Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 15:10

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 31 Mai, 2009 14:27 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Kolmapäev 20 Mai, 2009 21:51
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti-Rapla / Soome-Helsinki
Nonii, eile siis jälle suri masin kaks korda välja, käima läheb uuesti vaid siis kui kõvasti gaasi peale vajutada, lased korra pöördesse ja siis jääb käima ilusti.
Loodan et päris teepeale ei jäta see jamamine.

_________________
Voyager 99a. 3,3
Mitsubishi GTO VR-4 92a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 31 Mai, 2009 18:49 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
laskarpoiss kirjutas:
Nonii, eile siis jälle suri masin kaks korda välja, käima läheb uuesti vaid siis kui kõvasti gaasi peale vajutada, lased korra pöördesse ja siis jääb käima ilusti. Loodan et päris teepeale ei jäta se jamamine.

Ah et siis nüüd jama majas.. Augustini vist enam välja ei vea. Soovitav siis juba kuskil esinduses läbi astuda. Huvitav.. kas tõesti SES (service engine soon) tuli põlema armatuuris ei lähe. Sellise jama peale peaks juba ammu armatuur hiilgama sest pisemagi mittekorrasoleku kahtlusega hakkab se tuluke põlema ja teavitab peatse probleemi eest, eriti kui veel põhjuseks MAP või veel mõni mootori tööks vajalik sensor...

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 31 Mai, 2009 22:17 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Kolmapäev 20 Mai, 2009 21:51
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti-Rapla / Soome-Helsinki
L2M kirjutas:
laskarpoiss kirjutas:
Nonii, eile siis jälle suri masin kaks korda välja, käima läheb uuesti vaid siis kui kõvasti gaasi peale vajutada, lased korra pöördesse ja siis jääb käima ilusti. Loodan et päris teepeale ei jäta se jamamine.

Ah et siis nüüd jama majas.. Augustini vist enam välja ei vea. Soovitav siis juba kuskil esinduses läbi astuda. Huvitav.. kas tõesti SES (service engine soon) tuli põlema armatuuris ei lähe. Sellise jama peale peaks juba ammu armatuur hiilgama sest pisemagi mittekorrasoleku kahtlusega hakkab se tuluke põlema ja teavitab peatse probleemi eest, eriti kui veel põhjuseks MAP või veel mõni mootori tööks vajalik sensor...



No loodan siiralt et ikka veab välja, sest täna jälle ei old mingit jama, aga kus se andur asub, ja kas seda saab ka ise vahetada, äkki lasen eestist tuua selle ja siin ise ära vahetada. Aga armatuuris jah ei põle ykski tuli selle kohta et mingi jama oleks.

_________________
Voyager 99a. 3,3
Mitsubishi GTO VR-4 92a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 31 Mai, 2009 23:17 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
laskarpoiss kirjutas:
No loodan siiralt et ikka veab välja, sest täna jälle ei old mingit jama, aga kus se andur asub, ja kas seda saab ka ise vahetada, äkki lasen eestist tuua selle ja siin ise ära vahetada. Aga armatuuris jah ei põle ykski tuli selle kohta et mingi jama oleks.

Nii... tohib sind eksitada natuke ? Mind näiteks häirib selle jama juures se gaasi põhja surumine (et siis nagu hakkab mootor jälle korraklikult tööle). Mapi läbi olekul on tal paar erilist situatsiooni: paugub ja ei hoia tühikäiku. Neid sensoreid/andureid annab vahetada omal jõul. Defekteerimine on põhiprobleem.
Ma nüüd tuletasin oma auto ajalugu meelde ja siis oli kah väljasuremised suvalistel hetkedel kuid käima läks kohe ja ilma probleemideta. Seekord anti spetside poolt hinnang vända sensorile mille ma ka ostsin ja mis mul jõude seisab. Tegelik põhjus oli nuki sensor mis teatud kuumuse juures lõpetas tsilindrite eristamise. Oleks sul keegi tuttav kellelt neid laenata siis saaks nagu lihtsamalt seda defekteerida.
Jõudu nokitsemisel.

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 19 Juun, 2009 16:21 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Kolmapäev 20 Mai, 2009 21:51
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti-Rapla / Soome-Helsinki
No nii mõtlesin et pajatan kah natuke vahepeal oma liikurist. Lisasin täna pool liitrit õli juurde, õlivahetusest möödas 6000km, usun et selle aja peale pool liitrit pole hullu midagi, se loomulik mu meelest. Jaurama on hakanud siis vaikselt paremtagumine rattalaager ja klobisevad ilmselt tagumised stabika puksid (Kondid) Se muidugi pelgalt minu arvamus. Selle väljasuremis jamaga mis mul on, (ptui,ptui,ptui) seda pole nyyd vahepeal esinenud, kuid pole ka nii kuumi ilmi old, (30+) vähemasti pole pikki otsi siis teind. Tööle koju sõit 5-7 keisti autos kytte kulu on kah umbes 13-13,5 tööle siis 15km enamus linn, jupp kiirteed. Ei oskagi kommenteerida kas seda on palju või vähe. Pikemaid otsi trassil lastes umbes 100km/h tuleb keskmiseks 10-11 l/100le. Sõidan enamus ajast pysikiiruse hoidjaga ja naudin auto poolt pakutavat mugavust.

_________________
Voyager 99a. 3,3
Mitsubishi GTO VR-4 92a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 07 Aug, 2009 17:31 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Kolmapäev 20 Mai, 2009 21:51
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti-Rapla / Soome-Helsinki
Pikk sõit jälle seljataga, autoga siis taas eestis mingiaeg. Sai siis käidud ''anjolle'' juures ja juhtmed kylge pandud, tulemus oli et kõik on korras, kuigi masin ikka vahest sureb välja (viimasel ajal pole muidugi juhtund jälle) ja vahest kohapeal gaasi andes lööb õhupuhastisse tagasi ja puterdab. Tuvastatud sai veel täna tõstuki peal et läbi tagumised amordid ja ratta laagrid, amordid tellitud, kuid rattalaagritega mingi jama, se pood kus käisin üteldi et maksab 7000.- eeku tükk. Ei taha hästi uskuda et need niikallid on (esimesed maksid ju 800.-) Eks peab otsima hakkama neid rattalaagreid kusagilt mujalt. Kinni sai ka pandud keemilisse aeg, kuna põranda matid on jube mustad juba eelmistest omanikest.

_________________
Voyager 99a. 3,3
Mitsubishi GTO VR-4 92a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 12 Aug, 2009 12:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 22:38
Postitusi: 1384
Asukoht: Helsinki
Mobiil: 58333448
Laagrite suhtes pöördu klubilise Kalla poole, usun et, tema saab aidata.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 13 Aug, 2009 22:11 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Kolmapäev 20 Mai, 2009 21:51
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti-Rapla / Soome-Helsinki
Kirjutaks siis kah vahelduseks, autole siis muretsetud peotäis uusi jubinaid, mis 20 augustini pagassis sõidavad ja siis omale kohale ilusasti paigutatakse: Taga-amordid, termostaat, tagarattalaager, käigukasti õli ja filter, motori õli ja filter, kenekarihm, bensiinifilter, vaja leida veel lisalehtvedru ilmselt mingi gaz-i oma, pidavat saama panna kuidagi. Ning selle kohapeal gaasitamise jamaga et ei lähe pöördesse ja lööb õhupuhastisse tagasi, kas se ei võiks olla näiteks õhulugeja viga, sest kui lükkan syyte välja ja panen uuesti käima siis jälle kõik korras kuni mingi ajani. Auto käis juhtme otsas ja se ei tuvastand yhtegi viga.

_________________
Voyager 99a. 3,3
Mitsubishi GTO VR-4 92a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 20 Aug, 2009 17:09 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Kolmapäev 20 Mai, 2009 21:51
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti-Rapla / Soome-Helsinki
Sai siis täna bussil vahetatud käigukasti õli + filter, mootori õli + filter, küttefilter, tagumised amordid, tagumine rattalaager, keneka-kondi-veepumba jne rihm (jube pikk oli), ning termostaat. Vaadatud sai ka tagumiste lehtvedrude systeem ja mõõdetud seal yhteist, nyyd selge mis peab tegema, järgmine nädal siis alla ka lisa leht, vist on zil-i esileht, vaja vaid keskele auk lõigata 22 läbimõõduga ja natsa lyhemaks. Mõned pildid kah siis tänasest, telefoniga tehtud kahjuks.

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Voyager 99a. 3,3
Mitsubishi GTO VR-4 92a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Aug, 2009 22:34 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Kolmapäev 20 Mai, 2009 21:51
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti-Rapla / Soome-Helsinki
Vahepeal siis paigaldatud ka lisa vedruleht kummalegile poole üks zil-i esipealeht lisaks. Buss tõusis seoses sellega paarsentimeetrit kõrgemale ja jäi piisavalt jäigemaks ning ei vaju enam niimoodi tagant läbi. Kuid eile juhtus selline asi, et kliimapump andis saba, hakkas teine hirmsasti sahisema ja kahisema ja külma enam ei puhkund. Sai siis siit foorumist kiirelt uut pumpa otsima hakatud, sest reedel ju jälle pikk sõit prantsusmaale ees. Pumba leidsin õnneks kiiresti kasutaja ''märten''-i käest, suured suured tänud talle. Nüüd siis pump vahetatud ja masin käib ilusti ja vaikselt, homme ka uus freoon vei mis iganes asja nad sinna sisse panevad, ja asi korras jälle.

_________________
Voyager 99a. 3,3
Mitsubishi GTO VR-4 92a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 22 Mär, 2010 14:36 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Kolmapäev 20 Mai, 2009 21:51
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti-Rapla / Soome-Helsinki
Minu poolt võib selle teema lukku panna kuna se buss on maha myydud. Tänan siinset rahvast kellest oli palju kasu ja abi kui vaja oli. Äkki kunagi saan jälle voyageri omanikuks, Seni aga sõidan Audi A8-ga ringi, töö sai prantsusmaal otsa hetkel ja pole vaja nii suurt liikurit. Tänud veelkord. :hi:

_________________
Voyager 99a. 3,3
Mitsubishi GTO VR-4 92a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 22 Mär, 2010 19:27 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Oli meeldiv, et jagasid oma kogeumis :ok:

Aga:
Chrysler Club Estonia kirjutas:
Meie jaoks ei ole oluline, millega sa sõidad või kulged vaid et kuskil hinges on olemas koht mis kuulub Chryslerile.

http://www.chryslerclub.ee/web/?show=1&and=2

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 10 Nov, 2014 20:30 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Kolmapäev 20 Mai, 2009 21:51
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti-Rapla / Soome-Helsinki
Issanda teed on ikka imelikud. Minu hoovile, nüüd siis helsinkisse on veerenud taaskord 3,3L voyager ja ka seekord 96a. Igakord kui vaja odavat, mugavat ja mahukat autot, siis kohe esimesena tuleb pähe voyager. Nii ka seekord, sai siis masin ostetud töö tegemiseks, ning igapäeva liikuriks. Värvus seekord roheline. Loodan et võin oma uue bussi tegemisi ja toimetusi siin teemas jätkata. Kui ei, eks siis teen uue teema ilmselt. Lisavarustust on seekordsel isendil vähem, puudub kliima ja el istmed. Kuid selle asemel on põhjamaade pakett (soomest uuena ostetud auto) mingi lisa kyttesysteem, jube kiirelt läheb soojaks igaljuhul. Toodetud on auto USA-s ning euroopa turule. Ja läbisõitu 400 000 km. Peaks olema originaal ja mina olen 3 omanik autol. Hetkel rohkem ei pajatakski, eks näis kas lubatakse siin või peab uue teema tegema.

_________________
Voyager 99a. 3,3
Mitsubishi GTO VR-4 92a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 59 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia