Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Auto süttis iseenesest
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=17&t=769
Leht 1 koguhulgast 1

Autor:  Myrakaru [ Esmaspäev 25 Sept, 2006 19:05 ]
Teema pealkiri:  Auto süttis iseenesest

Tänases Reporteris oli lõik, kus näitas ise-enesest süttinud Voyageri. :shock:
Esiosa oli päris tublisti põlenud. Omanik arvas, et auto rändab nüüd romulasse.

Autor:  Anjolle [ Esmaspäev 25 Sept, 2006 19:19 ]
Teema pealkiri: 

Loodetavasti polnud see keegi meie hulgast...
Olgu press talle kerge :cry:

Autor:  andrus49 [ Esmaspäev 25 Sept, 2006 19:39 ]
Teema pealkiri: 

olen tihti mõelnud sellistele "iseeneseslikele" süttimistele. Huvitav oleks teada kui palju neid ikkakagi päris lambist nii kohe põlema lähevad? Kahju muidugi omanikust, loodan väga, et ta ei jäta jonni ja muretseb uue Chrysleri ja tuleb meie sekka.
Aga siiski kui meenutada vana nõuka aegset tehnikat, siis tuleb meelde mõnigi seik kus vere ja higi hinnaga soetatud Zhiguli millegi pärast maha põles ja pärast avastati, et kaitsme asemele oli kolme kopikane pandud....
Kaldun arvama, et väga suur osa neist isesüttimistest on siiski põhjustatud Jaan Tatika stiilis remonditud el süsteemidest. Äärmisel juhul avariijärgne lohakas taastamistöö jne. (mis võib olla tehtud eelmise omaniku või automüüja poolt näiteks)
Mul oli ühe autoga nibin-nabin kah mahapõlemisoht. Üks "sõber" pani autole peale päevatuled... Kui paar kuud hiljem hakkas masin hirmsat kärsahaisu ajama, võtsin aku juhtmed maha ja viisin teadjama mehe kätte. Ja mis välja tuli!!!?? See eelmine sell oli lihtsalt armatuuri all neli juhet paljaks koorinud, omavahel kokku keeranud, ühe relee kah kuskile kombineerinud!! Aga mis seal salata, mingil arusaamatul moel päevatuled isegi toimisid.

Autor:  CARB [ Esmaspäev 25 Sept, 2006 20:26 ]
Teema pealkiri: 

Ka endal oleks peaaegu põlema läinud,kui ei oleks oma voyaga koheselt sõitma läinud ja selle kolde avastanud.
Sai siis puitpõrandat õlitatud ja kodupoole sõitma hakatud.Enne sõidu algus ütlesin sõbrapoisile et viska õlilina veealt läbi ja viska autosse.....aga tema viskas otse kilekotti-sidus koti kinni ja viskas autosse.
Pool tundi hiljem tundsin sõiduajal hirmsat kärsaaisu,aga kuna oli palav ilm ja kõik aknad olid lahti siis sõit jätkus, kuna arvasin et miskit kärssab kuskil linnavahel.Viis minutit hiljem olin paldiski maanteel ainsamas sopaloigus mis seal olla veel oli ja trampisin sellesama õlilinapeal.
Oleks viis minutit hiljem avastanud olek juba arvatavasti salongipõrand põlenud kuna kilekott milles se õlilina oli oli juba kuumusest läbipõlenud.
Siit moraal, las iga kingsepp jääb oma ametijuurde ja lõpetab oma töö ise ära.

Autor:  hmm [ Esmaspäev 25 Sept, 2006 22:06 ]
Teema pealkiri: 

olen 2x kustutanud leekides autot :|
1x kui isa tööauto Siks 21063 süttis mingil oma pärasel moel maki juurest (arvatavasti miilitsate osavad näpud olid isetegust teinud) ~ 6 ämbrit vett läks sinna armatuuri alla + tuletõrje vaatas asja üle. Olin siis 9. klassis

2x kustutasin Sierrat, kui peale karburaatori puhastust jäi karburaatoris oleva sõela kork, mis on vahetult enne nõela, huvitaval kombel paigaldamata ja pump küttis bensiini otse mootori ja eriti jagaja kaane peale. Vallatu leek hüppas kapotialt ülesse. Õnneks oli kõrvalistuja istme juures tulekustuti, mis ka töötas ~ 20 sek antud korraldus tuletõrjele helistada ja seejärel kustutasin tule. Muide tulin eelmine päev ülevaatuselt ja seal kiigati tuleksututit, ning vihjati, et see nii vana ja arvatavasti enam ei tööta ning näiduk kinni roostetanud. Ei läinud neile tõestama, et vaadake töötas ju.
Mõlemal juhul oli kahju minimaalne - vahetada tuli osad elektrijuhtmed ja vaakumvoolikud ning jagaja kaas.

Viljandis nägin ka kahte põlenud voyageri - lammutus ei osanud põhjust öelda.
Kui peale suitsu tulemist 30sek kustutama ei hakka on 1min pärast autot pea mõtetu hiljem taastada.
Seega tulekustuti kindlasti autosse.

Mõelda vaid, sõitsin pea üle poole aasta GV-ga ilma tulekustutita - peale neid õpetavaid kogemusi tulega.

Autor:  JLM [ Teisipäev 26 Sept, 2006 8:36 ]
Teema pealkiri: 

Ka minu Vojager üllatas mind sel suvel keset tipptundi keset Gonsiori tänavat kärsahaisu ja jubeda tossuga. Õnneks istusin kõrvalistmel ja tormasin keset liiklust välja... leeki ei näinud, aga kogu kapotialune oli paksult tossu täis, kui selle lahti kiskusin. Kärssama läks konditsioneeri pump, õnneks kustutit vaja ei läinud, piisas kondi väljalülimisest. Aga hirm oli püksis küll...

Autor:  MurakaMari [ Teisipäev 26 Sept, 2006 9:00 ]
Teema pealkiri: 

Need isesüttimised pidid suht kerged tulema olema just vanade juhtmete isoleeri kulumisest jms. jamast elektrisüsteemis.

Mul oli Fordiga üksvahe igasugu jamasid, küll üks diood läbi ja teine tuluke vilkumas...vahel ei läinud lihtsalt käima, aku alles uus... saatus viis kokku Anti Jermanniga, kelle töökoda asub Tallinna ARK-i juures maja vasakul pool.
Võin kinnitada, et mees oskab oma tööd. Vea leidmiseks pusis ise mitu tundi auto kallal - töömehed ei lednud. Lõpuks tunnistas, et eneseuhkus ei lubanud alla anda: kas mees või auto. Viga oli mingis ühendusjuhtmes mille isolatsioon ühelt küljelt (ikka sealt kus kohe näha polnud, pealtvaates kõik OK) maas. Näitas mulle ka seda pahategijat. Kole oli jah. Aga mis juhe see oli.... :oops: naisterahva asi.
Igatahes on need jamad möödas ja ootab mind tagasi kui Ford hakkab käituma nagu "kuusepuu". Siis pidi veel juhtmeid välja vahetama.
Põhiline on pöörduda kohe kui mingi jama hakkab.

Leht 1 koguhulgast 1 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/