Tänane kuupäev Neljapäev 23 Mai, 2024 15:15

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 05 Juul, 2006 9:36 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Chrysler Voyager SE 2,5 td 85 kw (28.mätrs.06 / 185 500 km) 120 000,- eek
[albumimg]297[/albumimg]

APRILL 2006
Auto ümberregisteerimine 625
Vaip autosse 1 060
Signalisatsioon, salalukk 1 800
Läbivaatus esinduses;Õlifilter 660
Stabika puksid 270
Õhufilter 150
Õlivahetuse töö, Käigukasti õli , Mootori õli 650
Kütuse lisand 315
Õlilisand käigukasti ja mootorisse 125
Käigukasti pooltelje tihendid 2*170, Spidoka tiguhammakas 380
Käigukasti pooltelje tihendid 1*170 (vanema tüübi oma) 170
6 385,0 kr

MAI 2006
Poolsünt õli, Õlilisand MIFOL; Õlifilter 455
vasak. rooliots 400
parem rooliots 270
juhip. Käiguk.tigend 120
Freoon konditsioneeri 600
Esisilla reguleerimine 350
Dosool 1 liiter 45
Kummide balanseerimine ja remont 250
Akuvedelik 1l 28
Käigukasti vasakpoolse laagri remont/rguleerimine, käigukasti õli vahetus 1 100
Rolivõimu õli vahetus + lisand 300
Kindlustus 6 kuud 1 335
4 798,0 kr

JUUNI 2006
Õlivahetus 680
Esisilla kondid (2tk) 840
Juhi istme alla sahtel 300
Üleüldine kontroll, esisilla kontide vahetus, õlide kontroll, tagumise parema ukse reguleerimine, Juhi istme alla sahtel, jms. 600
Kärukonks, kasutatud, ilma pistikuteta. 1 500
EL.TÖÖD: Udutule pirni vahetus, raadio pidevalt mängima, kõrvalistuja ukse tule pirni vahetus, salongi ventika taustavalguse pirni vahetus; Taksoplafooni pirni vahetus 300
kõrvalistuja ukse tule pirn 32
Uued kummid taha 2tk + montaaz 1800
Taksopargi magnetkleepsud 250
6302,0 kr

JUULI 2006
Õlivahetus 204 500 km , Super Diesel 70
Õlifilter Morgenist 105
Kütuselisand 46
Kütusefilter 410
Käigukasti pooltelje tihend (Omari remondi järgne, igaks juhuks) 170
Akende toonimine 1700
2 801,0 kr

AUGUST 2006
Õli, õli filter, mifol, (mootor ja käigukast) 1000
Kummi remont 100
Zarniirid 2*450,- 900
juhi polne sisemine rooliots 380
Läbivaatus Aardla autos (zarn., rooliotsad) 50
STP kütuselisand 115
Sildamine peale zarniiride ja sisemiste rooliotste vahetust 350
Õli(tasuta), õli filter, õlilisand mifol 158
3 053,0 kr

SEPTEMBER 2006
Esimesed piduriklotsid 4 TK 480
mifol 54
õlifilter 76
kütuse lisand (STP) 145
õli (kaheks korraks) 1017
1772,0 kr

OKTOOBER 2006
4 velge koos talvekummidega (Oberst) 2 500
kummiremont 50
Esistabika puksid (kere küljes) 231 600 km 242
õlifilter 80
2 pirni esituled 250
tagumised piduriklotsid(Salome) 421
tagurpidikäigu tuled(2tk udukad) 285
uus aku Varta 1140
Kärukonksu plastikkate 11
Mootori padjad(kasut.) 1100
Kütuse lisand (2tk) 82
Õli 235600 km 339
6 500,0 kr

NOVEMBER 2006

Tagumine kojamees(Falleron) 75
Esimesed piduriklotsid km 241 500 (TOPPARTS) 500
Siduritross km 241 500 (TOPPARTS) 1 000
Õli, km 242 300 (Lõunakas) 335
Õlifilter (Morgen) 88
XR-1 õlilisand (Lõunakas) 290
Kummiremont 100
Auto kindlustus 6 kuud 1 335
Esimesed stabikapuksid originaalid (km 243256) 380
Uued talverehvid (195/70/15 RF 4tk) 3400
Rehvide paigaldus 300
Ilukilbid uued 270
8073,0 kr

DETSEMBER 2006

Mifol õlilisand (4tk) 200
Õlifilter (Autoring, orig.) 116
Mootoriõlili (Autoring) 248 600 km 744
Esitule pirnid 2tk 260
Esimesed määritavad stabika kondid (Morgen) 249 000 km 990
Parempoolne zarniir 252 800 km 600
Esimesed piduriklotsid (Morgen) 254 500 km 400
Esimesed pidurikettad 2 tk (Morgen) 254 500 km 900
Õhufilter (Morgen) 254 500 km 112
Õlifilter (Morgen), õli tasuta 254 500 km 88
Mifol õlilisand (1tk) 0
4 735,0 kr

Kõik kokku: 43 782,- eek
Selle ajaga olen läbi sõitnud 69 500 km
Ühe kilomeetri hind tuleb 0,62,- eek, pluss kütus.


Viimati muutis Ferdi, Kolmapäev 25 Juul, 2007 15:19, muudetud 9 korda kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Dets, 2006 1:38 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Väheke kokkuvõtteid siis kaheksa kuu kohta... Kui palju peavad vastu kulujupid?

1. Kuna koos talvekummidega sai soetatud ka veljed, siis originaalkilbid millegipärast sinna ei sobinud. "Sodi" ilukilpe olen kaks korda soetanud, esimesesest komplektis ühe sõitsin koos kummiga puru.
2. Talvekumme olen 2* seotanud, sest esimesed sõitsin õnnetul kombel oma vea tõttu puru, ühe siis neist ning samas mõõdus ja sama mustriga asendust ei leidnud - vähemalt suveks annab kompunnida, sest suve kummid samas mõõdus.
3. Autol ostes all olnud piduriklotsid pidasid vastu 36 000 km, siis paigaldasin uued, mis pidasid vastu kõigest 20 000 km - ei tea kas muutus mu sõidustiil või on b-grupi varuosa täielik saast??? Viimased klotsid on sõitnud 26 800 km ja varsti tahavad vahetust, u. 5000 km pärast kindlasti.
Esimest korda ostsin piduriklotsid Tartu Salomest, mis on kurikuulus oma odavate ja mittevastupidavate juppide poolest, teised klotsid ostsin Toppartsist 20,- eek kallimalt.
4. Esimesi stabika konte olen vahetanud kaks korda, esimesed pidasid vastu 51 000 km. Alt ära võttes imelik lugu - vasaku poole kondi üks ots oli seest katki, lahti küll ei võtnud, aga munakat kangutades muutus see kord kergeks, kord raskeks ning seal sees midagi ragises. Parema poole kont oli käes kangutades igati tihe, aga uue alla pannes kadus kolin - mine võta kinni, kas oli läbi omadega või mitte. Mina arvan, et pinge all tal ikka mingi lõtk sisse tuli.
5. Esimesed stabikapuksid on siis juba kolmandad, mille alla olen kruttinud. Esimene paar pidas vastu umbes 36 000 km. Teine paar 12 000 km - kuidagi vähe???
Kolmas paar sai ostetud originaalvaruosana - eks näis palju siis need vastu peavad. B-grupi varuosa oli sinist värvi kummist ja käevahel muljutav - nii pehme oli, aga originaalvaruosal on sees kapronvõrk ja kumm hoopis tugevam.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Dets, 2006 2:15 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Siin veel vähe juttu mu massinast...
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic ... te+vahetus

http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic ... ++vastused

http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic ... highlight=

http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic ... highlight=

http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic ... highlight=

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Dets, 2006 18:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Ferdi. Ära sa enam igaks juhuks niipalju oma autost kirjuta, muidu hakkad igapäev luksuma et kõik räägivad Ferdist taga. :D :D

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Dets, 2006 19:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 18 Sept, 2006 12:43
Postitusi: 16
Üks mees siin räägib: "Tegin seda, vahetasin selle, remontisin seda".
...jaaaah, mina ei usu seda, sest minuarust käib jutt sellest masinast mida koguaeg remondin MINA, tõsi küll - tema maksab ja "õpetab"! Mr Green Mr Green Mr Green


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 11 Dets, 2006 19:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Rõõba kirjutas:
Üks mees siin räägib: "Tegin seda, vahetasin selle, remontisin seda".
...jaaaah, mina ei usu seda, sest minuarust käib jutt sellest masinast mida koguaeg remondin MINA, tõsi küll - tema maksab ja "õpetab"! Mr Green Mr Green Mr Green



Eks see vanema venna käsku peab ikka täitma. Mr Green

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 28 Dets, 2006 17:47 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Niisiis...

Täna sai ära vahetatud esimesed pidurikettad, sest selgus, et juhipoolsed pidurklotsid olid 13 000 km läbimisel täiesti kutud. Kõrvalistuja omad olid veel ok. Kiire kulumise põhjuseks vist see, et klotsid oma siinides hästi ei liikunud ja jäid kinni. Uusi klotse sai väheke käia peal õgvendatud, nüüd edasi-tagasi liikumine vähe parem.

Vanad pidurikettad olid umbes 1cm õhemad kui uued, ning juhipoolne veelgi õhem. Eks näis nüüd, kui kaua saab sõita järgmise klotside vahetuseni.

Vahetatud sai ka õhufilter, mis on siis läbinud 69 500 km ja sai vahetatud aprilli kuus sel aastal. Vot selle vahetusega sai küll viivitatud. Filter oli ikka megasodi täis ning juba kortsu kiskunud, sest õhk enam vabalt läbi ei jooksnud. Mootori eluiga silmas pidades tuleb hakata õhufiltrit vahetama iga kolmanda õlivahetusega koos, nii umbes 20 000 - 25 000 km järel. Peaks esindusest uurima, kui pika aja tagant see neil seal ette on nähtud.

Nädal tagasi vahetas Rõõba ära kõrvalistuja zarniiri - megalõtk. Põhjus siis jällegi selles, et kui neid eelmine kord vahetasime, siis juhpoolsele zarniirile pani Rõõba mingi teise kaitsekummi, mis garaazisügavustes leidus. Kõrvalistuja poolne zarniir jäi originaalkaitsekummiga, mis iseenesest on vääga s....! Originaalkaitsekumm ei ole kinnitatud vedruseibidega, nagu enamusel munakliigenditel, sellel lihtsalt nagu kummimüts pähe tõmmatud ning igasugu sodi ja liivapuru pressib ikkagi vahelt sisse, missiis et pidevalt määret sisse pumbatud. Uuele zarniirile pani Rõõba ka mingi teise kaitsekummi - eks näis! No sellega sai siis läbitud 37 500 km, pole paha!

Kõrvalistuja poolne rooliots ka läbi, vajab vahetust, siis jälle sildamisse. Rooliotsal kaitsekummidega sama jama mis zarniiridelgi. :(

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Viimati muutis Ferdi, Neljapäev 28 Dets, 2006 18:07, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Jaan, 2007 19:51 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Teisipäev 11 Apr, 2006 19:14
Postitusi: 1875
Asukoht: Lõuna kandis enamjaolt
Täna siis esimene parem rooliots vahetusse, Rõõba installis ka uued õõtshoova tagumised kummipuksid, seda vist küll vaja ei oleks olnud kuna puksid suht korralikud, aga siiski... Puksi tk hind 330,- eeku Morgenis.

Paremalt poolt kuskilt eest tuli pidurdamisel ja kiirendamisel mingi kolks - õõtshoova esimene kummipuksi polt-mutter oli lahti ennast kruvinud, see ka korras.

Homme sildamisse.

_________________
Sharan on taburet ja Galaxy on ford!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 14 Mär, 2007 16:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 18 Sept, 2006 12:43
Postitusi: 16
Sai siis vahetatud esimene vasak rattalaager koos rummuga (1400,- Morgenis) , õigemini müüaksagi laagrit koos rummuga. Iseenesest ülilihtne värk: ratas alt, pidurisupport maha, ketas maha, neli polti lahti, uus rumm asemele ja kokku tagasi.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 14 Mär, 2007 17:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
ma mõtlesin sama, et lihtne värk aga see keskpolt vana *** oli nii kõvasti kinni, et ei saanud, ei hea ega kurjaga lahti, pidi ikka töökotta viima.

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Mär, 2007 17:39 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 18 Sept, 2006 12:43
Postitusi: 16
Sai siis peale pandud ka püsikiiruse hoidja. Sai hmm-i telefoni teel piinatud väheke. Kõik hakkab iseenesest tööle, seadistada või programmeerda pole midagi vaja, isegi armatuuris läks CRUISE tuli põlema.

Paar päeva sai sõidetud ja siis järsku läks AIRBAG tuli põlema. Lahti arutades sai selgeks, et lintkaabel puru - ei tea, kas oli enne paigaldamist juba katki või panin ise midagi nihu. Igatahes võtsin enda vana süsteemi, natuke higistamist tinutamise kallal, paar pistikuotsa ümber tehtud ja asi jälle käib.

Selle paar nuppu ja 2*10cm juhet oleks ju võinud tehas juba peale ära panna, sest teised vidinad ju kõik küljes - ei saa sellisest asjast aru! Ja tegelikult on ka reguleeritava rooli sammas asjal juba küljes, puudub paar vedru ja reg.kang. Praegu on roolisammas lihtsalt poltidega jäigalt fikseeritud - veel üks kiiks, millest mina aru ei saa! Kas siis tõesti oli kahte vedru ja ühte 15cm kangi raske külge panna?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 21 Mär, 2007 20:30 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
reguleeritav asi on ju olemas jah, aga rooli sammas on üks tervik, millel liigend puudu.
Ma alustasin samuti alguses liigendi lahti võtmisest - 3h kulus ja hiljem ikkagi vahetasin terve samba.
Lintjuhtme võis jah peale panekuga nässu keerata

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Mär, 2007 9:15 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Jaan, 2006 16:40
Postitusi: 164
Asukoht: Jõelähtme
Imestamisväärseid asju veelgi, nimelt otsustasin enda 2,4- l SE-le panna kohtvalgustid taha jatagaluugile samamoodi ja oh imet... kaableid polegi veetud. Vähemalt miule nad näppu ei hakand. Samas kõlarijuhtmed on valmisolekus nr1, samuti on istme all pistik ja armatuuris, ventika lisamise võimalus ja elektriliselt kokkulapitava peegli juhtmed olemas... Mine võta kinni...

_________________
V 2,4 R4 1996 manuaal


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Mär, 2007 12:45 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Tagaluugivalgustuse valmisoleks on luugi ja kerevahelises pistikus olemas.
St vaja ainult juhe vedada luugi siseselt ülesse vasakusse pistikusse.
Ise tegin nii.

Kõlarijuhtmed ei ole valmisolekus nr 1 vaid natuke lahjemalt -st pistikutesse ei jookse filtri/võimu toidet.
Ahelasse vaja lisada Relee + häiretekõrvaldaja ja siis alles jookseb vool kõlaripistikutesse,

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Mär, 2007 20:31 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Kolmapäev 18 Jaan, 2006 16:40
Postitusi: 164
Asukoht: Jõelähtme
Seda peaks täpsemalt vist eraldi arutama, kas siis tagaluugu lisapiduritule ja salongi valgustuseks on lisajuhtmeid vaja? Mulle jäi nats arusaamatuks veel... aga ei taha siin risustada...

_________________
V 2,4 R4 1996 manuaal


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 16 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia