Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 11:14

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 100 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 25 Aug, 2006 18:27 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Teeme siis selle muude masinate teema lahti.
Meie peres algas autoajastu..vist oli 93. aastal, kui sai ostetud:
Fiat 127 See oli paras auto õppimiseks ja noortele inimestele täitsa sõidetav sõiduriist. Toodud oli ta soomest ja kapoti all 0,9 liitrine mootorimürakas :mrgreen:
Nalja sai selle masinaga palju, aga maha ta müüdi ja järgmiseks oli:
Mazda 626 1,6 l 84' aasta väljalase. Ilus helesinine auto oli. Järvel foori taga arvasin, et masin on välja surnud ja keerasin võtit. Ei olnud välja surnud :shock: Lihtsalt oligi nii vaikne.
Pool aastat hiljem sõitis mersu ajakirjandusmaja ees meile täie hooga tagant sisse. Auto oli väljast enam-vähem ok. Ainult 10 senti lühem. :(
Kindlustuse raha sai päris hästi ja järgmiseks oli...
Mazda 626 2,0 LX 86' See polnud küll mitte nii heas seisus, kui eelmine aga mõned aastad teenis ta truult, kuni hakkas meeldima..
Mazda 626 2,0 90' aasta mudel. See oli juba ilusa sprtliku joonega ja väga kena auto. Muidugi paari aasta pärast mitte nii kena kui:
Mazda 626 1,8 92' Selle auto sõitsin peaaegu läbi. Jaapanlastel on kombeks kindlal kuupäeval laiali laguneda ja see vastab ka tõele.
Vahepeal selgus, et me ei mahu MurakaMariga ühte autot jagama ja peresse ilmus Ford Sierra 2,0 92' Nuh see masin on tegelikult meie lähiperes olnud juba kahe aastaselt ja hoitud on teda ülihästi, kuni poiss ta sellel kevadel endale sai. :mrgreen:
Mari otsis endale uut autot ja teate seda naiste auto ostu ju...See punane
Chrysler Neon 2,0 LX 03' lihtsalt oli nii nunnu näoga :lol:
Proovisin minagi seda nunnut autot. Meeldima hakkas :)
Mazda 6-te ma enam ei tahtnud. kui Tallinnas 5 minuti jooksul seda ei kohta..on miskit väga viltu :?
Äärepealt oleks ostnud Volvo S60, aga Mari auto oli nii hea sõita..ainult väiksevõitu...kuni jäi näppu:
Chrysler Sebring 2,7 LX 01' mis ka praegu Karu ringi veab.
Hetkel on see kõik :mrgreen:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 25 Aug, 2006 20:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
Meil hakkas see oma auto teema peale aastal 2002 (oli vist).
Esimeseks autoks saime caztra isa hoovi peal natuke putitamist vajanud Škoda Felicia LX'i (95 aasta). Millel oli kapoti alla samuti mootori mürakas, koguni 1.3 liitrine. Teenis ilusti, sõidetud sai ka ikka päris palju. Jupid olid ka head odavad. Meie punane ferrari oli (150 läks ilusti välja 8))
Ãœhelt maalt sai vaatama hakatud midagi suuremat ja mugavamat. Valikus oli 3 autot Omega, Scorpio ja Stratus.
Tegelikult oli valik lihtne ja alates süsisest 2005 ongi meie liikuriks Stratus LX. Hoopis teine asi ikka. 2.5 on ikka 2.5, mitte 1.3
Kevadest 2007 on süssleri kõrval ka Lincoln Continental Mark V aastast '79. Järjekordselt võib öelda hoopis teine asi. 6,6 liitirit on ikka midagi muud kui 2,5. Sõidumugavuse poolest on süssler mugav ja pisike nagu tellis, sellega võrreldes
Nüüd siis, kevadel '08 järgmine '03 Ford Expedition Eddie Bauer. Mõnus ja suur.. Kui selle tõstetud excursioniga võrrelda, siis on ikka paras punn küll :D.. kunagi ehk tuleb sellegi kord


Edit: auto lisatud

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Viimati muutis Kuripiiritus, Esmaspäev 17 Mär, 2008 21:20, muudetud 4 korda kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 25 Aug, 2006 21:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Vot mina neid aastaid enam ei mäleta vist oli 90 kui sai toodud soomest omale datsun 220C 1977a väljalase, mille sai kenasti korda tehtud ja siis aastapärast puusse pandud (hea tugev auto oli kõik jäid ellu ainult mina oli kael kipsis). Kas oli nüüd siis 92 aasta kui sai uuesti toodud datsun220C 1979 a väljalase kõik jälle sama ainult et ilma puuta ( pilt siin kusagil rippumas). Sinna kõrvale sigines Ford Capri 1969a väljalase. Datsun väks siis mingi aeg müüki ja asemele ilmus 77 aasta BMW 520 (seisab siiani garaasis ja ootab emexit. Mingi aeg läks müüki ford. Vahepeal ei mäletagi kas millegagi liiklesin aga mingi tühimik oli. Võimalus tuli sai ostetud opel omega 2,0 1990 a väljalase ( veel alles ). Nüüd siis sai ostetud 2005 a kevadel Chrysler Town&Country

Kahju on kahest autost 79a datsun ja 69 a fordist :(:(


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 25 Aug, 2006 21:39 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Omanud...mmmm See sama Grand Voyager on mul esimene, mis päriselt minu oma.
Aga oma sõiduoskusi hakkasin ametlikult lihvima Ford Sieraga 1,6 ´82 4käiku (sama mis praegu nukralt maja juures seisab) - vana andis lastele mängimiseks u 4a. tagasi

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 25 Aug, 2006 22:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 04 Apr, 2006 22:20
Postitusi: 91
Asukoht: Räpina
On omatud kahte Ford mondeot 92 ja 96 ja senimaani läheb süda hellaks kui mõtlen neist esimese samblarohelisele värvile ja esiklaasi soojendusele, teise puhul pigistab rinnus tema võime moodustada lai magamisase vaatega tähtedele...oehhhh.....
Chrysler neoni ostsin tema nunnu kuju tõttu, läheb veel aega, kuni fordidest üle saan... :-D . Mootorid seni tõusvas joones 1,6; 1,8; 2,0


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 25 Aug, 2006 22:26 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Mina ostsin oma esimese auto, ZAZ968M, 1992. aasta kevadel. Olin siis 17-aastane koolipoiss. Sai kutsekooli kõrvalt vähe haltuurat tehtud, osa raha juurde laenatud. Meil oli suur pere, vanemad raha ei andnud. Hinnaks oli 2000 rubla. See oli siis see viimane rubla-kevad. Kutsekooli stipp oli vist mingi 80 rubla kuus. Sapakas oli vaatamata oma 9-aastasele vanusele nii koledasti roostes, et kui ta pakkude peale tõstsin siis pidi pea-aegu esisild küljest ära kukkuma ja uksed enam kinni ei läinud. Sai siis kahest kerest üks kokku tehtud. Väga vinge sapakas sai lõpuks. Kord seisin autoga sõbra maja ees ja üks ema umbes 4-5-aastase lapsega läks just mööda. Laps ütles kõva häälega: "Emme, vaata kui ilus auto!". Lapse suu ei valeta :)
Teiseks autoks oli Ziguli, VAZ2101. Selle ostsin siis 2000 krooni eest mis sapaka müügist sain. Ziguliga oli väike õnnetus juhtunud - oli teine kogemata trammiga kokku põrganud. Sai siis siis talle teise auto esimene ots külge keevitatud.
Kolmandaks oli Volvo 244. Peale sapakat ja sigulli oli see nagu kosmoselaev. Vaikne, mugav, suur, välismaa oma... Ainult, et siis hakkas tulema: bensiini võttis see elukas 50 liitrit 100 km peale ja õli 1 liitri lisaks. Jah-jah! 1 liiter 100 km peale! Peale mõningast karbussi timmimist sai küll bensu kulu linnas umbes 23 liitri peale sajale. Külma ilmaga ei tahtnud enam käima minna. Sai siis kompressiooni mõõdetud - ca 3 at-i. Siis hakkas veel pahtel ka küljest ära kukkuma... Oeh, seal oli tehtud "pahtelkeevitust". St. augule oli tagantpoolt asetatud plekitükk ja pealtpoolt pahtel.
Järgmiseks autoks oli avariiline Audi 100 Avant. See oli teise autoga kokku põrganud ja korralikult krousis. Muidu vinge masin - 2.2 või 2.3, mis ta oli, automaatkastiga ja ilusa plüüs-sisuga. Venitasin ja ehitasin seda mitu kuud. Ostsin juppe ja jändasin kuni ühel päeval avastasin, et minu suure hoolega pahteldatud katuses oli pragu :( Sai asjast mõõt täis ja viisin ta romulasse.
Siis olin natuke ilma autota kuna oli kasutada tööauto.
Järgmiseks oli veel üks vana Ziguli 2101. Sellel sai vänt lihvitud ja saaled vahetatud. Muud midagi ei teinudki.
Ziguli vahetasin 1968.aasta Ford Capri vastu. Pakkumine oli nii soodne sest Capri ei käivitunud. Capri oli muidu vinge pill aga kere oli ikka läbi ja mootor kohvi. Kahjuks ei olnud siis võimalik hobiautot pidada - autot oli vaja igapäevaseks töölkäiguks. Tagasild sai sel siiski Lada oma vastu vahetatud.
Järgmiseks sai ostetud 1981.aasta Volkswagen Golf 1.6D. Vaat see oli üks väärt auto. Muudkui sõitis ja kütust võttis maanteel 4,5 liitrit, linnas 5 liitrit sajale. Ja isegi kõva külmaga läks käima. Külmast peast vibreeris tühikäigul nii kohutavalt, et konid kukkusid tuhatoosist välja ja sisu oli nii mage kui olla saab - armatuur oli lausa kolisevast plastmassist. Selle auto müüsingi maha lihtsalt selle pärast, et ta oli nii igav, kiirendus polnud 40kW-ga ka just parimate killast.
Järgmiseks autoks oli Mercedes Bens 240D, W123 kerega. See oli ka väga mugav auto. Aga ka rooste tegi liiga ja diiselmootor oli nii hõredaks jäänud, et alla -5 kraadi enam ei käivitunud. Sai siis tal külmema ilmaga väike soojapuhur kapoti alla pandud. Ükskord lasin tööjuures terve päeva õues tiksuda sest ei julgenud seisma jätta - kole külm oli.
Järgmiseks ostsin 80.aasta Ford Fiesta. See oli ka muidu korralik masin. Suurt midagi remontima ei pidanudki. Aga eks ta üks kökats ikka oli oma 1-liitrise mootoriga.
Siis ostsin Ford Tauruse, 1988.aasta oma. 3 liitrit, automaat, universaal. Üks hea auto ka. Ainult, et vaatamas käisin seda autot vihmase ilmaga - hiljem selgus, et autol oli ohtralt tehtud aerosooliga lohakaid värviparandusi mis hakkasid mõne kuu pärast rebasekarva kiskuma. Kuna auto veel valget värvi oli muutus ta ikka päris koledaks ja tuli lasta üle värvida. Ikka väga väärt auto oli selles mõttes, et jaksas ikka maantee kiiruselt ka veel kiirendada. Kui ikka gaasi põhja tallasid siis möiratas käigu alla nii, et veoratastel vaevu pidamist jätkus. Ja kola vedada oli ikka hää. Pistsid külmkapi pakiruumi - vaat', et pista teine veel. Ja magada sai taga. Isegi toa uks mahtus pakiruumi.
Järgmiseks autoks ostsingi Neoni. Neoni vastu hakkasin huvi tundma just selle pärast, et nad olid piisavalt uued, et sai liisingusse võtta, samas mõistliku hinnaga. Vanadest autodest oli lihtsalt isu täis. Sai siis ühte Neon CS-i Tartus vaatamas käidud. Muidu jube ilus, kena värv, vinged valuveljed, nahkistmed, tagaspoiler, kont... aga asjaga oli tõsine jama - jõudu oli kuidagi jube vähe. 98 kW peavad ikka masinat natukene liigutada jaksama. Liiatigi, et manuaalkastiga oli veel. Ja jäigi see kaup katki kuigi Tartu Silber olla väitnud, et kõik on parimas korras. Aga Neoni isu jäi sellest ikka sisse. Nii saigi siis omale 1998 aasta roheline Neon soetatud.
Nüüd on mul aianurgas veel üks 1978. aasta Ford Taunus paremaid päevi ootamas ;) Eks paistab mis tast saab.

Oeh!
Läks vist pisut pikale. Ehk mõni viitsis läbi ka lugeda :lol:

Täiendus:
Vahepeal on Taunus maha müüdud kuid nimekirja on lisandunud Ford Taurus SHO 1990 ja Jeep Cherokee 1990. Nende kohta on siin kuskil omaette teemad olemas.

Täiendus:
Neon ja Jeep müüdud ja ostetud Chrysler Voyager 3.3 2002


Viimati muutis Anjolle, Teisipäev 18 Mär, 2008 21:40, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 26 Aug, 2006 14:24 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 03 Jaan, 2006 11:06
Postitusi: 339
Asukoht: Pärnu
Tsiteeri:
anjolle:
Oeh!
Läks vist pisut pikale. Ehk mõni viitsis läbi ka lugeda

Ära muretse ikka viitsitakse lugeda.

Minu esimene auto oli kuskil 90 dal aastal vast vanematelt saadud Moškvitch 2140 1,5 l ja aasta vist oli 77.
Peale selle, et see oli Moškvitch, polnud sel häda midagi. Sõitis
nagu vana mees ja jõust ka puudust polnud. Muidugi lärmakas ja bensu
hais oli ikka pidevalt ümber.
Peale seda kui oli 2x tagant sisse sõidetud, sai siiber.
kuskil 92 kevadel, (autode müük käis veel Tallinnas $ eest), sai ostetud
Datsun Sunny 1,6 vist oli ja aastat enam ei mäleta. Umbes 10a. vana oli.
Hea auto oli peale mosset vaiksem, pehmem, kiirendus parem ja seest mugavam.
Aga jah Datsun on Datsun. Vahepeal sai ostetud Ford Taunus 2,0 V6
Kuigi sel igasugu lisad nagu spidokas ja signaal ja veel mõningad ei
töödanud ja seeest oli väga lihtne, siis võimsust oli ja nurrus mõnusalt.
Isegi oma suure mootori ja 4 käigulise kasti kohta võttis ka kütust päris normaalselt.
Noh siis lagus Datsun vahepeal ikka rohkem ja rohkem ja sai 2 koti suhkru vastu vahetatud. :lol:
Siis tuli esimene auto firma poolt Mazda 323 1,6i '94.
Oma pisikese kere kohta oli ikka mootorit piisavalt ja tööl käimiseks oli suurepärane. Siis järgmine auto firma poolt Nissan Primera universaal 2,0 '96 Disla.
Hea suur ja mugav ja pagana ökonoomne. Ja ei ehmatanud talvekülmad ega midagi.
Sealt siis ka dislade fännamine alguse sai.
Kui tekkis järjekordne võimalus autot vahetada, siis otsisin mahtuniversaali ja kindlasti dislat. Kuigi jah kütust ma ise ostma ei pea, tundus ikkagi mõistlik paagitäiega kütusega rohkem sõita.
Mahtuniversaalidest ja disladest oli ainuke mis silma jäi ja meeldis siis CHR Voyager.
Nagu öeldakse, parim auto on firma auto ja hea kui see on Chrysler.
:-D

_________________
Turvalist liiklemist kõigile!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 26 Aug, 2006 15:04 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2008 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Laupäev 18 Mär, 2006 10:14
Postitusi: 198
Asukoht: Viljandi,Espoo Finland
Mobiil: 5031326
Mul kah esimene oli Moskviz vanematelt saadud.Aasta siis oli 91.Sai teda korralikult moditud:zigili soendus, saabi istmed ja mootoriks diisel :-D , Perkinsi toodang. Diislit oli siis jalaga segada.Tennis päris korralikult .93 a.õjaväes olles müüs isa mosse maha (läks vist saaremaale) ja saadud raha eest sai asemele soetatud teenistuskohast 2 Ford Transitit 2,5D.Üks küll laksuga aga sai kahest üks korralik ehitatud. Sellega siis peale sõjaväge omale leiba teenitud.Siis oli võimalu osta järgmine Ford,milleks oli Escort 1,3 5-käiku 1200 eek.Vennad olid klapi pähe lasknud aj siduri laiali ,iiet mootori remont ca.2500.- ja asi sõitis jälle.2001 a.sai siis ostetud omale Mitsubishi Pajero 2,5 D.Kuna elan maal siis asendamatu vahend talvel läbi lume tormata ja naisega metsas seenel käia.Üllatavalt vastupidav liikur.Kahjuks tuli maha müüa :( .2006 a.kevadel siis sai soetatud perele GV .Otsustajaks oli rohkem naine ja laps,kes juba eemalt autot nähes ütlesid ,et selle me võtame ja kõik.Siiani on ausalt teeninud (läbitud ca.17000km) ja olen rahul.
Chrysler ruulib :-D


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 26 Aug, 2006 17:23 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Apr, 2006 23:06
Postitusi: 335
Asukoht: Tallinn
Minu autoajalugu sai tegelikult alguse Jawast mille ostsin uuena ´91a kevadel Tallinna kaubamajast. Sai siis sellega sõidetud hilissügiseni(seda ilma lubadeta),mil tuli hakata mõtlema liiklemisele talvel.Lehekuulutuse peale sai leitud noormees kes soovis vahetada oma ZAZ 965a (´64a vl) Jawa vastu. Tehing tehtud ja järgmised u.2 a olin zaz-i mees.Mingil hetkel sai talvel vatitekk põlvedel ja leeklamp kõrvalistuja istmekohal lõõmamas sõitmisest kopp ette ja hakkasin mõtlema mõne välismaa mudeli soetamisele.
Zaz müüdud ja juhuslikult pakkus tuttav "just soomest" toodud SAAB 96te 75avl. Oli kõva masin küll ja nii sai otsustatud Saabi omanikuks hakata. Saabiga sai sõidetud u.aasta kui ühel ilusal suvepäeval ei tahtnud asi enam käevituda mustamäel et sõita koju lasnamäele.Olles maha võtnud õhupuhasti kaane ,avastasin et õhupuhasti korpus on mingi muu saabi(vist99) oma,mis tähendas et õhk ei käinud mitte läbi puhasti ,vaid imeti sisse läbi vahede mis jäid karbussi ja õhupuhasti vahele.Seega olin ma kõiksee aeg sõitnud sisuliselt ilma õhupuhastita ja eks see tolm ja liiv need rõngad kulutas.Jätsin sel päeval saabi siis sinna tänavale.Et järgmised päevad olid tööpäevad siis sain aega saabi järgi minna alles 3päeva pärast. Kahjuks polnud siis enam midagi saabist järgi sest kõik mis lõhkuda andis oli lõhutud ja kõik mis maha keerata andis oli maha keeratud.Jõrgi oli ainult mõlkitaotud kere. Seellega lõppes saabi ajajärk.
Seejärel olin pisut aega jalamees ehk pruukisin vähest aega tööjuurest antud NYSA bussi.
Siis vahetasin töökohta ja aasta jagu sai aetud asju nn piruka mossega.
Mingil hetkel pakkus sõber müüa oma `79a Ford Caprit.Mulle see masin meeldis ja nii sai järgmised u3 aastat Fordi omanik oldud. Et aga vaikselt oli kuulda kuidas rooste krõbinal metalli järab, ei jäänud ühel hetkel muud üle kui auto müüki panna. Müüdud,tekkis soov osta omale korralik jalgratas.Panin siis autorahale 5000 juurde ja nii saigi Fordist Scott.
Siis tuli periood kus kasutasin aktiivselt Tallinna ühissõidukeid.
Uuel töökohal anti minu käsutusse Volvo Fl616, sai siis sellega tööd tehtud ja asju aetud.
Mingil hetkel tüütas 9tonnise kjga autoga piimajärel käimine ära ja sai ostetud Mitsubishi Galant 2.0 GLI.See oli tehnika poolest hästikestev auto aga peale 2 aastat kippusid augud tekkima sinna kuhu neid hädasti tarvis polnud.
Sai siis mitsu platsile antud,ning olemasolevate vahendite piires ringi vaadatud.Silma jäi CHR Voyager ´91 mis oli suur ja mugav ,nägi hää välja ja vastas minu ootustele.
Aasta CHR ga liigeldud,tekkis vajadus osta perre üks väike linnaauto milleks sai Peugeot 306´96a.See siis rohkem kaasa käsutuses praegu.
Tänasel päeval liiklen tööl Scania 93m ga ja vabal ajal CHR ga.
Ja et elu peab edasi minema ,siis sai eile s.t 19.05.07 "leivad ühte kappi" pandud veel sellise isendiga : http://www.usaraud.ee/index.php?id=5_5_20_780
Selline lugu siis... :-D
Et aeg on vahepeal edasi läinud, siis tasub märkida, et 22.10.07 leidis minu Voya omale uue omaniku.
Sestap liigun siitmaalt apastraatidega mis eelneva loo lõpus kirjas.

_________________
Royalty Wazer...


Viimati muutis reims, Reede 09 Nov, 2007 13:37, muudetud 2 korda kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 26 Aug, 2006 22:33 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 14 Mai, 2006 16:49
Postitusi: 30
mul kohe tuli tahtmine ooberstile helistada aga jõuan veel. Asi selles et ka minu esimene auto oli Datsun 220 C. Arvata on et peale meie on seda kellelgi raske uskuda aga see oli AUTO.Aasta oli 89 ja hõbelind 10-ne aastane. Pagan külalised tulid jätkan hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Aug, 2006 0:05 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Kuradi huvitav teema, sest olen just hiljutistel aegadel autoroolis olles mõtisklenud, et mitme erineva autoga (selliste mida nagu enda omaks või vähemalt minu käsutuses olevaks võinud pidada)ma sõitnud olen.
Kutsusin naise ka kõrvale ja peale poole tunnist meenutamist ja vaidlemist sai siis nimekiri kokku :-D
1.Minu auto ajalugu algas siis 1988 sügisel Vaz 21011`ga, 1,3L, ee... vist 1977a väljalase. Hind on siiani meeles 7500rbl! See auto kestis aastani 1992 vist, kui Valga linnas ühe JAWA mehega kokku sain. Lansekad kõverad, volt katuses ja sai ta lõpuks mingitele kuldsete kätega meestele aasta pärast 1500 krooni eest maha müüdud, kes omakorda selle kasahstani meestele sirgeks klopituna maha müüsid.
2. 1989 ameti masinaks IZ-412 apelsini kollane, meeltult hea mootoriga auto oli - 2. käiguga jooksis 100 välja ja tippkiirus oli üle 160km/h (rohkem ei julgenud sest kippus lendu minema). Ja siis läks ta 60km/h kiiruse pealt lihtsa näpuka tõttu katusele. Sai korda tehtud ja nitrovärviga ilusti ära värvitud :).
3. Järgmisel töökohal oli mul ametimassinaks "piruka" mosse 1,5L aastast 1990. Vot see masin on siiani minu aastase läbisõidu rekordi hoidja: sõitsin temaga täpselt aasta. Kui mulle ta anti siis oli spidoka peal 14 000km ja kui ma ta ära andsin oli 114 000km!!
4.Pirukas otsa saanud oli järgmine ameti massin Moskvtitsh 2141, see oli juba revolutsioon Nõukogude autoehituses - esisillavedu, 5 käiku!!!!!!!!. kuigi viienda käiguga ta liikuda ei jõudnud kohe mitte kuidagi.
5.Vahetasin töökohta ja anti IZ412, muidu kobe masin aga väntvõlli pikilõtk oli nii suur, et kippus sidurit lahutades välja surema.
6. Moskvitshidest isu täis ja elujärje paranedes sai soetatud päris enda isiklik välismaa auto. Sierra Ghia 2,0 luukpäraga, shampanja värvi, aasta oli siis 1994 ja auto aastast 1983. Vat see oli alles auto!!!
7.Edasi tuli aastal 1996 Audi 100 2,0 85a punast värvi sedaan.
8.1996 vahetasin punase välja 83a Audi 100 2,2 avant vastu. See oli mu esimene automaatkastiga (3 käiku) auto.
9.1998 ostsin esimese diisel auto - BMW 2,4 TD, sedakorda käsikastiga, keskmine kütusekulu oli ca 7,5L!!
10. Sel ajal (aastast 96) sai oldud juba oma väikese firma omanik ja firmas oli veel ka VW Transporter T4 2,4 D, millega tuli üsna palju ka ise sõita.
11. 1998 vahetasin oma BMW välja Audi 100 2,3 AUT 89 a.vastu. See oli hästi ilus hõbedane sedaan ja kuradi vaikne ning mugav auto.
12. Siis sai nagu villand vanadest autudest ja mõtlesin, et peaks ikka sõitma uue ja garantii all oleva masinaga, ning soetasin tuliuue Peugeot Partneri 1,9D 1999a Spacewagon(oli vist midagi sarnast nimeks tal).
13. Aastal 2001 tegin siis selle traagilise otsuse, et ostsin endale Peugeot 307 1,6L. Kannatasin seda romu välja täpselt 7 kuud (millest kokku 2 kuud seisis ta remondis Kommest Autos) ja siis õnnestus teha vahetuskaup Vilojetis universaalkerega Mazda 626 2,0 1999a vastu!!!!! See oli siis nr 14. Muideks kordades parem auto oli kui peugeott.
15.Umbes samal ajal sai perre muretstud ka teine auto, milleks oli siis 1988a Mazda 626 kupee 2,0L. Naine sõitis sellega kuni 2004 aastani.
16. Aastal 2002 õnnestus ühel soomlasel mind ära palgata ühte projekti vedama ja ametimasinaks sai siis ostetud VW Passat 1,8 AUT sedaan 99a. See kujunes jälle omamoodi rekordautoks sest sõitsin sellega 3,5 aastat, kauem kui ühegi teise autoga!
17. 2004 alguses vahetasime välja Pireti armsa 626 kupee VW Passati vastu. See oli 2,3L V5 mootori ja automaatkastiga ning universaalkerega.
18. 2005 a lõpupoole soetasime naisele sõitmiseks FORD FOCUS 1,8 TD aastast 2001, sest 2,3L volks oli ikka liiga janune Piretil tööl käimiseks Talvel läks kohati 18L/100km kohta linnas. Ega midagi imestada ka ei ole sest sõit põhiliselt külma mootoriga, keskmiselt 3- 4 km korraga.
19.2006 a jaanuari lõpp oli siis see ajalooline päev kui jõudsin oma otsingutega Chrysler Voyager´ini!! Valiku kriteeriumid olid siis: automaat käigukast, diisel ja mahtuniversaal. Ja muidugi auto suurus ning mugavus. Lihtsalt ei ole olemas sobivamat ja paremat autot :-D
Ja siin ma siis olen koos teiega!!

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Aug, 2006 23:38 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Dets, 2005 22:42
Postitusi: 178
Asukoht: keila
hakkame siis minema.....kommida ei viiizi----datsun120a,opel ascona 2.0 (tagavedu :shock: ),ford sierra 2,3 GHIA,bmw528i lx, ford sierra 2.8 xr4x4 limited,ford escort 1,4cl :oops: ,mb 190 automaat.,audi 80 2.0,audi 2.0 b4_______chr gv 2,5td limited edition praegu....vot. aastaarve ei viiizind näppida :wink: -------kui kellelgi oleks editeereitud isendite kohta küsimusi siis vastan :-D .........ja algus tegelikult oli vaz 2106-1600sl nsvl lipukas....irw :lol: kuna 1.6 sl---ikka teema tol ajal siiis..... :roll:

_________________
Iga maastur ei ole JEEP


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Aug, 2006 13:43 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
1. FIAT 127 '77, vanema kerega ja põrsa näoga. Sain hullu sara 4000,- eek eest. Remontsin suvi otsa, matsin mega pappi sisse ja peale selle tegin veel iga nädalavahetuse päeval remonti ja öösel sõpradega sõitsime, et järgmine päev jälle remonti teha. 1997 aastal oli küla peal kõva sõna ja pilli-pulli-naisi oli kogu aeg. Hästi palju huvitavaid ja meeldejäävaid mälestusi selle autoga seotud. Luunja baarist tulime koju kaheksakesi - iseenesest suur auto ju?!
2. Ford Escort XR3 '87- tol ajal igavesti kõva kärakas noorte seas. Ka palju mälestusi, kahjuks üks väga halb ka - Jaanipäeval sõitis sõber asja nii kortsu, et ühtegi plekki polnud sirge, katus 10 cm madalam kui originaalis. Tambiti üles ja müüsin maha, paar aastat hiljem nägin Tallinnas Tondil veel sõitmas.
3.Ford Orion '93 - mõttetu auto, aga asja ajab ära.
4.BMW 520 '88 - korralik, mugav ja kvaliteetne auto, korralikke eksemplare soovitan julgelt!

Need siis olid mu isiklikud autod, tööautodeks on olnud:
Škoda Fabia '02 (mugav, mootor 1,4 bena - täielik piin),
Seat Ibiza '03 (ebamugavuse tipp, 1,9 SDI mootor - väga hea, ökonoomne),
Nissan Almera '04 (keskpärane, mootor 1,5 bena - keskpärane, vastupidavus piinamisele hea!)

Vanamehe ja väikevenna kamba peale on olnud/on igasugu liikureid:
Mosse "pirukaid" on 3 tk olnud
Maantemuhk
mingi ESCORT, mille ma ostsin vanamehele tagavara juppideks (mootor). Peale 3 aastat akna all mädanemist ja samblasse kasvamist, märkasin ühel päeval, et see asi kihutab mööda küla ringi, väikevend roolis! Oli kuskilt mingi mootori 300,- eek eest saanud ja asja käima pannud.
Ford Express '82, praegugi alles ja ülevaatuse läbis ühegi veata, rooste kerel puudub, eeltöö ja vävimine ise tehtud - vanamehe tööauto
Suzuki pisibuss, ei mäletagi mis ta nimi on - igatahes väga väike
VW Golf 1,6 diisel 44 kw - IGILIIKUR, praegugi alles
BMW 318 '95 diisel - norm auto, praegu kasutusel

Garaazis on MURAVEI, kolme ratta ja kastiga roller
Originaalis VASHOD, aastast '56 vist oli, vanaisa käest saime mingid aastad tagasi
ja siis on mingid punnvõrrid ja mopeedid, mida vanamees iga aasta juppest kokku laob ja külapiostele maha müüb. Need sõidavad ühe suve ja siis toovad sara tagasi vanamehele, see lapib asja kokku ja ring algab uuesti.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Aug, 2006 17:33 
mul olnud ZAZ seebikarp, VW golf 2tk., FIAT UNO 2tk., LADA 2103, BMW520, FORD SIERRA 2tk., OPEL VECTRA, FORD MONDEO, ja praegu CHRYSLER GRAND VOYAGER need on isiklikud autod olnud 10 aasta jooksul.
Tööautosid ei mäleta enam ...oli fordi pirukaid ja citroeni pirukaid, transit oli ja veel mõned...ei mäleta


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 29 Aug, 2006 16:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 356
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
1982a. sai ostetud ostuloaga Moskvitš 412 IZ , maksis 7200 rubla.Tallinnast Volga poest.Müüsin 1995a.maha tagasiminevatele vene sõjaväelasele - 550$,tollal ca`7400EEKi.katkise käimakastiga.Samal aastal sai ostetud Opel Ascona 1,6D 1200$,müüsin 1998a. romula hinnaga 2000EEK,mootor jooksis laiali ja kere roostetas.
Järgmine auto oli Nissan Bluebird 1987a. v.l. - ostsin 1998a. 2.0 bensakas.Hea tugev auto oli.Müüsin 2003a.Kohe ostsin WV Passati 93a. 1,6 bensakas,tore oli remontida koguaeg,ainuke hea asi ,suur oli seest, mahutas palju. - müüdud 2005a.
Chr.Neon - ostetud 2005a. - müüdud 07/2007a.
Ford Escort 1,4i 96a.-ostetud 2005a. - müüdud 12/2007
Mazda 323F-BJ 99a. 1,8/84kW , - ostetud 07/2007 - müüdud 10/2010
Oldsmobile Alero 2002a. 2,4/112kW - ostetud 07/2007 - müüdud 12/2011, sissemaks Aveo jaoks Amserv Pärnus.
Chevrolet Trans Sport 1999a. 3,4 V6 - ostetud 11/2010 - müüdud 09/2016
Chevrolet Aveo ost 01/2012a. - müüdud 04/2014, sissemaks Hyundai iX35 tarvis.
Hyundai iX35 ost 05/2014a -
Chrysler GV 3,3L LX 2005a. - ostetud 09/2016a -


Ei ole eriti palju nende aastatega.

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HONDA CR-V Hybrid - 2019
----------------------------------------
www.oritra.ee - ventilaatorid,filtrid


Viimati muutis Neonimees, Teisipäev 20 Sept, 2016 16:37, muudetud 8 korda kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 100 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 7 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia