Tänane kuupäev Esmaspäev 06 Mai, 2024 8:34

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 46 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Dets, 2010 12:22 
Eemal
Kasutaja
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 28 Sept, 2010 11:52
Postitusi: 82
P1684 ja P0172.
Ma ise kahtlustan, et mingi andur ei anna ühendust või nöögib.lambda pole vahetatud,see pole nagu viga andnud.proovin kaitsmega tulukese ära kustutatud ja vaatab kas süttib kohe või hiljem.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Dets, 2010 13:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Kirjutasin et P0172 ongi lambda kood (lambda ongi andur) ja segu on paigast ära, mootoritöös sa ei tähelda seda, kütusekulu suureneb tõenäoliselt ja heitgaasid on paigast ära, lisaks ei meeldi paigast ära gaasid katalüsaatorile.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Dets, 2010 15:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
Samas maantel võtab 8 ajale pole nagu palju vaid normaalne. Ma alustaks ikkagi sellest andurist.

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Dets, 2010 16:08 
Eemal
Kasutaja
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 28 Sept, 2010 11:52
Postitusi: 82
Ei kipu kohe esimesena juppe vahetama hakkama.siit välja lugedes:
http://www.obd-codes.com/p0172
siis lambda nagu tuvastab ,et rikas segu ja seda mõjutavad mitmed asjad ja kas mitte scanneriga ei saa testida ka lambda korras olekut ? :oops: seega käin kapoti all andurid läbi ,et ühendused oleks ikka korras ja nullin tule ära,kui ikka tagasi tuleb, siis tuleb mõne targa juurde minna,scanner taha ja täpselt järgi uurida,mis asi jamab.Aga tänud kaasmõtlejatele.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Dets, 2010 16:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
Ok siit tuleb välja jah et on vaakum leke, kütuse surve probleem või MAF anduriga midagi. Ma ei mäleta kas 300M oli MAF andur.
Raviks pakkub vaakum lekete kontrollimst vaakum ja PCV voolikutes. Siis kütuse surve kontrollimisest, pihustite puhastamisest. Võibolla mine osta täna mingid pihusti puhastamis ainet, kalla paaki.
Palju muidu läbisõitu on? PCV voolik on võibolla vana ja katki kuskilt.

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 30 Dets, 2010 17:00 
Eemal
Kasutaja
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 28 Sept, 2010 11:52
Postitusi: 82
Läbisõitu nati üle 195000, vaakumlekkeid ei tuvastatud, kui AB -s käisin.Plaan oligi minna seda pihustide värki ostma;) valan paaki .Viskan homme ka pilgu voolikutele ja uurin kapoti all lähemalt kõike.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 14 Jaan, 2011 16:36 
Eemal
Kasutaja
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 28 Sept, 2010 11:52
Postitusi: 82
Sai siis aasta lõpus kood nullitud ,pistikuid uuritud,aku klemme puhastatud.Sai veel pihustite värki paaki valatud,kõik oli 2 nädala okei ,kuni täna jälle tuluke süttis.Lähen AB -sse ,las pistavad scanneri taha ja kontrollivad lambda üle .Netis ringi kolades paljudel selle koodidga jamasi olnud .Eks näis,kuidagi peab selle asja lahendama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Jaan, 2011 10:27 
Eemal
Kasutaja
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 28 Sept, 2010 11:52
Postitusi: 82
Neljapäeval läheb siis veel AB -sse.Mõõdetakse ära kütusesurve,kõik ülejäänud kontrollitud.Imelik et reedel ,kuna oli jube kiire laeva peale jõuda ,sai mööda linna asjatades kõvasti gaasi tallatud ja mingis hetkest tuluke kustus ja pole enam põlema hakanud,üks erinevus veel ,et sai 95 asemel 98 sisse pandud.Kuna ma linnas suht rahulik liikleja :oops: ,vajas auto äkki tugevamat gaasipedaali vajutust Mr Green .Kui kütusesurve ka korras,ei oska enam kuskilt midagi uurida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Jaan, 2011 17:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Lambda andur tahtis kuuma saada.
Ei tasu see vaikne töristamine alatasa ka ära, sest teenindustes scanneri tahaühendamine on samamoodi kallis.

Nii, et vahepeal torud puhtaks ka ikka lasta!

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 28 Jaan, 2011 12:53 
Eemal
Kasutaja
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 28 Sept, 2010 11:52
Postitusi: 82
Sai siis AB-s kütusesurved ka ära mõõdetud,kõik korras,nad ei osanud ka öelda millest tuluke tekib ,ainus et mõni pihusti võib hakata äkki väsima,aga see algfaasis alles ja kuna mootor töötab ilusti ,siis ei oska seda natuke vigast pihustit otsida ka.Tundub ,et tuleb tõesti rohkem gaasi pedaali vahest vajutada ja torud puhtaks sõita ;)
Nüüd plaan ikka xenonid panna,kuna meie kliimas ikka jube pime sõita.
Äkki pakute kohti ,kus keegi lasknud panna või oskate soovitada mõnda müüjat.Kas selle panekuga saaks ise ka hakkama või on seal midagi natuke keerulisemat?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 28 Jaan, 2011 14:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Kui sa selle 500 eekuse komplekti tahad panna (tänavasõiduks illegaalne variant) siis seal panna oskab igaüks kellel mutrivõti käes seisab.Mina panin ise pamper maha, tuled lahti ja ühendada lihtsalt juhtmed koos xenoniga pesasse, plokkide toppimisega on probleem, kuna kapote all suht vähe ruumi.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 28 Jaan, 2011 15:08 
Eemal
Kasutaja
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 28 Sept, 2010 11:52
Postitusi: 82
Mõtlesin jah neid 600 seid.mutrivõti püsib igati käes,seega usun ,et teen ise ära selle asja.Kuhu täpsemalt sa need karbid sinna mahutasid ?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 28 Jaan, 2011 17:06 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Ühe karbi panin kinnituskomplektiga kaitsmeploki peale ja teise surasin vist kuskile õhupuhasti korpuse vahele.Ei viitsind eriti leiutada ka vbl oleks leidnud mõne parema koha.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 02 Veebr, 2011 10:33 
Eemal
Kasutaja
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Teisipäev 28 Sept, 2010 11:52
Postitusi: 82
Sai eile õhtul sõbraga siis xenonid ära paigaldatud.aega läks aga pole kõige hullem töö,kui peaks uuesti tegema, teeks poole kiiremini,kuna tean nüüd täpselt kust mida lahti vaja võtta ja kuidas.Oli näha et keegi enne juba stanget lahti kiskunud ,sest enamus tüüblid olid puudu ja mõni koht neediga kinni pandud.Aga tulede valguse vahe ikka suur:P:P:P nüüd näeb ka pimedas sõita Mr Green
Esituled peaks veel ära poleerima,siis saaks vaate veel paremaks.Tagaluuk sai ka korda ,töötab nii puldist kui armatuuril olevast nupust ,tagaluugi küljes olev lüliti oli lahti lihtsalt;)
Aga küsimus,oskab keegi öelda kust võiks leida neid kinnitustüübleid??? kas mõnest meie poest oleks võimalik midagi sellist leida?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 02 Veebr, 2011 14:12 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Need tüüblid jah kipuvad kaduma, kuna igal pirnivahetusel vaja ju pamper lahti lasta, ning mul põles neid pirne siin vahepeal korra kuus, xenonidega pole õnneks ohtu et nii ruttu läbi põlevad.Aga tüübleid olen mina saanud Toppartsist Tallinnas Mäealuse tänavalt, ei mäleta mis nad maksid aaa ega nad väga kirved ei tohiks olla.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 46 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 10 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia