Tänane kuupäev Reede 10 Mai, 2024 4:20

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: rzz: Chrysler Sebring 2001
PostitusPostitatud: Kolmapäev 24 Mai, 2006 20:19 
Panen ka oma isendi siia välja.
Tegemist 2001 aasta sebringuga (2,7 V6) LX variandiga. Soetasin selle umbes 2005 novembris Silberautost ning tänase päevani on mind truult teeninud.

Lisasid liiga palju ei ole - kõik on originaal (ka toonring pidavat tehase oma olema). Keskmise kütusekulu olen saanud arvutaja järgi maksimaalselt 15,6 (veebruaris suurte külmadega ummikus passides), Miinimum on jäänud 8 juurde (ainult maantee). Detsembris proovisin sõita keskmisest sõidustiilist äkilisemalt, et teada saada worst case scenario kütusekulu kuus. Sain 12,6 :) seega suhteliselt ökonoomne.

Remondis on auto veetnud 2 päeva (esimese tule ja esimese tiiva vahetus) tänu kitsele tartu maanteel. Hoo sain suhteliselt maha kuid kits suutis ikkagi sisse joosta - mölgi pahteldamise ja värvimise asemel vahetati kõik komponendid ilusti välja :)

Paar pilti ka näitamiseks:

Pilt
Pilt

NB! reg. number ei ole tegelikkuses nii ilus :P


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 22 Juun, 2006 10:13 
mul samasugune, aint aastakese noorem :)
Kuidas sul auto, kas ka rehvimüra kostub salongi?


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 25 Juun, 2006 22:44 
rehvimüra ... võrreldes millega?
kui auto seisab on loomulikult vaiksem. samas võrreldes eelmise auto müratasemega maanteel on tegemist tunduvalt vaiksema autoga.

Võimalik et see rehvide hääl on kuulda tänu sellele, et mootor on tasane?:P


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 10:24 
Hee heee naljamees, kui auto seisab on loomulikult vaikne.
Võrreldes teiste autodega millega olen sõitnud, näiteks GC või Terracan.See viimane on täiesti vaikne vaatamata sellele et on maastur.Tegelt mind huvitas: kas originaal rehvid mis paigaldatakse tehases ongi nii kehvad, et mürisevad asfaldil hirmsasti.
Aga tundub et sa ei oska vastata sellele küsimusele :roll:


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 26 Juun, 2006 16:28 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Sain auto koos arvatavalt tehases alla pandud michelinidega, mis olid tublisti kulunud ja..undasid ka
Oma osa lisas ka muidugi üks tagarattalaagritest. See sai kevadel vahetatud ja uute rehvidega on asi tunduvalt vaiksem. Sebringuomanikud, kes kokkutulekule tulevad võivad mu autot proovida..kas on vaiksem või jah ;)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 07 Juul, 2006 23:45 
niih. Täna hommikul sai siis 60k hooldus ära tehtud. Lisaks sai pakkumine küsitud talvekummidele, et talvel liiga suurt põntsu korraga ei tuleks (novembris tuleb kaskotama hakata - koos talvekummidega oleks korraga paras väljaminek tulnud). Kokku koos talverehvidega arve 11500.- krooni. (millest tugev 8400.- olid rehvid, seega ~3000.- krooni nagu eelpool reklaamitud :) )

ehk need Good Year UltraGrip 500'd peavad nüüd mõne talve vastu ka :D jutt nende kohta on igal juhul hea.


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 25 Juul, 2006 23:49 
eelpostitajate poolt tekitatud paranoia seoses sõidumüraga suurtel kiirustel sundis siis natuke asja uurima ning teada sain ma järgmist:
nimelt on väidetavalt üks suurimatest sebringu tüüpvigadest nö "kajavad rattakoopad". Kui autoga sõita, siis rataste veeremisest tekitatud müra (mis loomulikult on suurem kui rattalaagrid läbi) kajab tänu suurtele rattakoobastele paremini sisse (nimelt ei ole rattakoobaste ja salongi vahel just eriti pädev heliisolatsioon originaalis).

antud mure vastu aitab rattakoobastesse paigutatav spetsiaalne pigimatt, mis summutab müra ning ei lase sel salongi tungida. Antud teenus pidavat Silberis maksma ca. 15k.

Kui kellelgi on nimetatud probleemi lahendamisel teisi ettepanekuid, hinnapakkumisi või kokkuvõtvalt: odavamat lahendust :D siis andke teada ;)


Tagasi üles
  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Juul, 2006 0:23 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
10K on tavaliselt kogu auto heliisolatsioon/mürasummutus (põrandad, laed, uksed, rattakoopad jne) paigaldatakse nii pigimatid, kui ka vilt.

nt Gardis tehakse nii.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 8 postitust ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 15 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia