Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 14:24

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 90 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Re: Luuser: Sebring 2001
PostitusPostitatud: Pühapäev 17 Apr, 2011 21:24 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
wicked kirjutas:
mina tellisin just ebayst ära.

Vaatasin jah seda teises teemas olnud linki ja hinda, õige otsus. Loodan, et kõik sujub ja sa saad masina uuesti liikuma.

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Luuser: Sebring 2001
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Apr, 2011 13:11 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Täna sai ära kaotatud uste naksumine. See neetimise idee on väga hea, ei kulu palju aega ja tulemus on ka päris kena. Tänud Kent, et selle idee välja käisid!

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Luuser: Sebring 2001
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Apr, 2011 13:20 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
Luuser kirjutas:
Täna sai ära kaotatud uste naksumine. See neetimise idee on väga hea, ei kulu palju aega ja tulemus on ka päris kena. Tänud Kent, et selle idee välja käisid!

kas keegi näitaks graafiliselt, et kuidas seda teha?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Luuser: Sebring 2001
PostitusPostitatud: Neljapäev 21 Apr, 2011 15:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
elwood kirjutas:
Luuser kirjutas:
Täna sai ära kaotatud uste naksumine. See neetimise idee on väga hea, ei kulu palju aega ja tulemus on ka päris kena. Tänud Kent, et selle idee välja käisid!

kas keegi näitaks graafiliselt, et kuidas seda teha?

See pole midagi keerulist...
Ostsin Bauhofist needitangid(6,60), musta plastmasspeaga needid 3,2mm(2,30) ja metallipuuri 3,2mm(1,60). Tõmbad ukse täiesti lahti ja sätid plastikkatte tagasi vastu otsa. Kui ust paotada siis saab ka näpitsatega kinni hoida, et see kate ei liiguks ukse avamisega paigast. Akudrelliga mahub ilusasti puurima, puurid soonest otsa poole augu läbi, paned needi sisse ja ja tõmbad tangidega kinni. Needi pika otsa murrad või lõikad küljest. Tulemus täpselt selline nagu Kidd pildid pani...viewtopic.php?f=32&t=4359&hilit=tagauksed+naksuvad

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Luuser: Sebring 2001
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Apr, 2011 21:08 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Parem tagumine piduritule pirn tahab vahetust kuid oh üllatust....nii veidra sokliga pirni vist tavakaubandusest ei leia. Kas on keegi vahetanud? Kas tasub otsida või puhtalt esinduste teema?
Sokkel on epoksiidi taolisest materialist,lapik, mõlemalt poolt kahe traadiga. Sees kaks hõõgniiti, 7W pirn. Küsisin huvi pärast möödasõites Märjamaa Statoilist ja vastus nagu arvata oli...nad pole kordagi sellist pirni enne näinud.

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Luuser: Sebring 2001
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Apr, 2011 21:17 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
Esindusest saad kindlasti, ilmselt ka mõnest suuremast varuosade poest.
Tanklates pole lihtsamaidki asju saada.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Luuser: Sebring 2001
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Apr, 2011 8:42 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 27 Veebr, 2006 13:54
Postitusi: 631
Luuser kirjutas:
Parem tagumine piduritule pirn tahab vahetust kuid oh üllatust....nii veidra sokliga pirni vist tavakaubandusest ei leia. Kas on keegi vahetanud? Kas tasub otsida või puhtalt esinduste teema?
Sokkel on epoksiidi taolisest materialist,lapik, mõlemalt poolt kahe traadiga. Sees kaks hõõgniiti, 7W pirn. Küsisin huvi pärast möödasõites Märjamaa Statoilist ja vastus nagu arvata oli...nad pole kordagi sellist pirni enne näinud.



Ära jama, mina ostan oma 300M samasuguseid traadiga pirne Prismast näiteks, Rimis olen ka auto osakonnas neid näinud, pole siin miskit tavatut, ette parktulesse lähevad samasugused pirnid.

_________________
Raseerijad ja terad soodsate hindadega
www.raz-war.ee
wecare@raz-war.ee


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Luuser: Sebring 2001
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Mai, 2011 23:03 
Eemal
CHR Club
CHR Club
1997 Chrysler Sebring

Liitunud: Laupäev 02 Juun, 2007 19:34
Postitusi: 86
Asukoht: Tallinn/Rakvere
Luuser kirjutas:
Parem tagumine piduritule pirn tahab vahetust kuid oh üllatust....nii veidra sokliga pirni vist tavakaubandusest ei leia. Kas on keegi vahetanud? Kas tasub otsida või puhtalt esinduste teema?
Sokkel on epoksiidi taolisest materialist,lapik, mõlemalt poolt kahe traadiga. Sees kaks hõõgniiti, 7W pirn. Küsisin huvi pärast möödasõites Märjamaa Statoilist ja vastus nagu arvata oli...nad pole kordagi sellist pirni enne näinud.

On epoksiidist sokkliga küll originaalid,kuid kui neid ei ole,sobivad ka üleni klaasist tagant lapikud pirnid,kas siis 2 traadika mõlemalt poolt või siis 1 traadiga mõlemalt poolt vastavalt vajadusele,analoogsed nagu park tule pirnid aga suuremad.Neid peaks küll lihtsam leida olema(igas suuremas bensukas) ja odavamad.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Luuser: Sebring 2001
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Mai, 2011 16:55 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
-kent- kirjutas:
Luuser kirjutas:
Parem tagumine piduritule pirn tahab vahetust kuid oh üllatust....nii veidra sokliga pirni vist tavakaubandusest ei leia. Kas on keegi vahetanud? Kas tasub otsida või puhtalt esinduste teema?
Sokkel on epoksiidi taolisest materialist,lapik, mõlemalt poolt kahe traadiga. Sees kaks hõõgniiti, 7W pirn. Küsisin huvi pärast möödasõites Märjamaa Statoilist ja vastus nagu arvata oli...nad pole kordagi sellist pirni enne näinud.

On epoksiidist sokkliga küll originaalid,kuid kui neid ei ole,sobivad ka üleni klaasist tagant lapikud pirnid,kas siis 2 traadika mõlemalt poolt või siis 1 traadiga mõlemalt poolt vastavalt vajadusele,analoogsed nagu park tule pirnid aga suuremad.Neid peaks küll lihtsam leida olema(igas suuremas bensukas) ja odavamad.

US Partsis maksis pirn 1 eur sentidega. Poodidest sellist ei leidnud ja klaassokkel ei sobinud. Nüüd on ok :)

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Luuser: Sebring 2001
PostitusPostitatud: Reede 19 Aug, 2011 14:03 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Inimesed on ikka veidrad.... kui räägid neile autot müües tõtt siis nad autot kahtlevad ja jätavad ostmata, kui aga valetad siis usuvad ning ostavad! Nagu alati tahavad ostjad saada võimatut....ehk siis minu isend peaks olema ilma ühegi kriimuta kui mitte öelda , et valmistati küll 2001 kuid alles nüüd 2011 tuli tehasest välja. Masinal peaks olema kõik võimalikud lisad, k.a mõttejõul töötav käigukast ja intelligentne esisild mis varuosi ei vaja ning remondib ennast öösel ise. Ahjaa hind....vahet pole mis maksab, tahaks sellest veel pool alla saada Mr Green
Nüüd vahetusvariantidest mida on pakutud....Peugeot 206, Audi 80, Opel Omega, 2001 aasta Grand Voyager :shock: - tundus ja tundub siiani väga ulme, pakkujaks keegi Aleksei kes infot jagas väga kidakeelselt, ei julgenud jamama hakata :cop:
Paistab, et igapäev müügis olevana hakkab tekkima mingi kretinism ja tõesti need totakad küsimused ajavad harja punaseks.

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Luuser: Sebring 2001
PostitusPostitatud: Teisipäev 06 Sept, 2011 19:00 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Undav parem esirattalaager saab lähiajal vahetuse. Tartus rattalaagrid.ee oli siiani parim pakkumine 72 euri tk.Rockauto.com sai tellitud temp.anduri korpus, ka see peaks siis mingi aeg saabuma. Plaanis veel lasta kere üle poleerida ja kui vaja siis ka mõned kohad värvida ning masin nagu uus. Müügi plaanid on maha maetud, vähemalt hetkel.

Kas keegi on kasutanud koera vedamiseks istmekatet mis käib esimeste ja tagumiste peatugede külge? Kuidas selline asi end õigustab?

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Luuser: Sebring 2001
PostitusPostitatud: Laupäev 10 Sept, 2011 9:19 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Piduripedaal hakkas järsku kummaliselt käituma, mitte värisema vaid nagu liikuma jala all. Otsisin foorumist, et kas on sarnaseid muresid kellelgi olnud ja mõned ikka olid. Enamasti arvati, et tegemist on kõverate ketastega. Kuid nüüd saan tuua välja ka teise võimaluse. Avastasin, et vasak tagumine ratas käib kuidagi raskelt ja pärast ratta alt võtmist ei tahtnud ketas kuidagi otsast ära tulla. Pika pusimise peale ketta kätte ja avastasin, et käsipiduri klotsid käisid vastu trummlit. Tavaliselt keegi aut.kastiga masinal käsipidurit ei kasuta ja sel põhjusel kipuvad trossid kinni jääma. Igal juhul sai klotsid lastud natuke kokku, puhastatud kogu süsteem sinna tekkinud mustusest ja roostest ning kogu see nn pedaali värin kadus.

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Luuser: Sebring 2001
PostitusPostitatud: Laupäev 10 Sept, 2011 20:31 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
viewtopic.php?f=32&t=6031

Kindlasti määrisid ikka seda liigendit... :viil:

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Luuser: Sebring 2001
PostitusPostitatud: Pühapäev 11 Sept, 2011 11:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
hmm kirjutas:
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=32&t=6031

Kindlasti määrisid ikka seda liigendit... :viil:

Kogu see pool sai üle käidud, puhastatud ja määritud. Teise poole tegin umbes nädala eest.
Proovisin ise ka ära vahetada esirattalaagrit kuid sobivate võtmete puudumisel jäi asi katki. Teisipäeval saab vahetatud töökojas.

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Luuser: Sebring 2001
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Sept, 2011 8:09 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Esirattalaagri vahetus on iseenesest lihtne ainult tagumiste tähikute lahtisaamine vajab pingutust.
Enne keerad veovõlliotsas oleva mutri lahti, siis pidurisadula võtad eest ära, paned amordi külge rippuma, keerad tagantpoolt kolm tähikpolti lahti, peksad haamriga laagrikorpuse peast välja, puhastad randid ja uus asemele. ;)
Vahepeal läks vaja ~50cm jõuõlga...., et polte lahti saada...

Kuid ma vahetasin ühe laagri aastapärast uuesti... millegipärast läks kohe läbi... Üks vanadest kestab siiani.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 90 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 51 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia