Tänane kuupäev Laupäev 18 Mai, 2024 14:44

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 14 Veebr, 2008 1:32 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 1:42
Postitusi: 41
Asukoht: Viimsi
Kui nüüd alustada päris algusest siis autod ennem seda olid kõik vähe kiiremad ja väiksemad, olid asjaeest kuna käisin suht tihti nendega ka võidu võtmas, autodeks olid siis Seat Leon 1.8T 4wd ja Ford Fiesta ST, aga kuna mõlemad masinad lagunesid väga kõvasti ja kiirendamise asi ka väga enam pinget ei pakkunud siis mõtlesin millegi suurema ja mugavama kasuks.
Hetkeks sõidetud natuke alla 10000km ja ei ole leidnud veel miskit millega rahul poleks, masin on suur ja mugav igatepidi, asi mida peaks veel mainima et originaal musasüsteem "Boston Acusting System" on siiani parim originaal süsteem mida üldse kuulnud olen ja kindel on et see vahetusse ei lähe =) Autol siis muidu 2.4l VVT mootor, mis peaks olema Toyota olema seega vastupidavust peaks jätkuma=) , sai ka natuke parema varustusega ehk Limited varjant võetud, ja lisavarustusena näiteks topsi soendaja/külmutaja, väga mõnus ja kasulik asi :D
Mõned pildid ka siis:

http://ardoholts.com/cars/sebring/index.htm

Et kui kellegil plaanis uut sebringut osta siis oskan ka küsimustele selleautokohta nii mõndagi vastata. Kui kunagi aega saan siis ehk saab ka klubiankeet täidetud ja liitutud :P


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 14 Veebr, 2008 9:22 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
lõpuks jõudis siis waasa ka oma masina teema teha :)
2,4 on uuenenud vana st mootoriplokk on hyndai leiutatud, kuid chrysler ja mitsu on teinud sinna olulisis täiendusi (üldjuhul mootori lisaseadmed - sisselase, kütusekontroll, väljalase jne...). Mootori edasiarendustega tegelevad ikkagi kolm ettevõtet eraldi.
http://www.allpar.com/mopar/world-engine.html
topsihoidjad :roll:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 14 Veebr, 2008 12:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 1:42
Postitusi: 41
Asukoht: Viimsi
heh huvitav leht... lugesin sealt välja et "These engines were designed to be turbocharged and supercharged" Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 3 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 1 külaline


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia