Auto sai siis ostetud sügisel, ja sellest ajast saati ise sõitnud sellega juba mingi 6000 km. Sõidumugavuse kohta ei saa ühtegi halba sõna öelda. 2,5 liitrit tagab ühtalselt mõnusa sõidu. 8) Stratus sai valitud selle pärast, et selle hinna suhtega tundus seal kõigerohkem autot olema, peale selle ta näeb veel hea väljagi. Siiani pole peale ühe uduka läbipõlemise veel midagi juhtunud. Ahjaa, see asi oli ka, et käiguka õli sai otsa. Üheltpoolt tänu sellele , et õli sai algul lolli peaga kontrollitud seisva autoga, ja teiseks tänu sellele, et asi kuskilt ninast pisut tilgub aeg ajalt. Aga vot ei ole aega minna ja uurida asja. Siis kui oli, siis oli kõik nii märg ja lögane, et oleks pidand autol enne poolpäeva kuivada laskma.
Autol on olemas igasugused lisad, va. el. istmed. Üks puudus on, tehases pannakse sinna vahva kassetikas sisse, cd-st tunnen tõsiseslt puudus. Hiljem kui raha hakkab ülejääma plaanis paigaldada alpine box, see vist ainuke mis sellel sobib. Teine asi see, et sellele ei meeldi eriti külmad ilmad, mitte et ta käima ei läheks vaid krdi januseks muutub. Eks see ole kõigi suurema mootoritega autode puhul nii. Muidugi autot ostes sai sellega arvestatud, et ega see mingi säästu auto ei ole. Selle eest sõidu mõnu on topelt. Enam ei pöörduks mingi hinna eest mõne väikse ökopilli juurde tagasi (enne seda sõitsin siis 1.3 liitrise Felicia'ga) Nüüd vähemalt tean kuhu raha läheb
Lisaks siis veel mõningad pilid. (pildid siis eelmise omaniku tehtud)
1 2 3
Kevadeks on plaanitud, ka gaasiseadme paigaldus. Vaatab kuidas rahadega saab, pool juba olemas, tuleks kuidagi see teine pool ka kokku ajada. Ise vaatan siis 4. põlvkonna suunas.