Tänane kuupäev Laupäev 27 Apr, 2024 3:22

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Jaan, 2012 5:21 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 31 Okt, 2011 23:21
Postitusi: 30
Asukoht: Jõgeva
Tere siis jällegi :hei:

Kuna mõlemad vanad Voya'd vägisi ilma igasugu kuulutamiseta ära osteti,kodulinnas,tuttavate poolt,siis ei jäänud jällegi muud üle,kui uus tuua...seekord Valga linnast ja igaksjuhuks vähe uuem,lootuses,et ehk lastakse sellega kauem sõita...kuigi tänaseks on selgunud,et ka see tahetakse ära viia...mis juhtub muidugi juhul,kui saan järgmise väljavalitu omanikega kenasti kaubale (silmapiiril siis 2002 aasta 105 kw-ne Grand)... :roll:

Aga hetkel siis olemasolevast...selline ta näeb välja,nii seest,kui väljast:

Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt


Pilt



Ostes puudusid nii ülevaatus,kui ka kindlustus,sai vana Voya'ga järel käidud,mina nö.uuega ees,tagasi tulles,naine vanaga järgi...Tartus tegin kindlustuse ja järgmine päev läbis pill ülevaatuse,veaks ainult lahja seisupidur... :)
Kapoti all laulsid "linnud",kuna genekarihma juhtrulli laagrid olid otsas,peale päringuid varuosa müüjatele,sai rullikud maha võetud ja mitmekümneid kordi soodsamalt remonditud...kokku oli selle töö arve 2.54 euri,uued rullikud maksid minumeelest nii 100 euri juurde paar... :)
Genekarihm sai kah uus ostetud,selle töö köigus,kuna juhtus ühes kaupluses siin kohapeal seitsme soonega rihm olemas olema,seda küll ei olnud vaja vahetada aga profülaktika mõttes sai see siiski tehtud...järgmiseks läksid vahetusse kõik filtrid ja mahlad,k.a.käigukastiõli...stabikavardad,ees ja tagaamordid ning jahutusradiaator,kuna sel oli auk sees...mootor käib uskumatult hästi,iseenesest,selle ketiga versiooni kohta,mida on ka paljud targemad imestanud ja kuuldes sõiduki hinda,millega see osteti,siis öeldakse,et sellise hinnaga ostetakse neid varuosadeks,tavaliselt... Mr Green
Piltidelt puuduvad ovaalsed Hella lisatuled ja ka originaal udutuled,mis on nüüdseks paigaldatud...ahjaa,peale ostmist,sai ka uued ilukilbid ja õiged numbrialused ostetud... :D
Järgmine ettevõtmine on haagisekonksu pistik vahetada,ootab uus juba pagasiruumis...hetkel küljesolev,on see 13 PINiga pistik ja sel oli üleminek 7 PINile külge jäetud ning seda üleminekut eemaldases,tuli sealt 13-st pistikust kaasa ka rida klemme,suhtkoht kõik ussitanud,seega,lahendus on paigaldada uus pistik,vähemalt mõneks ajaks sinna... ;)
Ahjaa...lisadest kah siis...4xel.aknad,püsikiirusehoidja,el.peegel (soojendusega),kesklukk,signa (kaks paari kõike,nii võtmeid,kui pulte,originaal signa kah peal ja toimib,samuti ka isepaigaldatud signa),originaal CD mängija,konditsioneer (millel on millegipärast nii pumba kui radika külest torud lahti ühendatud),jne.Ülejäänu ehk piltidelt näha... :)

Hetkel ehk aitab kah,eks kui miskit muutub/meenub,püüan huvi korral teada anda... ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 09 Veebr, 2012 22:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 31 Okt, 2011 23:21
Postitusi: 30
Asukoht: Jõgeva
Mõniaeg tagasi hakkasid "linnud" jälle kapotiall laulma...kuna eelmine kord said pöördeid mittekannatavad laagrid "linnulaulu" kõrvaldamiseks rullikutele paigaldatud,siis sai jällegi see töö ette võetud ja seekord kõige kangemad laagrid ostetud ning ka paigaldatud,kuid tühi töö,laul jätkus...täna hommikul,külma mootoriga,kükitasin parema esiratta juures,õlipotsik pihus ja pihustasin määret,järjest rullikute keskele...selgus,et hoopis kondipumba rullik teeb seda ebameeldivat heli,külma mootoriga...kui aga vähe aega mootor töötab,kaob pikapeale ära see krigin...järgmiseks siis tuleb see rullik sealt pumba küljest eemaldada ja vaadata,mis sellel vahetada annab,kui annab... ;)
Ahjaa,üks anomaalia kiusas mind siin veel,muidu üks pariamid masinaid,neist 50-st,mida üldse läbi aegade omanud olen,mis käivitub vist tõesti iga ilmaga,kuigi pole elus käivitanud siin ligi -40-ga,kui poleks vajadust olnud aga paraku oli vaja ja masin ei vedanud kordagi alt,hetkeni,kui starteri küljest ergutus juhtme pistik lahti tuli...see saigi külge tagasi,koos laagrite vahetusega ja veel nipet-näpet... ;)

Täna sai oludesunnil,õues,konksu pistikut vahetatud,kuid originaal pistikul juhtmeid nats rohkem,kui sellel,mida oleks sinna vaja..siit tekkis ka üks küss,ega kellegil kuskil ei ole mõnd linki just nende juhtmete kohta,mis Voyageril seal konksu küljes on?
Installisin täna Respo lehelt võetud juhiste alusel ja tulemuseks sain ainult tagauduka ja parema suuna... :oops:

Eks katsun kuskil soojemas,kui õues,asja uuesti vaadata... :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Veebr, 2012 11:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 27 Jaan, 2011 23:04
Postitusi: 74
Asukoht: Võru/Helsingi
Mobiil: 53472833
Mul sama mure selle kapotialusega(Voyager 3,3 116kW,1996a)-isegi talvel kõige kõvemate külmadega "linnud" kapoti all siristavad-vahel külma mootoriga,vahel sooja mootoriga-täitsa suvaliselt...Genekas vahetatud,rihm samuti.Kondipumba rullikus asi olla ei saa-kondipump maha võetud hoopiski.Et kui saladus pole siis mis kangemad laagrid sinna rullikutele panid(tootja,mark,hind)?Tänud ette!

_________________
Mis tähendab,vööri?!-Andke mu portfell siia!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 10 Veebr, 2012 22:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 31 Okt, 2011 23:21
Postitusi: 30
Asukoht: Jõgeva
Hind on olematu,ka neil kõige "kangematel"...4.98€ tükk... Mr Green
Aga eeldan,et äkki siiski väike erinevus,3,3-se ja 2,5-se mootori rullide vahel...võin ka eksida...tootja oli minumeelest Timken,see siis laagri tootja,mis sinna nüüd sisse said ja need suvalisest kauplusest ostetud,kus tegelikult igasugu põllumajandustehnikat müüakse... Mr Green
Kondipumba ratast pole veel maha jõudnud võtta,ehk järgmise nädala algul,nv kauplused enamjaolt kinni,ei saa laagrit,kui seda vahetada üldse saab... :roll:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 11 Veebr, 2012 14:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 27 Jaan, 2011 23:04
Postitusi: 74
Asukoht: Võru/Helsingi
Mobiil: 53472833
Ok,suured tänud :thumb: Eks ootab millal ilmad soojemaks lähevad siis saab vaikselt asjaga tegelema hakata-ehk õnnestub lõpuks sest "linnulaulust" seal kapoti all ikkagi lahti saada :think:

_________________
Mis tähendab,vööri?!-Andke mu portfell siia!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 12 Apr, 2012 0:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 31 Okt, 2011 23:21
Postitusi: 30
Asukoht: Jõgeva
Niisiis...vahepeal kõik laagrid,mis seal mootoriotsas vahetada väliselt saab,on vahetatud ja samuti ka rihmad ning vaikus juba jupimat aega...lisaks kõigele,jooksis rihm vastu plokikaant,kuna genekas oli pisut nö."seespool"...geneka rihmarattale sai seibike alla sätitud ning siis see vaikus saabuski,muidugi oli paar laagrit kah loksuga,niiet päris tühja ei rapsinud,laagrite vahetusega... :)
Täna sai ostetud ka suveveljed,homme tiir treiali juurde,kes keskava pisut suuremaks uuristab ja siis rehvid peale ning alla... :dirol:
Ülejärgmine nädal saab ehk ka väiksed keretööd tehtud või siis õigemini alustatud ning ehk ka lõpule viidud...(üks küljekarp on kuhugi kännuotsa kunagi enne mind auku sõidetud,tagaukse alt ning see on nüüdseks aukus)...kivikaitse ja värv läheb mõlema poole karbi peale ja vajadusel ka mujale,pisut paranduseks/värskenduseks värvi siis... ;)
Ahjaa..audio poolelt sai pisut täiendatud...7 tolline puuteekraani ja naviga multimeediakeskus,millel isegi digiboks sees aga eeldatavasti MPEG2,mis meil ei toimi...igaljuhul vabalevi kanalid leiab aga pilti ei kuva...vbl on ka antenn vale...GPSi antenni sai igati vintske ja kaardid said kah väljavahetatud selliste vastu,mis kuhugi ka juhatavad...algselt oli seal mälukaardil 2006 aasta Route66,mis kuvas kolme maanteed ja nelja linna... Mr Green
Keskmise istmerea alla sai ka üks tillukesem ühes eelmises bussis olnud supakas taga pagassis olevale suuremale kolakale lisaks installitud...niisama keldris vedelemisel pole just pointi,las siis teeb parem häält koos teisega... :D
Ehk nädalalõpupoole saab suvekad alla ja pilli talverokast puhtaks,siis on ka väikest pildimaterjale ehk loota... ;)

Ahjaa,veelkord...tekkis üks küss,ehk targemad oskavad aidata...kuna uus liiklusseadus lubab päevasel ajal päevatuledeks kasutada udutulesi,siis kuidas need koos parkidega põlema pannakse?Olen näinud sõitmas samasuguseid Voyasi udukate ja parkidega ning täna katsetasin ise kah,pimedas,et kuidagi tulenuppu poolde vinna sättides on see isegi võimalik,kuid valges on see keeruline aru saada,kas nüüd põhituled läksid põlema või põlevad ainult udukad... :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 12 Apr, 2012 9:50 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Võivad põleda ainult päevasõidutuled - gabariidi ei pea. (päevasõidutuledena võib kasutada udutulesid)
Seega mina tegin sebringule nii:
viewtopic.php?f=31&t=9186

süttivad ainult esimesed udutuled, udutulede põlemist näitab ka vastava lamp armatuuris. Kui keeran peale pargid - udutuled kustuvad. Siis keeran peale lähituled, udutuled on kustunud, samas saab käsitsi vajadusel udutuled põlema panna lülitist.

Lahendus maksab ~10€ ringis + nokitsemist ja õigete juhtmete leidmist.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 13 Apr, 2012 13:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 31 Okt, 2011 23:21
Postitusi: 30
Asukoht: Jõgeva
Voyal ei näita ükski lamp,et eesmised udutuled põleks ja see ei olegi tegelikult nii oluline,kuidas ja kas nad üldse põlevad,pigem oli sellest nö.päevatulede skeemist niipalju tolku,et üritaks hoopis pooltuled automaatseks teha... ;)
Ahjaa,lisaks veel,et suvevelgedega sain "ülelennu",kuna kuulutaja ei teadnud ise kah,mida ta müüb,lihtsalt oletas... :)
Seega rattaid ikka pole,tuleb vist rehvid plekile tagasi venitada... :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Apr, 2012 18:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 31 Okt, 2011 23:21
Postitusi: 30
Asukoht: Jõgeva
Küsimus suurele ringile..kuidas on võimalik füüsiliselt jõuda 97 aasta Voyal esikõlariteni?? :think:
Millest peaks alustama või kuidas see kate ära käib,mis armatuuri peal on???
Ehk oskab keegi aidata... :hei:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Apr, 2012 13:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 31 Okt, 2011 23:21
Postitusi: 30
Asukoht: Jõgeva
Onu Tom kirjutas:
Küsimus suurele ringile..kuidas on võimalik füüsiliselt jõuda 97 aasta Voyal esikõlariteni?? :think:
Millest peaks alustama või kuidas see kate ära käib,mis armatuuri peal on???
Ehk oskab keegi aidata... :hei:



Ei taha keegi infot jagada :ei:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 24 Apr, 2012 20:29 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Onu Tom kirjutas:
Küsimus suurele ringile..kuidas on võimalik füüsiliselt jõuda 97 aasta Voyal esikõlariteni?? :think:
Millest peaks alustama või kuidas see kate ära käib,mis armatuuri peal on???
Ehk oskab keegi aidata... :hei:


Eks ikka kangutades:
Pilt

INSTRUMENT PANEL TOP COVER
REMOVAL
(1) Remove A-pillar trim.
(2) Using a trim stick, disengage clips holding rear
edge of top cover to instrument panel (Fig. 39).
(3) Disconnect wire harness from message center.
(4) Pull top cover rearward to disengage hooks
holding front of top cover to instrument panel.
(5) Remove top cover.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Apr, 2012 13:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 31 Okt, 2011 23:21
Postitusi: 30
Asukoht: Jõgeva
Sellest sain juba aru jah,et kangutades,kuid eesmärk on see pealmine osa tagasi kah kenasti panna sinna... :)
Kusjuures,üritasin,enne seda küsimuse postitamist juba asjale läheneda kangutades,kuid mujalt,peale vasaku nurga,so.siis see nurk,kus on see nö.infokeskus,ei kerkinud kuskilt miskit,kanguta kui suure jõuga tahad ja ega seda jõudu väga rakendada ei saagi,kui alt üles lükkad...teine variant on ilmselt esiklaas maha ja siis kahejalaga armatuuri peale seista ning siis kangutada... Mr Green :evil: Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Apr, 2012 20:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Laupäev 14 Juun, 2008 15:39
Postitusi: 236
Asukoht: Lõuna-Eesti
Ise pole seda katet lahti arutanud aga ma usun, et selle jaoks on mõtekas kasutada kahte tööriista - kiilu ja mõnda laia kiiljat sõrgkangi meenutavat labidat, vastasel juhul võid selle katte ära lõhkuda. See on küllaltki habras. Peale seda, kui A-piilaritelt on katted eemaldatud, surud kiilu paneeli ja ülemise katte vahele ning liigud sellega ettevaatlikult ühes suunas seni, kuni see takerdub varjatud klambri kinnituskohani ja jätad selle samasse paika alles, siis teise kiilja labida/kangi pistad kinnituse kohalt sisse ja kangutad selle koha üles. Peale seda liigutad esimest kiilu jälle edasi ja kõik kordub.

_________________
Minu Minivan - '96 Chrysler Voyager 2,4 SE
Müüa juppe!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 26 Apr, 2012 22:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 31 Okt, 2011 23:21
Postitusi: 30
Asukoht: Jõgeva
Eks see üks katsetamine saab olema...krt,ülejäänud armatuur ju pehme kah,rsk,et kuskilt mujalt väga urgitseda ei olegi... :evil:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 01 Mai, 2012 22:23 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Esmaspäev 31 Okt, 2011 23:21
Postitusi: 30
Asukoht: Jõgeva
Paar kiiruga tehtud pildikest...suveratastega siis... ;)

Pilt

Pilt

Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 20 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia