kriban oma mõtted siia edasi.
nagu ma aru saan on sinu masin 99a. ja varustusega SE (plank ühesõnaga) ning doonor masin millega soovid hiljem liikuma hakata on 97a. LE mõlemad on Diislid kuid selle vahega, et sinul on hammakatega ja sellel ketiga - mis on hingusel.
Tööd mida soovitaks teha on nii:
Kui LE sisu on korras siis jäta see nii kuna nii istmed kui lisaseadmed on sinu SE-st ikka tiba paremad
Ringi peaksid tõstma
1. Mootori kogu kupatuse
2. BCM - kui soovid kasutada oma võtmeid kuid võib tekkida probleeme LE varustuse juhtimisega (tal kahtsooniline kont, lae kompuuter jne...) , pea kogu juhtmestik - kuna pistikud on erinevad!!!
3. OK pidurid see suht mehhaaniline tegevus. kas 97a. omal on ABS? (võib olla aga ei pruugi)
muide üks sarnane ümbertõstmine oli siin tehtud:
viewtopic.php?f=27&t=497näiteks tuli välja, et kondi torud on ka erinevad....
Väga palju on meil ka n.ö. pakkumisi, kuna pole ju reaalselt ümbertõstmisega tegelenud
Muide küsi DeniM51 käest täpsemalt kuidas tal see õnnestus
Uuri doonorautokohta mis annab sisse jätta - kuna iga maha ja külge kruvitav detail on AEG.
Miks sa tahad turvapatju ringi tõsta??
_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma