Sai hiljaaegu soetatud perre 2001 aasta PT Cruiser. Igasugu jutte olime kuulnud, et auto kipub lagunema aga samas ka palju positiivset olime kuulnud. Seega otsustasime, et kuna välimus ikka kohutavalt meeldib, siis ehk läheb ka tehnilise poolega õnneks.
Niisiis, saigi üks isend soetatud. Auto kohta ei oska midagi halba öelda. Euroopa variant, 2.0 104 kw. Must, toonklaasid, nahksisu jne. Nagu ikka neil kõigil peal on.
Aga vot eelmise omaniku tahaks küll maha lüüa, kes ilmselgelt ei ole auto suhtes mingit respecti üles näidanud.
Saime küll suht soodsalt kätte ja olime arvestanud, et mingid kulutused tuleb teha, aga eks oli ka üllatusi.
Esiteks oli esiklaasisi suur mõra, mis kiire temperatuurivahetusega salongis hakkas vaikselt praksuma. See sai kohe esimesel nädalal ära vahetatud.
Auto on Eestis alates 2004. aastast, aga signat tal peal polnud. sai ka see pandud.
Siis selgus, et õõtshoova tagumised puksid ja üks sarniir vajab vahetamist. Kõik õlid olid tal normis, aga kuna ei olnud mitte mingit märki viimasest õlivahetusest, siis sai ka see tehtud.
Seejärel märkasime, et kuidagi ebanormaalselt, 1L päevas sööb teine jahutusvedelikku. Mitte kusagilt ei tilkunud ja ka kuhugi sisse ei jooksnud. Tuli aga lõpuks välja, et termostaat oli omaga õhtal ja sealt vahelt ta seda jahutusvedelikku ka välja ajas. No ja lõpuks selgus, et ka aku oli nii õhtal omadega, et ka see tuli vahetada.
Nüüd siis on jäänud veel esisilla regull teha, kuna auto veits kisub ja rool on viltu. Seejärel paar värviparandust ja ongi viks vonks.
Tegemist on olnud temaga ikka veits jah, aga samas ostu ei kahetse, ja eks see auto lagunemine sõltub ikka sellest kuidas autosse suhtuda ja kuidas teda hooldada.
Üks väike veider seik veel, nimelt oli endise omaniku arvates jube lahe kui taha luugile, Chrysleri sildi alla on plastiktähtedega kleebitud sõna MARUSJA. No comon, kõike pole veel maha saanud, aga vähemalt on Marusjast saanud Maru. Lõpuks, poleerimise käigus on eesmärgiks kõik tähed eemaldada.
Igatahes pikka sõitu autole.