Tänane kuupäev Neljapäev 23 Mai, 2024 20:04

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 
Autor Sõnum
PostitusPostitatud: Pühapäev 19 Apr, 2009 17:20 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Kolmapäev 19 Mär, 2008 22:50
Postitusi: 12
Peale selle sõbra soetamist (on juba aasta möödas), ning soetades oli tal 1 silindri nookurid kaanes eemaldunud ja ka muid vigu.
Siis sai tal lihvitud kaaned , uued rõngad , saaled ,klapid,ja omaniku väitel oli just kett vahetatud.
Minek hakkas halvenema juba kolm kuud tagasi , kui mootor hakkas vahele jätma , tiba oli jõukadu ja ka popsus!!!sellest päraspoole kole kõvasti juba siis kui ma ta sain ja sõbra käest kasutatuid tõukurvardaid sisse toppisin!
Nüüd siis nädal tagasi tegi enne seisma jäämist juba väga hullu häält ja väikest kloppimist oli juba varemgi kuulda jaotusketi kambris.
tahtsin veel hommikul korra käivitada aga see moment ehk pool ringi olid ka saatuslikud väljalaske tõukur varrastele.
Võtsin siis maha jaotusketi kaane ja avastasin et kett oli vändahammaka peal tiba kortsus ja hüdro tõukur , mis ketti pingutab ka maas täiesti.
ostsin siis uue keti muide MORGEN pood selline tartu , kust saab igast paadi mootori juppe ka, hinnaga 600eek , a varuosa.
Läksin paigaldasin külge ja selle hüdro tõukuri mansetti (mis oli ka läbi) vahetasin uue vastu,sest kui see on läbi ja surve maha läheb tagant ,siis ka kett käivitusel täitsa lõtv , millest tekib oht et kortsus hammakate vahele jääb ja siis jama palju.
Panin asjad siis ilusti kokku ja kui käivitasin uli veel jubedam pobin sees kui enne.
Küsind olen paljude käest ,et millest pobin üldse siis vastatud on mitmet moodi, nii tõukurid kui ka varrdad olevat süüdi.
Peale käivitust avastasin et 1 klapikambri kaane kinnitus poldist oli lahti ja logises , mis viitas sellele , et nookurpukk oli oma ahelatest pääsend jälle.
Avasin siis klapikambrikaane ja eemaldades selgus et vaeseke oli käind mul kõverate väljalaske tõukurvarrastega!!!!!
Jalad Morgen,sse ja seal uus komplekt tõukurvardaid 130 eek tk (MOPAR) omad,ja kui ma alles jäänud tervete kõrvale asetasin siis selgus et kõige pikema ja uue varda pikkuse vahe tervelt 6 mm, nii et kui ma oma uued vardad , uue õli olin sisse valand ja filtrid vahetand , siis käivitades üllatusin , kui vaikselt võib tegelt se mootor käia!!!!!
Selgus et selle mootori pobina tekitab kas kulund varras , või pees hüdro tõukur.Niiet kui varraste vahetus ei aita siis tõukurite vahetus ikka.
Aga varda saab ära mõõta ja kui ta on juba 3mm alla mõõdu võib tekitada pobinat!!!
:viil: Nii et nüüd ma vaid naudin oma vaikse mootoriga sõitu, ja kes ütleb et paadi mootor on šitt, siis ütleks talle seda ,et seda mootorit kasutab veel peale selle mudeli ka päris palju itaalia ja ka mujal maailmas olevaid paadiomanike, ja ma arvan et ega teda sinna ilmaasjata peale ei pandud kui ta poleks selle koormusele ,mis on paadi peal , vastav!!!!!!!! :dance:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Apr, 2009 12:44 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
6mm, see võtab tõesti sõnatuks! Ka minul on selline imelik podin sees, nagu tõmbaks lisaõhku kusagilt õhufiltrist või midagi sellist. Auto on ristitud lausa kompressoriks, tänu häälele, aga tõesti kõlab vana kompressori moodi :D
Teenindustes ei ole popsumisele osanud keegi veel diagnoosi panna, kuid eks peab ära proovima selle varraste vahetuse :hi:
Ma ei mäleta, kes siin foorumis oli, dad või indi, aga keegi hakkas saksamaale minema ning vahetas ennem reisi ka vardad ära, tuli välja et uued on vanadest 2mm pikemad. Arvasin, et see oli palju, aga võta näpust, uutel meestel paremaid numbreidki ette näidata :D


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 2 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia