Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Siller: Jeep™ Wrangler 2.5 89'
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=766
Leht 1 koguhulgast 6

Autor:  Siller [ Pühapäev 24 Sept, 2006 22:39 ]
Teema pealkiri:  Siller: Jeep™ Wrangler 2.5 89'

Tere,

Mõtlesin ka siia lisada ja rääkida oma masinast. Masin sai siis endale ostetud 18.septembril Viljandist. Algselt oli masin toodud 2005.a Saksamaalt. Masin on siis valmistatud 89' aastal, mootoriks on 2.5 monopritsung (76 Kw). Keskmiseks kütusekuluks olen saanud 15l, aga loodan seda vähendada uue õhufiltriga kuna vana on parajalt must.

Mis siis siiani tehtud on: Parem makk sisse pandud, kuna vana lakkas töötamast, elektrisüsteemi parandatud ja veel nipet-näpet. Muud midagi väga viga polegi. Suuremat roostet pole näinud, veermik paistab ka suht korras olevat, kui välja jätta tagumised vedrud mis praegu ootavad kiiremas korras vahetust.
Masinal läheb lähiajal vahetusse tagumised lehtvedrud kuna tagumised lehtvedrud on väga väsinud. Masinal siiani läbisõitu 126000 km. Muu paistab masinal korras olevat. (Ptüi-ptüi :D )

Viskan siis siia ka mõned pildid:
[albumimg]447[/albumimg] [albumimg]446[/albumimg] [albumimg]445[/albumimg]
[albumimg]444[/albumimg] [albumimg]443[/albumimg] [albumimg]442[/albumimg]
[albumimg]441[/albumimg]

Autor:  Siller [ Esmaspäev 16 Okt, 2006 19:44 ]
Teema pealkiri: 

No nii. Pole pikka aega siia midagi kirjutatud. Aga no eks ma püüa siis siia midagi põnevat juurde lisada. :lol:

Laupäev oli siis tegus päev. Sai vahetatud siis kaua oodatud lehtvedrud mida ootasin Toppartsist. Vedrude vahetamisel ületamatuid probleeme ei tekkinud, kui nüüd välja arvata see et kõrvalistuja pool olnud lehtvedrude üks ots tuli rellakaga maha lasta kuna lehtvedru sisse pressitud puks hakkas poldiga liikudes nö ringi käima.
Siis sai vahetatud käigukastis, vahekastis,sildades õlid. Võin niipalju öelda et käigukastis oli 4l ettenähtud õlikogusest sees alles veel 2l :shock: ja vahekastis 1,5l ettenähtud kogusest 0,3l. Kui nüüd küsida lekete kohta siis seda pole ma peale õlide vahetamist ühtegi leket täheldanud. Ennem oli arvatavasti käigukastis sees veel vedelam õli arvatavasti hüdraulika õli mis kutsus esile siis simmeri vahelt lekkeid.

No nii. Sidelõpp.

Parimat,

Siller

Autor:  Ferdi [ Teisipäev 17 Okt, 2006 1:58 ]
Teema pealkiri: 

Idee järgi peaks vahekastid ja reduktorid olema ehitatud nii, et kestavad igavesti - vaheta ainult õli. Olen arvamusel, et käigukastide, k.a. reduktorid ja vahekastid, probleemide põhjuseks on õlipuudus, eriti automaatkäigukastid.

Remondimeeste moto:
... õli viga see ei olnud, sest õli polnud!

Autor:  HEMI [ Pühapäev 22 Okt, 2006 0:29 ]
Teema pealkiri: 

Ameerika autodel on paraku see õliprobleem üsna terav ja taset peab pidevalt jälgima !kas sa metsas ka vahel Wrangleriga käid?

Autor:  Siller [ Pühapäev 22 Okt, 2006 8:51 ]
Teema pealkiri: 

Tere,

Vahest ikka satun metsa kui keegi selleks lisa bensuraha annaks. :lol: Sest metsas tahab kütusekulu üüratult suureks minna kui seal mütata.
Nüüd peale õli vahetamist pole õlilekkeid täheldanud. Vaatasin üks päev ka mootoriõlitaset ja see oli täpselt nii nagu pidi olema. 2000km sõidetud ja mitte grammigi pole vaja juurde valada. broo.. Õliks mis sai sisse kallatud on siis Valvoline Maxlife 10W40.
Praegu jaman kojameeste hoovastikuga mis väsinud. Topparstist uued osad tellitud, nüüd peab vaid ootama. :cry:

Parimat,
Siller

Autor:  HEMI [ Pühapäev 22 Okt, 2006 22:43 ]
Teema pealkiri: 

Offroadi meeste sekka ei kavatse liikuda,loomulikult ei saa seda teha oma igapäevase töövahendiga.

Autor:  Siller [ Esmaspäev 23 Okt, 2006 17:01 ]
Teema pealkiri: 

HEMI kirjutas:
Offroadi meeste sekka ei kavatse liikuda,loomulikult ei saa seda teha oma igapäevase töövahendiga.


Tere HEMI!
Kui vihjasid minule et miks ma offroadi meeste sekka ei liigu siis asi selles et mul selleks ka teisi liikureid olemas näiteks Tsikkel. Tsikkel muudab metsas olemise kõvasti paremaks, kui teha seda autoga. Ka kütusekulu jääb väiksemaks ja tsikliga teeb ka rohkem trenni. Eks meil igalühel on oma maitse teatud osas.

Autor:  Siller [ Kolmapäev 31 Jaan, 2007 18:05 ]
Teema pealkiri: 

No tere.
Polegi pikka aega auto kulul kõnet pidanud.
Igatahes täna sai lõpuks ära vahetatud summuti. Alla sai siis Walker, Rootsi on tootja. Võrreldes eelmise sumpsiga, mis oli juba nii juppideks taga, siis masina häält polegi enam kuulda. Kuidagi imelikult vaikne on kõik! :D Sai siis kasutatud "Summutimeistri" teenuseid, aadressil Tallinn, Seebi 19. E-L 9-19 P: 10-16. Paistsid suht tegijad vennad olema. Täna viisin ja 2h pärast oli asi käes. Nüüd nii hea sõita, vaikne kohe ja...

Parimat,
Siller

Autor:  Siller [ Teisipäev 13 Mär, 2007 17:15 ]
Teema pealkiri: 

Tere,

Esmaspäeval sain siis lõpuks masina teenindusest kätte. Sai ka siin ennist öeldud et plokikaane vahelt hakkas jahutusvedelikku tilkuma, aga asi ei olnud tegelt plokikaanetihendis, vaid hoopis veepumba tihendis. Aga vähemalt sai ka peale selle plokikaanetihendi veel vahetatud klapisääre-,klapikambrikaane-, ja muud tihendid, veel ka Termostaat. Plokk käis ka lihvimises ja ka klapid sooveldati. Ise olen rahul. Väga hea on sõita peale 1,5 nädalast pausi. Nii et nüüd vaja masinaga ainult sõita. Mr Green :D

Parimat,
Siller

Autor:  Siller [ Teisipäev 28 Aug, 2007 20:52 ]
Teema pealkiri: 

Tere,

Nii. Mõni aeg tagasi reedel sai siis vahetatud ära ka esimesed vedrud, taga diagonaalvarras ja rihmad. Sai ette võetud tripp Saaremaale. Saaremaalt ilusti tagasi ja autoga rahul. Ei hüppa :D enam niipalju ja on vaiksem, sest taga olev diagonaalvarda puks oli nii läbi, et kolises hirmsasti.

Autor:  Siller [ Teisipäev 28 Aug, 2007 20:53 ]
Teema pealkiri: 

Tuli veel meelde see, et ennem seda sai vahetatud ka Mootoriõli ja vahekasti õli. Sisse sai pandud Pennzoili toodang.

Autor:  Kristen12 [ Kolmapäev 19 Sept, 2007 14:39 ]
Teema pealkiri: 

vb pole teemasse kuid oleks huvi teada palju maksab tõstmine..ja kus oleks võimalik teostada taolist toimingut?
Kris.

Autor:  Oberst [ Kolmapäev 19 Sept, 2007 17:27 ]
Teema pealkiri: 

Teemasse ta jah ei ole aga otsi usast. tean et F350 le on "lift" vedru komplekstid olemas

Autor:  Siller [ Kolmapäev 19 Sept, 2007 19:46 ]
Teema pealkiri: 

Kristen12 kirjutas:
vb pole teemasse kuid oleks huvi teada palju maksab tõstmine..ja kus oleks võimalik teostada taolist toimingut?
Kris.



Miks kõik Wranglerit tõsta tahavad? :D Mina siiani ilusti metsas mütates originaal konditsioonis läbi saanud.

Sinna juurde arvesta, et kui tõstad, siis tuleb kardaan ümber ehitada, vahekast mingi lisajubinaga tahapoole tuua, teised rehvid, mis omakorda tähendab seda, et tuleb ülekannet muuta, et masin ka edasi liiguks, ja tuhat muud asja veel.
Muidugi oleneb tõstmine ka sellest palju tõstad. Vähema tõstmise korral vast ei peagi suuremaid modifikatsioone tegema. Võid 4x4.ee foorumist uurida, seal palju seda kirjeldatud. Lisaks muutuvad auto hoolduskulud kallimaks, hakkab rohkem rattalaagreid minema, veovõlli ristid hakkavad lendama(peab tohedamini vahetama). Ega see tõstmine midagi nii lihtne pole, et kõrgem vedru alla ja suurem rehv alla.

Arvan et taoline modifitseering ei tasu ära oma igapäeva autoga.

Kõike head,
Siller

Autor:  Siller [ Esmaspäev 26 Nov, 2007 22:25 ]
Teema pealkiri: 

Polegi ammu auto puhul sõna võtnud.
Sai siis Toppartsis käidud ja vahetati esisillas simmerid ära. Kõik simmerid nüüd enamjaolt välja vahetatud. Ainult tagasillas on simmerid veel vahetamata, aga õnneks ei leki ka.

Mis siis veel vahepeal tehtud on:
Nüüd lõpuks ka konks taga olemas
Vahetatud siduri töösilinder
Veovõlli kardaanid
Kardaaniristid

Teha vaja:
Käigukasti padi ära vahetada. (Hetkel ootan juppe)

Masinal läbisõitu hetkel 156kkm.

Panen lähiajal uusi pilte kah.
Seniks: http://www.usaraud.ee/?id=5_5_20_553

Leht 1 koguhulgast 6 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/