Tänane kuupäev Teisipäev 23 Apr, 2024 11:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 90 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Luuser: Sebring 2001
PostitusPostitatud: Reede 13 Veebr, 2009 18:09 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Nagu lubatud nii ka tehtud! Tänasest seisab hoovil 2001 aasta must Sebring 2,7 aut. Tehniline seisukord on hea, nipet-näpet üle käimist ja kõik peaks olema ok. Hetkel ei tööta istmesoojendus juhil ja tagumine vasak aken. Läbisõitu 120 000 km, ostetud Eestist ja korralikult hooldatud Silberis. 2003 korraldas eelmine omanik ka pisikese avarii kuid kasko vahetas purunenud detailid. Esimene teekond Võrust Pärnu andis kesmiseks kütusekuluks 8L/100km. Algul oli rohkem aga mida lähemale Pärnule seda väiksemaks see kukkus. Auto oli ka seisnud, ilmselt siis sellest. Hääled mida tuttavad masinat üle vaadates kuulsid ei tulnudki õnneks puksidest vaid seda tegi tagavararatta kate :)
Kuna teeolud olid kehvad siis pilte määrdunud autost tegema ei hakanud, ootan paremat ilma ja siis panen pildid siia üles. Seniks pilte platsilt.
Ja sõitku ta kaua ja korralikult! :roll:


Manused:
13530627.jpg
13530627.jpg [ 53.77 KB | Vaadatud 8515 korda ]
13530347.jpg
13530347.jpg [ 62.46 KB | Vaadatud 8510 korda ]
13530344.jpg
13530344.jpg [ 59.76 KB | Vaadatud 8510 korda ]

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 13 Veebr, 2009 18:16 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Esimene käik Pärnus oli Amservis asuvasse tehnoülevaatus punkti,et reguleerida õigeks tuled. Uskumatu kuid tõsi aga raha nad selle eest ei tahtnud. Olin hämmelduses ning kandsin selle imepärase juhtumi 13 ja reedel arvele. Lisaks sai soetatud ka korralik ohutuspakett, lihtsam on osta kui saada trahv ja siis ikkagi osta :)
Täiskomplekt maksis 575 eeki.

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 13 Veebr, 2009 18:22 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Town&Country

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2007 19:03
Postitusi: 336
Asukoht: Elva linn
Mobiil: 5071505
Väga uhke pill! Palju õnne värskele omanikule!!!

_________________
Kõigi maade Chryslerimehed ja -naised, ühinege !


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 13 Veebr, 2009 21:19 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
ise nillisin ka seda masinat, aga kuna hetkel omal sõiduk olemas(müügis) , siis ei olnud mõtet mitut autot korraga pidada.
mis hinnaga kätte said... 62900 oli letikas


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 13 Veebr, 2009 22:30 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
8 l keskmine talvel on täitsa ok. 2,7 mootoriga.

Üksi sõites võib see vilkuda ka sinna 7 kanti.
hmm saab muidugi teisi numbreid oma sebringuga aga ta ei kaalu ka midagi :D


Muretuid kilomeetreid :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Veebr, 2009 1:09 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
praegu on ees ikka 10 L/100km aga seda ka sveta käes ja külamoodi linnas kus ilma pidurdamata võimalik kulgeda on keskmiselt 200-400m... ja auto mootor töötab max15-20min kui sedagi... seejärel masin jälle seisab ~4-5h
selle 6 võlus välja mu isa, kes võsu vahet kärustas... kuidas ta seda tegi... ei tea aga selline number tal ees oli kui 1000km oli sõidetud...

Istmesoendus... kui ainult juhioma ei tööta siis viga istmesees olevas tempaeratuurianduris, mina tegin julma ja keerasin juhtmeotsad kokku. Nüüd istmesoendus küll töötab aga kahes režiimis - max ja mitte midagi.
Parem ikka kui külm iste.
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... 4&start=45

krt kui hinnad 63K kukkunud... siis pole enam mõtetki masinat vahetada.... kestab palju kestab.
varsti hakkab endal ka tiba imelik... masin ainult sõidab ja ei näitagi välja, et midagi viga peaks olema...

Aga must on ilus....

Kuidas ka mootor on?

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Veebr, 2009 10:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Mulle jäi masin silma palju kõrgema hinnaga aga viimane letikas oli mitte 62900 vaid 64500. Olin nõus maksma letihinna, kuid müüja pidi enne korda ajama ülevaatuse,vahetama rehvid ja ümber vormistama. Arvan,et mõlemad pooled jäid tehinguga rahule.
Mootor töötab nagu kass,kui rahuliklt silitad, lööb nurru ja kui vaja, ajab kihvad välja ja kihutab minema :) Mootor oli ära pestud,mida mina ise autot müües kunagi ei tee. Peale Pärnusse jõudmist uurisin küll hoolega ,aga lekkimist ei täheldanud.
Minu jaoks kummaline,et sellel isendil pole peal veojõukontrolli ja stabiilsuskontrolli. Arvestades eelnevat autot ,millega mu naine kulges (marki ja mudelit ei julge nimetada,te hakkate naerma kuuldes kuhu istus mu kaasa peale Chevrolet Trans Spordiga sõitmist)siis tekkis eile päris hirm,et peab temaga vist enne proovisõidu koos tegema. Meil on ennegi suuri masinaid olnud ,aga nii äkilise minekuga küll mitte.
Esmaspäeval külastan Pärnu kõigi ameeriklaste Püha Isa Alot Reldoris,lasen tal masina üle vaadata ja eks siis tean rohkem.

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Veebr, 2009 13:36 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 19 Mai, 2006 22:44
Postitusi: 70
Asukoht: Pärnu
kahjuks pead kurvastama,kuna Alo juba mitmed kuud sealt läinud.Mulje aga uuest mehest jäänud ka suht normaalne.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Veebr, 2009 13:49 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Stabiilsuskontrolli pole sebringutel. Veojõu kontroll on olemas..pidev. Seda välja/sisse lülitada ei saa.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Veebr, 2009 17:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Myrakaru kirjutas:
Stabiilsuskontrolli pole sebringutel. Veojõu kontroll on olemas..pidev. Seda välja/sisse lülitada ei saa.

Siiski pole sel masinal veojõukontrolli. Lasin rattad päris pikalt ringi ja ei miskit. Uurisin ka manuaalist ja märget olemasolukohta ei leidnud. Märgutuli rakenduse kohta puudub ka armatuuril.

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Veebr, 2009 18:13 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
ilmselt on see lisavarustus. :roll:
Minu Limited versioonil on veojõukontroll olemas.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 14 Veebr, 2009 19:29 
Eemal
Kasutaja
2000 Hyundai Coupe

Liitunud: Esmaspäev 30 Okt, 2006 12:39
Postitusi: 244
Asukoht: Tartu
minu teada ka pole sebringutel veojõukontrolli...
müügiplatsil meil sebringuid vähe olnud u 5 tk ja neil pole kindlalt ühelgi olnud...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 16 Veebr, 2009 10:57 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Kiskusin pühapäeval juhi istme laiali ja leidsin ka hmm-i kirjeldusele vastava koha,kust oli juhe läbi põlenud. Viga polnud küll seljatoes vaid istumise padjas. Parandasin vea ja indikaator näitas tervet ringi ning ka relee hakkas ilusti klõpsuma millest järeldasin,et asi korras. Kahjuks pidin pettuma :( Iste ei soojene jätkuvalt. Mida veel peaksin otsima?

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Luuser: Sebring 2001
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Veebr, 2009 16:40 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Täna siis võtsin ette tagumise vasaku el.akna.Tegin indikaatoriga eelnevalt kindlaks ,et vool on juhtmetes olemas ja kaitsmed samuti kõik ok.Uksepolster maha,selle all olev kaitsekile samuti ja olingi jõudnud mootorini. Veelkord kontroll,et mootorini vool jõuab aga see isegi ei plõksata.Väga kergelt saab selle kaadervärgi sealt kätte,ainult kolm mutrit lahti ja ongi käes. Juba väljast oli näha,et niiskus on liiga teinud. Mootor on kinnitatud nelja poldiga trossisüsteemi külge,poldid lahti ja endapoole tõmmates oligi mootor käes. See lausa tilkus seest,arvatavalt pääseb pesulas kusagilt klaasi tihendite vahelt vesi ukse sisse ja sealt mööda trosse mootorini. Esialgne mulje oli,et sellega pole enam midagi peale hakata. Kiskusin kõik lahti ja panin katlamajja kuivama. Siis tegin tiiru mööda romulaid ja veendusin,et olen hea masina ostnud sest ühtegi Sebringut ega ka Stratust ma ei leidnud. Küll aga on Savi 22 romulas Pärnus kaks Voyageri lammutuses ja minu arust üks vist aastast 2002 ning teine on vanem. Kuna aga mina omale el.akna mootorit ei saanud siis otsustasin kodus selle vana ikkagi üle vaadata. Pärast puhastamist leidsin ühe lahtise ühenduse ja mingi jublaka mis oli läbi mädanenud. Väike tinutustöö ja otsus,et selle jublaka viskan vahelt minema ja ühendan ilma selleta (jublaka sees oli mingi S tähe kujuline spiraal ja kaks plaati aga selle otstarbest ma aru ei saanud). Rõõm oli suur kui proovima minnes mootor rõõmsalt töölepingu uuendas ja ilusalt toimetama hakkas. Kõvasti hermeetikut vahele ja mootor tagasi. Ainus mis segaseks jäi on see ,et lüliti töötab vastupidi kuigi ühendused on juhtmed samamoodi sest teisiti ei saa neid ühendada. Lõpp hea kõik hea.

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Luuser: Sebring 2001
PostitusPostitatud: Laupäev 28 Veebr, 2009 11:25 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Teisipäev 06 Juun, 2006 18:26
Postitusi: 367
Asukoht: Pärnu
Reldoris asuv Rendia OÜ vahetas ära ülemise sarniiri. Kahjuks avastati,et järgmisel vahetusel on uut õõtsa vaja kuna sarniiri auk on vigane.Hoolega otsisime kummalist häält mis kostub tagant.Tundus ,et amort aga lasin vahetada stabika puksid kuna sellise soovituse tegi silber. Minu üllatuseks jäi see hääl vait. Ootan huviga,et kui pikalt see rõõm kestab. Avastasime,et ka õillekke mingi anduri vahelt aga selleks ,et seda vahetada peab tõeline kummikäsi olema. Tõenäoliselt on tegu õlisurve anduriga. Lubati uurida ja hinnapakkumine teha.Korralik toonklaas on lähiajal töös ,peale seda ka uued pildid.

_________________
Selge mõistuse esimeseks eelduseks on enamike arvamusega mittenõustmine. Oscar Wilde


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema See teema on suletud, sa ei saa muuta postitusi või postitada rohkem vastuseid.  [ 90 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3, 4, 5, 6  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 33 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia