Tänane kuupäev Kolmapäev 22 Mai, 2024 10:11

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: Argol juhtus ka.
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Mär, 2009 13:01 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Enne.
Pilt

Ja pärast.
Pilt

Tihedas lumesajus jäi märkamata kurv, sõites viljandist tartu poole. Kusjuures kiirus oli 70. Aga oleks pidanud vist 50 olma...
Et siis härrad, mida sellisega üldse teha? Utiilist öeldi, et miski 15k max pakuvad. Ja remondist niipalju, et juhtumisti seisab seal samas lammutuses, kuhu oma van'i viisin, lühikese kerega voya, millel mootor koos. Kuna mul mootor tip-top korras, siis mõttes ehk "südamesiirdus" läbi viia. Esmaspäeval vaadatakse asi üle, siis saan numbrid teada, aga karta on, et tunduvalt odavam olnuks sõita aeglasemalt.

Saaga jätkub...


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Argol juhtus ka.
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Mär, 2009 15:13 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Siin on ju mitu asja koos:
Hea- Sa kirjutad, järelikult ise terve :pai:
"Katus", järelikult hea tugev kere,
Südamesiirdamine on suht lihtne töö
Halb- Palju kõveraid plekke ja katkisi klaase, ilmselt ei tasu taastada.
Kui veel mõni nurk või põhi ka paigast, siis kindlasti ei tasu.
:think:

_________________
Olen alati nõus inimesega, kes on minuga samal arvamusel.
--------------------------------------------------------
3,3L+4,7L dailydriverid / 1L fundriver


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Argol juhtus ka.
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Mär, 2009 17:30 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
rannamees kirjutas:
Siin on ju mitu asja koos:
Hea- Sa kirjutad, järelikult ise terve :pai:

"Traksid" alati peal, tasub ära küll.

Aga jah, saadaval korralik voya kere. Kui nüüd enda mootor ümber tõsta, saaks suhteliselt kerge vaevaga taas uue liikuri.
Vana kere taastamine ei tundu väga reaalne, liiga lömmis tundub mulle. Kuid meistrimehed on kindlasti hullematestki masinatest taas elulooma välja puhund :D
Iseenesest raam peaks ju sirge olema...
Juba suutsin auto24's saadaolevad voyad igaksjuhuks üle vaadata :P


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Argol juhtus ka.
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Mär, 2009 22:00 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Kerel on omad punktid - mida mõõta.
Kõige lihtsam oleks siis jah võtta võimalikult sama kerega masin (sama mootoriga isend mis sulgi) millel mootor kotis.
Aga püüa saada see kere nii, et juhtmed oleksid korras - lihtsam ringi lapata.
Aega kulub sul ikka tublisti.

Nüüd kalkuleeri selliselt:
Kui palju saaksid oma masina müümise eest (või siis juppideks müümisel)
kui paljuga saaksid keredoonori
Kui palju kuluks sul aega ja oskusi ümberladumiseks ning kas kasutad ka teenust.

Ehk oleks lihtsam kupatus ikkagi maha müüa ja soetada korras masin......

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Argol juhtus ka.
PostitusPostitatud: Pühapäev 01 Mär, 2009 23:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Kuna see auto on praegu viljandis ning omal kuhustused tallinnas, siis usun, et töö jääb ühe sealse tuttava luksepa kaela, kui kerevahetuseks läheb. Ma muidugi unustasin eile suurest pahameelest küsida, mis mootor sel potensiaalsel doonorautol üldse oli :doh: aga loodan ikka parimat. Aga eks homme kuulen numbritest täpsemalt ning siis peab ka mingi otsuse tegema. :swoon:
Ja nii muuseas pean ikka ära mainima, et ega tegelikult midagi muud peale voya ei tahakski omale praegu :limps:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Argol juhtus ka.
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Mär, 2009 9:49 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Esmaspäev 05 Jaan, 2009 9:52
Postitusi: 25
Nende autodega taastamisega on veel üks tõsine mure. Nimelt väliselt võib paista et asi on remontimist väärt ja tihti saabki autost päris kompu teha, küll aga selle sõiduki kere on tegelikult väga pehme. Teine pauk võib saada autos viibijatele juba saatuslikuks. Selliste väändumiste ja kokkupõrgete tulemusena annavad järgi lugematud punktliited(keevitused), silmaga neid leida pole aga võimalik. Need liited on aga eluliselt tähtsad sõiduki kere elastsuse säilimise kohapealt. Ise soovitaks doonorkere valiku kasuks, kuigi esmapilgul võib jääda mulje et asi on taastamist väärt


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Argol juhtus ka.
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Mär, 2009 12:35 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1992 Chrysler LeBaron

Liitunud: Laupäev 11 Nov, 2006 3:01
Postitusi: 317
Asukoht: Tartu
all kirjutas:
Selliste väändumiste ja kokkupõrgete tulemusena annavad järgi lugematud punktliited(keevitused), silmaga neid leida pole aga võimalik.


Mitte ainult avariiga...
Kunagi sai tööautoks olnud VW Caddy väga tõsiselt üle passis kirjas oleva kandevõime lastitud ja nõnda sadakond km läbitud. Peale seda tükki hakkas varem absoluutselt vaikne masin igalt poolt häirivalt kigisema-nagisema.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Argol juhtus ka.
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Mär, 2009 20:51 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 11 Sept, 2008 14:51
Postitusi: 78
Asukoht: Pärnu
Esiteks kaastunne hea sõbra kaotamise puhul :( , kuid on hea meel näha, et jätkad samalaadse isendiga.

Tahtsin siin eelkommenteerija kohapealt täpsustada, et kui vea põhjustajaks on teineosapool tuleb mängu selline tegur nagu kindlustus. Antud juhul on kodanikul hea ise valida, mis autost saab - kahjuks odav lõbu see ei ole! Kui mängu tuleb nüüd kindlustus siis need toredad sõbrad (vaadates auto vigastusi) parandaksid sul selle aparaadi rõõmsalt ära ja ütleksid, et edukat "turvalist" sõitu. Kedagi ei huvita siis "punktkeevitus" ja kere väändumine.

Mul 2a tagasi sõideti küljelt sisse VW New beetlile ja lõhuti auto ikka päris kenasti ära! Tagasild all lääpas, ukse post sai löögi, jne. Tulemus auto remont Saksa autos maksis 86 000.-. Saades teada selle summa nõudsin auto väljamaksmist, kuna auto turuhind tol hetkel oli ligi 110 000.-! Aga rõõmsad poisid võtsid kätte ja asusid remontima - 4 kuud tegid. :). Saatsin selle 2x tagasi kah :D, et neil lõbusam oleks. Hiljem sain auto kätte ja kuigi auto tundus teel hästi käituvat ei söandanud ma sellega pikemalt sõita. :ei: Ostja suhtes olin aus ja näitasin talle pilte ja särki värki. Ta oli kindlustusest kontrollinud ja summat näinud - oli ära ehmatanud! Ja siis ostsin hoopis Voyageri. Mr Green

Jutu moraal - kui uus kere on laksu vaba siis võta see ja pista mootor ringi. (kui on VIN kood siis saad kindlustusest ajalugu kontrollida). Vana kesta võid jätta varuosadeks või "sõpradele" jagamiseks. :hi:

_________________
Õige auto liigub ilma veeta!


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Argol juhtus ka.
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Mär, 2009 22:52 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
nokkel kirjutas:
Jutu moraal - kui uus kere on laksu vaba siis võta see ja pista mootor ringi. (kui on VIN kood siis saad kindlustusest ajalugu kontrollida).

Tänud! Eelnevaid poste lugedes loobusin juba täielikult vana kere remondist. Kuid anyway hinnapakkumine remondiks oli 50k :D täna sain veel teada, et ega sel kerel, mis seal seidab, pole vist dokumente, et olla vaid varuosadeks saksamaalt toodud. Ja kuna see lihtsalt voyager ning halli värvi ka veel, siis läheb maru keeruliseks selle kere ümbeerkantimine. Loobusin ka sellest...

...niisiis.

Panin küll kuulutuse varuosade teemasse, kuid kirjutan ka siia, et uudis paremini leviks. Huvitatud siis gv II kerest. 2,5td ja tumesinine.

vaatame, mis saama hakkab :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Argol juhtus ka.
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Mär, 2009 23:10 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 26 Mär, 2006 23:30
Postitusi: 219
Asukoht: tln, hki ja muud kaunid linnad
STOP! kuskohas see hõbedase Voyageri kere saadaval on ja mis raha eest? mul ka analoogne probleem, et heale mootorile uut kere vaja, deformeerunu asemele. mulle sobiks just Voyager ja hõbedane. aasta 1999-2000. ma ei tea, kas 1996-1998 on kere täpselt samasugune. tagapidurite kohalt on küll erinevus, muust ma ei tea.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Argol juhtus ka.
PostitusPostitatud: Esmaspäev 02 Mär, 2009 23:18 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Aih, see kere on 97. aasta. Asub viljandis ja hind on tgeelikutl suht olematu,
kuid pead arvestama, siis ise arvelevõtmise või vin koodi ümberkantimisega.
et siis...
lügike voyager, 97, 2,5td ning hinda tahtsivad 6k. :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Argol juhtus ka.
PostitusPostitatud: Teisipäev 03 Mär, 2009 10:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Pühapäev 26 Mär, 2006 23:30
Postitusi: 219
Asukoht: tln, hki ja muud kaunid linnad
viljandis mingi kontakt ka on?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Argol juhtus ka.
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Mär, 2009 2:05 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
Kui soov veel kummitab, võin ette võtta selle kontakti leiutamise.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Argol juhtus ka.
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Mär, 2009 12:20 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
kriban oma mõtted siia edasi.
nagu ma aru saan on sinu masin 99a. ja varustusega SE (plank ühesõnaga) ning doonor masin millega soovid hiljem liikuma hakata on 97a. LE mõlemad on Diislid kuid selle vahega, et sinul on hammakatega ja sellel ketiga - mis on hingusel.
Tööd mida soovitaks teha on nii:
Kui LE sisu on korras siis jäta see nii kuna nii istmed kui lisaseadmed on sinu SE-st ikka tiba paremad :roll:
Ringi peaksid tõstma
1. Mootori kogu kupatuse
2. BCM - kui soovid kasutada oma võtmeid kuid võib tekkida probleeme LE varustuse juhtimisega (tal kahtsooniline kont, lae kompuuter jne...) , pea kogu juhtmestik - kuna pistikud on erinevad!!!
3. OK pidurid see suht mehhaaniline tegevus. kas 97a. omal on ABS? (võib olla aga ei pruugi)

muide üks sarnane ümbertõstmine oli siin tehtud:
viewtopic.php?f=27&t=497

näiteks tuli välja, et kondi torud on ka erinevad....

Väga palju on meil ka n.ö. pakkumisi, kuna pole ju reaalselt ümbertõstmisega tegelenud
Muide küsi DeniM51 käest täpsemalt kuidas tal see õnnestus

Uuri doonorautokohta mis annab sisse jätta - kuna iga maha ja külge kruvitav detail on AEG.

Miks sa tahad turvapatju ringi tõsta??

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Re: Argol juhtus ka.
PostitusPostitatud: Kolmapäev 04 Mär, 2009 14:12 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
tänan mõtete kirjapaneku eest.

Muide deniM51 seda doonorit müübki. Ja miks turvapatju, sest ta olevat need juba maha müünud...
Pidurite vahetus pole muidugi karjuvalt vajalik,kui see osutub suureks peavaluks...
Eks ma õhtul lähen uurin autot ja samas saan herr denimiga tema eelneva doonorluse detaile arutada.

Õhtul trükin siis siiagi,kui targemaks saanud.
Cheers!


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 25 postitust ]  Mine lehele 1, 2  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 24 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia