Masin: Chrysler New Yorker 3.5 155kw 1998a tumeroheline metallik
Minul siis esimene ameeriklane. Auto, mis on juba aastaid meeldinud.
Auto üldine seisukord on hea. va klõbin esisillas, millega üritan lähiajal tegelema hakata.
Lisadest on tal vist kõik külge poogitud, mis nendele pandi. Boonuseks on ka see, et kõik need lisad ka töötavad. va kesklukk puldist.
Välimuse poolest näeb auto igati hea ning sile välja. Kuigi mõned kivitäkked on. Roostet autol kuskil leidnud ei ole.
Sisu näeb ka täitsa viisakas välja (ilus puhas ning terve) Ka nahk on nendele aastatele hästi vastu pidanud ning ei näita veel miskeid kulumis ega vananemisjälgi.
Sõiduomadustel on auto jätnud üllatavalt hea mulje. Isegi üle ootuste hästi sõidab.
Mootor ning käigukast toimetavad ka ilusasti ning sujuvalt.
Sõitnud olen sellega siiski alles pea 600km ning kütusekulu selle ajaga on 11,4 Mis pole sugugi paha. Pagasist leidsin ka üllatuseks tutika tagavararatta Koos tutika rehviga. (chrysleri originaal)
pagasi võrgu ning 2 mootoririhma.
Mul selle paari päevaga ka mõned küsimused tekkinud.
1. Kuidas saab reguleerida rooli sügavust. Roolisambal on küll kang, seda endapoole tõmmates liigub rool vaid üles alla. aga mitte sisse/välja.
2. Kuidas toimib see käsipidur? St see jalaga vajutatav. Peal on kiri: push to relase. Minujaoks siiani täitsa müstika.
3. Kuidas saada toimima kesklukk? Minu teadmist pidi peaks yorkeril olema kolme nupuga pult: *uksed lahti *uksed kinni *pagas lahti. Minul on aga ainult ühe nupuga pisike ümmargune pult. Meta oma püramiidi meenutava logoga. Immo ka sama. Jama on ainult selles, et puldist nuppu vajutades mitte miskit ei toimu. Vahetasin ära ka puldi patareid, aga seis endiselt sama. Siis ka selline küsimus, et kas seda meta pulti oleks võimalik asendada ka originaalpuldiga? Tüütu on pagassi kõikaeg kindalaekast lahti teha!.
4. Kuidas toimivad nee saatetuled? St jätan auto seisma, lähen välja ning sulgen uksed, siis lähituled jäävad ligikaudu minutiks põlema. Kuidas seda aega vähendada või neid õldse välja lülitada?
Aga nagu õeldakse, et üks pilt räägib rohkem kui tuhat sõna, siis lisangi ka mõned pildid.
Pildile ma auto õiget värvi siiski ei suutnud jäädvustada. Reaalselt on auto päevavalges kuiana tumeroheline, ning hämaras/pimedas tumesinine. Passis ka siiski tumeroheline. Aga tegemist on suureteralise metallikvärviga. Igaljuhul näeb värv väga ilus välja.