Tänane kuupäev Pühapäev 26 Mai, 2024 5:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Okt, 2010 10:58 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 17 Apr, 2006 13:44
Postitusi: 935
Asukoht: Tallinn
Bls - Värvikood on kapoti all salongi poolsel mootoriruumi ja salongi vahelisel seinal kõrvalistuja pool.

Tarmove´le - kui õigesti mäletan siis otse mootori eesotsas üleval on jahutusvedeliku voolikute juures termostaat, mille korpuse peal (vähemalt minu omal oli) õhutusnippel. Ürita sealt kaudu õhk välja saada.
Termostaati saab kontrollida nii, et esteks teha endale selgeks kuidas ja millist voolikut pidi jookseb väike ring, ehk jahutus ilma radiaatorita ja kuidas suur ring, st kui radiaator on kaasatud jahutusse. Radiaatorisse ei tohiks sooja enne minna kui mootor on töösoe. Voolikut ja igasugu muud skeemid on suht hästi ära toodud seal manuaalides mille sa minult alla laadisid. Mina sain küll sealt 80% vastustest kätte. Edu nuputamisel :)

Andrus

_________________
Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 02 Nov, 2010 0:41 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 10 Sept, 2010 11:54
Postitusi: 33
Niisis, pole enam miskit kribanud vahepeal.

Aga on tekkinud paar küsimust.

Mismoodi saab originaalmakil kella sättida? on teine kellakeeramisega tund aega vale. Tegemist miski kasettikaga, mis mängib ka eesti raadiojaamasid ning millel on ka taga 6ne cd box originaal. Aga mina sellel kella kuidagi sättida ei suutnud.

Teine küsimus on roolivõimu õli kohta. Oskab keegi teadjam õelda, mis õli sinna läheb, panin tähele, et on seal väga minimaalse piiiripeal teine. Sees miski punaka tooniga õli. Aga kohe värvijärgi ei julge sinna miskit toppida. Pagasis oli ostes kaasa miski automaatkasti õli, lugesin välja, et dextron3. Aga ei tea, kas seda tohib panna ainult automaatkastile või ka roolivõimule. Pakendil on ainult kirjas, et automaatkastiõli.

Vahepealsetest toimetustest olen pannud uue genekarihma. Vana otsustas lambist sõidu ajal jalga lasta :D müstika on see, et mismoodi ainult.

Üks küsimus ka käsipüiduri kohta. kui vajutan jalaga pedaali alla, siis tuleb ta samatargalt üles tagasi. St, et jää nagu pidurdama.
Kas peabki nii olema, või tuleb sellega lähemalt tutvust teha?


Ning ka selline küsimus, et mismoodi nende saatetulede kestvusaega saab muuta? mul nad põlevad pea paar minti vist. Tundub nagu väheke kaua ja põlevad ka isegi valgel ajal.

Kompu on laes nelja nupuga. sealt ei oska miskit sättida.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 02 Nov, 2010 9:37 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
Roolivõimu peaks minema sama õli mis kasti. Ehk Mopar ATF +4 võibolla ka see Dexron 3 aga minu meelest Chrysleritele võib ainult originaal õli panna kasti mitte mingit Dexron 3'e.
Kas raadiol ei paista selliseid väiksei nuppe olevat mida saab näiteks pastaka otsaga vajutada?
Kui su lae kompul on ühe nupu peale kirjutatud "Menu" siis arvatavasti selle nupu alt jõuad ka nende saatetuledeni.

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Nov, 2010 14:34 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 10 Sept, 2010 11:54
Postitusi: 33
N8iisis, sain ka kella õigeks :P Suure surfamise peale maki menüüs unustasin üldse nende pisikeste nuppude olemasolu! :D Nüüd siis kell ka õige.

Lae kompus mul ühtegi MENU nimelist nuppu ei ole.
Mul selline kompu laes
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Nov, 2010 23:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
Vot ma kahjuks su pildilt ei näe mis seal nuppude juures kirjas on aga pole hullu. Sisustasin õhtut väheke ja leidsin netist ühe pildi sellest kompust. Mul on tunne et nupp nimega "Step" viib sind sinna kuhu vaja. Eeldatavasti peitub see tulede põlemine sellise nimetuse all nagu headlamp delay ja siis sealt peaks saama muuta seda aega. Loodan et on abi.

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Nov, 2010 15:01 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 10 Sept, 2010 11:54
Postitusi: 33
Niisis, Kompuga on pusitud, aga tal ainult kompu asjad asjad seal step nupu all.
Mingeid muid asju sealt muuta kahjuks ei saa.

Vahepeal käisin ka veermiku kontrollis.
Seal selgus paar asja, mis tahaks vahetamist.
Välimised roolivarda otsad. Vasak ja parem. Küsimus siis nende kohta, et mis hinnaklassi nad jäävad ning kui keeruline on nende vahetus?
Ja asi, millele võiks tähelepanu pöörata on vasak alumine sharniir. Jälle sama küsimus, et mis hinnaklassi jääb.

Pusisin mingi aeg ka jahutussüsteemi õhutamisega. Tundub, et õhk on süsteemist välja saadud. Aga siiski ei puhu minujaoks veel salongi piisavalt kuuma õhku. Kas peaks selliseljuhul termostaadi vahetamisele mõtlema? Termostaadi kohta samamoodi küsimus, et mis hinnaklassi jääb?

Kuna järgmisest nädalast hakkab vist juba päris lumine ja külm aeg pihta, siis peaks ära alla panema ka talverehvid.

Hetkel all vist originaalmõõt 225/60 R16
Aga sellises mõõduus talverehvide valik ei ole eriti lai.

Küsimus siis selles, et kas sellisele veljele oleks mõeldav peale panna rehv mõõtudega 205/60 R16?
Neid leidub juba suuremas valikus.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Nov, 2010 4:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 03 Sept, 2009 18:11
Postitusi: 33
Ise panen ka samas mõõdus, talveks on väga hea.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 27 Nov, 2010 16:24 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 10 Sept, 2010 11:54
Postitusi: 33
Niisis. Talv on käes ja talverehvid all. Need 205 laiad olid kõik väga madalad.
Alla said nüüd uued 215/65 R16 lamellid. Need on praktiliselt sama kõrged kui 225/60 r16.
Ostsin ära ka ette porilapatsid. Tuleb need nüüd külge monteerida. Aitab sellest plõgast küljekarpidel.

Termostaadi asja ka uurisin. Termostaad töötab mul normaalselt. avaneb ta temperatuuril 90c
Aga siiski, sooja endiselt ei puhu :angry: Õhku ei tundu süsteemis olevat. Pea enam kinni ei võta, millest jama võib olla!


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 30 Nov, 2010 23:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 03 Sept, 2009 18:11
Postitusi: 33
Salongiradikas ködi täis?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 17 Veebr, 2011 13:47 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 10 Sept, 2010 11:54
Postitusi: 33
Vahepeal lisaks üks pilt siis oma auto salongist kah, pilt ainult suvine.
Pilt

Vahepeal sai installitud autole ka uus alarm. Nüüd avaneb ka pagasiluuk puldist!.
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 13 Apr, 2011 22:07 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 10 Sept, 2010 11:54
Postitusi: 33
Niisiis, kevad on kätte jõudnud ja võiks auto kallal natukene nokitseda.
Aga ennem oleks vaja mõned vidinad soetada.

Mõtlesin, et äkki soetaks asjad läbi ebay.

Hea meelega võtaks sealt:

*Esisilla jubinad. (rooliotsad, õõtsad, kondid ja muu mudru, mis komplektina on)
*Mootoririhma komplekt (veepump, pingutusrullik, rihm)
*Elektiantenni mast (teleskoop, mis välja sõidab, ilma mootorita)
*Küünlajuhtmed
*Õhufilter
*Küünlad
*Kiilrihma ja kondi rihma pingutusrullikud
*Tagumised piduriklotsid (vasak ja parem)

Või kui keegi pakub uusi osasid mõistliku hinnaga võiks ka eestist vaadata.
Igasugune abistav info on teretulnud


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 28 Juun, 2011 22:27 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 10 Sept, 2010 11:54
Postitusi: 33
Nonii. plaanis natukene modifikatsioone auto salongis teha.

Ehk on kellelgi pakkuda, või teab, kuskohast oleks võimalik hankida ventilatsiooni resti.
Pildil näidatud punase ringi sees. Hea kui on beež.
Pilt


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Okt, 2011 17:59 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 10 Sept, 2010 11:54
Postitusi: 33
Nonii. pole siia midagi tükk aega enam kribanud.
Aito aina veereb ja veereb.

Muidugi on tekkinud ka üks mure.

Nimelt aegajalt autot käivitades ei pane ta süüte sissekeeramisel lampe armatuuris põlema.
Käima läheb, aga näidikud istuvad kõik nullis. ning kui sõita, siis sõidab ainult esimese käiguga.

Kui siis mitu korda süüdet edasi tagasi klõpsida, lähevad lõpuks ka armatuuri tuled põlema ning auto töötab probleemivabalt.

Aegajalt ka süüdet sisse pannes, tuled ei lähe ikka põlema. ning kui süüdet sees hoida, siis ise täiesti suvalisel hetkel (10sek-30sek) lähevad tuled põlema ja probleeme nagu ei olekski.

Oskb keegi nõu anda, milles võiks viga olla?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Okt, 2011 18:33 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Süütelukupõhi?

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 11 Okt, 2011 20:16 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Reede 10 Sept, 2010 11:54
Postitusi: 33
Aga millega või kuidas tuvastada süüteluku põhja viga?


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 35 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia