Niisiis...
Täna sai ära vahetatud e
simesed pidurikettad, sest selgus, et juhipoolsed pidurklotsid olid 13 000 km läbimisel täiesti kutud. Kõrvalistuja omad olid veel ok. Kiire kulumise põhjuseks vist see, et klotsid oma siinides hästi ei liikunud ja jäid kinni. Uusi klotse sai väheke käia peal õgvendatud, nüüd edasi-tagasi liikumine vähe parem.
Vanad pidurikettad olid umbes 1cm õhemad kui uued, ning juhipoolne veelgi õhem. Eks näis nüüd, kui kaua saab sõita järgmise klotside vahetuseni.
Vahetatud sai ka
õhufilter, mis on siis läbinud 69 500 km ja sai vahetatud aprilli kuus sel aastal. Vot selle vahetusega sai küll viivitatud. Filter oli ikka megasodi täis ning juba kortsu kiskunud, sest õhk enam vabalt läbi ei jooksnud. Mootori eluiga silmas pidades tuleb hakata õhufiltrit vahetama iga kolmanda õlivahetusega koos, nii umbes 20 000 - 25 000 km järel. Peaks esindusest uurima, kui pika aja tagant see neil seal ette on nähtud.
Nädal tagasi vahetas Rõõba ära kõrvalistuja
zarniiri - megalõtk. Põhjus siis jällegi selles, et kui neid eelmine kord vahetasime, siis juhpoolsele zarniirile pani Rõõba mingi teise kaitsekummi, mis garaazisügavustes leidus. Kõrvalistuja poolne zarniir jäi originaalkaitsekummiga, mis iseenesest on vääga s....! Originaalkaitsekumm ei ole kinnitatud vedruseibidega, nagu enamusel munakliigenditel, sellel lihtsalt nagu kummimüts pähe tõmmatud ning igasugu sodi ja liivapuru pressib ikkagi vahelt sisse, missiis et pidevalt määret sisse pumbatud. Uuele zarniirile pani Rõõba ka mingi teise kaitsekummi - eks näis! No sellega sai siis läbitud 37 500 km, pole paha!
Kõrvalistuja poolne
rooliots ka läbi, vajab vahetust, siis jälle sildamisse. Rooliotsal kaitsekummidega sama jama mis zarniiridelgi.