Tere!
thunder kirjutas:
Teema võib siis lõppenuks nimetada, sest 5. aprillil tekkis mootorisse tugev kolin sisse ja auto läheb mahakandmisele. Elagu ameerika autod, jäi viimaseks!
Et siis jah, tundub et eksisin
Vahepeal sai E65 735iA ning E38 750iA BMWdega ringi liigeldud, kuid peale mitut kuud tugevat lund ja mõningasi kinniistumisi sai otsustatud et tahaks ikka maasturit. Jaapani autosid paraku ei ole kunagi fännanud, saksamaalt pärinevad maasturid aga on kallid nii hinna kui ülalpidamise poolest, ning seetõttu saigi valitud JEEP. Grand cherokeed olin juba tegelikult mitu kuud vaadanud, kuid lõpuks leidsin pakkumise kus taheti vahetada luksusedaani vastu jeepi. Vaheraha sain ka, ning vahetus tehtud.
Autost siis:
Mudeliaasta on 1993.
mootor on 4.0 R6 passis 140kw
käigukast on ATM+242 vahekast, mis pidi olema parim valik sel maasturil
vedavad rattad on siis kas tagumised, või kõik 4.
Lisadest on el. aknad, el. peeglid, roolivõim, ABS, kesklukk, püsikiirus hoidja, konditsioneer. Rohkem nagu polegi, kuid ega hetkel vähemalt millestki puudust ei tunne ka.
Pilte:
Põhjus miks siis lõpuks ikkagi BMWst loobusin, oli see et tahtsin midagi mis oleks praktilisem, parema läbivusega ning ka odavam ülal pidada(ei mõtle kütusekulu).
Lõppu mainin ära ka veel selle et ühe pildi peal olev X5, mis sõbrale kuulus, läks müüki suht kohe peale seda kui auto kinni jäi põhjapeale lumme, Jeep aga ronis sealt muretult läbi. Sõbral nüüdsest LR Defender