Tänane kuupäev Esmaspäev 06 Mai, 2024 9:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Jaan, 2010 21:55 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 17 Mär, 2009 10:28
Postitusi: 88
Asi sai alguse sellest et peale 100 km sõitu avastasin et bensiin saab otsa.
Lähim tankla sellel hetkel oli Viljandi Päri tankla. panin siis rõõmsalt paagi täis . Käivitasin ja käis litakas.
Väljalaske kollektor läks katki . Kuna see lasi enne ka läbi siis nuh mis ikka.. juhtub ikka.
Avastasin et mootor ja jõnkadi jõnkadi töötab.
Kimasin siis tallinna suunas. ja remondi kohta. Veidi pusimist ja asjatamist ja sai siis uus väljalaske kollektor kylge . Siin juures aitähh Btooni klubi tegelastele kes vajaliku varuosaga abistasid koheselt. Kus juures bensu kulu oli sellel hetkel 26 l kuni 36 l vahel 100 km kohta:)
Kruvitud siis kylge ja panime auto käima. Ikka jõnkadi jõnkadi nagi 1 silinder ei töötaks.
Peale kollektori vahetus ja remonti langes kytte kulu 17 ja 22 l vahele.
Tulekul olid siis jõulud jne..jäi auto seisma et saaks rahuliku jõulurahu nautida.
Peale 3 nädalat pausi siis ajasin hääled sisse.. Käivitus nagu naksti aga ikka jõnkadi jõnkadi.
Proovisin siis et syytepoolis äkki probleem.. sai see ka siis vahetatud..Taas kord tänu Betooni klubi tegelastele kes reageerisid ja vajaliku jubina tõid.
Ja uus katsetus.. mitte essu ka.. ikka sama seis..
Sai siis betooni klubisse suund seatud a üks päev koos AWD ga ette võetud see pyha üritus et vahetaks siis kyynlad ja juhtmed ära. Küünlad muidugi ei kannata kriitikat mis seal olid ja juhtmed oleks ka sobinud vist särisema jüulude ajal kuuse kaunistusele lisaks. Lisan lähi ajal ka siis kyynaldest pildid. Kuna ise pole autoga eriti sõitnud siis ei teadnud ka mis seisu kyynlad olid varem ja kas neid vahetatud oligi..
AWD siis tegi veakoodi asja selgks.. selgus peale uurimist ja puurimist e 4 silinder ei tööta.. ..
ja paar pistikut ka.
Sai pistikud ja asjad puhastatud. 4 silindri el systeem läbi vaadatud. klape ja asju kontrollitu. Siin kohal siis oleks AWD kommentaar lisaks mida ta täpsemalt seal katsetas ja millist hyva nõu ta sai telefonitsi.
Vahepeal isegi lubas ja koodid näitasid et asi ok... Jäi vist see et aku maha käinud teade.
Õhtu käes ja tundud et mootor töötas ja tulemus oli hää.. Kimasin siis Pärnu suunas. Alguses nagu polnud midagi ja 10 l sajale tndus ka et on hää.,,, Kuid siis vajutasin gaasi vähe rohem kuna oli vaja mööda sõit teha..
ja jälle jõnkadi jõnkadi... ja bensu kulu 12 kuni 16 l. sajale.
Vähemalt kuyynalde ja juhtmete vahets aitas bensu kulule vähenemise suunas kaasa.
.Nyyd siis plaan et piiluks katalysaatori yle. Kuna sumpsist tuleb selline jõnkadi jõnkadi nagu suruks sealt õhku välja
Samuti on vahepeal tunda nagu musta pesemata soki lõhna ja sellise mädamuna haisu spetsiivilist lõhna..
Kuna väljalske kollektor oli just kati ka 4 silindi juurest ja kui vaadata kollektori ehitust tundus et vastu surve võis olla see mis kollektori just sealt purusk löi ja vastu surve vast näitab ka 4 silindi probeemi. Kuna oletusliklt võib kat täis olla.
Sõites rahulikult polegi nagu probleemi ja vahetab käike ka normaalselt. Kui kui kiirendada siis vimast käiku ei vaheta nagu pooks...Kui aga lasta kaas maha ja pöörded siis kohe läheb sisse. Muidugi on mootor kaotanud jõus .
Eks näis mis katalysaator näitab. ..
Kysimus.. Kas on kellegil veel sellist asja esinenud ja kui on siis kuidas probleem lahenduse saanud?
Igal juhul annan teada kuidas mul see asi edeneb.
Syytepooli osas aga viga ei olnud ja momendil on peal vana syytepool..Kui kyynlaid võrrelda siis pidi ikka hea säde sealt läbi laksama kuna mootor töötas laitmatult ja ülevaatus punktis enne jama just käidud . Tõsi ca 8500 km olin läbinud peale ülevaatust.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Jaan, 2010 22:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 25 Dets, 2006 22:49
Postitusi: 363
Asukoht: Edikgrad
Kui KAT kinni, peaks samuti mootorituluke märku andma ja veakoodi peaks samuti näitama.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Jaan, 2010 22:11 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 17 Mär, 2009 10:28
Postitusi: 88
Kui ei eksi oli veakood..
11
12
ja 43
.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Jaan, 2010 22:13 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 17 Mär, 2009 10:28
Postitusi: 88
või oli 5 ka...
Täpsustan üle veel.
Kuid mis veakoodi annab kati kohta?
Ju siis pole nii kinni veel..ja kuskil vist sisiseb läbi ka veidi sumpsist.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Jaan, 2010 0:35 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kas surveid oled sinlindrites kontrollinud ja klapide avamise nurki?
Siin võib olla klapp kõver... st kui litakagas käis ka väljalaske kollektori katki lõi võis saada kannatada ka väljalaske (või sisselaske- kui sisselaske oma siis peaks purtsuma ehk õhufiltrisse tagasi lööma, samas kui selle kõveraks lõi ei pääse 4. silindrisse piisav kogus küttesegu....) klapp/id.
Lihtsalt tekkis selline mõte

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Jaan, 2010 0:51 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 17 Mär, 2009 10:28
Postitusi: 88
Kollektori kati minnes äkki tegi litaka.. selline sama hääl oli nagu metall murdub.
Võtsin õhufilti välja ja siis tekkis selline tunne nagu oleks turbo peale pannud..vile on sees.. .nu lihtsalt vilistab nagu vile..panin filtri tagasi.. asi ei vilista enam:)
Survet pole kontrollinud.. teen selle ära.
Tänan soovitamast.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Jaan, 2010 0:52 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 17 Mär, 2009 10:28
Postitusi: 88
Kuidas klapiavamise nurka saab muidu kontrollida ? Ei ole just eriti kodus mootri remondis ..kuid eks inimene õpib kogu elu:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 22 Jaan, 2010 1:18 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Klapikõverust saad ainult nii teada kui pea maas ning klapp käes.
3,3 mootor peaks olema tõukurvarrastega... ehk siis pea maha ja mõõta nookuri liikumise amplituut ja kas see on sama mis kõrval olevatel silindritel

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 23 Jaan, 2010 19:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Laupäev 28 Okt, 2006 19:17
Postitusi: 104
äkki prooviks paagis kütte ära vahetada


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Jaan, 2010 0:10 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 17 Mär, 2009 10:28
Postitusi: 88
Ühesõnaga. kat sai lahti lõigatud ja oh imet..mootor tegi päris ilusat häält. Kuid keevitus jäi poolikuks kuna pinge langes 208 peale:) Aitähh eesti energia:)
Vana kat..nu polnud kõige hullem .---miski valgus sealt veel läbi paistis. Eks peagi lisan pildid ka ülesse.
Nagu tarkade klubis selgus hoiatati et äkki tagumise pyti süelad kinni kukkunud..vanadusest....
Et oli nagu analoog juhus olnud kellekil kunagi. Eks näis siis kui Eesti Energia jälle voolu annab:)
Igaks petteks muidugi vahetame ka kytte filtri ära kuna mine tea äkki on see ka samast aastat nagu voya isegi:)
Aga ikka rõõmsam hetk:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Jaan, 2010 23:17 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 17 Mär, 2009 10:28
Postitusi: 88
Nii asi vahetatud veidi nagu on parem..kuid ikka pole see.. ytleme nii et liitri võitsin..
Kysimus nyyd imelik..
Kuidas käib veakoodi kustutamine? targad teatsid rääkida et äkki pole peale jubinate vahetust veakood kustutatud ja siis jääb n.n avarii ikka peale.Kas on selline asi tõene ja võimalik?
Ja kui on siis kuidas seda veakoodi saab nullida?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Jaan, 2010 23:20 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 17 Mär, 2009 10:28
Postitusi: 88
veakoodid vist olid siis 11,12 ja 43.
lisan lingi siis ka ..kõrvale.
http://static2.nagi.ee/i/p/559/29/139823917b4a50_o.jpg
http://static2.nagi.ee/i/p/559/29/139824519c938b_o.jpg

vahest hea siis lugeda.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 06 Veebr, 2010 23:26 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Teisipäev 17 Mär, 2009 10:28
Postitusi: 88
Vahepealseks infoks siis.
Sai seda aku juhet siis maha ja peale pandud ja testitud sõitmist.
Peab mainima et iga korraga hakkas mootor nagu paremat häält tegema.Nii pistsin siis juhtme peale ja tegin sõitu.
Silm lausa puhkas kui sain 8 ja 9 L sajale maanteel . Ja siis vahepeal nagu viskas jälle 13 l sekka:)
Tagumise püti vahetuseni pole veel jõudnud kuid paistab et kui see ka vahetada siis äkki rõõmsam oleks.
Muidugi jääb ka võimalus et kuna ilmad olid kylmad siis isend lihtsalt keeldus sõitmast. Ega hea peremees ei aja ju koera ka kylma kätte:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 13 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia