Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 20:25

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Tuled uues Liiklusseaduses
PostitusPostitatud: Laupäev 26 Jaan, 2013 21:41 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Uus Liiklusseadus kehtib juba üle aasta, aga vaevalt et keegi sellega eriti põhjalikult on tutvunud.

Nimelt avastasin tulede kohta käiva punkti, millest olen puudust tundnud. Vana Liikluseeskirja järgi pidi päeval koos esimeste tuledega põlema ka tagumised gabariidid ja numbrituled, mille tõttu CGV-l olevat originaal automaatset tulede süttimist (poolel pingel põlevad kaugtuled ilma tagumisteta) seadusest lähtuvalt kasutada ei saanud. Kuid uue Liiklusseaduse järgi võivad päevatuled põleda ka ilma ühegi teise tuleta. Seega ei pea enam päeval tuledelülitit keerama. :roll:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Jaan, 2013 18:53 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
ma nüüd ei saa aru. Automaatselt süttivate tulede korral ei pidanud ei enne, ega ka praegu lülitit keerama sest tuled põlesid niiehknaa...



Samas, ei saa ma aru, kui mõned inimesed kangesti tahavad sõita nii, et ees põleks mingid parktuled/lisatuled, või päevatuled, aga taga ei põleks ükski tuli. Mis sellest võidab? Hoiab elektrit kokku?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 27 Jaan, 2013 22:05 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
KRANTS kirjutas:
ma nüüd ei saa aru. Automaatselt süttivate tulede korral ei pidanud ei enne, ega ka praegu lülitit keerama sest tuled põlesid niiehknaa...



Samas, ei saa ma aru, kui mõned inimesed kangesti tahavad sõita nii, et ees põleks mingid parktuled/lisatuled, või päevatuled, aga taga ei põleks ükski tuli. Mis sellest võidab? Hoiab elektrit kokku?

Täpselt II gen. Voyageri tulede süttimist ei tea, aga III gen. Voyageridel, kui tulede lülitit ei keera, siis taga ei põle mitte ükski tuli, aga ees "päevasõidutuled" põlevad. Vana liikluseeskirja järgi oli niimoodi sõitmine seaduserikkumine.
Tahaks sõita nii, et vajalikud tuled põleksid, aga ei peaks nende lülitamiseks vaeva nägema. Nüüd siis uue Liiklusseaduse järgi on III gen. Voyageride automaatne tulede süttimine ilma lülitit keeramata täiesti legaalne.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Jaan, 2013 8:23 
Eemal
Moderaator
Kasutaja avatar
2000 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Kolmapäev 30 Nov, 2011 20:42
Postitusi: 956
ok. III gen voyade tuledest ei tea. Ehk on tõesti nii.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Jaan, 2013 12:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Pühapäev 11 Juun, 2006 12:37
Postitusi: 501
Asukoht: Harjumaa
Vaata kus lugu. Ma ei teadnudki, et ilma gabariitideta süttivad päevasõidutuled vahepeal keelatud olid :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 28 Jaan, 2013 13:14 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Mina kasutan juba eelmisest suvest päevasõidutuledena udutulesid. Udutuled põlevad siis ilma gabariitideta ja lähituledeta (päleb ka udutule märgutuli, ülejäänud näidikute valgustus on kustunud ehk sama nagu tulesid ei kasutaks samas raadio, kompuutri jne kirjad on väga erksad).
kui gabariidid või lähtituled sisse lülitan udutuled automaatselt kustuvad. Kui soovin lähituledega kasutada ka udutulesid pean eraldi tulede lülitist udutuled sisselülitama.
Sellise süsteemi jaoks on vaja 3 releed ja 1-2h aega, natuke juhtmeid ja mägiaivari teipi.
Tuled lülituvad sisse ainult töötava mootoriga (süüde peab olema sees ja õlituli peab kustuma)
Kui õlituli läheb põlema (rõhk langeb) kustuvad ka udutuled (kui on lülitist sissekeeratud siis ei kustu), kui süüde väljas kustuvad tuled...
Tegin nii: viewtopic.php?f=31&t=9186
Lööb alguses pikali aga tegelikult on süsteem väga lihtne.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 6 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 31 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia