Lõpuks siis sai see teoks ja oman nüüd rohelist 300M'i.
Sai tehtud kaupa kasutaja see16'ga.
Nädalvahetusel sai natuke näpitud ja õpitud teist. Päris mõnus masin ikka.
Kuigi ei ole nii pehme vedrustusega kui eeldasin aga mis siis
Kuskil oli ka artikkel et see on sprotsedan niiet, ega ta peagi väga pehme olema.
Sai siis esimese tööna esitule klaasid ära poleerida. Tulemus täitsa mõnus, kuid minu jaoks lähituled siiski natuke kahvatu võitu.
Kuna aeg oli limiteeritud siis ei hakanud ma stanget maha keerama, noh ega ma eriti teadnudki kuidas see maha käib üldse
Materjalid : 1500 vesipaber, 2000 vesipaber, G3 poleerpasta, 3M peenike poleerpasta. Sõbra käest poleermasin, kompressor ja õhk enda poolt. Kokku : 110.-
EnnePärastStange on muidu üldse kannatada saanud ja vähe katkine. Millagil ehk jõuan selle maha keerata ja vaadata mis seal kõik viga on.
Kiskusin ka juhiukse polstri ära kuna klaasi mehanism tegi kragisevat häält. Panin siinidesse määret vahele ja nüüd asi vait.
Tagumise vasaku ukse link, seestpoolt avades, jäi natuke nagu kinni (ei läinud tagasi alg asendisse). Võtsin ka selle ukse polstri ära ja kerge painutus sellele vardale mis lingi külge läheb ja ka see väike probleem lahendatud.
Võtsin lahti ka esimesed pidurid kuna kergelt nagu peale jäävad ja rattad liiguvad vaevaliselt. Seal ma midagi erilist ei leidnud. Vaatasin üle ja kõik nagu liikus. Parempoolsel suppordil olid need kummid katki kus kinnitus poldid läbi lähevad. Et millagil peaks mõtlema vahetuse peale pärast lähevad manti täis ja jäävad päris kinni.
Läbisõitu näitab 180k millegiga, jumal teab kas see õige on.
Aga kasutaja see16 on vähemalt hooldanud auto veermiku ja mootori osa, et sealt mingit üllatust, ma loodan, mul oodata ei ole.
Auto on ka taha vasakusse nurka kõksu saanud ja tuli ei istunud eriti hästi ees, võtsin ka selle lahti, uurisin vaatasin. Natuke haamrit puuklotsiga ja jälle asjad sobivad paremini. Natuke oles vaja auke suuremaks viilida kuna liiga vastu luuki on see tuli, võrreldes teisega.
Eks ma neid nipet-näpet asju leian sealt veel.
Eelmise omaniku sõnul peaks esisild küll korras olema kuid mingit kolksu on siiski kuulda. Eks lähen lasen veel üle kontrollida. Mingi alaõõtshoova puks pidi olema (see16 sõnul). eks kunagi jõuan ka sinnamaani.
Pagaasniku polster on kah vähe veider minu jaoks, kui keegi Rakveres omab 300M'i ja teab et tal pagaasnikus kõik originaal siis võiks kokku saada? Tahaks vähe uurida kuidas tegelikult peab olema
Vot nii on lood.
Raunts