Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Haagissuvila
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=2&t=308
Leht 3 koguhulgast 3

Autor:  andrus49 [ Esmaspäev 12 Mär, 2007 22:44 ]
Teema pealkiri: 

Neonimees kirjutas:
LE lisa1 ütleb nii; B kat. Auto,mille registrimass ei ületa 3500kg. ja millel peale juhikoha ei ole rohkem kui 8 istekohta;sama auto koos kerghaagisega.
B-kat. auto koos haagisega,kui autorongi registrimass ei ületa 3500kg. ja haagise registrimass ei ületa veduki tühimassi.
Kerghaagis on haagis ,mille registrimass ei ületa 750kg.
Registrimass on juhi,sõitjate ja veosega täisvarustuses sõidukile registreerimisel määratud suurim mass,mis ei või ületada valmistaja lubatud suurimat massi.

B;C kategooria lubadega 750kg. piir. Sirvige vahel LE-d. Oman B ; C kat. lube , aga käru üle 750kg vedada ei tohi.Vaja E kategooriat!


Olen ka seda meelt, aga LE annab jube segase selgituse selle kohta. Sel põhjusel ma pika copypaste tegingi, et sõprade selgitusi ja arvamusi kuulda.
LE annab küll põhjaliku selgituse milline auto on millises kategoorias aga milliste lubadega tohib millega sõita, on ikkagi tavainimesele suht segane

Autor:  Neonimees [ Esmaspäev 12 Mär, 2007 22:58 ]
Teema pealkiri: 

Ma arvan,et auto tühimass võib olla 750kg ja täis ehk registrimass ei või ületada 2750kg. See koht jäi mulle ka pisut segaseks,aga sain aru niimoodi ,et on ju teisi sõidukeid mille registrimass on ARKis märgitud üle 2500kg.'
Kuna mul olemas C kat. ka ,siis mul ei ole selle kaaluga probleeme,aga käru ei või üle 750kg vedada.Need haagissuvilad suuremjagu ligi tonn kaaluvad täismassiga.Olen ise ka mõelnud seda järelveetavat suvilat soetada,aga lihtsam vist suurem kaubik hankida ,mingi Ford näiteks ja seest ümber ehitada,kuigi ei tea kuidas ülevaatuse mehed sellele vaatavad.

Autor:  andrus49 [ Teisipäev 13 Mär, 2007 10:24 ]
Teema pealkiri: 

Kaubiku seest ümberehitusest saan ma nii aru, et kui sa ei taha seal reisijaid vedada, ei ole kellegi asi mis sinna sisse ehitatud on. peaasi, et narkolabor vms ei ole Mr Green . Peamine on see, et sõidu ajal ei tohi olla reisijaid mujal istumas, kui selleks ettenähtud (ja tehn passis olevatel)istmetel.

Autor:  Neonimees [ Esmaspäev 13 Nov, 2017 19:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Haagissuvila

Sry, ei ole päris teemasse.
Nägin täna ühte Audi´t (ilmselt A6) vedamas kerghaagisel Toyota Avensist. Audil peaks olema ka vedada 1600kg. piduritega lubatud kaal. Avensis kaalub ise juba 1900 kg. Tekkis lihtsalt küsimus kuidas sellist asja tohib vedada?

Autor:  hmm [ Kolmapäev 22 Nov, 2017 0:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Haagissuvila

Audiga ja haagisega

Autor:  Neonimees [ Kolmapäev 22 Nov, 2017 15:27 ]
Teema pealkiri:  Re: Haagissuvila

Tegin eelmise aasta novembrikuus BE eksamid ära, pole probleemi enam.

Aga CHRYSLER GRAND VOYAGER ei tohi piduriteta haagise omakaal + koorem ületada 450 kg.

Autor:  rannamees [ Reede 24 Nov, 2017 21:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Haagissuvila

Neonimees kirjutas:
Sry, ei ole päris teemasse.
Nägin täna ühte Audi´t (ilmselt A6) vedamas kerghaagisel Toyota Avensist. Audil peaks olema ka vedada 1600kg. piduritega lubatud kaal. Avensis kaalub ise juba 1900 kg. Tekkis lihtsalt küsimus kuidas sellist asja tohib vedada?


Sellist asja ei tohi vedada, sellise vedukiga.
Kerghaagisel max täismass 750kg ja suurema koormaga vahele jäädes on riigiaktsiate ost kindel.
Trahv tuleb lubadeta sõidu eest ja haagisele lubatud massi ületamise eest.

Autor:  dodge71 [ Kolmapäev 17 Jaan, 2018 11:32 ]
Teema pealkiri:  Re: Haagissuvila

On veel B96 kategooria, millest eriti ei teata. 50 euri on selle tagemine ja eksamisõit.
http://www.autokooltestudo.ee/est/1844/ ... koodiga-96

Sellega saan sõita, autol max lubatud haagis 900, ostsin paar aastat tagasi 2008 aasta Caravelair 370 haagise 860 kg. See jookseb 5. põlvkonna Grand Caravani järel kenasti, suvel käisin Horvaatias sellega.
Gaasikulu sõltuvalt kiirusest 20-25 l/100km. Haagis oli ostes 0 km läbisõiduga, oli lihtsalt karavanipargis seisnud, isegi tagumisi gabariittulesid polnud ühendatud. Lisasin haagisele päikesepaneeli koos akuga ja 230V konditsioneeri, mida ka lõuna pool vaja läks. Karavanipargis konditsioneer päeval käis ja õhtuks, kui magama mindi, oli tuba kenasti jahe. Külmik käis kogu reisi ajal gaasi pealt, nii on lihtsam. Toidukraami tasub osta Poolast nii minnes, kui tulles nii palju kui mahub.

Leht 3 koguhulgast 3 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/