Tänane kuupäev Pühapäev 28 Apr, 2024 0:13

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Mai, 2009 23:52 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Kolmapäev 20 Mai, 2009 21:51
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti-Rapla / Soome-Helsinki
Tere, mõtlesin siis kah et panen oma auto siia ylesse, teistele uudistada ja vaadata. Auto ostsin 18.05.2009

Aasta: 1996
Värv: Must
Käigukast: Automaat
Läbisõit: 282 000

Lisad: el. iste 1x
el. aknad 4x
el. peeglid
Püsikiiruse hoidja
udutuled ees ja taga
kompuuter
katuse reelingud
toonklaasid
valuveljed 16
veokonks
konditsioneer
parkimisandurid (Taga)
Distants käivitus

Stereo: Originaal makk
Alpine cd box
Signat supakas
Signat 600w võimendi



Esialgsed tehtud tööd peale soetamist, Vahetatud esimene parem rattalaager ja õlivahetus, ning lisasin ka natuke käigukasti õli juurde. Salongi põrand vajab keemilist. muud nagu ei oskagi kirjutada esialgu. Kui pihta saan süsteemile, siis ka paarpilti.
Tuleviku plaanidest niipalju et soov oleks paigaldada astmelauad (Veel ei tea kust saab) ja kapotiäärde ette tuule vei putukate suunaja, ning esiukste akendele tuulesuunajad.

Pilt

Pilt

Pilt

_________________
Voyager 99a. 3,3
Mitsubishi GTO VR-4 92a.


Viimati muutis laskarpoiss, Esmaspäev 22 Juun, 2009 21:50, muudetud 2 korda kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Mai, 2009 0:51 
Eemal
Kasutaja
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 23 Apr, 2009 22:02
Postitusi: 48
Asukoht: Tallinn /Hiiumaa
Oled omale hea auto soetanud :thumb: Mis muud soovida ,kui jõudu .jaksu ja muretuid kilomeetreid.
Jääme pilte ootama.
Äkki saaks kompuutrist ka ühe pildi :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Mai, 2009 1:00 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Kolmapäev 20 Mai, 2009 21:51
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti-Rapla / Soome-Helsinki
andreo kirjutas:
Oled omale hea auto soetanud :thumb: Mis muud soovida ,kui jõudu .jaksu ja muretuid kilomeetreid.
Jääme pilte ootama.
Äkki saaks kompuutrist ka ühe pildi :)



Suured, suured tänud, kompuutri all pean silmas keskel laes olevat asjandust, mis näitab kytte kulu hetkel, keskmist, kilomeetreid, palju sõidetud ja palju veel sõita saab ja veel mingeid igasugu asju, kas se ei ole kõigil neil peal, võin homme pildi teha.

_________________
Voyager 99a. 3,3
Mitsubishi GTO VR-4 92a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Mai, 2009 8:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Reede 17 Nov, 2006 8:32
Postitusi: 704
Asukoht: Saue
Mobiil: 5162495
Õnne õige valiku puhul.Kuna endal oli esimene Voyager täpselt sama,siis tean mida sa tunned. :)
Kas istekohti on 6 või 7. :D

_________________
Life is a bitch and then you die.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Mai, 2009 9:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1995 Jeep Grand Cherokee

Liitunud: Pühapäev 23 Sept, 2007 11:39
Postitusi: 1472
Palju õnne siis ja muretuid kilomeetreid.
Sinu soovide realiseerumist lisade puhul saab täita.
Tuulesuunajad ja kapotikaitse siis:
http://www.mangust.ee/aks/index.html
Akende omad siis 300 eegu maile, ja kapotile kuskil üle 800. Tegelikult on seal müügimees alati teinud ka nats alet, kui ütled, et Chrysler klubist. Ja asjad on kvaliteetsed, tean omast kogemusest.
Astmelauad saad vast meie foorumilise L2M -i käest, kui kokkuleppe saavutad :)
memberlist.php?mode=viewprofile&u=1140

_________________
EV põhiseadus: § 45. Igaühel on õigus vabalt levitada ideid, arvamusi, veendumusi ja muud informatsiooni sõnas, trükis, pildis või muul viisil


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Mai, 2009 9:09 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Kolmapäev 20 Mai, 2009 21:51
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti-Rapla / Soome-Helsinki
kalla kirjutas:
Õnne õige valiku puhul.Kuna endal oli esimene Voyager täpselt sama,siis tean mida sa tunned. :)
Kas istekohti on 6 või 7. :D



Istmed siis 2+2+3 Ja sõidumõnu on hea.



Aitähh soovituste eest "yksjalg" , saatsin neile juba e-maili ära küsimusega et kas neil ka asjad kohapeal olemas.

_________________
Voyager 99a. 3,3
Mitsubishi GTO VR-4 92a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Mai, 2009 10:39 
Eemal
Kasutaja
1997 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 23 Apr, 2009 22:02
Postitusi: 48
Asukoht: Tallinn /Hiiumaa
laskarpoiss kirjutas:
andreo kirjutas:
Oled omale hea auto soetanud :thumb: Mis muud soovida ,kui jõudu .jaksu ja muretuid kilomeetreid.
Jääme pilte ootama.
Äkki saaks kompuutrist ka ühe pildi :)



Suured, suured tänud, kompuutri all pean silmas keskel laes olevat asjandust, mis näitab kytte kulu hetkel, keskmist, kilomeetreid, palju sõidetud ja palju veel sõita saab ja veel mingeid igasugu asju, kas se ei ole kõigil neil peal, võin homme pildi teha.


Minu autol ei ole jah seda kompuutrit laes ja ei ole olnud võimalust seda ka kuskil mujal näha.Kui viitsid ühe pildi sellest lisada oleks väga tore.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Mai, 2009 15:04 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Kolmapäev 20 Mai, 2009 21:51
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti-Rapla / Soome-Helsinki
andreo kirjutas:
laskarpoiss kirjutas:
andreo kirjutas:
Oled omale hea auto soetanud :thumb: Mis muud soovida ,kui jõudu .jaksu ja muretuid kilomeetreid.
Jääme pilte ootama.
Äkki saaks kompuutrist ka ühe pildi :)



Suured, suured tänud, kompuutri all pean silmas keskel laes olevat asjandust, mis näitab kytte kulu hetkel, keskmist, kilomeetreid, palju sõidetud ja palju veel sõita saab ja veel mingeid igasugu asju, kas se ei ole kõigil neil peal, võin homme pildi teha.


Minu autol ei ole jah seda kompuutrit laes ja ei ole olnud võimalust seda ka kuskil mujal näha.Kui viitsid ühe pildi sellest lisada oleks väga tore.


Kaks pilti siis seest, esimene kompuutrist, millel keskmine kütuse kulu, ning teine niisama armatuurist.

Pilt

Pilt

_________________
Voyager 99a. 3,3
Mitsubishi GTO VR-4 92a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Mai, 2009 21:57 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Kolmapäev 20 Mai, 2009 21:51
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti-Rapla / Soome-Helsinki
No nii, sai siis oma Voyageriga yks pikem sõit tehtud 3300km ja 43h jutti, pissi, bensiini ja suitsu pausidega. Nimelt sõitsin prantsusmaale läbi poola.
Teepeal ilmnesid järgmised asjad, millele ootaks targemate vastukaja ehk. Auto suri mägedes (Lõuna Saksas) lihtsalt välja umbes 30km/h sõites. Jäin siis teeäärde seisma ja hakkasin uurima mis jama on, käivitades läheb käima, kuid seda vaid 1-3sekundiks ja siis seisab jälle, lasin tal seedida seda natsa aega ja 10min hiljem proovisin uuesti, ikka sma jama, ning siis käivitasin nii et panin gaasi vastu matti (Loe: Põhja) läks käima, hoidsin pöördeid kümmekond sekundit seal 4-5 tuhande juures ja siis gaas lahti lastes töötas ilusti edasi, ja rohkem pole seda jama veel siiani old, ei tea mis asi se oli. samas märkasin et seal mägedes oli jahutusvedeliku temp natuke nagu kõrgemale tõusnud, yhe kriipsu jagu, punaseni ruumi veel oli päris palju, ning keema pold läinud.
Järgmine veider asi on se, et kui panen salongi soojenduse puhuma akna peale (Udu vältimiseks) siis puhub ikka päris kylma õhku, kuigi kont on välja lylitatud, kuid kui panen mujale puhuma, siis ei puhu nii külma. Kas on võimalik, et kui paned akna peale puhuma, siis hakkab kont ise automaatselt tööle.
Ja yks veider asi on veel, kui puhub vaikselt esiaknale õhku, siis sealt tuleb auru (Külma auru) kui aga keerad sooja põhhja, siis lööb aknad uduseks. Reisu ajal mul oli muidugi koguaeg terve tee aknale suunatud se puhur.

Muidu aga oli väga hea sõita, mugav ja mõnus, mulle meeldib. Keskmiseks kytuse kuluks sain 10,6L. Sõitsin enamuse ajast 100km/h ja pysikiiruse hoidjaga. Autos olime 2 kesti ja natsa pagasit.

Yks asi veel, täna kui olime seitsmekeisti autos, siis suuremast lohust läbi sõites käis taga otsas nagu midagi vastu maad, ei tea täpselt mis asi, kuid kas on võimalik kuidagi sinna näiteks yks lehtvedru juurde panna või midagi sellist, praegau seal vaid yks ongi, kui saab, siis kas se suur töö ja mis vedru sinna sobiks. suht palju rohkema rahvaga sõitu ja peab midagi ette võtma sellega. kas siis kui juurde panna tõuseb tagumik kõrgemale kah, või läheb vaid jäigemaks ja ei vaju õõtsudes nii alla enam.

_________________
Voyager 99a. 3,3
Mitsubishi GTO VR-4 92a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Esmaspäev 25 Mai, 2009 23:14 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
Ega selle mootori suremise peale ei oska mina miskit kosta... võimalik miski koterman kuskil pistikutes kuid jäi mulje nagu MAP sensoriga hakkaks asi ühele poole minema.
Kondist võin öelda et see külma tulemine on normaalne. Kont hakkab automaatselt tööle kui keerata üle kahe kriipsu jalgadelt klaasi poole. See on ameerika veidrus. Samuti on ka se udu põhjustatud sellest soenemisest.
See, et seitsmekesi lööb läbi taga vedrudest näitab juba vedrulehe pehmenemist. Mina ei saa taga pinkki rohkem kui kaks inimest panna... kusjuures keskmise istme viskasin juba välja :)

Jõudu nokitsemisel.

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Mai, 2009 20:14 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Kolmapäev 20 Mai, 2009 21:51
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti-Rapla / Soome-Helsinki
L2M kirjutas:
Ega selle mootori suremise peale ei oska mina miskit kosta... võimalik miski koterman kuskil pistikutes kuid jäi mulje nagu MAP sensoriga hakkaks asi ühele poole minema.


Küsimus selline et mis asi on MAP sensor, kus asub ja mis on tema tööülesanne. Aitähh.

_________________
Voyager 99a. 3,3
Mitsubishi GTO VR-4 92a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Mai, 2009 20:33 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Reede 17 Nov, 2006 8:32
Postitusi: 704
Asukoht: Saue
Mobiil: 5162495
A manifold absolute pressure sensor (MAP) is one of the sensors used in an internal combustion engine's electronic control system. Engines that use a MAP sensor are typically fuel injected. The manifold absolute pressure sensor provides instantaneous manifold pressure information to the engine's electronic control unit (ECU). This is necessary to calculate air density and determine the engine's air mass flow rate, which in turn is used to calculate the appropriate fuel flow. :)

AP-andur ehk absoluutse rõhu andur reageerib absoluutsele rõhule sisselaskekollektoris ning annab info selle kohta edasi juba pinge näol . Saadud infot kasutatakse küttesegu tiheduse reguleerimiseks.

_________________
Life is a bitch and then you die.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Mai, 2009 22:25 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Kolmapäev 20 Mai, 2009 21:51
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti-Rapla / Soome-Helsinki
Palju se MAP sensor maksta võiks umbes ja kuidas tuvastada kas ta on lõppemas või ei ole.
Tänud aitamise ja õpetuste eest, se mul esimene ameeriklane, kuid olen rahul, sõitta on ikka väga hea. Siiani olen sõitnud erinevate audide ja bmw-dega, kuid vahe on ikka suur. Küttekulu küll veidi suurem, kuid mugavus maksab.

_________________
Voyager 99a. 3,3
Mitsubishi GTO VR-4 92a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Mai, 2009 22:42 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
laskarpoiss kirjutas:
Palju se MAP sensor maksta võiks

Maksis ta paar aastat tagasi silberis 2,8 kilo, Top Parts pakkus 1,4 kiloga. Aga diagnostis võid vahel läbi astuda. Saad vähemalt hingerahu. Uisapäisa vahetada pole vaja.

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Mai, 2009 23:02 
Eemal
Kasutaja
1996 Chrysler Voyager

Liitunud: Kolmapäev 20 Mai, 2009 21:51
Postitusi: 51
Asukoht: Eesti-Rapla / Soome-Helsinki
L2M kirjutas:
laskarpoiss kirjutas:
Palju se MAP sensor maksta võiks

Maksis ta paar aastat tagasi silberis 2,8 kilo, Top Parts pakkus 1,4 kiloga. Aga diagnostis võid vahel läbi astuda. Saad vähemalt hingerahu. Uisapäisa vahetada pole vaja.



Tänud, kuhu diagnostikasse soovitate minna (Tallinn), tulen autoga augustis eestisse tagasi korraks (Seni käin lennukiga) ja siis võiks selle diagnostika ära teha küll, saab asja selgeks. Loodan et seni töötab ilusti edasi.

_________________
Voyager 99a. 3,3
Mitsubishi GTO VR-4 92a.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 28 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 96 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia