Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Luuser: Sebring 2001
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=4629
Leht 5 koguhulgast 6

Autor:  Luuser [ Pühapäev 17 Apr, 2011 21:24 ]
Teema pealkiri:  Re: Luuser: Sebring 2001

wicked kirjutas:
mina tellisin just ebayst ära.

Vaatasin jah seda teises teemas olnud linki ja hinda, õige otsus. Loodan, et kõik sujub ja sa saad masina uuesti liikuma.

Autor:  Luuser [ Neljapäev 21 Apr, 2011 13:11 ]
Teema pealkiri:  Re: Luuser: Sebring 2001

Täna sai ära kaotatud uste naksumine. See neetimise idee on väga hea, ei kulu palju aega ja tulemus on ka päris kena. Tänud Kent, et selle idee välja käisid!

Autor:  elwood [ Neljapäev 21 Apr, 2011 13:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Luuser: Sebring 2001

Luuser kirjutas:
Täna sai ära kaotatud uste naksumine. See neetimise idee on väga hea, ei kulu palju aega ja tulemus on ka päris kena. Tänud Kent, et selle idee välja käisid!

kas keegi näitaks graafiliselt, et kuidas seda teha?

Autor:  Luuser [ Neljapäev 21 Apr, 2011 15:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Luuser: Sebring 2001

elwood kirjutas:
Luuser kirjutas:
Täna sai ära kaotatud uste naksumine. See neetimise idee on väga hea, ei kulu palju aega ja tulemus on ka päris kena. Tänud Kent, et selle idee välja käisid!

kas keegi näitaks graafiliselt, et kuidas seda teha?

See pole midagi keerulist...
Ostsin Bauhofist needitangid(6,60), musta plastmasspeaga needid 3,2mm(2,30) ja metallipuuri 3,2mm(1,60). Tõmbad ukse täiesti lahti ja sätid plastikkatte tagasi vastu otsa. Kui ust paotada siis saab ka näpitsatega kinni hoida, et see kate ei liiguks ukse avamisega paigast. Akudrelliga mahub ilusasti puurima, puurid soonest otsa poole augu läbi, paned needi sisse ja ja tõmbad tangidega kinni. Needi pika otsa murrad või lõikad küljest. Tulemus täpselt selline nagu Kidd pildid pani...viewtopic.php?f=32&t=4359&hilit=tagauksed+naksuvad

Autor:  Luuser [ Teisipäev 26 Apr, 2011 21:08 ]
Teema pealkiri:  Re: Luuser: Sebring 2001

Parem tagumine piduritule pirn tahab vahetust kuid oh üllatust....nii veidra sokliga pirni vist tavakaubandusest ei leia. Kas on keegi vahetanud? Kas tasub otsida või puhtalt esinduste teema?
Sokkel on epoksiidi taolisest materialist,lapik, mõlemalt poolt kahe traadiga. Sees kaks hõõgniiti, 7W pirn. Küsisin huvi pärast möödasõites Märjamaa Statoilist ja vastus nagu arvata oli...nad pole kordagi sellist pirni enne näinud.

Autor:  elwood [ Teisipäev 26 Apr, 2011 21:17 ]
Teema pealkiri:  Re: Luuser: Sebring 2001

Esindusest saad kindlasti, ilmselt ka mõnest suuremast varuosade poest.
Tanklates pole lihtsamaidki asju saada.

Autor:  Kapsu [ Kolmapäev 27 Apr, 2011 8:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Luuser: Sebring 2001

Luuser kirjutas:
Parem tagumine piduritule pirn tahab vahetust kuid oh üllatust....nii veidra sokliga pirni vist tavakaubandusest ei leia. Kas on keegi vahetanud? Kas tasub otsida või puhtalt esinduste teema?
Sokkel on epoksiidi taolisest materialist,lapik, mõlemalt poolt kahe traadiga. Sees kaks hõõgniiti, 7W pirn. Küsisin huvi pärast möödasõites Märjamaa Statoilist ja vastus nagu arvata oli...nad pole kordagi sellist pirni enne näinud.



Ära jama, mina ostan oma 300M samasuguseid traadiga pirne Prismast näiteks, Rimis olen ka auto osakonnas neid näinud, pole siin miskit tavatut, ette parktulesse lähevad samasugused pirnid.

Autor:  -kent- [ Pühapäev 01 Mai, 2011 23:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Luuser: Sebring 2001

Luuser kirjutas:
Parem tagumine piduritule pirn tahab vahetust kuid oh üllatust....nii veidra sokliga pirni vist tavakaubandusest ei leia. Kas on keegi vahetanud? Kas tasub otsida või puhtalt esinduste teema?
Sokkel on epoksiidi taolisest materialist,lapik, mõlemalt poolt kahe traadiga. Sees kaks hõõgniiti, 7W pirn. Küsisin huvi pärast möödasõites Märjamaa Statoilist ja vastus nagu arvata oli...nad pole kordagi sellist pirni enne näinud.

On epoksiidist sokkliga küll originaalid,kuid kui neid ei ole,sobivad ka üleni klaasist tagant lapikud pirnid,kas siis 2 traadika mõlemalt poolt või siis 1 traadiga mõlemalt poolt vastavalt vajadusele,analoogsed nagu park tule pirnid aga suuremad.Neid peaks küll lihtsam leida olema(igas suuremas bensukas) ja odavamad.

Autor:  Luuser [ Esmaspäev 02 Mai, 2011 16:55 ]
Teema pealkiri:  Re: Luuser: Sebring 2001

-kent- kirjutas:
Luuser kirjutas:
Parem tagumine piduritule pirn tahab vahetust kuid oh üllatust....nii veidra sokliga pirni vist tavakaubandusest ei leia. Kas on keegi vahetanud? Kas tasub otsida või puhtalt esinduste teema?
Sokkel on epoksiidi taolisest materialist,lapik, mõlemalt poolt kahe traadiga. Sees kaks hõõgniiti, 7W pirn. Küsisin huvi pärast möödasõites Märjamaa Statoilist ja vastus nagu arvata oli...nad pole kordagi sellist pirni enne näinud.

On epoksiidist sokkliga küll originaalid,kuid kui neid ei ole,sobivad ka üleni klaasist tagant lapikud pirnid,kas siis 2 traadika mõlemalt poolt või siis 1 traadiga mõlemalt poolt vastavalt vajadusele,analoogsed nagu park tule pirnid aga suuremad.Neid peaks küll lihtsam leida olema(igas suuremas bensukas) ja odavamad.

US Partsis maksis pirn 1 eur sentidega. Poodidest sellist ei leidnud ja klaassokkel ei sobinud. Nüüd on ok :)

Autor:  Luuser [ Reede 19 Aug, 2011 14:03 ]
Teema pealkiri:  Re: Luuser: Sebring 2001

Inimesed on ikka veidrad.... kui räägid neile autot müües tõtt siis nad autot kahtlevad ja jätavad ostmata, kui aga valetad siis usuvad ning ostavad! Nagu alati tahavad ostjad saada võimatut....ehk siis minu isend peaks olema ilma ühegi kriimuta kui mitte öelda , et valmistati küll 2001 kuid alles nüüd 2011 tuli tehasest välja. Masinal peaks olema kõik võimalikud lisad, k.a mõttejõul töötav käigukast ja intelligentne esisild mis varuosi ei vaja ning remondib ennast öösel ise. Ahjaa hind....vahet pole mis maksab, tahaks sellest veel pool alla saada Mr Green
Nüüd vahetusvariantidest mida on pakutud....Peugeot 206, Audi 80, Opel Omega, 2001 aasta Grand Voyager :shock: - tundus ja tundub siiani väga ulme, pakkujaks keegi Aleksei kes infot jagas väga kidakeelselt, ei julgenud jamama hakata :cop:
Paistab, et igapäev müügis olevana hakkab tekkima mingi kretinism ja tõesti need totakad küsimused ajavad harja punaseks.

Autor:  Luuser [ Teisipäev 06 Sept, 2011 19:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Luuser: Sebring 2001

Undav parem esirattalaager saab lähiajal vahetuse. Tartus rattalaagrid.ee oli siiani parim pakkumine 72 euri tk.Rockauto.com sai tellitud temp.anduri korpus, ka see peaks siis mingi aeg saabuma. Plaanis veel lasta kere üle poleerida ja kui vaja siis ka mõned kohad värvida ning masin nagu uus. Müügi plaanid on maha maetud, vähemalt hetkel.

Kas keegi on kasutanud koera vedamiseks istmekatet mis käib esimeste ja tagumiste peatugede külge? Kuidas selline asi end õigustab?

Autor:  Luuser [ Laupäev 10 Sept, 2011 9:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Luuser: Sebring 2001

Piduripedaal hakkas järsku kummaliselt käituma, mitte värisema vaid nagu liikuma jala all. Otsisin foorumist, et kas on sarnaseid muresid kellelgi olnud ja mõned ikka olid. Enamasti arvati, et tegemist on kõverate ketastega. Kuid nüüd saan tuua välja ka teise võimaluse. Avastasin, et vasak tagumine ratas käib kuidagi raskelt ja pärast ratta alt võtmist ei tahtnud ketas kuidagi otsast ära tulla. Pika pusimise peale ketta kätte ja avastasin, et käsipiduri klotsid käisid vastu trummlit. Tavaliselt keegi aut.kastiga masinal käsipidurit ei kasuta ja sel põhjusel kipuvad trossid kinni jääma. Igal juhul sai klotsid lastud natuke kokku, puhastatud kogu süsteem sinna tekkinud mustusest ja roostest ning kogu see nn pedaali värin kadus.

Autor:  hmm [ Laupäev 10 Sept, 2011 20:31 ]
Teema pealkiri:  Re: Luuser: Sebring 2001

viewtopic.php?f=32&t=6031

Kindlasti määrisid ikka seda liigendit... :viil:

Autor:  Luuser [ Pühapäev 11 Sept, 2011 11:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Luuser: Sebring 2001

hmm kirjutas:
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=32&t=6031

Kindlasti määrisid ikka seda liigendit... :viil:

Kogu see pool sai üle käidud, puhastatud ja määritud. Teise poole tegin umbes nädala eest.
Proovisin ise ka ära vahetada esirattalaagrit kuid sobivate võtmete puudumisel jäi asi katki. Teisipäeval saab vahetatud töökojas.

Autor:  hmm [ Esmaspäev 12 Sept, 2011 8:09 ]
Teema pealkiri:  Re: Luuser: Sebring 2001

Esirattalaagri vahetus on iseenesest lihtne ainult tagumiste tähikute lahtisaamine vajab pingutust.
Enne keerad veovõlliotsas oleva mutri lahti, siis pidurisadula võtad eest ära, paned amordi külge rippuma, keerad tagantpoolt kolm tähikpolti lahti, peksad haamriga laagrikorpuse peast välja, puhastad randid ja uus asemele. ;)
Vahepeal läks vaja ~50cm jõuõlga...., et polte lahti saada...

Kuid ma vahetasin ühe laagri aastapärast uuesti... millegipärast läks kohe läbi... Üks vanadest kestab siiani.

Leht 5 koguhulgast 6 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/