Tänane kuupäev Pühapäev 23 Juun, 2024 5:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Veebr, 2009 18:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
USA saanide automaatkastide "kehvast töökindlusest" pajatavad tavaliselt need, kes pole elu sees ise nendega sõitnud. Pigem vastab tõele see, et ennem lendab manuaal kui automaatkast pudinateks.
Samas tõesti- mõni on hullusehoos endal munadki ise maha lõiganud, mis see käigukast siis ära rikkuda on? Ja remonti tehakse Eestiski juba ammu neile automaatidele, peaasi, et esindusse ei mindaks vaid leitaks mees, kes ka teab mida ta teeb, mitte ei liida ega lahuta seda kasti pooleks ja kokku.
Suremuse enimlevinud põhjus on siiski inimese sekkumine või siis mittesekkumine hoolduse ja õlivahetuse küsimustes, järgmine on katse/eksituse moel remontimine, mille tagajärg on samuti tavaliselt see exitus letalis.
Manuaalil rapsib käike inimene ja teeb seda oma suva järgi, tallab sidurit, laseb selle raksuga lahti jne. Igaks juhuks veel ehk toimetab vahest nii, et käigud lähevad segamini jms.
Automaat teab ise, millal käigu vahetab, ehk siis, kui on kõige otstarbekam, ei rapsi tühja ja kuulab alati sõna.
Ja on väga tänulik hea kohtlemise eest ja kaua.

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Veebr, 2009 20:35 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
andrus49 kirjutas:
Paadunud manuaali fänn!

See on Obersti väljamõeldud liignimi minule. Mul lihtsalt diislid siiamaani olnud, millel manuaal küljes, olen manuaali häid külgi esile toonud, aga automaati pole kunagi maha teinud Mr Green

(krt, maru hää vabandus tuli välja Mr Green )

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Veebr, 2009 22:22 
Eemal
Kasutaja
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Esmaspäev 28 Jaan, 2008 17:35
Postitusi: 307
kui saad automaadi juba ostes korraliku ,siis pole midagi..hoolitse nii nagu ettenähtud..õlivahetused ja ära kisu kõiku välja ilma asjata...ei juhtu midagi..kui hakkad ise lõhkuma ja enne ei olnud ka ta hästi hoitud ..siis võib jah kergelt läbi minna..automaati ostes peab teadma paari nippi..ostmise jaoks... ja siis ei kuku orki


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Veebr, 2009 0:26 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Cirrus

Liitunud: Laupäev 17 Jaan, 2009 17:03
Postitusi: 31
..ja need nipid on? :roll:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Veebr, 2009 0:33 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
mina ostaks sinu asemel üldse chevrolet transsport'i...
mootoriks on neil 3.4 automaat. 138kw...

võimu on kohe väga palju ja bensukulu on ka suht normis...
käisin suvel samaasugusega itaalias... sõitsime jutti ja keskmiseks kuluks tuli sinan jõudes 8.4l sajale...

ja see ei transsport ei lagune ka niii jubedalt nagu voyager seda teeb. transsport poel küll euroopas nii tuntud aga minu arvamus on see et transsport on parem:D

ja transspordi hind on palju parem...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Veebr, 2009 0:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Lennar kirjutas:
mina ostaks sinu asemel üldse chevrolet transsport'i...
mootoriks on neil 3.4 automaat. 138kw...

võimu on kohe väga palju ja bensukulu on ka suht normis...
käisin suvel samaasugusega itaalias... sõitsime jutti ja keskmiseks kuluks tuli sinan jõudes 8.4l sajale...

ja see ei transsport ei lagune ka niii jubedalt nagu voyager seda teeb. transsport pole küll euroopas nii tuntud, aga minu arvamus on see, et transsport on parem:D

ja transspordi hind on palju parem...

Olen omanud üle 3 litrase mootoriga Luminat, kui 2,3 manuaal TransSporti. Jah..mugavad autod..ja sõidetud nendega ikka 10 tuhandeid kilomeetreid..Ja ma ei ütleks, et nad laguneksid vähem või rohkem. Iga mees kiidab oma riista - selle jutu kokkuvõte. Miski Euroopa trett pole näitaja..TransSpordiga kulgesin läbi nii Venemaa (Valgevene) kui pool Euroopat. Ja sõidab norm..laguneb nagu iga auto. Kuid Voyasse istudes leidsin selle mugavama ja praktilise olevat. Isegi need mõlemapoolsed külguksed plussiks..ja minu arust ruumi rohkem sees. Jupid neil suht samas hinnas - kuigi kaalukauss Voya kasuks, sest neid liigub rohkem ja juppe saab ka romulatest. Transaga jääd jänni ses suhtes. Kütusekulust: sellest 3,1 sest Luminast ma ei räägigi..see lihtsalt oli joodik..Pontiac..aga vaatamata oma 2,3 le ja manuaalile..(mis pidi olema erimudel ja eriti kokkuhoidlik)...sain treti ajal keskmiseks ikkagi 8,5..sest oli inimesi peal ja asju kah. Voyaga..mootoriga 3,8, ja kah reisijate ja asjadega..saan keskmiseks 8,1 millegiga. Samas on mul varuks hulk powerit ja hobuseid, mis kindlustab kindlama möödasõidu jne. Ja vaadates Voyade turgu Eestis - saan juppe kah suht kohe..ja mõndasid ka romulast. Ka see mängib rolli. Samas. auto on maitseasi ja maitsete üle ei vaielda. Tean venda, kes ostis endale säästukäru Daewoo (made in Ukraina) ja on sillas..ta ei oska paremat tahtagi..krutib kangiga oma aknaid..külmetab selga ja naudib ragisevat/vappuvat veermikku..samas tean ka sõpra, kes ostis pea pooleteist milli eest Mersu ja kirub maapõhja..sülitades nahast jahutuse/soojendusega kõrvalistmele. Me ei kiida/laida siin autosid..igaühele oma..aga kuna tegu siiski Chrysla klubiga..siis muid asju siin ei reklaami..See oleks respect selle foorumi ja üldse elustiili kohta.

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Veebr, 2009 1:11 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
aga sina pead silmas vana kerega transsporti ( kui sa räägid 2.3 ja 3.8 mootrist) mina räägin sellest mis 97 välja tuli ja on ikka väga teistsugusem...


voyager on top kolmes lagunemise osas (mahtuniversaalide seas)

aga selles suhtes on sul jah õigus, et iga mees kiidab oma...

samas ka ex iga Li** kiidab oma VI***


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Veebr, 2009 1:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Ok..ei väitle..me siin teemas räägime manuaal ja automaatkastidest. Kumba valida..Automarke siin järjestusse ei sea..selleks saab teha uue teema..sest arvamusi seinast seina ja ma pole veel näinud autot mis ei lagune..ja omanud neid ikka tublilt üle poolesaja. Aga arvamused käigukastidest siis..väga teretulnud, et algataja saaks aru, kumba valida.

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Veebr, 2009 10:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
TransSporteri üheks "puuduseks" on nende vähesus ja sellega ka nende puudumine romulates. Olen ühe sõbrantsi saani pärast selle asjaga kokku puutunud. Märgusõnaks veel: Opel Sintra ja Vauxhall, need ta euronimed. Ja originaalasjad on puha tellitav kaup. Aga küllap neid sigineb juurde. Olen ise sõinud, sõidus miskit erinevust erilist Voyager-iga ei täheldanud, küll oli esiklaas kuidagi kummaliselt "väike".

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Veebr, 2009 11:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Olen omanud nii Voyageri kui ka Chevrolet. Viimase kohta pisike ajalugu siin
http://minivan.pri.ee/foorum/viewtopic. ... sc&start=0

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Veebr, 2009 12:36 
Eemal
Kasutaja
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Esmaspäev 28 Jaan, 2008 17:35
Postitusi: 307
esimene nipp...käik sisse ja gaas põhja....kui ´ära poob` nagu hakkas välja surema..või auto surebki välja, siis käigukast tuksis..
teine nipp..kui õnnestub proovisõit teha nii et mägi jääb tee peale, või mingigi kallak ( siis nina ikka üles poole)..siis jalg gaasi pealt maha. Kui auto vähemalt seisab ja tagasi ei lange..on ok..kui auto läheb ise edasi..on väga hea korras ja kui langeb tagasi..on suured numbrid tulemas.
Järgi proovitud..mul oli opel..automaat..ja plekk mädanes ümbert ära..aga kast ei teinud piuksugi..täiesti korras..
Nii käisin ka sebringuid tallinnas proovimas..kõik müüjad läksid näost punaseks, aga kallakut ei olnud mul võtta :roll: :niks:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Veebr, 2009 13:31 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
Opel Sintra on jah "peaaegu" sama nagu transsport vahe on ainult selles et yks on pikk (trantssport) ja teine lühike (sintra), sama vahe nagu voyageril ja grand voyageril.

erinevus on siis veel mootoris ja käigukastis ning kyleplastid on väga erinevad. trantsspordil on laiad ja sintral sellised peenikesed nagu opelitel ikka.

aga kui teema juurde jääda siis kas manuaal või automaat, siis mina soovitan ka automaati... kui kast ikka korras on siis on just see mis loeb


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Veebr, 2009 14:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
grity kirjutas:
esimene nipp...käik sisse ja gaas põhja....kui ´ära poob` nagu hakkas välja surema..või auto surebki välja, siis käigukast tuksis..
teine nipp..kui õnnestub proovisõit teha nii et mägi jääb tee peale, või mingigi kallak ( siis nina ikka üles poole)..siis jalg gaasi pealt maha. Kui auto vähemalt seisab ja tagasi ei lange..on ok..kui auto läheb ise edasi..on väga hea korras ja kui langeb tagasi..on suured numbrid tulemas.
Järgi proovitud..mul oli opel..automaat..japlekk mädanes ümbert ära..aga kast ei teinud piuksugi..täiesti korras..
Nii käisin ka sebringuid tallinnas proovimas..kõik müüjad läksid näost punaseks, aga kallakut ei olnud mul võtta :roll: :niks:


Aitab ka sellest kui tasasel maapinnal, D asendis vedu taga on, ja vaikselt liikuma hakkab.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Veebr, 2009 17:27 
Eemal
Kasutaja
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Esmaspäev 28 Jaan, 2008 17:35
Postitusi: 307
eejah..nii mulle õpetati, kuidas kindlalt teada saada..ja eks neid nippe tuleb ju juurde :) :niks:
Lennar..mu oli opel omega 93´a... :oops:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 17 Veebr, 2009 17:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 15 Nov, 2006 15:58
Postitusi: 528
Asukoht: Linna lähedal maal
kuule grity.
panin tähele, et sul sama lause motona kirjas kui minulgi- millest see? Oskad seletada?

_________________
Iga asi tuleb omal ajal või siis natuke hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 37 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 168 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia