Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

andrus49: LHS 3,5 1997
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=4407
Leht 1 koguhulgast 2

Autor:  andrus49 [ Pühapäev 28 Dets, 2008 20:19 ]
Teema pealkiri:  andrus49: LHS 3,5 1997

Kuna foorumi lugemine läks minu jaoks igavaks (ei olnud kuskil eriti sõna kaasa öelda, ainult remondi ja juppide otsimise teemad igal pool), sai ka siis endale "projekt" muretsetud. Aga kuna ei viitsi väga palju remontida muretsesin sellise masina millega peaks saama ka sõita natuke.

Tegemist siis 1997a LHS´iga.
Käisin eile Põlvas autot vaatamas ja hakkas nii meeldima, et tõingi ära.
Esmamulje oli natuke ehmatav, esimene käivitus suht vaevaline, liiga väikese ja pooltühja aku tõttu. Lisaks sellele lõi Check Engine tuli ka põlema. Kus häda kõige suurem, seal abi kõige lähem. Kiire kõne Hmm´ile ja veakoodid välja selgitatud. Siinkohal suured tänud talle! Koodiks andis 1221. Hmm´i selgituse järgi on akut hiljuti lahti ühendatud (st kood 12) ja häired lambda anduri/te töös (kood 21).
Aga pole hullu midagi, sai ikkagi nina kodu poole keeratud. Kõigepealt tanklasse kütust ja aknapesu vedelikku varuma, sest mõlemad märgutuled armatuuris põlesid. Kütuse märgutuli rääkis täitsa õigust, sest paak oli tõesti tühi, aga aknapesuvedeliku paaki ei mahtunud vaatamata põlevale märgutulele eriti midagi juurde. Järelikult esimene asi mis remonti vajab ongi välja selgitatud Mr Green
Kojusõit eilse ilmaga oli paras vaev, tee küll libe ei olnud aga see vastik kleepuv porine ollus mis autorataste alt vastu esiklaasi lendas ja viimaseni kehvasti pühkivad ning hirmsat häält tegevad kojamehed olid üsna väsitavad.
Enne Tallinna jõudmist aga oli meeldiv üllatus - mingil hetkel oli märkamatult check engine tuli ära kustunud! Loodan südamest, et ta jääb vääga pikaks ajaks kustu (ehk ei põlenud siiski pirn läbi!!??)

Homme on õnneks esmaspäev ja ma saan minna kuskile autojuppide poodi, ning osta uued kojamaehed, pooltulede pirnid (tuli välja, et üks tuli ei põle) jne, jne. Ühesõnaga hakkab pihta...

Autor:  yksjalg [ Pühapäev 28 Dets, 2008 20:38 ]
Teema pealkiri: 

andrus49 kirjutas:
Homme on õnneks esmaspäev ja ma saan minna kuskile autojuppide poodi, ning osta uued kojamaehed, pooltulede pirnid (tuli välja, et üks tuli ei põle) jne, jne. Ühesõnaga hakkab pihta...


Õnnitlused siis uue isendi puhul-vähemalt autol märgid nüüd õiged ja saad õige näoga kohale cruiisida :roll:
Edu remontimisel ja kuna antud hetkel pole tegu mitte ainukese "projekti masinaga" (AWD95 kah ju :D ) siis hoidke meid ilusti kursis oma tegemistega- kui saame, siis ka aitame.
Tubli :))))

Autor:  hmm [ Pühapäev 28 Dets, 2008 21:12 ]
Teema pealkiri: 

Õnne et südame rindu võtsid ja lotot mängima läksid.
Aga jah infot infot, kuna esimene avalik LHS meil siin :P

Autor:  Siller [ Pühapäev 28 Dets, 2008 22:21 ]
Teema pealkiri: 

Viska pilte ka mingi aeg! :)

Autor:  andrus49 [ Pühapäev 28 Dets, 2008 23:34 ]
Teema pealkiri: 

Mul on esialgu endise omaniku tehtud pildid ainult.
Aga siin nad on.

Manused:
LHS 0092.jpg
LHS 0092.jpg [ 76.21 KB | Vaadatud 7407 korda ]
LHS 005.JPG
LHS 005.JPG [ 58.69 KB | Vaadatud 7408 korda ]
LHS 0032.JPG
LHS 0032.JPG [ 48.66 KB | Vaadatud 7411 korda ]

Autor:  albert [ Esmaspäev 29 Dets, 2008 0:37 ]
Teema pealkiri: 

Õnn kaasa, tõeline klassika :)
First generation: 1994-1997
First generation 1994 Chrysler LHS
Production 1994–1997
Engine(s) 3.5 L EGJ V6
Transmission(s) 4-speed 42LE automatic
Wheelbase 113.0 in (2870 mm)
Length 207.4 in (5268 mm)
Width 74.4 in (1890 mm)
Height 1994: 55.7 in (1415 mm)
1995-97: 55.9 in (1420 mm)
Related Dodge Intrepid
Chrysler Concorde
Chrysler New Yorker
Eagle Vision

Originally released in 1994, a year after the Chrysler Concorde, Dodge Intrepid and Eagle Vision were released, the LH 207 (Chrysler LHS and New Yorker) used a version of the LH platform with a five-inch (127 mm) longer body, and took the place of the Imperial as the largest and most luxurious car in Chrysler's range and viewed as its "flagship" model. While the wheelbase of all the LH models remained the same, the 5 inch longer body allowed the engineers to push the rear seat even farther back. This gave the LHS an almost limo-like rear seat room, analogous to the various stretched "L" models from BMW or Mercedes. A very similar New Yorker model was also built as a replacement for the New Yorker Fifth Avenue and New Yorker Salon. From 1994 on, all three Chrysler LH models used the mid-level "Touring" suspension. An even stiffer "Performance" setting was an available option on the Dodge Intrepid and Eagle Vision.

The Concorde, which differed substantially more, was seen as the base full-size Chrysler. The six-passenger LHS was differentiated from its counter part chrome trimmed sibling, the Chrysler New Yorker, by a floor console and shifter, an upgraded interior and a sportier image. The New Yorker was dropped in favor of a six-passenger option on the 1997 LHS. The LHS received a minor face change in 1995 where the Pentastar was changed in favor of Chrysler's current medallion logo.

Being the top-of-the-line Chrysler, many features came standard on the LHS, many were only options on its siblings. These included a 3.5 L EGJ 24-valve 214 hp (160 kW) V6 engine, body-colored grille, side mirrors and trim, traction control, aluminum wheels, integrated fog lights, and 8-way power adjustable front seats. Like the New Yorker, leather seats were an option, a velour-like cloth coming standard. The LHS's leather mimicked the gathered style of its cloth seats, and projected a more expensive look than the New Yorker's more traditionally styled leather.

It should be noted that the first generation LHS was praised by motoring journalist Jeremy Clarkson, who is well known for criticizing American automobiles but described the LHS as "by global standards, right up there with the best.[/quote]"

Autor:  AWD95 [ Esmaspäev 29 Dets, 2008 12:09 ]
Teema pealkiri: 

Ilus suur auto, õnnitlused. :roll:

Autor:  elvis1 [ Esmaspäev 29 Dets, 2008 15:55 ]
Teema pealkiri: 

Õnnitlused ka siit poolt ja edu remontimisel!
Ei olegi nagu sellist isendit enne näinud :think: aga ilus masin!!

Autor:  andrus49 [ Esmaspäev 29 Dets, 2008 21:30 ]
Teema pealkiri: 

Tänks kõigile kaasaelamise eest! :)
Aga ei ole halba ilma heata (või oli see vastupidi)
Eile kilkasin siin, et check engine tuli kustus ise ära ja pidasin seda lihtsalt selle süüks, et auto lihtsalt kaua kasutamata seisnud. Täna jällegi kustsusid kõik näidikud armatuuris, st tahhomeeter spidokas jne. Ükski märgutuli ka ei sütti kui süüde sisse keerata. Muu kõik toimib senini perfektselt. Kas võis pesulas sattuda vesi kuskile valesse auku? Kust kandist peaks viga otsima hakkama?

Autor:  AWD95 [ Esmaspäev 29 Dets, 2008 21:51 ]
Teema pealkiri: 

Mina soovitaks siit alustada, kindlasti leiad palju huvitavat - http://oskin.ru/chrysler-dodge/manuals/ ... ision_LHS/

Autor:  andrus49 [ Esmaspäev 29 Dets, 2008 23:11 ]
Teema pealkiri: 

AWD95 kirjutas:
Mina soovitaks siit alustada, kindlasti leiad palju huvitavat - http://oskin.ru/chrysler-dodge/manuals/ ... ision_LHS/


Tänud! Nüüd on mul lugemist.

Autor:  Ropka [ Teisipäev 30 Dets, 2008 0:16 ]
Teema pealkiri: 

kift värk
mina oleks ka ostnud omale just new yorkeri või lhs-i

igati elegantne ja ilusa kujuga ameeriklane.
siiani, iga kord, kui selline ette trehvab, tuleb väike neelatus teha.

määravaks sai siiski lisa 30 cm ja liiga väike pagasi mahutavus

edit: pikkuse mure oli elukohast tingitud "parkimispilootide" arv ja nende "andekused"

aga sellest ei ole ma pääsenud ikkagi - ninad, stanged, küljed saavad alati pihta, aastaringselt
(kas detonaatorid aitaksid?)

Autor:  Kuripiiritus [ Teisipäev 30 Dets, 2008 13:59 ]
Teema pealkiri: 

ah et ikka otsustasid uuema isendi kasuks :roll:

eks peab ka mõnikord silma peale viskama ja kõvasti tarka juttu kõrvale pritsima :pidu: Mr Green

Autor:  andrus49 [ Teisipäev 30 Dets, 2008 14:34 ]
Teema pealkiri: 

Eks see otsustamine käis läbi kahe argumendi ikka - esiteks hind ja teiseks kulud mis teha tuleb, et sõita ka saaks :)

Autor:  AWD95 [ Teisipäev 30 Dets, 2008 18:49 ]
Teema pealkiri: 

Kena jõulukink ju.

Leht 1 koguhulgast 2 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/