Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 2:57

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 100 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Mär, 2010 6:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Neljapäev 04 Mär, 2010 0:53
Postitusi: 320
Asukoht: Viljandi/kuopio
Mobiil: 37256755630
1, Mitsubishi eclipse 1.8 mootoriga
2. Plymputh laser 2.0
3. Vw golf 3
4. Eagle talon Tsi AWD 2.0T 4wd(alles)
5. Nissan sunny wagon masuudipress(alles)
6; Mitsubishi eclipse GSX 2.0T 4wd(alles)
7:Chrysler Voyager 3.3 (alles)

Suht lyhike võrreldes teisi Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Mär, 2010 11:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 12 Nov, 2008 15:55
Postitusi: 71
Asukoht: Eesti
Ameerika autode sõltlane nagu ma olen, on mu nimekiri praegu ja karta on ka et edaspidi igav ja üksluine :)

1. Ford Cougar 2,5 V6 - jubedalt tahtsin Mercury Cougari aga see aeg ei pakutud seda kuskil...
Pilt

2. Dodge Intrepid 2,7 V6 - väga asjalik isend oli, ainult et maja ette ämmaboxi parkimine oli algul natu keeruline - pikkusega ei osanud arvestada :) hoidsin senimaani, kuni Maxima parklas keegi tubli mees tagaluugi ja tagatule ära lõhkus oma autoga ja siis jalga lasi. Sain Leedust uue tule ja siis läks masin müüki.
Pilt

3. Jeep Grand Cherokee 5,2 V8 (minu lemmik) - Paraku tuli poole aasta pärast välja vahetada, kuna naisele ei meeldinud ja vanemad naabrid ei julgenud enam tänaval jalutada.
Pilt

4. Chrysler Concorde 3,2 V6 - See oli esimene auto, millega naine väga rahul oli ja sealt välja tulla ei tahtnud :)
Kahjuks lagunes väga kiiresti ja pidamine läks kallimaks kui Jeepi pidamine.
Pilt

5. Chevrolet Astro 4,3 V6 - Lapsed tahtsid bussi :) Dodge Rami ma ei saanud sellise hinnaga nagu oleksin tahtnud, seega sain natuke väiksema isendi. Tore masin ja tubli tööriist oli, tegi ka üllatusi, näiteks ei hoiatanud kunagi ette, kui kütus hakkas otsa saama :)
Pilt

6. Ford Explorer 4,0 V6 - Selline isend siis, siin on tänavad sellised, kus saab sõita vaid maasturiga ja vahel maal ka vaja käia. Väiksema autoga maal käies jäin lihtsalt pori sisse kinni. Oli küll hästi palju pisivigu, mida eriti ei pannud tähele aga hakkasid häirima, kui nendest teadlik olid...kõik sai likvideeritud ja lõpptulemusena oli hea ja tubli masin.
Pilt

7. Chrysler Voyager 2,5 Tdi
Minu esimene diiiiiisel
Pilt


Viimati muutis aavepo, Esmaspäev 30 Aug, 2010 11:01, muudetud 5 korda kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Mär, 2010 17:34 
Eemal
Kasutaja
2007 Chrysler 300C

Liitunud: Pühapäev 21 Veebr, 2010 13:36
Postitusi: 18
Esimeste autode omamise aastaid ei mäleta... väljalaskeaastaid ka mitte kõigil. Ja keda ikka huvitab... teema rohkem enda jaoks huvitav, saab meenutada :)

1. ZAZ 968M :doh:
2. BMW 323i (v.a 1979?) ostetud vist 1995
3. BMW 728i (v.a 1982) ostetud vist 1998
4. Nissan Patrol 2,8 (v.a.1984?) ostetud ...?
5. Chevy Van (v.a.1984) ostetud ... vist 2000 :thumb:
6. Audi 80 (v.a.1992) ostetud 2004 (uskumatult vastupidav, kolme aasta jooksul vahetatud ainult esitulede pirnid!)
7. Mercedes Benz E280 Lorinser (v.a. 1996) ostetud 2007 ja siiani kaunistab hoovinurka ja ootab aega kosmeetiku juurde :). Peale hullult roostetava kere muid muresid pole olnud. Vahetatud ainult esimesed piduriklotsid ja kettad.
8. Chrysler 300C (v.a. 2007) ostetud 2010 :thumb: siiani OK...


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 08 Mai, 2010 23:39 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 08 Mär, 2009 14:10
Postitusi: 16
Asukoht: Raplamaa Järvakandi
Mobiil: 56729009
Minu lugu kosmiliselt lühike võrreldes nii mõnegagi.

Sissejuhatuseks oli väga uhke tuuninguga Opel Ascona 1.8 mootor ja aastaks 1987 :D (kestis täpselt 1013km)
Järgmiseks sai soetatud tubli ja ökonoomne Mazda 323f 1989a 1,6 väike ja praktiline ning seisab siiani garaažis ja tõenäoliselt ootab metalli viimist aga kuidagi pole raatsinud.
Järgmiseks Toyota corolla 1998a 1,8 sportlik ja edev seljakott mis samuti siiani alles.
Ning lõpuks ka minu lemmik 1998a Grand Voyager 2,4 mootoriga ja seni töötanud minu käes 2,5a laitmatult.

_________________
Mikk Merekivi
Õhtujuht ja pulmaisa
mikkmerekivi@gmail.com


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 09 Mai, 2010 17:17 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
1. Kõige esimene oli sõbraga kahepeale Mosse 408, roheline/hall. Käigukang oli rooli juures. Aastat ei mäleta. Sai mingi aeg sõbrale maha müüdud ja see keeras enn kojujõudmist üle katuse.
2. Minu enda esimene auto oli ZAZ 968, punane. Aastat samuti ei mäleta. Autol dokumente polnud ja oli päris roostes. Mingi aja pärast läks vanarauaks.
3. Sain load ja siis ostsin ZAZ 968M-i, valge, 1985a 1.2L, 30kW. Sellega sõitsin pea kolm aastat. Selle aja jooksul sai korra üle katuse keeratud ja kere vahetus tehtud. Sisse sai panna sportrool ja klaasid toonida. Esiistmed sai välja vahetatud mingiste Opeli omade vastu. Palju naljakaid mälestusi ja seiklusi on selle masinaga meeles. Auto siiani alles.
4. Opel Omega 2.0 AUT, tumesinine, 1987, 85kW. Kere oli koledasti roostes ja ei tahtnud kuidagi koos püsida. Suur ja mugav auto. Peale mõningast remonti läks müüki.
5. Audi 100 2.2i, valge, 1985, 101kW. Masin oli seisnud kaua. Pesu ja pisiremont tegid tast elulooma ja teenis mind laitmatult. Pidurite hüdrovõimendiga oli jama ja peale seda läks vahetusse järgmise auto vastu.
6. Audi 200 2.1 Turbo Quattro, tumesinine, 1984, 134kW. Masinal olid peal kõikmõeldavad lisad. Automaatne kliimaseade, lukustatavad difrid, poolnahksisu jne. Mingi aeg sõitis täitsa korralikult ja siis hakkasid probleemid. Võtsin ette tõsisema remondi. Mootor lahti ja kõik uued jupid sisse, rõngad-saaled-tihendid jne. Paralleelselt sai ka kõik pidurikettad-klotsid-trossid vahetatud ja remonditud. Panin kokku ja sain vähe aega sõita. Siis hakkas mingi elektrisüsteemi kala. Niiapalju kui sain tegin seda korda. Turborõhku ja kütusekogust suurendasin. Elektrijamad jätkusid. Juhtmestik vaja vahetada, juhtmed vanad ja pragulised. Ei hakanud seda enam tegema. Olin juba piisavalt halle ajurakke tekitanud omale sellega. Närvid olid läbi ja müüsin auto maha, odavalt. Hävisin meeletult. Järgmine omanik viitsis elektrisüsteemi korda teha ja sai masina sõitma. Liikud roppu moodi edasi, kuni käigukast ja sidur enam vastu ei pidanud. Müüs omakorda edasi ja järgmine omanik lappis kasti ja siduri ringi ja 2 nädalat sõitu ja katus ees puusse:(. Nii ta siis maha kanti. Väga kahju sellest autost tegelikult, omamoodi armas projekt oli mulle.
7. Ford Escort 1.3, punane, 1989, u.45kW. Sain soome tööle ja siis oli vaja ökomasinat. Uimane ja lärmakas. Töölkäimise auto, ei hoolitsenud tema eest praktiliselt üldse. Saab otsa, siis saab, ostan järgmise odava panni. Aasta aega teenis mind truult. Siis läks vanarauaks.
8. Volkswagen Jetta 1.6, punane, 1987, 55kW. Sain ilma eest soomest töökaaslase käest. Kere oli värvitud mitut erinevat punast tooni. Värvisi ise (esimest korda elus) töökojas kiirelt üle. Tööstusliku värvi ja tööstusliku värvipüstoliga. Poolmatt värv jättis auto omamoodi efektsena. Tõin ta Eestisse ja võtsin arvele. Sõitsin samamoodi soome vahet temaga. Mingi aeg hakkas karburaator jukerdama. Vend susis ja pusis seal midagi teha. Sai siis millegi suvalise sobiva vastu vahetatud. Ise olin selleks ajaks juba Soomest Norra tööle läinud. Merele. Sii polnud autot vaja ja vend sõitis ja remontis.
9. Chevrolet Camaro 5.7 V8, punane, 1997, 210kW. Selle masina ost oli lihtsalt hetkeemotsiooni ajel tehtud. Tegelikult otsisin omale Dodge RAMi kastikat. Olin juba leidnud ka ühe ja müüjaga kokku saanud. Müüja ei olnud nõus hinnast alla andma, aga lubas korda teha kõik vead, mis mulle silma jäid. Aeg venis. Paar korda helistasin, siis sain vastuseks, et ei ole olnud aega ja siis pole juppe jõudnud jne. Ootasin veel. Mingi hetk hakkasin uuesti ringi vaatama, et kaua võib. Leidsin puht juhuslikult mööda autoplatse käies Camaro. Huvi pärast küsisin müüjalt võtmed ja tegin proovisõitu. Ja nüüd ta minu käes ongi:D. Sõidan ainult suviti ja talvel seisab garaazis. Eriliselt armsaks saanud. Pean teda hobiautona siiani.
10. Audi 90 2.3 Quattro, must, 1990, 100kW. Merel tööl käies viskas jukerdav Jetta kopa ette. Hakkasin ringi vaatama ja tahtsin omale BMW-d. See mis hinna poolest sobis, oli lahja mootoriga ja ilus. Suurema mootoriga ilusad maksid liiga palju. Ja raibet ka ei tahtnud. Käisin ringi ja otsisin. Ja jällegi juhuslikult koperdasin Tartus otsa sellele Audile. Vaatasin, et kena välimusega, hele sisu, üpalju lisasi ja nelivedune ka veel (talv oli). Kiire proovisõit ja natuke kauplemist. Vahetasin Jetta ja pakikese sularaha Audi vastu. Audi teenis hästi. soojaks läks hästi, lumes sõitis hästi ja ei virisenud üldse selle auto üle. Pidasin teda üle kahe talve. Tulin merelt ära ja sain eestisse töö. Siis tuli ka ametiauto, VW Transporter. Polnud enam otsest vajadust isikliku auto järgi. Nii ta mul vedeles mingi aeg, kuni vend ostis ta ära. Vahetas mingi aeg plokikaane tihendi ja tegi veel pisiremonti. Ja müüs ta Soome.
11. Hyundai Coupe 1.6, hõbe, 2003, 77kW. Võtsin naise ja temaga kaasa see auto tuligi. Liisingut pean maksma. Hea ja väga öko. Efektne ja stiilne linnaauto naisele. Minu jaoks on vedrustus natuke liiga jäik. Remonti pole vajanud, ainult õli olen vahetanud ja korralist hooldust teinud. Minu arvamus muutus Hyundaist seoses selle autoga paremuse suunas väga palju.

Praegusel hetkel on tööautoks MB Sprinter. Saan ka kõik asjad ära aetud.
Hyundai oleks vaja maha müüa või suurema auto vastu vahetada. Pisipere on suvel lisandumas.
Camarost ei tahaks loobuda, aga tema müük vähendaks oluliselt maja laenumaksete suurust osalise laenu tagasi maksmisega.

Niisiis, müügis on Hyundai Coupe ja Chevrolet Camaro. Täpsem info 529 3697. Rivo

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Mai, 2010 17:23 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 01 Nov, 2009 20:52
Postitusi: 11
1. Esimene oma masin oli 72a Vaz 2101, 1,2l mootoriga ja fiati märkidega erinevatel detailidel- sel ajal vist tulid vaz-id fiatist. Aasta oli siis 1998 ja ülikooli oli uhke sõita autoga :D
2. Aastal 1999 tuli Golf 2 84a 1,3l- hea öko koolis käia.
3. 2000a sai omandatud Vento'98a 1,8l, suht muretu kulgemine, odavad jupid ja eriti midagi vaja teha ka polnud. "Tänu" avariile maanteel kandis kindlustus auto maha.
4. 2002a aste edasi ja Vento VR6 2,8l , võiks öelda, et selle autoga hakkasgi asi käest minema ja väiksed mootorid ei pakkunud pinget enam. Sõbrad muidugi narrisid, et olen politsei VR6 tagaistmel nii palju istunud, et tahtsin nüüd juhiistet ka proovida.
5. 2005a "eksisin" õigelt teelt paljude arvates ja ostsin Alfa Romeo 156 v6 2,5l
6. 2006a algus sai siis ostetud Voyager SE'97 3,3l, kuna (suusa)reisideks pidin laenama kogu aeg sõprade busse. Seepärast ka selline ost. 3a oli masin :pai: , aga eks kõik, mis sõidab palju, vajab vist ka palju hoolt.
7. 2008lõpp sai ostetud järgmine AR, seekord siis 156GTA v6 3,2l. Parema juhitavusega masinat on vist raske ette kujutada.

Mingi hetk oli hoovis siis Voya, 2,5l ja 3,2l Alfad. 2,5l läks müüki ja alles siis 3,2l AR ja 3,3l Voya.
Hetkel vaatan Express/Savana poole- mugavat bussi on vaja pikkadeks otsteks ja väikesed mootorid (1,9tdi, 2,5tdi jne) ei paelu enam. Miks?

_________________
Voyager 3,3l '98
AR 156GTA ´03


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Mai, 2010 19:06 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2005 Chrysler Pacifica

Liitunud: Kolmapäev 19 Mai, 2010 21:14
Postitusi: 22
Asukoht: Tallinn
Minu jaoks algas sõit Mazdaga.
1. Mazda 626 '84 2,0 l bensiin - väga lihtne ja stabiilne masin
2. Peugeot Boxer '98 2,4 l diisel - see oli põnev masin, oskas üllatada. Lõpuks tuli mootori kap.remont teha.
3. Jeep Cherokee '88 4 l bensiin - esialgu oli kõvasti kõpitsemist aga siis oli hea sõita küll
Siis tulid ametiautod:
1. SsangYang Musso Soprt '06 2,9 l diisel - omapärane masin, mugav oli sõita. Kastika kohta väga pehme aga töökindlust küll ei olnud.
2. Toyota Hilux '07 2,4 l diisel - tõsine tööloom, mõned probleemid olid näiteks turboga aga muidu ok.
2. Toyota Hilux '09 2,4 l diisel - natuke mugavam tööloom.

Ja nüüd on lisaks ametiautole Chrysler Pacifica '05 3,5 l bensiin - ei ole veel eriti tarbinud aga esimesed muljed on küll head.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Mai, 2010 23:42 
Eemal
Kasutaja
2005 Chrysler Voyager

Liitunud: Esmaspäev 16 Nov, 2009 19:11
Postitusi: 14
Minu esimene auto oli VAZ 2101 73a. seda sai mootori ja veermiku suhtes tuunitud nii kaua, kui selle tumebeez kere otseses mõttes ära lagunes, hea auto oli.
Siis sai muretsetud Honda Aerotek 88a. 86kw sama aegselt oli töö autoks kastikas MB 407 77a. hiljem muretsesin ühe mersu veel, aga sellega mina sina peale ei saanud (ainuke siiani old autodest) siis tuli kaks aastat autovaba aega, mis lõppes naisevõtu ja Nissan Primera 94a. ostuga.
Hetkel on naisel Ford Focus 05a. ja ise sõidan Chrysler Voyaga 05a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 03 Juul, 2010 15:59 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler New Yorker

Liitunud: Pühapäev 14 Dets, 2008 21:52
Postitusi: 142
Asukoht: Tallinn
Mobiil: 56689588
no ma panen siis siia ka paar rida nimelt esimene masin üldse meil oli mosse 407 millega sai terve eesti läbi sõita.
teine oli jälle mosse 2140
oh imet ja kolmaski oli mosse 412 :P
siis tuli margi vahetus nimelt ostsin odavalt datsuni universaal kerega aasta 82
http://www.carrating.org/car.php?9562
se kahjuks ootab paremaid aegu praegu ;)
vahe peal oli ka sierra aga väga lühikest aega kuna se lihtsalt ei istunud mulle mudeli aastat ei mäleta
siis tuli passat 90. 2,0 doch
http://www.carrating.org/car.php?9560
se läks kahjuk eelmine aasta müüki :(
ja nüüd siis olen pidama jäänud selle peale aastast 97.
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 03 Juul, 2010 23:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 03 Okt, 2009 19:07
Postitusi: 16
Asukoht: Kunda
Esimene on ikka kõige meeldejäävam, aasta oli 1973, panin selle ise kokku, timmisin ja värvisin ja mässasin hulk aega, aga asja sai ja mitu head aastat sõitsin, kuni lõpuks väsis ära ja müüsin 500 rutsi eest maha. See oli 1951 aasta M-400, millele aretasin M-407 mootori koos esisillaga ja M-408 tagasilla. Käigukast jäi originaal, kuna ei saanud oma jõuga kardaani lühemaks. Neid kaste ikka läks laiali mitu tükki, aga alati oli üks korras tagavaraks. Siis tuli ZAZ968M, M-412, Volga GAZ-21, Fiat 127M, Ford-Fiesta, Opel Rekord, Nissan Primera, Peugeot 306, Ford Escort 1,8D, ja nüüd vanast peast sõidan rahuliku Voyager 2,0-98a. Varsti saab aasta ja olen väga rahul.

_________________
Chrysler Voyager 98.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 07 Juul, 2010 16:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 24 Aug, 2009 16:13
Postitusi: 15
98 Ford Puma 1.7 92kW
02 Kia Sportage 2.0 96kW
92 Opel Astra GSI16V 2.0 110kW
05 Chrysler Sebring 2.7 149kW


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 25 Juul, 2010 19:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 04 Juul, 2010 21:11
Postitusi: 17
Ford Sierra 2.0 OHC
Chevrolet Caprice Classic 5.0
Saab 9000 2.3 Turbo
Saab 900NG 2.0 Turbo
Grand Voyager 95 2.5td momendil.

Äkki midagi meelest läinud, kuid tõdema peab FAKTI et SAABNET.EE vastu küll midagi informatiivsuse ning operatiivsuse suhtes ei saa..!

_________________
FOORUM KORRALIKUMAKS!!!!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 27 Juul, 2010 15:05 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
peab ka tõdema fakti et saabnetist ei saa sa palju voyageri kohta teada ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Sept, 2012 0:39 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
rivo kirjutas:
1. Kõige esimene oli sõbraga kahepeale Mosse 408, roheline/hall. Käigukang oli rooli juures. Aastat ei mäleta. Sai mingi aeg sõbrale maha müüdud ja see keeras enn kojujõudmist üle katuse.
2. Minu enda esimene auto oli ZAZ 968, punane. Aastat samuti ei mäleta. Autol dokumente polnud ja oli päris roostes. Mingi aja pärast läks vanarauaks.
3. Sain load ja siis ostsin ZAZ 968M-i, valge, 1985a 1.2L, 30kW. Sellega sõitsin pea kolm aastat. Selle aja jooksul sai korra üle katuse keeratud ja kere vahetus tehtud. Sisse sai panna sportrool ja klaasid toonida. Esiistmed sai välja vahetatud mingiste Opeli omade vastu. Palju naljakaid mälestusi ja seiklusi on selle masinaga meeles. Auto siiani alles.
4. Opel Omega 2.0 AUT, tumesinine, 1987, 85kW. Kere oli koledasti roostes ja ei tahtnud kuidagi koos püsida. Suur ja mugav auto. Peale mõningast remonti läks müüki.
5. Audi 100 2.2i, valge, 1985, 101kW. Masin oli seisnud kaua. Pesu ja pisiremont tegid tast elulooma ja teenis mind laitmatult. Pidurite hüdrovõimendiga oli jama ja peale seda läks vahetusse järgmise auto vastu.
6. Audi 200 2.1 Turbo Quattro, tumesinine, 1984, 134kW. Masinal olid peal kõikmõeldavad lisad. Automaatne kliimaseade, lukustatavad difrid, poolnahksisu jne. Mingi aeg sõitis täitsa korralikult ja siis hakkasid probleemid. Võtsin ette tõsisema remondi. Mootor lahti ja kõik uued jupid sisse, rõngad-saaled-tihendid jne. Paralleelselt sai ka kõik pidurikettad-klotsid-trossid vahetatud ja remonditud. Panin kokku ja sain vähe aega sõita. Siis hakkas mingi elektrisüsteemi kala. Niiapalju kui sain tegin seda korda. Turborõhku ja kütusekogust suurendasin. Elektrijamad jätkusid. Juhtmestik vaja vahetada, juhtmed vanad ja pragulised. Ei hakanud seda enam tegema. Olin juba piisavalt halle ajurakke tekitanud omale sellega. Närvid olid läbi ja müüsin auto maha, odavalt. Hävisin meeletult. Järgmine omanik viitsis elektrisüsteemi korda teha ja sai masina sõitma. Liikud roppu moodi edasi, kuni käigukast ja sidur enam vastu ei pidanud. Müüs omakorda edasi ja järgmine omanik lappis kasti ja siduri ringi ja 2 nädalat sõitu ja katus ees puusse:(. Nii ta siis maha kanti. Väga kahju sellest autost tegelikult, omamoodi armas projekt oli mulle.
7. Ford Escort 1.3, punane, 1989, u.45kW. Sain soome tööle ja siis oli vaja ökomasinat. Uimane ja lärmakas. Töölkäimise auto, ei hoolitsenud tema eest praktiliselt üldse. Saab otsa, siis saab, ostan järgmise odava panni. Aasta aega teenis mind truult. Siis läks vanarauaks.
8. Volkswagen Jetta 1.6, punane, 1987, 55kW. Sain ilma eest soomest töökaaslase käest. Kere oli värvitud mitut erinevat punast tooni. Värvisi ise (esimest korda elus) töökojas kiirelt üle. Tööstusliku värvi ja tööstusliku värvipüstoliga. Poolmatt värv jättis auto omamoodi efektsena. Tõin ta Eestisse ja võtsin arvele. Sõitsin samamoodi soome vahet temaga. Mingi aeg hakkas karburaator jukerdama. Vend susis ja pusis seal midagi teha. Sai siis millegi suvalise sobiva vastu vahetatud. Ise olin selleks ajaks juba Soomest Norra tööle läinud. Merele. Sii polnud autot vaja ja vend sõitis ja remontis.
9. Chevrolet Camaro 5.7 V8, punane, 1997, 210kW. Selle masina ost oli lihtsalt hetkeemotsiooni ajel tehtud. Tegelikult otsisin omale Dodge RAMi kastikat. Olin juba leidnud ka ühe ja müüjaga kokku saanud. Müüja ei olnud nõus hinnast alla andma, aga lubas korda teha kõik vead, mis mulle silma jäid. Aeg venis. Paar korda helistasin, siis sain vastuseks, et ei ole olnud aega ja siis pole juppe jõudnud jne. Ootasin veel. Mingi hetk hakkasin uuesti ringi vaatama, et kaua võib. Leidsin puht juhuslikult mööda autoplatse käies Camaro. Huvi pärast küsisin müüjalt võtmed ja tegin proovisõitu. Ja nüüd ta minu käes ongi:D. Sõidan ainult suviti ja talvel seisab garaazis. Eriliselt armsaks saanud. Pean teda hobiautona siiani.
10. Audi 90 2.3 Quattro, must, 1990, 100kW. Merel tööl käies viskas jukerdav Jetta kopa ette. Hakkasin ringi vaatama ja tahtsin omale BMW-d. See mis hinna poolest sobis, oli lahja mootoriga ja ilus. Suurema mootoriga ilusad maksid liiga palju. Ja raibet ka ei tahtnud. Käisin ringi ja otsisin. Ja jällegi juhuslikult koperdasin Tartus otsa sellele Audile. Vaatasin, et kena välimusega, hele sisu, üpalju lisasi ja nelivedune ka veel (talv oli). Kiire proovisõit ja natuke kauplemist. Vahetasin Jetta ja pakikese sularaha Audi vastu. Audi teenis hästi. soojaks läks hästi, lumes sõitis hästi ja ei virisenud üldse selle auto üle. Pidasin teda üle kahe talve. Tulin merelt ära ja sain eestisse töö. Siis tuli ka ametiauto, VW Transporter. Polnud enam otsest vajadust isikliku auto järgi. Nii ta mul vedeles mingi aeg, kuni vend ostis ta ära. Vahetas mingi aeg plokikaane tihendi ja tegi veel pisiremonti. Ja müüs ta Soome.
11. Hyundai Coupe 1.6, hõbe, 2003, 77kW. Võtsin naise ja temaga kaasa see auto tuligi. Liisingut pean maksma. Hea ja väga öko. Efektne ja stiilne linnaauto naisele. Minu jaoks on vedrustus natuke liiga jäik. Remonti pole vajanud, ainult õli olen vahetanud ja korralist hooldust teinud. Minu arvamus muutus Hyundaist seoses selle autoga paremuse suunas väga palju.

Praegusel hetkel on tööautoks MB Sprinter. Saan ka kõik asjad ära aetud.
Hyundai oleks vaja maha müüa või suurema auto vastu vahetada. Pisipere on suvel lisandumas.
Camarost ei tahaks loobuda, aga tema müük vähendaks oluliselt maja laenumaksete suurust osalise laenu tagasi maksmisega.

Niisiis, müügis on Hyundai Coupe ja Chevrolet Camaro. Täpsem info 529 3697. Rivo


Vahepeal hulga vett merre voolanud.
Hyundai sai müüdud ja asemele BMW 525 TDSA Touring e39. Auto oli heas korras ja väga mugav ja mõnus sõita. Palju mugavaid lisasi oli peal. Pere suurenes veebruaris ja tuli kange tahtmine midagi veel suuremat omale hankida. BMW sai ostetud 2011 veebruaris, sõita saime täpselt aasta ja 2 kuud, müügikuulutuse peale tuli üks mees õue peale ja ei olnud nõus ilma autota ära minema. Pani rahapaki lauanurgale ja lahkus koos BMW-ga. Müügist sain sendipealt sama raha, mis ostes maksin. Seega nullis :D

Peale BMW müüki oli valikus kas Chevrlolet TransSport Või Grand Voyager. Sai proovitud mitmeid masinaid ja praeguseks on õue peal Grand Voyager 3.8 AWD. Masin kõigi sellele kerele pakutavete lisadega ja ülimugav. Nahast elektritoolid mäludega, Infiniti Acoustic, astmelauad, tagaluugil tiib jne. Sõita on mõnus, ülimugav ja ootan talve, et näha, milleks AWD võimeline on :) Siiani autoga rahul.

Tegelikult vist peaks eraldi teema tegema Chrysleri kohta...

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 18 Sept, 2012 1:46 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 01 Juun, 2012 16:37
Postitusi: 79
Asukoht: Enamasti Tallinn, vahel ka Põlva
1. 1983-1987 laenasin vahel venna corridapunast VAZ 2105-e. Oli tollal kõva sõna tudengi kohta.
2. Siis sain tädilt kingituseks 70 000 km sõitnud Mosse 2140. Nii mõni 2108 rullnokk pidi ehmatusega mu tagatulesid vaatama. Mootor oli ikka ülihea ja töötas Mosse kohta laitmatult.
3. Vist 1990 novembris läksin tööautoga Ukrainasse kaupa tooma. Kusagil perifeerias otsustas üks loomaarsti varustusega GAZ-53 minuga jõudu katsuda. Sain ta ilusti kraavi aga just eelmisel päeval numbrid külge saanud Toyota Hiace esiklaas oli kõrval vastu istme seljatuge. Sealt algas pikk seiklus mis ainult tagantjärgi nii hull ei tundu. Sikutasime veoautoga esiotsa lahti, et rattad liiguks ja nädal hiljem olin omal jalal Tallinnas tagasi. Kogu loo kohta saaks ilmselt väiksemat sorti raamatu kirjutada.
4. Siis sai korda tehtud sõbra poolt üle katuse keeratud 2105.
5. Koos kapitalismuse edenemisega sai soetatud Opel Rekord 2,0 bensukas. Oli ka hea auto.
6. Miski 1995 sain tööautoks Nissan Sunny. Pikalt teda polnud. Pärast laksu Tartu maanteel oli auto 30 senti lühem, minul õnneks ainult kõhuvalu turvavöö rapsimisest.
7. Siis sain tööautoks Nissan Primera 2,0 diisli. Paar aastat hiljem sõitsime Tabasalust miski tunniga Adaverre. See oli diislile liig mis liig ja 20 kilti edasi jooksis mootor kokku.
8. Järgmine oli värskem Primera aga ikka veel diisel. See diisel oli viimaseks piisaks karikas. Rohkem ma diisleid näha ei taha.
9. Naisele sai soetatud Opel Astra 2,0 GTI. Oli küll paras püss aga igatepidi läbiaetud auto. Läks müüki, sest lisaks muule jäi ka kitsaks.
10. 2004 tõin Saksas Renault Nevada. 5 kohta+2 lasteistet pagassis. Oli suht kõva auto.
11. 2006 leiti, et tööautoks sobib ainult tutikas auto ja sain Hyundai Matrixi, mis kärab siiani. 1,6 bensukas ja manuaalkast.
12. Kuna Hyundai on kitsas nagu kilukarp, sai kohe pereautoks soetatud Chryysler Voyager. 2,4 bensiin ja automaat. Naine algul pablas küll, et suur ja automaat ja bensukulu suur. Nädal hiljem oli üliõnnelik, et talle augu pähe rääkisin. Olin juba enne seda autot ameeriklaste usku aga siis lõpuks vormistasin asja ostuga ära.
13.Koos kaksikute sünniga jäi ka Voyager pisut kitsaks. Lisaks Grand Voyagerile piilusin ka Chevy Expressi. Kahjuks oli Chevy kümme tonni kallim ja pangaarvel sellist raha ei vedelenud. Olen nüüd alates jaanuarist 2002 aasta 3,3 AWD Grand Voyageri omanik. Kuna maakodu tee ei kuulu valla esmaste prioriteetide hulka, siis vana Voyaga sai ka lumevangis istutud. Ehk on nüüd lõbusam.

Väga täpselt kõiki numbreid ei mäleta, seega suht üldine ja pikk jutt tuli kokku.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 100 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia