Tänane kuupäev Neljapäev 25 Apr, 2024 10:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Tarmove: New Yorker 1998
PostitusPostitatud: Pühapäev 26 Sept, 2010 23:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 10 Sept, 2010 11:54
Postitusi: 33
Masin: Chrysler New Yorker 3.5 155kw 1998a tumeroheline metallik

Minul siis esimene ameeriklane. Auto, mis on juba aastaid meeldinud.

Auto üldine seisukord on hea. va klõbin esisillas, millega üritan lähiajal tegelema hakata.
Lisadest on tal vist kõik külge poogitud, mis nendele pandi. Boonuseks on ka see, et kõik need lisad ka töötavad. va kesklukk puldist.

Välimuse poolest näeb auto igati hea ning sile välja. Kuigi mõned kivitäkked on. Roostet autol kuskil leidnud ei ole.
Sisu näeb ka täitsa viisakas välja (ilus puhas ning terve) Ka nahk on nendele aastatele hästi vastu pidanud ning ei näita veel miskeid kulumis ega vananemisjälgi.

Sõiduomadustel on auto jätnud üllatavalt hea mulje. Isegi üle ootuste hästi sõidab.

Mootor ning käigukast toimetavad ka ilusasti ning sujuvalt.
Sõitnud olen sellega siiski alles pea 600km ning kütusekulu selle ajaga on 11,4 Mis pole sugugi paha. Pagasist leidsin ka üllatuseks tutika tagavararatta Koos tutika rehviga. (chrysleri originaal)
pagasi võrgu ning 2 mootoririhma. :)

Mul selle paari päevaga ka mõned küsimused tekkinud.

1. Kuidas saab reguleerida rooli sügavust. Roolisambal on küll kang, seda endapoole tõmmates liigub rool vaid üles alla. aga mitte sisse/välja.

2. Kuidas toimib see käsipidur? St see jalaga vajutatav. Peal on kiri: push to relase. Minujaoks siiani täitsa müstika.

3. Kuidas saada toimima kesklukk? Minu teadmist pidi peaks yorkeril olema kolme nupuga pult: *uksed lahti *uksed kinni *pagas lahti. Minul on aga ainult ühe nupuga pisike ümmargune pult. Meta oma püramiidi meenutava logoga. Immo ka sama. Jama on ainult selles, et puldist nuppu vajutades mitte miskit ei toimu. Vahetasin ära ka puldi patareid, aga seis endiselt sama. Siis ka selline küsimus, et kas seda meta pulti oleks võimalik asendada ka originaalpuldiga? Tüütu on pagassi kõikaeg kindalaekast lahti teha!. :D

4. Kuidas toimivad nee saatetuled? St jätan auto seisma, lähen välja ning sulgen uksed, siis lähituled jäävad ligikaudu minutiks põlema. Kuidas seda aega vähendada või neid õldse välja lülitada?

Aga nagu õeldakse, et üks pilt räägib rohkem kui tuhat sõna, siis lisangi ka mõned pildid.
Pildile ma auto õiget värvi siiski ei suutnud jäädvustada. Reaalselt on auto päevavalges kuiana tumeroheline, ning hämaras/pimedas tumesinine. Passis ka siiski tumeroheline. Aga tegemist on suureteralise metallikvärviga. Igaljuhul näeb värv väga ilus välja.

Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 27 Sept, 2010 10:41 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
Värv on tõesti kaunis ja piltidel näeb auto korralik välja küll.
Rooli sügavust ei saagi muuta. Pead istmega mängima.
Originaal puldi saad kuskilt korralikust teenindusest tellida. Võimalik et saab keksluku ka korda siis.
Saatetuled peaksid saama panna laekompuutrist, kui tal see on. Ütlen ausalt pole üheski esimese põlve LH's istunud. Tegelt ühes Visionis kunagi aga ei mäleta kas seal oli mingi kompuuter. Ilmselt kel kogemusi rohkem oskavad öelda.
Kui inglise keelt valdad siis on üks hea foorum ka kust saab kõikidele küsimustele vastuseid ja vahest niisamagi huvitav lugeda.
Aga palju õnne igatahes, hea ost ma loodan.

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Sept, 2010 17:05 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 10 Sept, 2010 11:54
Postitusi: 33
Oleks hea kui jagaksid seda linki ka, kuskohast võib huvitavat infot saada :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 29 Sept, 2010 22:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
Ole lahke http://www.lhforums.net/forums/
Siit saad otse foorumisse http://www.lhforums.net/forums/forum_index.php ja alamenüü First Generation LH forums.
Ma praegu põgusalt lasin uued teemad üle ja kesklukku mitte töötamise põhjuseks võib olla ka kesklukku mootor. Aga arvan, et sul võb puldist tingitud olla.

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 01 Okt, 2010 13:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 10 Sept, 2010 11:54
Postitusi: 33
Tänud lingi eest, tõesti asjalik koht. Kuigi tahab pikemat aega, et põhjalikult seal foorumis puurida/uurida.

Senini autoga igati rahul. Kuigi jamh. Saaksin veel rohkem rahulolevaks, kui keskluku saaks puldist tööle ja pagassi ka puldist avada. Keegi oskab miskeid kohti soovitada, kuskohast oleks võimalik saada omale originaalpulte. hea oleks siis juba neid 2tk :) Ning kas neid annab kuidagi programmeerida ka minu autoga?

Plaanis on tegeleda natukene ka auto hooldusega. Algust tahaks teha siis õli vahetamisega. Sellega kohe siis ka küsimus, et mis õli soovitatakse kasutada selles chryslery 3,5l v6 mootoris? Kas õlifilter on ka tavaline, mida leiab igast autopoest, või on see ka vaja margipõhine orgunnida? Ning kui suure õlikogusega peaksin arvestama, st palju läheb motorisse õli?

Terv, Tarmo!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 01 Okt, 2010 20:31 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Mul arvutis vedeleb üks kaustatäis LHS/New yorkeri manuaale.
Panen dropboxi üles ja hoian seal esmaspäevani. ca 20 min pärast likka ja lae alla - http://dl.dropbox.com/u/4694943/LHS.zip
ca 45MB
Edu!
Andrus

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 01 Okt, 2010 21:09 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 10 Sept, 2010 11:54
Postitusi: 33
Tänud :) Laadisin alla, võid ära maha võtta! :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Okt, 2010 5:19 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 10 Sept, 2010 11:54
Postitusi: 33
Niisiis. Tekkinud on üks pisike mure vms. Nimelt siis auto soojaks minemisega.
Kui soojaks peaks minema auto mootor?mul tõuseb seier esimese kriipsuni ning seisabki seal. Minupärast see võiks ka seal olla, aga salong ei lähe normaalselt soojaks. Puhub ainult nagu leiget vms. Võrreldes mu teise masina volvoga, siis jama. Tundub see auto isegi väga külm.

Tähele olen pannud ka seda, et ventikad undavad päris tihti. Isegi siis kui temp anduri seier on alles jõudmas esimese kriipsuni.

Jahutusvedeliku tase on normis. nii mntl kui ka linnasõidul istub temp anduri seier samakõrgel.


Nii, et igast infot selle kohta on oodatud.

Terv, Tarmo!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Okt, 2010 8:20 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Mitte pahapärast aga sul on olemas ju selle masina remondimanual, seal on kindlasti kirjeldatud kuidas tühjendada ja täita jahutusüsteemi nii, et see ka toimima hakkaks.
Teadaolevad probleemid võiksid olla:
Õhk jahutussärgis
Soendusradiaator on seest katlakivi täis
Soendusradjaatori vahelised ribid on paksult saasta täis
Õhusuunajaklabid ei tööta nii nagu peaks.

Rohkem probleeme on raske tuua...

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Okt, 2010 8:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
Kas termostaat ei või olla läbi?

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Okt, 2010 9:22 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Ma alustaks ka termostaadist, enne kui radiaatorit hakkaks lõhkuma.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 07 Okt, 2010 20:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
Termostaati on vist lihtne kuidagi neid radiaatori voolikuid katsudes kontrollida ka. Ma ei mälleta peast aga kui üks neist soojaks või külmaks läheb siis on viga teada. Kas keegi äkki teab seda nippi või?

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 09 Okt, 2010 23:00 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 10 Sept, 2010 11:54
Postitusi: 33
Ma kipun arvama, et termostaat töötab normaalselt. Järeldan seda sellest, et radiaatori ventilaatorid hakkavad normaalselt toimetama, St, kui termostaat ei töötaks, oleks ka ventika tööd häiritud.

Kas viga võiks näiteks olla ka õhk jahutussüsteemis? Kuidas antud masinal võiks õhu eemaldamine süsteemist välja näha?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 10 Okt, 2010 0:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Tarmove kirjutas:
Ma kipun arvama, et termostaat töötab normaalselt. Järeldan seda sellest, et radiaatori ventilaatorid hakkavad normaalselt toimetama, St, kui termostaat ei töötaks, oleks ka ventika tööd häiritud.

Kas viga võiks näiteks olla ka õhk jahutussüsteemis? Kuidas antud masinal võiks õhu eemaldamine süsteemist välja näha?


Kui kliima on sees hakkavad need ventikad kohe toimetama( töötama ) seega kontrolli ikkagi termostaatitööd.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Okt, 2010 0:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 03 Sept, 2009 18:11
Postitusi: 33
Vabandust, et su teemat risustan, aga ehk sul endalgi tulevikus hea teada. Kus asub nimelt sellel autol värvikood?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 63 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia