Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Chrysler Sebring 2.7 limited 2009a.
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=23&t=11510
Leht 1 koguhulgast 2

Autor:  deuce [ Reede 01 Veebr, 2013 10:36 ]
Teema pealkiri:  Chrysler Sebring 2.7 limited 2009a.

Tere,
Pakub huvi selline isend.
Oskab keegi antud mudeli kohta midagi rääkida nii head kui ka halvad küljed. Kui kallid on hooldused ja kuluosad.
Müügil olevatest osad on all 60 000 km sõitnud ja teine pool on üle.
Kas 60 000 km hooldus on mingi suurem hooldus, et ennem maha müüa püütakse.

Ette tänades.

Autor:  deuce [ Reede 01 Veebr, 2013 11:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2.7 limited 2009a.

Väike lisa küsimus kas 2.7 mootor on kett ülekandega?

Autor:  elwood [ Reede 01 Veebr, 2013 17:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2.7 limited 2009a.

Kui mootor on sama, mis vanematel, siis jah.

Autor:  deuce [ Laupäev 02 Veebr, 2013 1:45 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2.7 limited 2009a.

Kui hooldevaba see ketiga mootor on?
väike plaan on selline isend soetada, aga enne sooviks rohkem infot.
Kas ülemiste silberauto on norm koht küsimuste esitamiseks?
Silma jäänud auto on ostetud eestist ja hooldusraamatuga.
Netist uurides jäi silma selline asi, et autos olevaid õlisi tuleks iga 30 000 miili tagant vahetada.

Autor:  -kent- [ Laupäev 02 Veebr, 2013 20:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2.7 limited 2009a.

deuce kirjutas:
Kui hooldevaba see ketiga mootor on?
väike plaan on selline isend soetada, aga enne sooviks rohkem infot.
Kas ülemiste silberauto on norm koht küsimuste esitamiseks?
Silma jäänud auto on ostetud eestist ja hooldusraamatuga.
Netist uurides jäi silma selline asi, et autos olevaid õlisi tuleks iga 30 000 miili tagant vahetada.

30 000 miili???? Uuri mingit teist Netti.Kui see nagu "tihti " ei tundu.

Autor:  deuce [ Esmaspäev 04 Veebr, 2013 12:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2.7 limited 2009a.

lisan siia auto24 lingi hetkel välja valitud autost http://www.auto24.ee/used/1232390
on keegi äkki juba käinud uurimas antud autot enne mind ja oskab midagi pajatada.
Oskab keegi öelda mida (eriskummalist) tuleks jälgida enne ostu konkreetse mudeli juures.

Autor:  elwood [ Esmaspäev 04 Veebr, 2013 15:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2.7 limited 2009a.

Hooldusvälp peaks olema 12 000 km tagant.
Kui pidevalt lühikesed otsad, siis veelgi väiksem välp.

Masina kohta ei oska midagi öelda.

Autor:  deuce [ Teisipäev 05 Veebr, 2013 14:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2.7 limited 2009a.

Sai siis Silberautost järelpärimine tehtud ja tundub, et on korras.
Hooldevälbaks on esinduse poolt 15 000 km.

Autor:  deuce [ Neljapäev 07 Veebr, 2013 13:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2.7 limited 2009a.

Sai siis koju ära toodud Mr Green

Autor:  deuce [ Reede 08 Veebr, 2013 14:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2.7 limited 2009a.

Mingi hetk üritan siis pikemalt pajatada omaniku rubriigis oma uuest liikurist.
Siiamaani on hea tunne.

Autor:  rivo [ Reede 08 Veebr, 2013 23:10 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2.7 limited 2009a.

deuce kirjutas:
Sai siis Silberautost järelpärimine tehtud ja tundub, et on korras.
Hooldevälbaks on esinduse poolt 15 000 km.

Kui tahad, et see mootor sul vähegi säiliks, siis mina vahetaks max. iga 10 000 tagant (kui lühikesi linnaotsi sõidad, siis veel tihemini) õli ja siis kallis ka kvaliteetne täissünt õli kindlasti. Mida lühemaks välba teed, seda kindlam on ootamatut kokkujooksmist vältida. Õlitusprobleemid on väga levinud selle mootori juures.

Autor:  deuce [ Laupäev 09 Veebr, 2013 0:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2.7 limited 2009a.

Kas see õli probleem mitte lahendatud pole?
Konkreetselt see auto on siiani käinud iga 15 000 km tagant hoolduses.
Palju mahutab see mootor õli, kui plaanin õli vahetust teha?

Autor:  hmm [ Laupäev 09 Veebr, 2013 15:01 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2.7 limited 2009a.

Õli probleem peaks olema lahendatud jah, kuid ~80% mootori ehitusest on sama - mootoriplokk. Seega õlikanalid ja õlitus peaks olema sama.
Teisest küljest, eelmistel mootoritel ei olnud lihtsalt soovitust head õli kasutada, sellest need kokkujooksud.

Uutel mootoritel on juba kindel nõue teatud tüüpi õlide kasutamine. Kui sõidad ainult linnas ja alla 30min otsasid siis tasub hakata õli 10000 tagant vahetama. Hea õli korral pole ka 15000 teab mis suur probleem. Kindlasti tuleks vahetada 1x aastas.

Õli 5W30 täissünt tootjatest siis Motul, Castrol, Penzoil, Mobil, BP,...minul endal on väga head kogemused Motuliga, kehvad kogemused Addinol ja Championiga.
Lisaks tasub jälgida vahutamise ja kuumataluvuse omadusi. Üldjuhul mida kallim õli seda parem, kuid kohati on kallim õli mõeldud väga voolavaks ja kergeks... samas määrimise omadused on säilinud. Liiga kallid õlid on ekstreemsetes tingimustes töötamiseks mõeldud ja need vahetatakse üldjuhul kohe pärast tingimuste muutumist ära (nt rallil ainult ühe rallipäeva piires... jne)

Õlikogust vaata hooldusraamatust. Loogiliselt võttes peaks olema 4,7L samas mine tea, ehk on kogust suurendatud (2,6V6 VW mootoris on 5,4L...)

Autor:  deuce [ Laupäev 09 Veebr, 2013 16:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2.7 limited 2009a.

Kus kohast oleks kõige mõistlikum õlifiltrit endale soetada.

Autor:  laf1247 [ Laupäev 09 Veebr, 2013 19:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Sebring 2.7 limited 2009a.

deuce kirjutas:
Kus kohast oleks kõige mõistlikum õlifiltrit endale soetada.


Soovitatavalt autovaruosadega kauplevast asutusest. Tootja võiks olla nt. MANN ,Nipparts, VIX jne :D

Leht 1 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/