Asi sai alguse veebruaris Norras,kui auto äkitselt välja suri.Tarisin siis autot mööda teenindusi,kuni kolmandas öeldi,et mootori juhtplokk on läbi(hind Norras 113000 EEK).Pidasin odavamaks Eestist kasutatud aju tuua(5000 EEK).Monteeriti see siis esinduses ilust külge ja öeldi,et nüüd on korras.Korras siis korras-hea et niigi läits(kokku oli kulunud 20000 EEK).Sain mina sõita vaevalt 400 km,kui auto uuesti seisis.Hansa Varakindlustuse abil sai siis auto jälle 200 km. kaugusele esindusse(transport teenindusse ongi ainuke asi,mida eliitkasko katab
).Esinduses(tund maksab 2200EEK) uuriti ja puuriti jälle mingi nädal ning avastati,et taas on aju läbi ja oleks uut vaja.Hakates kõvasti kahtlema norrakate kompetentsis,otsustasin auto Eestisse transportida.Rentisin treileri ja ette panin Isuzu D-Maxi.Jõudes Põhja-Rootsi ,tulid tublil Isuzul konksu poldid lahti ja katuse peal me olimegi .Jeep sõitis veel treileriga 40 meetrit edasi,enne kui kraavi keeras.Isuzu läks mahakandmisele ja kuna Jeepil polnud kriimugi peal,saatsin Eestist järgi puksiiri,kes auto Ülemiste Silberisse tõi(36000EEK).Ostsin siis jälle kasutatud aju(5500EEK).Silber pani samuti diagnoosi,et põhjuseks oli valesti paigaldatud alarm,mis asetses juhtplokile liiga lähedal(väheke imelik küll,kuidas ma siis enne sõita sain...)Seekord sain sõita 1000 km. enne kui jälle seisin.Seekord õnneks Eestis.29.06 läks auto Pärnu Silberisse sisse ja ja peale peaaegu kahte kuud on teada,et mingi juhe ei anna massi(seda veel ei tea milline nimelt)Tule taevas appi!Ma olen nüüd pool aastat ilma autota olnud,kulutanud närve ja käesolevaks hetkeks ca 80000 krooni ning seda mingi vigase juhtme pärast!!!Peaks vist tehase kohtusse kaebama?