Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 12:07

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Käigud P R N D 3 L
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Mai, 2013 9:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 17 Apr, 2013 21:06
Postitusi: 65
Kas keegi võiks lahti seletada käikude 3 ja L vajalikkuse. Ei ole varasemalt ühtegi automaati omanud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigud P R N D 3 L
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Mai, 2013 10:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
nii nagu mina olen aru saanud siis 3. on hea käru vedamiseks linnas sõiduks ja mägisel teel sest siis kasutab ainult käike 1,2,3 ja ei lylita 4 ndat sisse
ja L peaks siis olema aeglane käik mina olen kasutanud L käiku mudasel teel ja suures lumes või kui juhuslikult kinni jäänud

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigud P R N D 3 L
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Mai, 2013 12:52 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 16 Dets, 2009 12:33
Postitusi: 985
Asukoht: Raplamaa
Naga eelpool kirjeldatud on kõik õige. Olen kuulnud ka jutte, et esiveolisel pidi L ka difri mingit moodi lukustama. Kas jutt on õige, ei oska öelda. Neliveolisel seda tähele ei ole pannud.

_________________
2011 Dodge RAM Longhorn
2020 Passat Executive


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigud P R N D 3 L
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Mai, 2013 15:21 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
esiveolisel ei lukusta see ka mingit diffrit. Minu omal vähemalt mitte. Kaabib ikka see pool, kus libe on, mitte mõlemad korraga...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigud P R N D 3 L
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Mai, 2013 6:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Minu arusaamist pidi ei viska 3 ja L vedu tagant ära ning seeläbi võimaldab käiguga pidurdada. Oluline mägisel maastikul.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigud P R N D 3 L
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Mai, 2013 23:02 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1997 Chrysler Voyager

Liitunud: Teisipäev 08 Jaan, 2013 21:45
Postitusi: 866
Asukoht: N 58°41'16" E 25°37'33"
Mobiil: 53639200
selle 3 me kohta ei oska öelda aga jah L on siis nagu mootoriga pidurdamine jõulisem ehk siis nagu mägipidur minuteadmiste mööda

_________________
Subaru forester 2.5
chevi van G20 5.7 smallblock
http://www.s-tuning.ee
http://www.rodzu-ranzo.ee
http://www.kardaan.ee
CB kanal 8am kutsung tiku-taku


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigud P R N D 3 L
PostitusPostitatud: Laupäev 25 Mai, 2013 9:47 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 17 Apr, 2013 21:06
Postitusi: 65
Vaatasin, et linnasõidul 3 käik hoiab pöördeid natuke kõrgemal kui D käiguga.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigud P R N D 3 L
PostitusPostitatud: Laupäev 25 Mai, 2013 11:37 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 29 Sept, 2012 16:10
Postitusi: 159
lucas kirjutas:
Vaatasin, et linnasõidul 3 käik hoiab pöördeid natuke kõrgemal kui D käiguga.


D- peal on sees NELJAS käik :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Käigud P R N D 3 L
PostitusPostitatud: Teisipäev 28 Mai, 2013 18:15 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
D - vahetab kõiki käike 1-4: tavaliseks sõiduks.
3 - vahetab käike 1-3, ei lase 4. käiku lülituda: juhuks kui valitud kiirus on selline, et D korral kipub pidevalt 3. ja 4. käiku vahetama, või on soov nt mäest laskumisel natuke rohkem käiguga pidurdada.
L - vahetab käike 1-2, ei lase 3. ega 4. käiku lülituda: juhuks kui valitud kiirus on selline, et D või 3 korral kipub pidevalt 2. ja 3. käiku vahetama, või on soov nt järsust mäest laskumisel rohkem käiguga pidurdada või mudas/lumes ronides.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 9 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 19 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia