Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 15:49

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 80 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 05 Mai, 2008 21:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Tere!

Täna siis Rocca al Mare Prisma parklas suutis keegi Wranglerile sisse tagurdada.
Mats ei tekitanud küll suuri vigastusi, kuid siin kehtib see reegel, et julged teha, julge ka tunnistada. Seekord päästsid rauad ja jeepi tugev plekk palju. Hetkeks auto korras ja mis seda sündmust veel meelde tuletab, on plastikul tugevad kriimud, aga need ka õnneks silma väga ei riiva.

Arvatavasti ei hakka neid kaameravideosid välja otsima, las siis see värdjas tunneb ennast õnnelikuna.

Pildilt on hästi näha, kuidas koopaäär rõõmsalt kerest eemale hoiab. Sinna oli tugeva matsu saanud ja lisaks ka see plastik eespool.

Väike pilt
Pilt

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Juul, 2008 14:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Nii,

Hiljuti hakkas lekkima kuskilt veepumba lõdviku juurest. Kahtlustasin alguses. et lõdvik ehk väsinud, kuid tuleb välja, et vist mitte. Võtsin veepumba maha ja panin selle tagasi koos uue tihendiga ja hermeetikuga. Kuid endiselt lekib. Lasin surve jahutussüsteemi sisse ja kohe oli näha, et lekib hoopis veepumba õlitusniplite vahelt. Ja nüüd lekib veel rohkem, kui enne. Nii, et tuleb minna ja uus veepump soetada.

Aga seda peale ABCS-i. Ehk saan vanemate käest auto, et sinna tulla. Jeebiga rsk :angry: jälle ei jõua. Siiani on ilusti sõitnud, kuid kurinahk hakkas jahutusvedelikku lekkima.

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 08 Juul, 2008 15:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Reede 17 Nov, 2006 8:32
Postitusi: 704
Asukoht: Saue
Mobiil: 5162495
Pilt

Kui vaja siis 725 eeku ja pump olemas.

_________________
Life is a bitch and then you die.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 08 Aug, 2008 20:28 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Nii...

Eile sai siis õli ära vahetatud, peale uue filtri toomist. :)
Sai jälle vale filter. Mul nagu mingi needus kaelas, nagu nende veepumba teemadega.


Täna jändasin ka selle bensiinitaseme anduri tööle saamisega. Nimelt enne oli nii, et alla veerandi paagi enam seier ei langenud. Võisid paagi täesti kuivaks sõita. Aga täna võtsin peaagu lahti ja vaatasin et paak tõesti vähe mõlkis, kuid ei tea kas see selle asja tõesti esile kutsus.
Igatahes nüüd näiduk nagu töötaks, vaatab kui kauaks siis.

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Aug, 2008 18:34 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Täna hakkasin siis jändama esisillaga, sest tuluke armatuuris põles aeg-ajalt, kuigi sild ei olnud sees. Sild küll lülitub sisse ja välja väga ilusti, kuid tuluke endiselt armatuuris põleb.
Parandasin ära ka paar vaakumvoolikut, kuid ikkagi tuluke armatuuris põleb.
´Hetkel hoian kõrvad lahti, et teada saada, milles on probleem.

Siis hakkas huvitama see EGR klapp ja mingi asi kutsutud Evaportive canister. Kuidas siis aru saada, kas EGR klapp töötab või mitte?
Ja need EGR klapp ja kanister on siis omavahel kuidagi seotud?

Kui sumpat käisin eelmine neljap tegemas, siis öeldi et mul ka kat eemaldatud. Ise seda eemaldanud ei olnud, ning see tuli tõsise üllatusena mulle. Samas ülevaatusel läks mu auto ikka selle katiga auto alla, mis sest et aastast 89, kuid läbi ma sain. 0.5 vist oli lubatud, alguses tahtis auto mul 0.7 välja anda, kuid 0.5 sai ilusti siiski kätte.

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Aug, 2008 21:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Täna tegelesin veel vähe autoga, parandasin need katkised vaakumvoolikud ära ja üritasin aru saada, miks tuluke ikka armatuuris põleb, kui sild väljas.
Tuleb välja, et vist see asi kutu.

Pilt

Kuigi sild lülitub ilusti sisse ja välja.

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Aug, 2008 9:43 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Siller kirjutas:
Siis hakkas huvitama see EGR klapp ja mingi asi kutsutud Evaportive canister. Kuidas siis aru saada, kas EGR klapp töötab või mitte?
Ja need EGR klapp ja kanister on siis omavahel kuidagi seotud?
EGR klapi ülesanne on heitgaaside mürgisuse vähendamiseks lasta teatud mootori rezhiimil osa väljalaskegaase tagasi sisselaskesse. Klapp peab olema tühikäigul suletud muidu kaoks tühikäik ära. Üks tavalisemaid rikkeid EGR klapil ongi, et ta kiilub avatud asendis kinni. Kui klapp ei avane siis seda märgata pole. Kolmas võimalus on vaakumi leke membraanikambri kaudu. EGR klapi töö testimiseks võib proovida ühendada ta tühikäigu ajal otse vaakumiga. Selle peale peaks auto (peaaegu) välja surema.
Evaportive canister on aktiivsöega täidetud anum paagist bensuaurude kogumiseks. Teatud mootori rezhiimidel avatakse vastav magnetklapp, mis laseb anumasse kogunenud aurud mootori sisselaskesse.
Evaportive canister ja EGR klapp ei ole omavahel seotud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 29 Aug, 2008 21:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Eile käis siis auto Ameerika autos, kus vahetati siis see teoflants ära, lisaks veel kardaanirist ja kammitsad. Töö peale läks kõik kokku 1330kr.
Maantee peal enam vibra ei teki ja kohe teine tunne sõita autoga. Mr Green

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 31 Aug, 2008 12:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Homme siis autoga Tartusse!!

Võibki niimoodi öelda, et alates sellest sügisest alustan õpinguid Eesti Lennuakadeemias, nii et enamik ajast pesitsen nüüd Tartus.

Nii et tervitused edasi Tartu klubilistele!!

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Viimati muutis Siller, Teisipäev 02 Sept, 2008 10:26, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 31 Aug, 2008 14:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 19 Jaan, 2006 22:22
Postitusi: 3136
Kas on võimalus jeepi siis tiibadega näha 3 aastapäeva üritusel Mr Green

Aga edu õpingutel


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 31 Aug, 2008 21:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Ei tea midagi. :D

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 01 Sept, 2008 8:47 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar

Liitunud: Laupäev 28 Jaan, 2006 12:44
Postitusi: 373
Asukoht: harjumaa
Ei muud, kui tuult tiibadesse :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Sept, 2008 16:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Vahetasin siis eespool kirjutatud julla ära ning nüüd on esisild täielikult välja lülitatud. Enne jäi sild koguaeg pooleldi sisse ning lohises koguaeg kaasa. Nüüd saab kardaani keerata ringi vabalt.
Teoreetiliselt peaks nüüd ka kütusekulu vähenema 0.xl/100km.
Elame näeme.
Suunatulerelee ütles ka mul Tartus olles üles.
Sai ka see välja vahetatud.

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Sept, 2008 21:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
No tere!

Juubel peetud ja ka autole sai midagi kingiks.
Nimelt nüüd siis autole külge ühendatud Gas supakas koos võimu ja muu kolaga.
Oma kõrvasid valju tümmiga rikkuma ei kavatse hakata, vaid lihtsalt, et midagi ikka vähe helis juurde annaks.
Kuna wrangleri pagass niigi väike, siis sai asi tehtud nii, et kui vaja midagi vedada, siis supaka saab välja 15.sekiga.

Läbisõitu ka hetkel kuskil 177kkm. Ise sellest sõitnud siis 52kkm kahe aastaga :P

Lisaks sai ka küünlad ära vahetud ning ka uus õhufilter sai külge.
Hetkel vaja välja vahetada veel esimesed stabika puksid, siis ka käigukasti padja võiks välja vahetada ning lisaks veel uued rehvid talveks alla panna.

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 29 Sept, 2008 22:38 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Nädalavahetusel sai reguleeritud roolikarpi ning nüüd ei ´uju auto enam tee peal.
Lisaks said ette veel ühed Siriuse kaugtuled nende ledidega.

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 80 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 56 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia