Kurb aga pidulik. Lugu selline, et mille pagana ime läbi murdus küljest arvatavasti õli surve andur. See mis kohe starteri juures plokist välja tuleb. Ja kogu õli lasi vaikselt, kuid järjekindlalt minekut. Poleks asi hull midagi, kuid vahetult enne seda otsustas õli-märgutuli läbi põleda.
Mis te arvate, mis juhtus
Juhtus see, et mootorist hakkas kostma justkui tiksumist. Kohe teeäärde ja uurima. Kõik justkui ok, kuid õlivarras ei näita mitte midagi. Aru ma ei saa. pole ju õlivahetusest rohkem möödas, kui ehk 5000km. Tosoolis õli pole, mootori peal kah näha pole, huvitav. Lasin bensukast 5liitrit õli tuua ja kallan aga hoolega peale. kõva 3 liitrit kallasin ära, auto käima, tiksumine kadunud. ja ennäe, alt õli jookseb. Kiirmeetodil sai see andur eemaldatud ja remonditud nn. õlikindlaks. Koduni veel 100km. Sõitsin ehk 10 km. kui Check Engine tuli põlema hakkas. Helistasin Heigole , kes keelas seisva mootoriga autot vedamast. Ohverdasin mootori uue käigukasti hinnaga. Tõin auto slepis ära, tühikäigul töötava mootoriga. Kõik tuled olid kustunud, ei mingit hoiatust ei andnud. Nüüd mootoril kerge kolin sees. Siinkohal sängitan lootused selle masinaga edasi sõitmiseks. Läheb kas tervikuna müüki, või varuosadeks. Kogu selle nn. 10000 km läbimise jooksul olen investeerinud nii kasti, kui mootorisse ligi 30 000 krooni. Aitab
Kogun mõtteid ja annan teada, mis edasi saab. Lisan ka pildid masinast, kui keegi huvi peaks tundma.
Aitähh kaasa tundmast, sel raskel hetkel