Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 19:30

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 31 Mär, 2015 18:45 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Kuna ma olen väsinud diisli probleemidest juba, siis pöördun teie poole abipalvega. Rääkige mulle bensiini joovatest mootoritest, milline kannatab sõitmist mugavalt, ilma, et jõust puudu jääks ja liigselt kütust põletaks, 10l/100km on keskmisena ok, ma ei ela linnas, nii et ainult linnakulu võib 13 juures olla. Automaat kaste ma üldiselt ka ei soovinud, aga olude sunnil tuleb ilmselt leppida, kuna bensukaid grand voyagere pole ju väga manuaali. Siit ka küsimus, kuidas on chryslerite automaatkastide vastupidavus? Või oskab keegi suisa selle masina kohta midagi öelda?
http://www.auto24.ee/used/1687157
Pole ise eriline Tallinna sõber ja satun sinna heal juhul korra aastas, seega, on keegi ehk vaatamas käinud või oskab juba peale vaadates infot öelda?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 31 Mär, 2015 20:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
Nu 3.3 ja 3.8 kulu on sama ise söidan 3.8 ga juba kolmandat aastat ja pole olnud mingit probleemi suuremat
Muidugi pisikesed vead on aga need ka pöhiliselt tüüp vead
Kütuse kuluks saanud mnt suvel 8-9 ja talvel 9-11 söltub ilmast
Ise soovitan 3.8 minek parem ja mönusam hätta pole jäänud mutta olen möned korrad jäänud aga omal jöul ikka välja saanud ja nagu mainisin siis nendel kütte kulu sama ja muidugi kui leiad siis AWD ikka vali

Ja muidugi nendel see kulu arvestus rohkem peaks olema jala raskusest aga normaalset söites suht norm

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 31 Mär, 2015 21:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 22 Sept, 2013 18:58
Postitusi: 230
Asukoht: Tartumaa, Nõo
Mobiil: 53364298
Aga käigukast? Kuidas on automaat? Käiguvahetused ei käi jõnksuga? Ja on neil mootoritel tüüpvigu? Millised? Püsib mootor ikka enam-vähem kuiv või kipub lekkima? Ei taha diislit enam, üritan leida autot, mis ei pane iga nädal näkku :/


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 31 Mär, 2015 23:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
baxxter kirjutas:
Kuna ma olen väsinud diisli probleemidest juba, siis pöördun teie poole abipalvega. Rääkige mulle bensiini joovatest mootoritest, milline kannatab sõitmist mugavalt, ilma, et jõust puudu jääks ja liigselt kütust põletaks, 10l/100km on keskmisena ok, ma ei ela linnas, nii et ainult linnakulu võib 13 juures olla. Automaat kaste ma üldiselt ka ei soovinud, aga olude sunnil tuleb ilmselt leppida, kuna bensukaid grand voyagere pole ju väga manuaali. Siit ka küsimus, kuidas on chryslerite automaatkastide vastupidavus? Või oskab keegi suisa selle masina kohta midagi öelda?
http://www.auto24.ee/used/1687157
Pole ise eriline Tallinna sõber ja satun sinna heal juhul korra aastas, seega, on keegi ehk vaatamas käinud või oskab juba peale vaadates infot öelda?


Tere. 10L/100km keskmist ei maksa loota. Mul näitab 12keskmist, aga enamasti sõidan gaasiga ja täis/nulli/tühjaks/täis meetodil arvutades on 13,5/100gaasikulu. Bensu peale ringi arvutades teeb 7L/100km. :)
Sõit on sama mugav, jõust puudu ei jää. Täna oli suur ja kõrge käru taga, vastutuulega andis küll kõvasti tunda aga jõudu ikka puudu ei jäänud.
Diislist loobusin just seetõttu, et ei jõudnud seda enam remontida ja üldise jutu järgi on 3,3b/a pommikindel kooslus.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 31 Mär, 2015 23:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
baxxter kirjutas:
Aga käigukast? Kuidas on automaat? Käiguvahetused ei käi jõnksuga? Ja on neil mootoritel tüüpvigu? Millised? Püsib mootor ikka enam-vähem kuiv või kipub lekkima? Ei taha diislit enam, üritan leida autot, mis ei pane iga nädal näkku :/


Automaat on suht sujuv, kui ise roolis pole, ega eriti aru ei saa vahetustest.
Kui ajalugu teada ja auto ise kapotialt ka puhas ja kuiv, siis julgeks soovitada küll.
300 000 pole mingi läbisõit.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Apr, 2015 6:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
Ma oma 3.8 saan kyll 10 keskmiseks ma muidugi söidan palju mnt ja tallinnas kuus korra möned tunnid
Ja 3.8 on ka pommikindel mootoril tüüpvigu pole ja käiku vahetab jah nii et ei saa arugi

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Apr, 2015 9:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Sellise raha eest on seda autot nagu küll


tiku-taku kirjutas:
Ma oma 3.8 saan kyll 10 keskmiseks ma muidugi söidan palju mnt ja tallinnas kuus korra möned tunnid
Ja 3.8 on ka pommikindel mootoril tüüpvigu pole ja käiku vahetab jah nii et ei saa arugi


Käisin siin ka tallinnas 3,8 L trassil näitas 9,5, linnas jäi üllatavalt 12 peale. Huvitav on see et vana 3,8L tarbis kütust 120 ( või oli 140 ) gruisiga sõites 11L ja taga sõitval autol 3,3 L samuti ( kompuutri näidud ). Praeguse 3,8 ma sellist numbrit pole veel saanud aga eks peab proovima. Huvitav on muidugi see et Tallinnas võtab linna sõit vähem kütust kui Rakveres :D

Ma kusagil siin foorumis kirjutasin pikalt võrdluse bensiin v/s diisel ja see kõik hakkas kuidas üks tuttav enne uue auto ostu tegi kalkulatsiooni
aastane läbisõit oli temal kusagil 20 000
diiselauto maksab bensukast rohkem ja tema oma läbisõiduga oleks saanud diisel auto bensukaga "nulli" 7 aasta pärast tingimusel et diislil midagi mootoriga ei juhtu.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Apr, 2015 12:26 
Eemal
Kasutaja
1999 Chrysler 300M

Liitunud: Reede 08 Veebr, 2013 17:56
Postitusi: 714
No ma ei tea,et suur ja raske auto võtab linnas 12 ja keskmine 10 siis peaksid minu 300mid ja sebringud ainult nuusutama kütust sellepeale.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Apr, 2015 12:53 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Ise pidanud 99 aasta 3.8 AWD ja hetkel käes 2002 aasta 3.3 AWD. Mootori koha pealt pole mitte mingeid etteheiteid. Ainus, mis võib lekkida, on klapikambrikaane tihendid. Kui need ära vahetad, siis on mootor üldjoones kuiv. Küünlad-juhtmed ja muud kuluosad, mis tavalise hoolduse käigus vahetatakse, on kordades odavamad, kui diislil. Jõupuudust ei ole ja joomakombed on ka täiesti talutavad. Kui kastis õlitase normis on ja ilusti käike vahetab, siis pole põhjust karta. Ära lõhkuda annab muidugi kõike. Jaksab veda käru, treilerit ja isegi maha murdunud puu tõi mööda põldu metsa äärest ära. Talvel on neliveoga ainult lust. Ega ta suurem asi driftimise pill pole aga paigaltvõtt ja suur lumi pole talle probleem. Samas saab ka ilusti külje ette lasta.
Enda eelmisel, kui ka praegusel on muidugi gaasiseade peal ja reaalne gaasikulu ei morjenda, rahaline kulu 100km peale on igal juhul odavam, kui sama auto diislil. Reeglina on ka bensukatel parem varustus, kui diislitel.
Üldiselt soovitan soojalt. Seda konkreetset masinat soovitasin ka sõbrale, kes omale vojakat tahab.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Apr, 2015 14:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Ma ei väsi kordamast, et suurim kütusekulu erinevuse tekitaja sarnastel autodel on erinevate pedaalitallajate jalg ja sõiduharjumused.
4vedu lisab ca liitri-poolteist. :hi:

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 01 Apr, 2015 15:29 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
rannamees kirjutas:
Ma ei väsi kordamast, et suurim kütusekulu erinevuse tekitaja sarnastel autodel on erinevate pedaalitallajate jalg ja sõiduharjumused.
4vedu lisab ca liitri-poolteist. :hi:

+1
Tegelikult ei maksa karta seda nii meeletut kütusekulu. Minu praegusel on gaasikulu 16 sajale. Olen ise raske jalaga ja Tallinna linn on umbes pooleks maanteega, suviti kiirtee 120-ga. Ei kurda üldse selle üle. Maanteel olen saanud täispaagi meetodil ka 11. Esiveolistel pidi olema võimalik sõita isegi 9 maanteel, kui gaasipedaaliga hellalt ringi käia.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 18 Juun, 2015 23:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 01 Juun, 2012 16:37
Postitusi: 79
Asukoht: Enamasti Tallinn, vahel ka Põlva
Teema küll vana aga mina julgen ka 3,3 ja automaati soovitada.
Oobersti postituses on väga hea võrdlus diisel versus bensiin. Mina olen juba 10 aasta bensiiniusku. Sain enne seda diislitega igasugu janti tunda.
Automaat on linnas väga mugav. Just ummikus. Automaatide töökindlus oli probleem kunagi ammu. Täna on nad päris kobedad.
Nelivedu on juba haruldasem aga talvel on tast reaalselt abi küll. Olete ju näinud talvel magalarajoonis sissesõidetud rööbastes ukerdavaid autosid. Olen ise mitut neist lükkamas käinud, sest seisab risti tee peal ees ja kuhugi ei liigu, sest ratas käib ringi.
Minu automaadil on ka minimaalne leke. Pole mitme aasta jooksul isegi mitte liitrit juurde valanud. Aga kasti külg on märg.

Vana auto on vana ja auto on siiski tarbeese. Kui suudad asja mõistusega võtta ja ei torma igat sahinat või õlipiiska likvideerima, siis edasine sõltub õnnest. Kui tihti loeme foorumitest, et üks mees kiidab autot ja teine nutab kulutatud rahahunnikut.

Mul on kütusekulu maanteel 12 ja linnas 19. Naine opereerib väiksemate numbritega aga tema jalg on oluliselt kergem ja kiirus tagasihoidlikum. Maanteel 10 ei ole raske saavutada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 19 Juun, 2015 14:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 04 Dets, 2014 11:42
Postitusi: 99
Asukoht: Tallinn
Mobiil: 55572223
Kinnitan Meelis777 juttu :)

_________________
CHRYSLER GRAND VOYAGER Limited 3,3 bens/gaas aut 2001


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 32 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia