Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 21:33

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Auto süttis iseenesest
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Sept, 2006 19:05 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Tänases Reporteris oli lõik, kus näitas ise-enesest süttinud Voyageri. :shock:
Esiosa oli päris tublisti põlenud. Omanik arvas, et auto rändab nüüd romulasse.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Sept, 2006 19:19 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Loodetavasti polnud see keegi meie hulgast...
Olgu press talle kerge :cry:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Sept, 2006 19:39 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
olen tihti mõelnud sellistele "iseeneseslikele" süttimistele. Huvitav oleks teada kui palju neid ikkakagi päris lambist nii kohe põlema lähevad? Kahju muidugi omanikust, loodan väga, et ta ei jäta jonni ja muretseb uue Chrysleri ja tuleb meie sekka.
Aga siiski kui meenutada vana nõuka aegset tehnikat, siis tuleb meelde mõnigi seik kus vere ja higi hinnaga soetatud Zhiguli millegi pärast maha põles ja pärast avastati, et kaitsme asemele oli kolme kopikane pandud....
Kaldun arvama, et väga suur osa neist isesüttimistest on siiski põhjustatud Jaan Tatika stiilis remonditud el süsteemidest. Äärmisel juhul avariijärgne lohakas taastamistöö jne. (mis võib olla tehtud eelmise omaniku või automüüja poolt näiteks)
Mul oli ühe autoga nibin-nabin kah mahapõlemisoht. Üks "sõber" pani autole peale päevatuled... Kui paar kuud hiljem hakkas masin hirmsat kärsahaisu ajama, võtsin aku juhtmed maha ja viisin teadjama mehe kätte. Ja mis välja tuli!!!?? See eelmine sell oli lihtsalt armatuuri all neli juhet paljaks koorinud, omavahel kokku keeranud, ühe relee kah kuskile kombineerinud!! Aga mis seal salata, mingil arusaamatul moel päevatuled isegi toimisid.

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Sept, 2006 20:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 01 Veebr, 2006 23:46
Postitusi: 62
Asukoht: Tallinn
Ka endal oleks peaaegu põlema läinud,kui ei oleks oma voyaga koheselt sõitma läinud ja selle kolde avastanud.
Sai siis puitpõrandat õlitatud ja kodupoole sõitma hakatud.Enne sõidu algus ütlesin sõbrapoisile et viska õlilina veealt läbi ja viska autosse.....aga tema viskas otse kilekotti-sidus koti kinni ja viskas autosse.
Pool tundi hiljem tundsin sõiduajal hirmsat kärsaaisu,aga kuna oli palav ilm ja kõik aknad olid lahti siis sõit jätkus, kuna arvasin et miskit kärssab kuskil linnavahel.Viis minutit hiljem olin paldiski maanteel ainsamas sopaloigus mis seal olla veel oli ja trampisin sellesama õlilinapeal.
Oleks viis minutit hiljem avastanud olek juba arvatavasti salongipõrand põlenud kuna kilekott milles se õlilina oli oli juba kuumusest läbipõlenud.
Siit moraal, las iga kingsepp jääb oma ametijuurde ja lõpetab oma töö ise ära.

_________________
Elu on lill...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Sept, 2006 22:06 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
olen 2x kustutanud leekides autot :|
1x kui isa tööauto Siks 21063 süttis mingil oma pärasel moel maki juurest (arvatavasti miilitsate osavad näpud olid isetegust teinud) ~ 6 ämbrit vett läks sinna armatuuri alla + tuletõrje vaatas asja üle. Olin siis 9. klassis

2x kustutasin Sierrat, kui peale karburaatori puhastust jäi karburaatoris oleva sõela kork, mis on vahetult enne nõela, huvitaval kombel paigaldamata ja pump küttis bensiini otse mootori ja eriti jagaja kaane peale. Vallatu leek hüppas kapotialt ülesse. Õnneks oli kõrvalistuja istme juures tulekustuti, mis ka töötas ~ 20 sek antud korraldus tuletõrjele helistada ja seejärel kustutasin tule. Muide tulin eelmine päev ülevaatuselt ja seal kiigati tuleksututit, ning vihjati, et see nii vana ja arvatavasti enam ei tööta ning näiduk kinni roostetanud. Ei läinud neile tõestama, et vaadake töötas ju.
Mõlemal juhul oli kahju minimaalne - vahetada tuli osad elektrijuhtmed ja vaakumvoolikud ning jagaja kaas.

Viljandis nägin ka kahte põlenud voyageri - lammutus ei osanud põhjust öelda.
Kui peale suitsu tulemist 30sek kustutama ei hakka on 1min pärast autot pea mõtetu hiljem taastada.
Seega tulekustuti kindlasti autosse.

Mõelda vaid, sõitsin pea üle poole aasta GV-ga ilma tulekustutita - peale neid õpetavaid kogemusi tulega.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Sept, 2006 8:36 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Jaan, 2006 16:40
Postitusi: 164
Asukoht: Jõelähtme
Ka minu Vojager üllatas mind sel suvel keset tipptundi keset Gonsiori tänavat kärsahaisu ja jubeda tossuga. Õnneks istusin kõrvalistmel ja tormasin keset liiklust välja... leeki ei näinud, aga kogu kapotialune oli paksult tossu täis, kui selle lahti kiskusin. Kärssama läks konditsioneeri pump, õnneks kustutit vaja ei läinud, piisas kondi väljalülimisest. Aga hirm oli püksis küll...

_________________
V 2,4 R4 1996 manuaal


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Sept, 2006 9:00 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 22 Dets, 2005 11:20
Postitusi: 1662
Asukoht: Harju ja Raplamaal
Need isesüttimised pidid suht kerged tulema olema just vanade juhtmete isoleeri kulumisest jms. jamast elektrisüsteemis.

Mul oli Fordiga üksvahe igasugu jamasid, küll üks diood läbi ja teine tuluke vilkumas...vahel ei läinud lihtsalt käima, aku alles uus... saatus viis kokku Anti Jermanniga, kelle töökoda asub Tallinna ARK-i juures maja vasakul pool.
Võin kinnitada, et mees oskab oma tööd. Vea leidmiseks pusis ise mitu tundi auto kallal - töömehed ei lednud. Lõpuks tunnistas, et eneseuhkus ei lubanud alla anda: kas mees või auto. Viga oli mingis ühendusjuhtmes mille isolatsioon ühelt küljelt (ikka sealt kus kohe näha polnud, pealtvaates kõik OK) maas. Näitas mulle ka seda pahategijat. Kole oli jah. Aga mis juhe see oli.... :oops: naisterahva asi.
Igatahes on need jamad möödas ja ootab mind tagasi kui Ford hakkab käituma nagu "kuusepuu". Siis pidi veel juhtmeid välja vahetama.
Põhiline on pöörduda kohe kui mingi jama hakkab.

_________________
Päikest :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 7 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 16 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia