:27 ]
Teema pealkiri:  Chrysler Sebring 2004 2.7l

Tere,
on keegi käinud seda http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php?id=2227788 isendit vaatamas või oskab kuulutuse põhjal midagi arvata?

Tänud ette.

Autor:  m300m [ Kolmapäev 27 Apr, 2016 13:39 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2004 2.7l

Ei oska õelda konkreetse auto kohta aga võin enda autot pakkuda,

http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... rhash=f3aa 2000e eest

Investeeritud korralikult ja siin foorumis ka teema olemas.

Autor:  carlr [ Neljapäev 28 Apr, 2016 0:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2004 2.7l

Oletan, et oled kursis 2.7 mootori eripäradega? Ühesõnaga, soovitaks mootor väga anaalselt üle vaadata, et kaks päeva peale ostmist üllatusi ei tuleks (näiteks sõidad kellestki mööda ja leiad pärast oma kepsu maanteelt). Muidugi, konkreetset isendit ma ei tunne, võib täiesti korralik olla ja aastaid muretult kesta, kui hooldad õigesti.

PS: m300m-i sebring peaks kah päris kobe olema, mis siis, et nina tundub sellel mustal ilusam.

Autor:  Moonwolf1987 [ Kolmapäev 04 Mai, 2016 12:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2004 2.7l

No selge on see,et kahte head asja korraga ei saa!!!
Saad uue nina kuid saad katki auto või
Saad vana ninaga auto ja on tiptop korras AUTO!

Kumma valid?

Autor:  hmm [ Kolmapäev 04 Mai, 2016 13:57 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2004 2.7l

Olen sõitnud 2,7 juba pea 8 aastat... ja normaasle hoolduse korral ei ole seal midagi hullu.
Sebringu teema on siin ka olemas ning sealt saad infot mida jälgida.
Kõigepealt vaata, et masinal puuduksid trööpamise ja hooldamatuse jälejd - st salongis peamiselt, kui salong on OK siis üldjuhul omanik hooldab ka muud asjad.

m330m: mis on see "uuema tüübi kettikomplekt"?
2,7 mootorit on kahte tüüpi.. ja peamine muutus on kontrollsüsteemis - st hooratas... ja PCV süsteemis. Ülejäänud mehhaanika on sama.
Kui mõtled uuema tüübi all paigaldatud õliõrhu kadumisest tingitud ketilõtvumist määral, et klapid pähe ei jookse, siis saan aru. See vidin maksab ~30€ ja on paigaldatav igale 2,7 mootorile.

Sebringul on ka üks ebameeldiv viga, nimelt valtsiääred ustel ja kapotidel kipuvad ussitama, kui need on korras siis soovitan rooste tekkimise ennetamiseks spetsiaalset hooldust, maksab ~100€ kord ja seda tuleks teha iga aasta. Sellega tagad, et ei pea rooste pärast hakkama muretsema juhul kui soovid masinat pikemalt hoida.

Pildipealt on masin ilus.

Autor:  carlr [ Neljapäev 05 Mai, 2016 22:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2004 2.7l

hmm, kas 100 euri on ainult suuremate murekohtade või kogu auto kaitseks?

Autor:  hmm [ Reede 06 Mai, 2016 21:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2004 2.7l

Kogu masin, nii vähemalt sai tehtud 2010 sebring
viewtopic.php?f=1&t=12398

Aga mõne aja pärast võin ka täpsema hinna välja uurida.

Autor:  mojo_S [ Reede 20 Mai, 2016 8:49 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2004 2.7l

Sai siis lõpuks ühe 2004 2.7 Lx versiooni kasuks otsustatud.

Autor:  hmm [ Reede 20 Mai, 2016 11:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2004 2.7l

Nu siis pole muud, kui käi masin üle.
Kas tõesti valtsiäärtes roostet polnud? Isegi kõrvalistuja poolne tagumine uks?
Kui nii, siis kindlasti soovitan roostetõrjet teha ja hoolikalt kohe.
Peal on vanema tüübi mootor 149KW, seda on näha PCV süsteemist. uuema oma on selline, kus PCV värskeõhu sisse võtt on eespoolsel klapikambrikaanel ja väljatõmme koos klapiga tagumisel kaanel.
Uuem mootor on ka 147Kw aga väänet on rohkem madalamatel pööretel.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/