Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Liikluseeskiri vs tegelikkus e. praktika
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=17&t=832
Leht 2 koguhulgast 3

Autor:  hiker666 [ Teisipäev 17 Okt, 2006 9:46 ]
Teema pealkiri:  ülekäigurada e. surm korralike liiklejate abiga

Ka mina olen korduvalt seda näinud, et ise peatud ja siis tuleb mingi odav ahv ja tõmbab kõrvalt reast sajaga mööda.
Siin aasta alguses juhtus aga selline lugu: Sissesõidul Sakku on kohe üks ülekäigurada. Tulin siis linnast ja nägin ees seismas yht naist lapsega. Jäin seisma üks kümme meetrit enne rada ja ootasin, et need oma suuskadega üle hakkaksid minema. Aga oh yllatust, tagant tuli mingi audi pede, ootas ja siis otsustas minust mööda sõita. Kuna aga arvasin, et sellega seab ta ohtu suusatajad (jalakäiijad), siis keerasin talle ette. Oh seda kisa mis sealt autos siis tulema hakkas- pikk loeng LE-st, enne kui keerad näita suunda jne. Kahjuks jõudis see ahv jalgalasta enne kui autost väljusin.... . Jalakäiijad vaatasid seda kõikke peal ja imestasid kus juures nad ei läinudki yle enna, kui olin taas autos ja action oli läbi.
Siit moraal: Mõni kohe küsib omale viltust nina.

Autor:  Vallo [ Teisipäev 17 Okt, 2006 12:52 ]
Teema pealkiri: 

Eelnevat lugedes jääb üle ainult nõustuda, igasugu juhte on meie teedel,
ja minagi enne kui jalakäiale teed anna piilun kõigepealt peeglisse,
et mis tagapool ja kõrvalridades toimub. Sest olukordi, kus napikalt teed
andes jalakäiale karuteene võib osutada, on olnud päris palju ja ka
tagant sisse sõidu ohte :?
Kunagi oli üks juhus Tallinnas, kus jäin ülekäiguraja ees seisma, et ema lapsega üle tee lasta, siis vaatasin peeglisse, sealt lähenes üks auto
kelle juht oli ilmselt lihtsalt pime, sest see ei üritanud mitte mööda sõita vaid ilmselt ka minust üle.
Seega hindasin kiirelt olukorda, ema lapsega ei olnud veel õnneks minu ette jõudnud ja kaapisin nende eest läbi. Ja siis see tagumine auto ilmselt alles märkas, et ta ei olegi päris üksinda tänaval ja tegi vääääga pika pidurdusjälje, kuid peatus alles autopikkuse jagu teispool ülekäigu kohta.
Siis mul käis ka silme eest läbi, kuidas see masin oleks mulle tagant hooga sisse tulnud ja mina oleks saadud löögist ema koos lapsega alla ajanud. Ei soovitaks kellegile selliseid kogemusi :(

Aga metsloomale otsasõidul, ma siiski soovitaks politseile teatada.
Ise oleme nii toiminud. Loomulikult kui oleks jahimehe veri see, siis teine asi. Kits pagasnikusse ja saaks vähemalt midagigi esiotsa remondi kompensatsiooniks.
Kuna mul aga see va jahimehe veri puudub, siis ikka targem politseisse teatada. Nemad lihtsalt fikseerivad selle ja teatavad ise kohalikele jäägritele. Mingit trahvi ei järgne. Aga ega muidugi keegi aitähh ütlema ei tule või siis küsima, et mis Su esitule vahetus maksma läheb.
Minu arvamus, kui politseisse on vahejuhtumist teatatud, võid võimalusel sõitu jätkata rahuliku südamega. Muidu võib igasugu jama tekkida veel, kui äkki kuskil mõni inimene alla aeti vms ja juhtud oma katkise esiotsaga sealkandis ringi sõitma. :?

Autor:  111 TOM [ Kolmapäev 19 Mär, 2008 17:46 ]
Teema pealkiri:  Käitumine liiklusõnnetuse korral.

Käitumine liiklusõnnetuse korral.
http://www.lkf.ee/liiklusonnetus/LKF_DV ... -film.html
Pilt

Autor:  Kidd [ Kolmapäev 19 Mär, 2008 20:09 ]
Teema pealkiri: 

hiker666 kirjutas:
Sissesõidul Sakku on kohe üks ülekäigurada. Tulin siis linnast ja nägin ees seismas yht naist lapsega. Jäin seisma üks kümme meetrit enne rada ja ootasin, et need oma suuskadega üle hakkaksid minema. Aga oh yllatust, tagant tuli mingi audi pede, ootas ja siis otsustas minust mööda sõita. Kuna aga arvasin, et sellega seab ta ohtu suusatajad (jalakäiijad), siis keerasin talle ette.


Ega see eriti ilus tegu ju polnud, ükskõik mis kavatsused sul olid. :think:

Vallo kirjutas:
Aga metsloomale otsasõidul, ma siiski soovitaks politseile teatada.
Ise oleme nii toiminud. Loomulikult kui oleks jahimehe veri see, siis teine asi. Kits pagasnikusse ja saaks vähemalt midagigi esiotsa remondi kompensatsiooniks.


Mõnus oleks küll kits kättemaksuks ära süüa, aga see on siiski sisuliselt vargus. :cop:

Autor:  andrus49 [ Kolmapäev 19 Mär, 2008 21:27 ]
Teema pealkiri: 

Kidd kirjutas:
hiker666 kirjutas:
Sissesõidul Sakku on kohe üks ülekäigurada. Tulin siis linnast ja nägin ees seismas yht naist lapsega. Jäin seisma üks kümme meetrit enne rada ja ootasin, et need oma suuskadega üle hakkaksid minema. Aga oh yllatust, tagant tuli mingi audi pede, ootas ja siis otsustas minust mööda sõita. Kuna aga arvasin, et sellega seab ta ohtu suusatajad (jalakäiijad), siis keerasin talle ette.


Ega see eriti ilus tegu ju polnud, ükskõik mis kavatsused sul olid. :think:
:


Ehk selgitad oma mõttekäiku! Kuidas on siis sebral ülbitsemine ILUS?

Autor:  eero [ Kolmapäev 19 Mär, 2008 21:42 ]
Teema pealkiri: 

Peale viimast korda kui mulle tagant sisse sõideti ma lubasin endale, et kõikidel järgmistel kordadel ma kutsun politsei, vahet pole kui suur või väike on kahju. Põhjus: ma tahan, et nendel kes linnas täiesti savilt sõidavad ("kasko maksab") saaksid ka karistada enda lohakuse eest.

Kas loomale otsasõidu eest saab tõesti trahvi? ma ei usu.

Autor:  Kidd [ Neljapäev 20 Mär, 2008 0:22 ]
Teema pealkiri: 

andrus49 kirjutas:
Ehk selgitad oma mõttekäiku! Kuidas on siis sebral ülbitsemine ILUS?


Pole ilus, aga ette keerata on sama kole.

eero kirjutas:
Kas loomale otsasõidu eest saab tõesti trahvi? ma ei usu.


Ei saa, kust sa seda võtad? Kui sa just tahtlikult ei sõida.

Autor:  Kuripiiritus [ Neljapäev 20 Mär, 2008 10:49 ]
Teema pealkiri: 

kas mitte siis ei saanud surakat ära kui sa mõnest kärsast üle puristad, viibides piirkonnas, mis on tähistatud märgiga "Kärsad teel 5km". :think:

Autor:  Kidd [ Neljapäev 20 Mär, 2008 18:04 ]
Teema pealkiri: 

enkus kirjutas:
Aa, ja siis näha, kuidas mingi idioot, kes sinust ülekäiguraja ees mööda trampis, ajab ülekäigurajal lapse alla, SEE on ilus vaatepilt? :angry:


Ära nüüd kuri ole, :hi: aga seal autos millele ette keerad võib samuti laps olla. Pealegi kui juhtub õnnetus, siis ei maksa midagi sinu head kavatsused ja see, et sa tulevikku püüdsid ennustada.

enkus kirjutas:
Võid saada küll, nagu Kuripiiritus eespool vihjas: Liiklusoludele mittevastav sõidukiirus


See on küll tõsi jah, kui sa LE-d rikud, aga lihtsalt märgist ei piisa. Tegelikult on isegi selline teooria, et kui ajad alla metslooma märgiga tähistamata piirkonnas, siis võib riigilt kahju välja nõuda, kuna riik on kohtstatud loomade liikumisrajad välja selgitama ja vastavalt tähistama.

Autor:  Ferdi [ Neljapäev 20 Mär, 2008 18:07 ]
Teema pealkiri: 

Kuskilt uudistest kuulsin, et kuskil sai riik trahvi selle eest, et karu rüüstas mesitarusid - riik vastutab metsloomade eest!

Autor:  unch [ Reede 21 Mär, 2008 1:23 ]
Teema pealkiri: 

Ferdi kirjutas:
Kuskilt uudistest kuulsin, et kuskil sai riik trahvi selle eest, et karu rüüstas mesitarusid - riik vastutab metsloomade eest!


Oota aga kes trahvis ? Riik? Iseennast? Narrus!

Autor:  elvis1 [ Reede 21 Mär, 2008 20:45 ]
Teema pealkiri: 

Kui ei ole masinal kaskot siis ei ole ka mõtet politseid häirida,aga kui kindlustus on siis igatahes tuleb informeerimine kasuks .Endal oli liisingu masin ja matsuga kolm kitse :P remont läks 32k (kolm kitse ei maksa eluilmaski nii palju)nii et kui kindlustust pole siis lihtsam on -kõri läbi ja pagassi!

Autor:  Ferdi [ Teisipäev 25 Mär, 2008 16:14 ]
Teema pealkiri: 

unch kirjutas:
Oota aga kes trahvis ? Riik? Iseennast? Narrus!

Riik maksis trahvi näol omanikule kahju kinni.

Autor:  Ferdi [ Laupäev 17 Jaan, 2009 16:16 ]
Teema pealkiri: 

Mõned huvitavad sätted:
(57) Ühissõiduki all mõistetakse sõiduplaani kohaselt sõitjaid vedavat bussi, trolli või trammi. Ühissõidukiks loetakse ka sõitjaid vedavat taksot.
Ühissõidukis ei tohi süü, juua ega suitsetada. Takso on ühissõiduk ainult siis, kui reisija on peal. Kui reisijat ei ole, siis ei ole tegemist ka ühissõidukiga? Ma sain trahvi taksos suitsetamise eest, reisijat ei olnud, kas sain õige asja eest?

§28. Reguleerimata ristmikul ei tohi jalakäija takistada ristmikule lähenevat sõidukit ja ristmikku otse ületavat sõidukit.
§29. Kui reguleerimata kohas sõiduteed ületav jalakäija on peatunud sõidukile tee andmiseks, võib ta edasi minna alles siis, kui on veendunud ülemineku ohutuses.
§31. Reguleerimata ülekäigurajal peab jalakäija enne sõidutee ületamist hindama läheneva sõiduki kaugust ja kiirust, andma juhile võimaluse kiiruse sujuvaks vähendamiseks või peatumiseks ja veenduma, et juht on teda märganud ning tee ületamine on ohutu.

Üldtuntud tõde on see, et jalakäija on liikluskunn!

§43. Sõitja ei tohi sõidu ajal tõmmata juhi tähelepanu sõiduki juhtimiselt kõrvale.
Ilusad naised - tõmmake endale kott pähe ja karupüksid jalga! Mr Green

§83. Juht, kelle sõiduki ehituses pole suuna- või stopptulesid ette nähtud, peab andma märku käega järgmiselt:
1) paremsuunamärguandeks tõstma õla kõrgusele kõrvale sirge parema käe või kõverdama samasse tõstetud vasaku käe küünarnukist täisnurgi ülespoole;
2) vasaksuunamärguandeks tõstma õla kõrgusele kõrvale sirge vasaku käe või kõverdama samasse tõstetud parema käe küünarnukist täisnurgi ülespoole;
3) pidurdamismärguandeks liigutama kõrvale tõstetud sirget kätt üles-alla.

Juht peab kasutama kirjeldatud käemärguandeid ka suuna- või stopptulede rikke korral või sõitmisel töötavate ohutuledega.

Väga huvitav! Selle eest saaks hea tehtmise juures ka trahvi teha!

§85. Tulesid võib vilgutada ainult liikleja tähelepanu äratamiseks.
Siis ikkagi võib vastutulevale juhile anda märku kiirust mõõtvatest politseinikest!? Äratan ju vastutuleva juhi tähelepanu!

§93. Taga sõitev rööbasteta sõiduki juht peab andma teed ümberreastuvale naaberrea juhile.
§94. Kõrvuti sõitvate juhtide vastastikusel reavahetamisel peab juht andma teed temast paremal olevale juhile.

Neile, kes veel ei tea, et antud juhul ei pea gaasi lisama!

§106. Ühesuunalisel teel tohib vastassuunas tagurdada ainult manöövriks.

St, et ühesuunalisel teel võid sõita tagurpidi terve tänava tagasi ja seejärel sooritad manöövri! :think:

§160. Reguleerimata samaliigiliste teede ristmikul peab rööbasteta sõiduki juht – kui eesõigusmärgid ei näita teisiti – andma teed paremalt läheneva rööbasteta sõiduki juhile. Samamoodi peavad omavahel toimima trammijuhid. Rööbasteta sõiduki juht peab andma teed trammijuhile, sõltumata trammi sõidusuunast.

Tunnistan ausalt, sellest ei teadnud midagist, Tartus ju tramme pole, Poolas on kiiremal eesõigus! Mr Green

§186. Autorongil (välja arvatud kerghaagisega autorong), millel puuduvad ees ülemised gabariidituled, peab veduki kabiini või kere esiosa kohal olema käesoleva määruse lisa 4 kohane valgustatud autorongi-tunnusmärk.
Kui mu haagis kaalub üle 750 kg, pean installima oma Voya katusele mingid lisatuled?

§230. 10–15-aastasel jalgratturil ja 14–15-aastasel mopeedijuhil peab mujal kui õuealal olema kaasas käesoleva määruse ja ohutu sõidu võtete tundmist tõendav tunnistus.

No meie liikluspilti suvel vaadates seda küll ei usu!

§238. Loomveokil peab olema veeremistõkis või seisupidur.
Hobese käsipidur?

Autor:  Tungraud [ Laupäev 17 Jaan, 2009 21:11 ]
Teema pealkiri: 

Tsiteeri:
Juht peab kasutama kirjeldatud käemärguandeid ka suuna- või stopptulede rikke korral või sõitmisel töötavate ohutuledega.
Väga huvitav! Selle eest saaks hea tehtmise juures ka trahvi teha!


Olen selle olukorraga kokku puutunud. Autol oli vasakus tagumises nurgas mõlk. Mõtlesin, et löön selle välja. Keerasin tule küllest ära ja üritasin seda asja siluda. Paraku jäi instrumentidest puudu ja oskustest kah. Tuli enam oma kohale hästi ei tahtnud mahtuda. Panin tule pagassi ja otsustasin minna 7 km. eemal asuvasse töökotta. Teel peeti kinni ja öeldi, et kulla mees, nii ei tohi ju sõita. Mina vastu, et tohib küll. Võmm arvas, et sa ei saa ju suunda näidata. Mina ütlesin, et näitan nii, nagu vanast, sest see ju eeskirjadega lubatud. Võmm uuris, et kuidas täpselt see veel käib. No näost oli näha, et see mees ei olnud küll sellest asjast midagi kuulnud. Pahanduste vältimiseks võtsin tule ja keerasin selle ühe poldi otsa tilpnema ja sain oma teekonda jätkata.

Leht 2 koguhulgast 3 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/