Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Chrysler Grand Voyager 3,3L V6, 116kW, 2000a
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=9552
Leht 1 koguhulgast 4

Autor:  KRANTS [ Pühapäev 04 Dets, 2011 9:08 ]
Teema pealkiri:  Chrysler Grand Voyager 3,3L V6, 116kW, 2000a

Tervist!

30 nov seisuga, sain omanikuks ja 1 dets. seisuga sai selline masin koduakna alla veeretatud.
Kuna ise pole veel pilte teinud ja esimese päevaga määrdus masin päris korralikult, siis kasutan müügikuulutuse pilte.
Pilt Pilt

Masinal puudusteks üks mõra esiklaasis (mis ei ole õnneks kojameeste tööpiirkonnas- klaas koos liistu ja vahetusega 177€), tulede kõrgusregulaatori mittetöötamine (viga hakkan alles kunagi otsima), seisupidur on olematu (esmaspäeval tehakse korda) ja parem esimene tiib on pintsliga värvitud- ca 100€ kulutusi).
Läbisõiduks masinal ees 303 433km. Kui ma õigesti aru sain, siis on auto eestist ostetud ja 11 aastaga siin see läbisõit saada, tundub siiamaani ulme...

Auto soetushind sai tutvusi kasutades kaubeldud tunduvalt allapoole, seega "soodustuse" eest peaks saama eelpool mainitud vead kõrvaldatud. Ahjaa. Krt- kont on ka peal mittetöötav, aga see vist ei mahu hetkel selle eelarve sisse, et viga eemaldada. Autol komplektis nii suve-, kui talverehvid (korralikud) eraldis valuvelgedel.

Autol siis välimuse poolelt:
Ees kividele "hüppelaud"
külgedel astmelauad
taga sirm, või tiib (kes kuidas nimetab).
toonklaas

Sees:
esiklaasi soojendus
el aknad x2 ja el. tagumised tuulutusaknad
el. peeglid (kokkuklapitavad)
juhiiste el. reguleeritav
konditsioneer (ei tööta hetkel)
pardakompuuter
cruise control
follow me home tuled
arvatavasti on veel asju, mis ei meenu ja mida pole avastanud Mr Green

Esmaspäeval peaks installitama ka taha parkimisandurid.


Kuna ma pole varem omanud ei mahtuniversaali ega Chryslerit, siis kindlasti hakkab minu poolt tulema siia foorumisse eriti lolle küsimusi, ning palun juba vabandust ette :pidu:

Autor:  cartman [ Pühapäev 04 Dets, 2011 16:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager 3,3L V6, 116kW, 2000a

11a 300000km saada poel ju ulme, see on reaalsus. pigem 11a 200000km saada on ulme.

Autor:  KRANTS [ Reede 23 Dets, 2011 23:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager 3,3L V6, 116kW, 2000a

täna siis sain kena Jõuluüllatuse, kui asusin kella 14 paiku maale sõitma. Laagri maksimarketi juurses foori all pidurdades käis kolks ja piduri pedaal "vajus läbi"... Esimese ehmatusega võttis jala värisema, kuid õnneks läks foor roheliseks ja eesseisvad masinad said minekut tehtud... Teeäärde seisma jäädes tulid tõdeda, et nii ei saa edasi minna ja ots ringi. Tuttava juurde autoteenindusse. Kadaka pst mäest alla minek oli eriti hirmus. Kuigi teeääres sai pidureid pumbatud ja sain pidurid tagasi, ei olnud teada, milles viga ja kartsin seda mäest alla kulgemist. Õnneks jõudsin kenasti remonditöökotta ja seal selgus, et vasakpoolsel esimesel piduriklotsil ainult metallist osa alles. Ju klotsiosa lendas vahelt minema ja sellest ka pidurite puudumine, et kolb oli veel liialt sees. Peale mitmeid pidurivajutusi jõudis metallpind ketta vastu ja kriuksudes pidurdas taas.
Napilt juba kõik varuosamüüjad seadsid end sulgema (selleks hetkeks oli kell juba 15), kuid napilt õnnestus veel tutvuseid kasutades uued esimesed klotsid saada. Samuti sai need vahetatud ja uuesti maale teele asutud.

See vahejuhtum juhtus küll üsna kehval ajal ja kehvas kohas, kuid tundub, et siiski halbadest variantidest parimas kohas...

Autor:  hulgus666 [ Laupäev 24 Dets, 2011 0:16 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager 3,3L V6, 116kW, 2000a

Väga kena auto ja ka väga mugav!Nuh,töökindluse poolest on nii ja naa-rohkem vedamise asi ja palju oleneb ka eelnevatest omanikest.Igaljuhul leiab peaaegu kõigile probleemidele siin foorumites lahenduse.Ega muud oskagi soovida kui edukaid,turvalisi ja ikka rohkem probleemivabu kilomeetreid ning rahulikke jõule!

Autor:  KRANTS [ Pühapäev 12 Veebr, 2012 10:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager 3,3L V6, 116kW, 2000a

Eile juhtus siis selline lugu.
Sõitsin voya'ga maal teepervelt nats liiga alla ja käisin hangest läbi. Mingi lume-jää tükk sikutas rihma maha. Esimesena avastasin, et rool sigaraske. Kartsin, et roolivõimu rihma lõhkus ära/viskas maha. Kahjuks hakkas ka temp tõusma, aga seda avastasin alles seisma jäädes. Seisma jäin aga sellepärast, et õli tuli paar korda vilksatas ja piuksus, kuni hakkas loomamoodi karjuma. Paraku ka voya'l üks sigapikk rihm, mis käib üle kõigi rullikute. Õnneks ma seda keema ei lasknud ja ka rihm jäi terveks ja rullikutevahele. Peale poole tunnist ootamist (oli ikka sigakülm) jõudis abivägi, kes asjad uuesti paika pani. Voya'l see hea, et üks rullik pingutab rihma automaatselt ja teeäärset mässamist praktiliselt ei olnudki. Õnneks ei läinud ka plokikaan kõveraks, kuna sain õigeaegselt jaole.

Kahjuks selgus, et mootoriõli on nõks alla miinimumi. Kuna loiku pole all avastanud siis järelikult kaob õli sumpsi kaudu? Klapisääretihendid või õlirõngad? Muidugi pole veel õige aeg üldse viga diagnoosida, kuna sellest hetkest, kui masina soetasin, ei mäleta ma, kas üldse olen õlitaset kontrollinud. 3000km pärast on vaja õlivahetus teha, eks siis näha, mis hiljem sündima hakkab.

Kui palju üldse voya'le õli sisse mahub? Kas eelistatuim on poolsünt või täissünt? Hetkel on sees poolsünt, aga näiteks, mu I mk mondeole soovitati ka täissünti ja kuigi kartsin, et mootor nii hõre, et see voolab lihtsalt välja, siis püsis täissünt siiski sees terve õlivahetuse välba ning ka järgmisel korral lasti uuesti täissünt panna. Kumba panna?

Ka tundsin eile maanteel sõites esisillas vibratsiooni. Mida kiiremini sõita, seda suuremaks läks. Vasakkurvides nagu vaibus, paremkurvides suurenes. Kas esimesed kondid vajaksid vahetust või võis probleem olla lihtsalt velje sisse kogunenud lumest, mis hakkas tsentrist välja viskama?

Ning üks küsimus veel. Peale rihma tagasipanekut (ka varem olen kuulnud, kuid pole süvenenud) oleks nagu rullikutes väike kriuksumine kosta. Niisama ei tunne, et rullikud loksuksid või viskaksid. Kuidas ma kindlaks teen, milline rullik tuksis on, et ära vahetada?

Autor:  KRANTS [ Reede 24 Veebr, 2012 11:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager 3,3L V6, 116kW, 2000a

Teisipäeval lasen roolilati ära vahetada (mingi kerge kolin sees). Hinnaks umbkaudu 300 € :tige:
Kahtlustasin (lootsin, et esimesed stabika kondid v puksid vms kolisevad, aga ei...

Ka lasen nats genekat timmida seal siis geneka harjad juba nulliligidal või pingeregulaator läbi.

Peale teisipäeva peaks juba päris hea olema :pai:

Vahelduseks pilti ka:
Pilt

Autor:  chrV92 [ Reede 24 Veebr, 2012 12:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager 3,3L V6, 116kW, 2000a

Kas pead tingimata just terve lati ära vahetama? Voyadel saab latti natuke pingutada, sisemisi otsi vahetada, vähese kolina puhul võivad need olla põhjuseks.

Autor:  KRANTS [ Reede 24 Veebr, 2012 12:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager 3,3L V6, 116kW, 2000a

chrV92 kirjutas:
Kas pead tingimata just terve lati ära vahetama? Voyadel saab latti natuke pingutada, sisemisi otsi vahetada, vähese kolina puhul võivad need olla põhjuseks.

täpsemalt selgubki teisipäeval, kui laiali lammutatakse. 300 on maksimaalne prognoos...

Autor:  KRANTS [ Kolmapäev 29 Veebr, 2012 18:34 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager 3,3L V6, 116kW, 2000a

Jätan siia märgi maha, hiljem hea vaadata.

28.02.2012 ls 306700km
roolilatt (koos roolivarrastega) 259€
rooliotsad 18.40€/tk
roolivõimuõli 5.70€
töö 108,5€
lisaks Mart Pere juures sillaregull 20€
-----------------------------------


Märtsi lõpus plaanis vahetusse panna parem esimene šarniir, mootoriõli+filter, käigukastiõli+filter, piduriõli.
Ka on tarvis vahetada (vähemalt) 1 tagumine amort. Kui selle hind väga kirveks ei osutu, siis lasen selle ka ära teha. Siis peaks masin juba nagu uus olema :yeehaa:


Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  KRANTS [ Kolmapäev 28 Mär, 2012 6:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager 3,3L V6, 116kW, 2000a

Täna on siis see päev, kui masin läheb õlide vahetusse.

Mootoriõli+filter
kastiõli+filter
piduriõli (kui õhutusniplid lahti saab)
parem esimene šarniir
suvesussid

Ka lasen justin case arvuti sappa visata. Ehk selgub veel midagi...

Autor:  KRANTS [ Neljapäev 29 Mär, 2012 6:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager 3,3L V6, 116kW, 2000a

Nii. Eilsest päevaplaanist jäi täitmata piduriõli vahetus. Sel lihtsal põhjusel, et õhutusnipleid ei saanud lahti... Oleks puruks keeranud, oleks veel suurem jama olnud. On kaks varianti- kas piduriõli pole kunagi vahetatud ja õhutusniplid on kinni roostetanud, sest neid pole kunagi keeratud või on õli vahetatud ja liiga kõvasti kinni keeratud...

Tehtud sai:
parem esimene šarniir
mootoriõli+filter
kastiõli+filter
suvepapud alla
sillastend
-------------------
hind kokku: 185 € (sisaldab töö hinda).

Samuti visati kompu sappa, kuid see ei näidanud mingit viga :tige:

Autor:  KRANTS [ Neljapäev 05 Apr, 2012 6:59 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager 3,3L V6, 116kW, 2000a

Asi mis mind veel kummitama on hakanud, on see, et mul esiklaasi küljes, salongipeegli jala all mingi must kopsik. Mida see teeb? See ei tohiks ju seotud olle isetumeneva tahavaatepeegliga kuna mu masinal seda pole :)
Millega võib tegu olla? Teen pilti ka, kui meeles on.

Autor:  KRANTS [ Kolmapäev 09 Mai, 2012 6:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager 3,3L V6, 116kW, 2000a

05 mai vahetatud:
tagumised supportid
tagumised piduriklotsid
tagumised amordid

lisaks parem esimene tiib.

Autor:  KRANTS [ Kolmapäev 23 Mai, 2012 14:30 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager 3,3L V6, 116kW, 2000a

Öelge keegi, kui palju on 3.3 mootoris jahutusvedelikku? Ja kuskohast saab ligi/on kõige parem välja lasta vana jahutusvedelik?
Kuna kanalit/ega autotõstukit pole käepärast, siis oleks hea, kui maapeal saaks tehtud...

Muidugi kellel vastavad instrumendid ja oskused olemas, võib ka öelda, millise raha eest tegema oleks nõus (Tallinnas). Vedeliku tooksin ise, kui vastupandamatut pakkumist ei tehta.

Autor:  KRANTS [ Laupäev 02 Juun, 2012 8:44 ]
Teema pealkiri:  Re: Chrysler Grand Voyager 3,3L V6, 116kW, 2000a

Eile sain kõne, et on meeldiv võimalus (TASUTA!!!) kontrollida konditsioneeri vaakumit, lekkeid ja ka kont ära täita, kui ainet peab (samuti pump õlitada).
Kahjuks, peab tõdema, et tasuta lõunaid EI OLE OLEMAS.

Pilt
Kogu see lõbu läks mulle maksma, kiirmenetlusega nõustumise tõttu, peaaegu ametliku konditsioneeritäitmise hinna- 40 juudirubla Mr Green Kiirus üle, mitte vähem kui +15km/h.
asjapulgad võtsid mu maha, linnas, kiirenduse peal, mis pole muidugi vabandus, aga enne kui gaasi vabastada jõudsin, oli kiirus fikseeritud.

Leht 1 koguhulgast 4 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/