Tänane kuupäev Reede 29 Mär, 2024 1:48

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Reede 22 Veebr, 2008 0:14 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 30 Dets, 2005 22:42
Postitusi: 178
Asukoht: keila
tekkis mõte üht teemat arutada......See võib ja kindlasti tundub inimestele ulmeline aga kui oleks võimelised inimesed hakkama foori rohelise tule süttimise hetkel oma sõiduvahendiga liikuma üheaegselt nagu f1,mitte üksteise auto tagumikkude järgi vaid kõik alustavad liikumist kui roh süttib siis mahuks hulga rohkem liiklusvahendeid üle ristmiku kui muidu......aaa unistus,sest nüüd tulevad mängu erinevad kubatuurid,sõidukogemus jne. Aga mõte on ju hea,äkki 20 aastapärast koolitatakse juhte sellist liikumise alustamist tegema kui it tehnoloogia systeemid muidugi tavalist roolikeeramist juba pole papüüruse vahele lükanud. Pidin oma arvamuse lõpuks avaldama kuna Suur sõjamäe poolt järvevanale minekuks foor...vaadake kui palju on aega roheline on ja veel palju teisi ristmike ka. Nüüd hakkab kindlast keegi songisepa pooldaja halama,et lähtutakse sõidu suundade koormusest jne....bla...bla...Kellaaegu tuleb järgida ja nende järgi fooride reg paikka panna mida naad oma arust jaatavad, aga olen jälgnud ristmike teiste suundade pealt ka ,mitte,et nüüd viriseks siinoma mätta otsast....vot..no on mäda värk tee mis tahad

_________________
Iga maastur ei ole JEEP


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 22 Veebr, 2008 0:18 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 17 Mär, 2007 2:58
Postitusi: 87
Asukoht: Harjumaa
Selline F1 start oleks isegi reaalne ja see isegi toimib(Rootsi)aga see nõuaks normaalseid pikivahesid, mis meil teadupärast on ulme.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 22 Veebr, 2008 8:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Kahjuks jah- see F 1 mudel stardiks meil ei toimi, ütleme Tallinnas küll mitte. Elavaim näide on Liivalaia-Tartu mnt. nn Stockmani ristmik tipptunnil..Tulles iga päev mööda Tartu mnt. linna siseneval suunal ja soovides pöörata vasakule Liivalaiasse..Kui ma nüüd peaksin kohe rohelisega startima siis JÄÄKSIN ETTE vähemalt 3 autole (või jääksid nemad mulle ette)- need oleksid siis autod, mis kollase(ja ka juba punasega) on ristmikule välja sõitnud teisest suunast. Ja see jama toimub seal muidugi kõigil suundadel..samas ka muidugi paljudel teistel ristmikel, ka sel samal Ülemiste omal. Aga see Stockmani oma on hullemaid. Kuna see rohelise noole põlemine seal niigi lühike..ja mõni veel uimerdab kah..jõuab ühe tsükliga seetõttu vast 2-3 autot ära keerata..olen seda mitte ainult üks kord näinud..kuna täna reede, siis soovitan kella 16.30-kella 17.30 katsetada omal nahal. Samas eks asjad ole kinni meie liikluskultuuris..kuigi kahtlustan ka liikluskorraldajate "ämbrit" just nende tsüklite reguleerimisel ja väljaarvestamisel. Seega see mudel meil ei toimi vist-pigem,see toimimine lõppeks kohe plekitöökojas..kahjuks

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Viimati muutis yksjalg, Reede 22 Veebr, 2008 9:34, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 22 Veebr, 2008 9:22 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Asja päästaks ka see, kui jälgida kaks kolm autot ette, kui need liikuma hakkavad siis võib juba vaikselt isegi liikuma hakata. Mitte ei liigu siis kui sinu ees olev masin juba on liikuma hakanud.
Jama on loomulikult kui ees olev masin jääb ikka päris kauaks uimerdama aga üldjuhul ei jääda.
linnas fooritaga tekib see kummipaela efekt, mis vähendab tunduvalt fooride läbilaskevõimet.
Selle tekke põhuseks on see, et juhid kardavad varem liikuma hakkamist kui eesolev auto pole liikunud sinust ettepoole vähemalt 5m, siis kihutavad järgi - iga auto ootab 5 m ja 5 auto puhul on peale foori süttimist autorongi pikkuseks juba 60, kui fooritaga seistes oli järjekord 35m - kus juures viimane auto veel seisab.
st kui esimene ja viimane auto hakkaksid enam vähem üheaegselt liikuma oleks ristmikutel pilt hoopis teine.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 22 Veebr, 2008 11:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Tundub, et mitte ainult meie ei aruta sellist teemat. juhtusin Äripäevas nägema teemat, tõsi küll..see puudutas kütusekokkuhoidu sõites, aga noh..kommid puudutavad ka just meie teemat. Vahelduseks lisan siis mõned siia:
JungaTroll 23.10.07 12:32
Ja miks ma ei imesta. Alates 50-nendatest räägitakse, et foori alt tasa ja targu, nii et jõuaks järgmise foori alla rohelisega. Kuid Tallinna foore ei saa panna rohelisse lainesse arvestatult kiirusega 50km/h, vaid peab panema 60-65 km/h liikuva auto jaoks. Sest foorilaine arvestamine 50km/h peale eeldab, et terve rida juhte paneb foori rohelise tule süttides korraga käigu sisse ja kõik hakkavad korraga sama kiirendusega liikuma. Kuid tegelikkus - roheline tuli süttib, foori all olija hakkab käigukangi otsima. Esimene seisja hakkab liikuma - käigukangi hakkab otsima teine seisja. Kolmas hakkab liikumisele mõtlema peale seda, kui teine on temast 10m kaugusel. Ja nii ongi Tallinna ristmike läbilaskevõime ka peasoone kohta vaid 8-10 autot, sest esimene "säästab kütust" ja püüab veereda järgmise foorini.

noo 23.10.07 15:34
Puhas jama! Nüüd ma saan aru miks mul foori tagant startides 200 m tühja teed taga on! Tuleb võtta kohe õige kiirus üles ja vajutada gaasipedaali ja siis sõita normaalselt ühtlase kiirusega. Aga kuni te üle ristmiku venite 20 km tunnis, siis jääb 5 autot ristmiku taha bensiini kulutama! Seega on ummikutes süüdi just need naha(loe: bensiini) hoidjad, kus ühe fooritakti ajal ületab ristmiku heal juhul 2 autot!

Frei 23.10.07 21:59
Junga Trollil täiesti õigus!
Arenenud riikides hakkab foori tagant autoderivi liikuma nagu üks mees, st peaaegu üheaegselt!
Krooniline on ka liigpikkade pikivahede hoidmine - aeglases linnaliikluses on 50m liig.

Seal kokkuhoiu nippides nimetati ka seda, et lülitage foori taga mootor välja..Vot sulle F 1 starti :D Ka selle kohta üks komm:

Anti 01.11.07 17:01
Mõtetu on kütuse pealt kokku hoida, kui see tegevus toob kaasa mõne muu veel suurema kulu. Nt. see mootori sisse-välja lülitamine iga ristmiku taga toob kaasa selle, et starteri ja süüteosade ning võibolla ka valgustuspirnide, sissepritse ja kütusepumba ning mõnede elektroonikaosade eluiga jääb palju lühemaks kui oli mõeldud. Ja see pole juba odav lõbu. Pigem eelistan planeeritud kulusi(kütus) kui ettenägematuid kulusid (remont). Tavalised sõiduautod pole ehitatud selle teadmisega, et neil tihedalt mootorit sisse-välja keeratakse.
Teiseks mäletan kusagilt õpetust, et kütuse kokkuhoidmiseks tuleb hoo ülessaamiseks tuleb gaas põhja vajutada, sest täielikult avatud klappidega pidavat mootoris kütuse põletamine kõige efektiivsem olema. Täiesti vastukäivad õpetused, kes siis valetab?
Pigem tasuks kasutada kütuselisandiga kütuseid, sest vähemalt suure mootoriga on kütusekulu võit suurem kui hinnaerinevus (sõltub muidugi autost).

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 22 Veebr, 2008 14:26 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 06 Apr, 2006 23:06
Postitusi: 335
Asukoht: Tallinn
Liivalaia-Tartu mnt ristmikul on üks suur häda: ta on liiga pikk.Ehk siis sadama poolt tulijad, kes tahavad keerata vasakule Tartu mnt le, vaatavad foori, mis asub enne trammiteid, kui aga selles vilgub roheline siis sel hetkel foori alt läbi sõitja jõuab tõelise ristmikuni hetkel kui Tartu mntlt vasakpööret ootavatele sõidukeile süttib roheline. Aitaks, kui nende kahe foori ajaline vahe oleks 3-4 sekundit pikem. Teine asi on tegelastega, kes tulles sadama poolt sõidavad ristmikule ja jäävad siis suunaga Liivalaiasse keset ristmikku seisma, sest ei osanud ette näha mis saab peale foori 30 meetri pärast keset ristmikku.
Samas on aeg ajalt(eriti võõraste seas) juhuseid kui sadamast Liivalaiasse suundujad sõidavad esimesest foorist mööda(kus on ka stopp joon) ja vaatavad siis dubleerivat foori mis ripub kohe peale trammiteid sõiduradade kohal. ja nii nad seal siis seisavad trammiteel ja ei saa aru, miks tramm kella annab ja trügib...
Kirjutamise hetkel küll kaamera pisut kehvasti, aga seda keeratakse aeg ajalt, kel huvi võib jälgida : http://ristmikud.tallinn.ee/remote.php?p=8888

_________________
Royalty Wazer...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 22 Veebr, 2008 15:56 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
räägime Tartu Kaubajama ristmikust ka :D
seal kahes suunas (Turu tn) 10m vahega topeltfoorid. ma ei saa aru, mis point tollel on.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 22 Veebr, 2008 19:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
elwood kirjutas:
räägime Tartu Kaubajama ristmikust ka :D
seal kahes suunas (Turu tn) 10m vahega topeltfoorid. ma ei saa aru, mis point tollel on.

See ongi F 1 - esimese foori tagant stardid, teise juures on Pit Stop :D

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 17 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia