Tänane kuupäev Esmaspäev 22 Okt, 2018 14:50

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Mär, 2007 22:44 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Neonimees kirjutas:
LE lisa1 ütleb nii; B kat. Auto,mille registrimass ei ületa 3500kg. ja millel peale juhikoha ei ole rohkem kui 8 istekohta;sama auto koos kerghaagisega.
B-kat. auto koos haagisega,kui autorongi registrimass ei ületa 3500kg. ja haagise registrimass ei ületa veduki tühimassi.
Kerghaagis on haagis ,mille registrimass ei ületa 750kg.
Registrimass on juhi,sõitjate ja veosega täisvarustuses sõidukile registreerimisel määratud suurim mass,mis ei või ületada valmistaja lubatud suurimat massi.

B;C kategooria lubadega 750kg. piir. Sirvige vahel LE-d. Oman B ; C kat. lube , aga käru üle 750kg vedada ei tohi.Vaja E kategooriat!


Olen ka seda meelt, aga LE annab jube segase selgituse selle kohta. Sel põhjusel ma pika copypaste tegingi, et sõprade selgitusi ja arvamusi kuulda.
LE annab küll põhjaliku selgituse milline auto on millises kategoorias aga milliste lubadega tohib millega sõita, on ikkagi tavainimesele suht segane

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Mär, 2007 22:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 323
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
Ma arvan,et auto tühimass võib olla 750kg ja täis ehk registrimass ei või ületada 2750kg. See koht jäi mulle ka pisut segaseks,aga sain aru niimoodi ,et on ju teisi sõidukeid mille registrimass on ARKis märgitud üle 2500kg.'
Kuna mul olemas C kat. ka ,siis mul ei ole selle kaaluga probleeme,aga käru ei või üle 750kg vedada.Need haagissuvilad suuremjagu ligi tonn kaaluvad täismassiga.Olen ise ka mõelnud seda järelveetavat suvilat soetada,aga lihtsam vist suurem kaubik hankida ,mingi Ford näiteks ja seest ümber ehitada,kuigi ei tea kuidas ülevaatuse mehed sellele vaatavad.

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HYUNDAI IX35 4WD 2.0L - 2014
----------------------------------------
ORITRA.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 13 Mär, 2007 10:24 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Kaubiku seest ümberehitusest saan ma nii aru, et kui sa ei taha seal reisijaid vedada, ei ole kellegi asi mis sinna sisse ehitatud on. peaasi, et narkolabor vms ei ole Mr Green . Peamine on see, et sõidu ajal ei tohi olla reisijaid mujal istumas, kui selleks ettenähtud (ja tehn passis olevatel)istmetel.

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Haagissuvila
PostitusPostitatud: Esmaspäev 13 Nov, 2017 19:31 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 323
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
Sry, ei ole päris teemasse.
Nägin täna ühte Audi´t (ilmselt A6) vedamas kerghaagisel Toyota Avensist. Audil peaks olema ka vedada 1600kg. piduritega lubatud kaal. Avensis kaalub ise juba 1900 kg. Tekkis lihtsalt küsimus kuidas sellist asja tohib vedada?

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HYUNDAI IX35 4WD 2.0L - 2014
----------------------------------------
ORITRA.ee - ventilaatorid,filtrid


Viimati muutis Neonimees, Kolmapäev 22 Nov, 2017 15:26, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Haagissuvila
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Nov, 2017 0:08 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4706
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Audiga ja haagisega

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Haagissuvila
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Nov, 2017 15:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 02 Jaan, 2006 21:22
Postitusi: 323
Asukoht: Pärnu
Mobiil: 5123835
Tegin eelmise aasta novembrikuus BE eksamid ära, pole probleemi enam.

_________________
CHRYSLER GV Executive LX 3.3L - 2005
HYUNDAI IX35 4WD 2.0L - 2014
----------------------------------------
ORITRA.ee - ventilaatorid,filtrid


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Haagissuvila
PostitusPostitatud: Reede 24 Nov, 2017 21:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 823
Asukoht: Lääne-Virumaa
Neonimees kirjutas:
Sry, ei ole päris teemasse.
Nägin täna ühte Audi´t (ilmselt A6) vedamas kerghaagisel Toyota Avensist. Audil peaks olema ka vedada 1600kg. piduritega lubatud kaal. Avensis kaalub ise juba 1900 kg. Tekkis lihtsalt küsimus kuidas sellist asja tohib vedada?


Sellist asja ei tohi vedada, sellise vedukiga.
Kerghaagisel max täismass 750kg ja suurema koormaga vahele jäädes on riigiaktsiate ost kindel.
Trahv tuleb lubadeta sõidu eest ja haagisele lubatud massi ületamise eest.

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Haagissuvila
PostitusPostitatud: Kolmapäev 17 Jaan, 2018 11:32 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 11 Juun, 2012 8:51
Postitusi: 15
On veel B96 kategooria, millest eriti ei teata. 50 euri on selle tagemine ja eksamisõit.
http://www.autokooltestudo.ee/est/1844/ ... koodiga-96

Sellega saan sõita, autol max lubatud haagis 900, ostsin paar aastat tagasi 2008 aasta Caravelair 370 haagise 860 kg. See jookseb 5. põlvkonna Grand Caravani järel kenasti, suvel käisin Horvaatias sellega.
Gaasikulu sõltuvalt kiirusest 20-25 l/100km. Haagis oli ostes 0 km läbisõiduga, oli lihtsalt karavanipargis seisnud, isegi tagumisi gabariittulesid polnud ühendatud. Lisasin haagisele päikesepaneeli koos akuga ja 230V konditsioneeri, mida ka lõuna pool vaja läks. Karavanipargis konditsioneer päeval käis ja õhtuks, kui magama mindi, oli tuba kenasti jahe. Külmik käis kogu reisi ajal gaasi pealt, nii on lihtsam. Toidukraami tasub osta Poolast nii minnes, kui tulles nii palju kui mahub.

_________________
2009 GC & 2000 PTC


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 38 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia