Tänane kuupäev Esmaspäev 06 Mai, 2024 10:45

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Juul, 2010 20:45 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler 300M

Liitunud: Neljapäev 10 Dets, 2009 12:57
Postitusi: 32
Asukoht: Pärnu
Vahepeal siuhke huvitav ja natuke kurb juhtum - sõidan rahulikult pärnu linna peal, järsku kuulen, eest tuleb mingi surin (nagu roolivõimu pump teeb kui õli sees pole), mõtsin, et no mida nüüd, siis hakkasid käigud sisse-välja lappama, vahepeal kadus ära, siis jälle oli, jäin seisma, vaatasin, õli oli küll, aga siiski valasin liitri juurde, hakkan uuesti sõitma - korras käik sisse ei lähegi :S Lõpuks läks, joristasin Ameerika Autosse, seal meistrimees ütles, et filter umbes, mille enda teada lasin ostujärgselt vahetada ca. 10 000 km tagasi. Ok, visati uus filter ja kõik käib nagu kellavärk, veel enam, käigud isegi vahetavad kiiremini ja paremini kui enne, eriti hästi on Autostick'iga sõites tunda, et käik käib ikka paremini kui enne, nagu nipsuga läheb järgmine käik sisse... Ei teagi mida nüüd mõelda, mina pole spets, et 100% väita, aga tundub, et see filter mille pärast ostu vahetada lasin jäi vist paraku sinnapaika .. :think:

_________________
Ass, gas or grass, nobody rides for free :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Okt, 2010 22:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler 300M

Liitunud: Neljapäev 10 Dets, 2009 12:57
Postitusi: 32
Asukoht: Pärnu
Tervitused ..
Pisike mure jälle, nimelt selline alloleval pildil olev hall/valge pistik
Pilt
- see otsustas hakata mul jukerdama, viskas mulle veakoodid:

P0068 MAP/MAF - Throttle Position Correlation
P0108 Manifold Absolute Pressure [MAP] Sensor Circuit High Voltage
P0161 HO2S Heater Circuit Bank 2 Sensor 2
P0351 Ignition Coil A Primary/Secondary Circuit

ja põhimõtteliselt paneb mootori tõrkuma ja puperdama, umbes nagu 1 silinder ei töötaks vms. Kui pistikut liigutan, siis nagu mingis asendist töötab jälle ilusti, sõites ja auto rappudes siis töötab-ei töötab-ei tööta jne ehk siis võib eeldada, et pistik on omadega õhtal. Minu küsimus oleks, et kuidas seda pistikut üldse nimetatakse ja kust/kuidas sellist uut või siis töötavat kasutatud küsida või saada võiks? Miskit sisselaskega seoses vast, kuna seal juures ta asub, aga mis täpsemalt?! Kas miski esinduse laks, kuskilt teab kust tellida ja maksta teab mis hinda, või oleks võimalik ka kuskilt mujalt sellist hankida. On ehk kellegil kogemusi? Või koguni kellegil kuskil garaazinurgas naela otsas just samasugune rippumas?!
Märkasin isegi alles siit pildilt, et paremalt poolt on juhuslikult kruvi puudu, äkki selle viga .. viin silmapaari lähemale ja uurin seda asja veel lähemalt ka.

Tänud ette.

_________________
Ass, gas or grass, nobody rides for free :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Okt, 2010 12:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
Praegu ei oska öelda kohe. Kui silinder jamab siis võib kood p0351 olla, see on seotud süütepooliga. Pistik ise võib olla p0108.
Õhtupoole võibolla oskan midagi täpsemat rääkida kui enne keegi pole midagi targemat öelnud.

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Okt, 2010 19:29 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler 300M

Liitunud: Neljapäev 10 Dets, 2009 12:57
Postitusi: 32
Asukoht: Pärnu
Selle P0351 ilmselt viskas sellepärast, et ma võtsin süütepoolid lahti kõik järjest, tahtsin proovida, et kas äkki mõni neist jukerdab, siis läksingi lõpuks selle juhtme/pistiku pihta ja siis oli selge, et asi selles .. Praegu on, ptui-ptui-ptui, püsima jäänud nii, et ei jukerdanud täna ei tööle minnes ega töölt tulles .. Eks ma eesti jõudes hakkan rohkem taga ajama seda pistikut. Äkki mõni siit oskab öelda kust soomest vaadata, uurida võiks siuhkest asja?!

_________________
Ass, gas or grass, nobody rides for free :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Okt, 2010 22:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
See pistik on MAP anduri pistik. Esimesed kaks koodi on selle anduri omad. Kui juhte liigutades olukord muutub siis äkki on kuskil mingi ühenduse viga, pistiku otsas näiteks.
Soomes on hinnad muidugi 2 korda kallimad. Ma olen ka Soomes. Kus kandis sa oled. Muidu US-Parts on soomes kus on ameerika juppe. Ma arvan, et kui netist otsida siis peaks veel kohti leidma. Ma ise elan Espoo linnas ja mul siin kodulähedal on ka üks koht. Kui talvel läks soojapuhur siis sealt oleks saanud 400€ B-osa. Eestis maksis 1500 eeki :D

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Okt, 2010 16:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler 300M

Liitunud: Neljapäev 10 Dets, 2009 12:57
Postitusi: 32
Asukoht: Pärnu
Paistabki, et pistiku otsas viga, sest just siis hakkab jukerama kui pistikut liigutan, juhtmete endi liigutamine nii kergelt ei mõju. Praegu kõik toimib, aga arvan, et profülaktika mõttes vahetaks selle pistiku ära, sest vaevalt see andurilegi meeltmööda on kui pistik vahepeal jantima kipub, lõpevad viimati veel mõlemad ära, siis veel suurem jama.. Aga kas ma siis nii (MAP Anduri pistik) peakski küsima seda kui kuskilt uurima lähen? Päris esinduslik hinnavahe :shock: ..
Ma Espoo keskusest teiselpool väylät - Haukilahti ja Matinkylä kandis.

_________________
Ass, gas or grass, nobody rides for free :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Okt, 2010 20:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
Sorry panin veits puuse ennem, hakkasin mõtlema, 400€ oli puhur, termokas ja töö. Puhur oli mingi 200€ siit siis ikkagi see kahekordne vahe. Espoos on üks koht Michael's Garage, see on suht keskuses. Võid sealt küsida.
Ma kardan, et see pistik on ainult originaal osa, kui sa selle välja sealt tõmbad seal peal peaks kood olema. Mingi 6 või 7 kohaline arv mis tavaliselt lõpeb tähtedega AA, AC, AD. Andur ise maksab usas 81$, eestis umbes 2000.- ehk.
Ma olen teisel pool Espoo Keskust is rohkem Turu tee kandis, hauska tuttustua :)

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Okt, 2010 20:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler 300M

Liitunud: Neljapäev 10 Dets, 2009 12:57
Postitusi: 32
Asukoht: Pärnu
Ma hakkangi juba kahtlustama, et hoopis andur on õhtul või sinnapoole teel .. Täna hakkas jälle jaurama, liigutasin siis igatepidi seda pistikut ja juhtmeid, ikka kohe korralikult liigutasin, aga midagi ei muutunud, nii, et äkki hoopis andur ise läbi .. :think: .. Kuidas see kindlalt kindlaks teha kumb?! Ja kuskohas see andurs ise üldse asub ja kuidas sinna ligi pääseb..
Hauska tutustua jah :) Ma iga päev sõidan väikse jupi mööda Turu teed tööle ja koju :) ..

_________________
Ass, gas or grass, nobody rides for free :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Okt, 2010 20:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler 300M

Liitunud: Neljapäev 10 Dets, 2009 12:57
Postitusi: 32
Asukoht: Pärnu
Mul käis üks mõte peast läbi .. Hakkas jamama mul auto üldse nii, et keerasin kõrvalteelt peateele ja no siis ikka kiirendad, no vajutasin siis parasjagu, aga oli vähe niiske ilm ja käis üks libedam koht rataste alt läbi, ehk võttis rattad ringi ja siis see veojõukontroll kohe pidurdas nii järsku, et kohe julmalt käis see kõik autost läbi, noh ikkagi nagu kiirendus ja pidurdusmoment korraga - lühidalt siis, et kas võis juhtuda, et viskas rihma paigast ära selle kõige peale?? Ja kuidas seda kontrollida saaks? Mootor lahti?

Nüüd on probleem süvenenud .. Midagi ei muutu kui MAP andurilt pistiku üldse tagant ära võtan - mida see tähendada võiks? Ja kui koha peal seistes korraks järsku gaasi vajutada siis tõmbab nagu hetkeks hingest kinni. Ja kui ühtlase kiirusega sõita siis hakkab nagu lonkama - tuleb kas kergelt kiirendada, et ilusti töötaks või lasta aeglustuda. Ja kui lasta vaba hooga minna, siis pöörded jäävad u 1100-1200 kõikuma, tahoka seier kohe hüppab niimoodi .. Äkki kuskilt midagi must, mõni andur või klapp vms .. Uurisin siin välismaiseid foorumeid - ma täpselt ei tea mis see "throttle body" on, kas seguklapp? aga mõnedel olla aidanud selle puhastamine. Kust ja kuidas selle puhastamist proovida, või mida veel vaadata uurida tuleks .. Mul omal on küll mõistus otsas .. :(

_________________
Ass, gas or grass, nobody rides for free :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Okt, 2010 22:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
Mis rihma, hammas? Kas sul on muidu see läbisõit õige?
Mingeid uusi koode ei ole tunlud või? Ma pole mehaanik aga see MAP on seotud vaakumiga ka ja võibolla see tekitab hinge kinni tõmbamist. Throtle body on jah seguklapp. Ei usu, et nii suurt kõikumist tekitab, ära võid puhastada ma sain sealt vähemalt 1hj juurde, gaasipedali reaktsioon paranes ja vähe paremini läheb edasi :) Pöörde aegajalt liiguvad küll nii 100 - 200rpm piires aga järgmine kuu lähevad küünlad vahetusse, Championsid ahju ja NKG sisse.
Muidu see seguklappi puhastamine on paari tunni töö umbes. Kojamehed maha, see plastik sealt maha. kuna ta on näoga tulemüüri poole siis sealt tagant on neid polte ka suhteliselt halb keerata.

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Okt, 2010 1:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler 300M

Liitunud: Neljapäev 10 Dets, 2009 12:57
Postitusi: 32
Asukoht: Pärnu
Hammasrihma mõtlesin jah .. nu 100% kindel pole siin elus miski aga läbisõit peaks olema õige, sest kogu minust eelnev hooldustejutt ja kõik silberis kirjas, sealt on ta ka uuena ostetud. Koodid pole muutunud, sama kõik. ühe asja avastasin veel, et ta ei lase pöördeid üle 4 tuhande, muidu tal on koha peal seistes nagu mingi kaitsepiiraja, aga rakendub see ka sõidu ajal. rekkast mööda sõitu tehes kogesin seda. Ta nagu on mingis avariireziimis või midagi sellist :think: Mõtlen, et ei tea kas tasub see andur ära vahetada kui nüüd auto enda antud koode uskudes arvata, et just selles viga .. 1600 raha ikkagi .. :think: Hommikul lähen küsin veel Am.Auto meestelt, mis nad oskavad arvata.. ..

_________________
Ass, gas or grass, nobody rides for free :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Okt, 2010 9:03 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Kõigepealt tuleks ikka veakoodidest lahti saada, selle järgi siis parandada või remontida, kui need kadunud ja probleem jääb, siis viga mehhaaniline (hammarihm jne..) kompuuter näitab veakoode suht õieti, lasta diagnostika taha panna siis peaks täpselt teada saama kust mingi signaal puudu on.Kui seal mingi andur pistik jamas see võis rikuda või häirib mõne teisegi anduri tööd, lõpuks ei saagi aru mis jama on.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Okt, 2010 17:26 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler 300M

Liitunud: Neljapäev 10 Dets, 2009 12:57
Postitusi: 32
Asukoht: Pärnu
Am.Autos sain nii palju targemaks, et suure tõenäosusega ongi MAP andur ise õhtal, kõik sümptomid viitavad sellele ja ka arvutiga vaadates olid muud asjad jonksus kui, et MAP näitas töötades vigaseid numbreid ja küttesegu oli ka paigast ära.. Uus andur jõuab järgmine nädal, eks siis pärast vahetust näha ole mis saama hakkab..

_________________
Ass, gas or grass, nobody rides for free :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Okt, 2010 22:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2002 Chrysler 300M

Liitunud: Esmaspäev 20 Okt, 2008 20:22
Postitusi: 289
No siis läks hästi, vähemalt saab korda asja.
Mööa sõitu 4000rpm teha vist on ka päris huvitav, sealt alles elu algab, max vääne ja u. 145kw.

_________________
2002 Chrysler 300M Special 114k miles.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Okt, 2010 23:46 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler 300M

Liitunud: Neljapäev 10 Dets, 2009 12:57
Postitusi: 32
Asukoht: Pärnu
Seda jah, aga siis kui mootor jukerdab siis ta ei lase ka sõidu ajal pöördeid üle 4000 minna .. Ja siis ei tööta ka püsikiirusehoidja .. Ja need hetked kui mootor töötab, laseb ka üle 4 pöörded ja püsikas ka toimetab nagu peab .. Ta nagu läheks vahepeal mingisse avariiresiimi kui see MAP seal segast hakkab peksma ilmselt .. Igatahes lootust on, et MAPi vahetus aitab ja ma loodan, et aitab ka :)

_________________
Ass, gas or grass, nobody rides for free :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 30 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 13 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia