Tere.
Olen neid lehekülgi külalisena suht palju uurinud kuid nüüd siis värske chrysleri omanikuna otsustasin foorumi seltskonnaga liituda. Minu esimene enda nimel olev auto oli Chrysler Sunbeam aastast 75, tõsi - see oli küll täiesti euroopa tehaste toodang, tuntud ka kui Talbot/Hillman Avengeri nime all, nüüd siis "Päris" Chrysler. Sain oma eelmise sõiduki müüdud ning peale mõnenädalast otsimist jäi silma siis see masin:
Milline selle auto ajalugu on - täpselt ju ei tea. Paberites on kirjas, et auto on veerenud salongist välja USA-s. Sealt edasi on ta rännanud Euroopasse, eelmine omanik tõi masina Eestisse ca 2005.. ehk, kui mälu ei peta. siin on sõidetud mingi perioodi taksot ( ühe TÜV märge ja poole aastat tagune intervall eelmises passis), proovisõitu tehes midagi otseselt silma ei hakanud, mis ostusoovi oleks kõigutanud.
Vead . Kliima ei tööta, paistab- süsteem on tühi. Kas torustikus on lekkeid või ei, kas kompressor käivitub - ei tea, pole veel testida saanud. Püsikiirushoidja ei toimi. Proovisõidul ei näppinud, kuna eelmine omanik ka kohe teatas, et pole korras. ARK- st tulles näppisin neid nuppe roolil ja ka airbagi tuli hakkas selle tagajärjel põlema. Pakun, et äkki see lintkaabeöl roolisambas - Kui sellega esindusse lähen , huvitav, mis numbrid mulle öeldakse?.. võibolla annab parandada.. ma olen kunagi mingitel neid jootnud...
Siis- taga on õhuga reguleeritavad amordid - surve jookseb ööpäevaga maha. Kas katki on amort ise või voolikud - maas on seda natuke ebamugav testida.
Mul peaks olema MB Vario kompressor -12 voldiga töötas küll - selle võiks ju külge aretada - saaks nupust rõhku juurde lasta kui vaja.
Mootoriks 3,8 ja käib päris ilusti, kast vahetab käike ka hästi sujuvalt ja pehmelt, mul on kaks automaatkastiga masinat olnud - MB 124 ja audi 100 "Sigar", Mõlemil oli käiguvahetus palju rohkem tunda. (Audil muidugi eriti..)
ja muidugi - esituled on sama kehvad või natuke veel hullemad, kui mu eelmisel Sharan- tüüpi liikuril. Kas poleerimine parandab olukorda..? Tuleklaasid peale vaadates suht viisakad, pole kollakad ega tuhmid mitte sugugi... Xenone ei tahaks hakakata külge aretama, mulle meeldib selline rahulik stressivaba kulgemine ning ei soovi endale liigset liiklusmiilitsate tähelepanu. Lisaks pole ma veel näinud H4 pesasse sobivat xenon komplekti, mille valgusvihk oleks korralik ning hind ka seejuures veel mõistlik (+pesurid + regulaatorite automaatika alates ca 3500 EEK) Äkki on mingeid alternatiive..?
.. Positiivse poole pealt see, et ära harjub ikka väga kiirelt nende kõigi mugavustega. Ahjaa, elektrooniline näidikupaneel toimib praegu küll nii, nagu raamatus kirjas - st. mulle tundub, et kõik korras. Infinity originaalraadio heli on ikka päris hea, kunagi tuleb ilmselt lahti harutada ja lasersilm ära puhastada, mõnda plaati ei taha hästi mängida. Mul on küll ka Blaupunkti Bremen MP74, mis oli 2004 tippmudel kuid originaalraadio on palju õigem sellises autos.
Ahjaa - teatud kohtades sõites - siis kiirendades ja pidurdades nagu tiriks kergelt vasakule kuid 100% ei saa seda väita, teed on sellised nagu nad meil siin on. Teiseks- rehvid on mingid 15" lamellid hetkel all, ma ei tea, mis sel auto tegelikult rehvimõõt olema peab - uurin.
Praeguseks siis nii. Kel midagi huvitavat taustainfot selle masina kohta- ärge siis enda teada hoidke
Parimat!
Mart