Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 14:27

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: TICU : Grand Voyager 2001
PostitusPostitatud: Neljapäev 14 Veebr, 2008 22:23 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Ei mäleta enam täpselt, aga vist samast Chrysler Club Foorumist tekkis isu Grand Voyageri vastu juba aastaid tagasi. Oma esimeseks autoks oli (kuigi tahtsin Ford Ganadat) vana Audi 200 (ameerika tuledega, ehk siis nelja kandilise tulega) Igati tubli riist, lisaks veel elektriliste akende ja katuseluugiga, kui paljud pidid veel käsitsi aknaid väntama. Siit tuli tingimus, et järgmised autod PEAVAD olema elek. akende ja katuse luugiga. Järgmiseks autoks sai Volvo 760 2,8 V6 automaat. Alles hiljem selgus internetist, et see mootor igavene õnnetusehunnik. Kuid minul polnud mingit muret, suuremad väljaminekud 6 aasta jooksul olid: veepump, jõudsin ka sumpa eest kuni tagumise toruni välja vahetada ja bensiin. Üksi sõita oli igati mõnus, kui tuli naine, oli kahekesi kah igati mõnus, aga kolmekesi jäi juba kitsaks. Meie kahekesi ees ja koer taga laiutamas, kusjuures kui keegi taha koera kõrvale istus, oli koer VÄGA solvunud. Pidi siis koera pärast hakkama uut ja suuremat liikurit otsima. Kuid nüüd oli juba ka uus tingimus: järgmised autod peavad olema automaadid. Lõpuks jäid valik: kas Volvo 850 universaal või Chrysler Grand Voyager. Külastades tihti kummagi margi foorumeid, süvenes soov omada ikka Chryslerit.
Lõpuks olin suutnud äia kah Voyageri vaimustusse viia ja seega sai (ja pidi) vaatama juba üle 2000 a. autosid. Ning eelmise aasta Jõuludeks, peale pikki otsinguid oligi uus iseliikur hoovis :P
Autoks siis 2001 a. 3,3 128kW tumesinine AWD isend läbisõiduga 150 000 km., pärit Eestist. Lisadeks nahk, kliimaautomaatik, elektrilised külguksed, elektriline juhi iste, raadio-cd-mc juhtimine roolilt, ja muud iseendast mõistetavad lisad. Puudub küll minu nõudmistes seisev katuseluuk, kuid Euroopas vist katuseluugiga Voyagerid päris harv nähtus, kui üldse neid siin liigub? AWD oli muidugi lisa, mida nagu eriti ei soovinud arvestades kütusekulu, kuid eks tuleb uurida, kas minu isendil kah võimalik tagavedu lahti ühendada, nagu mõnel vanema aastakäigu omadel edukalt tehtud.
Kuna 144 000 km. hooldus oli ametlikult tegemata, siis sai lastud ka see Silberis ära teha, lisaks vahetati ka lambda andur, mille rike avaldus lisatulukesena salongis.
Muidugi ostmiserutusest ei pannud tähele, et igati tubli originaal raadio ei soovi häält teha, kuigi töötab, ja sellevõrra jäi hind alla kauplemata, eks tähelepanematuse põhjuseks oli ka see, et müüja pani lahkelt omavalmistatud CD kaasa, mis töötas CD vahetajas, ja ka muusikavalik oli äärest-ääreni, et jäi tõesti selline mulje, et mängib raadio. Kuid tänud hr.hmm-ile info eest tavaraadio installerimisel. Ja lisaks õnnestus vist kohalikel meistrimeestel paarisaja krooni eest ka originaal raadio tööle saada. Igatahes lauapeal mängis. Eks nädalavahetusel paigaldan tagasi ja siis ole näha, kas kõik funktsioneerib õieti.
Mõningatest puudustest kah: pole kuidagi leidnud õiget sõidu asendit, aga see veel harjumise asi. Ka Volvoga läks vist pea aasta, enne kui õige asend kätte tuli. Ja istmed :think: , Volvo omad olid raudselt mugavamad, samas tundub, et mida uuem Voyageri mudel, seda ebamugavamad istmed. Proovisin ka eelmise sajandi Voyageri ja nende istmed tundusid paremad, samuti meeldisid väga ühe proovitud Dodge Caravani omad. Aga vaadates näiteks neid uusi istmeid, mis käivad kokku põrandasse, siis kasutamismugavus on tore küll, kuid istuma nad ei kutsu mitte, võrreldes näiteks nende enne 96a. omade tugitoolidega.


Viimati muutis TICU, Reede 13 Mär, 2009 21:42, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 19 Apr, 2008 23:15 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Massin liigub ilusti, ainult sageli tuleb tanklat külastada, kuna üle 45L pole õnnestunud korraga paaki lasta. :shock: Raadio töötab, isteasend hakkab ka tulema.
Millegipärast oli jäänud mulje, et keskmise rea üksikuid istmeid saab ka viimasesse ritta panna, aga võta näpust. Ühe istme annab küll paigutada, aga mõlemat korraga ei õnnestunud. Kahju.
Kuna kenad kevadilmad tuleku, otsustasin sipelgakarule (naine kutsub teda niimoodi) põhjaliku pesu teha koos vahatamisega, aga olen ihnuskoi ja pedant, seega tuleb see asi ise ära teha. Huvitav, kuidas teised kasutajad on lahendanud katuse pesemise probleemi? Ei pese üldse, või hoopis redeli abil? Mr Green


Viimati muutis TICU, Reede 13 Mär, 2009 21:43, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 20 Apr, 2008 12:53 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
TICU kirjutas:
... Huvitav, kuidas teised kasutajad on lahendanud katuse pesemise probleemi? Ei pese üldse, või hoopis redeli abil? Mr Green


Pesula peseb :) Käsipesus ei pese üldse, jätan vihma ja tuule hoolde :).

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Juun, 2008 0:04 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Kuna autol olemas eemaldatav kärukonks, siis otsustasin panna ta täitma oma esialgset ülesannet st. lihtsalt ära ja tagasi. Loodetavasti aitab selle eemaldamine ka GV optilisele lühendamisele, et vaatamata oma üleliigsele 7cm. läheks ta laeval ikkagi 5m autode hulka. ;)
Oma lihtsameelsuses alustasin konksu eemaldamist nii nagu ette nähtud mille tulemusena õnnestus ära murda eemaldamiseks vajalik vidin. Tuli konks autolt koos kinnitusega eemaldada ja meisli abil vabanes konks ka kinnitusplaatide vahelt. Kuid konksus liikuva "kolvi" kättesaamiseks pidin talle kuuma andma. Tundus, et seda konksu polnud autolt küll kunagi eemaldatud. Natuke puhastamist, õli ja tavotti ning nüüd käib konks külge ja ära jälle oma loomulikul moel, ainult murdunud hoova asemel tuleb kruvikeerajat kasutada. Siit väike soovitus sarnaste kärukonksude omanikele: aegajalt tuleks seda konksu natuke logistada, et teda ikka oma loomulikul moel kätte saada.

Veel sai vahetatud pirnid kliimaseadme juhtbloki taustvalguses, nüüd helendab keskkonsool jälle meeldivalt. Plaanis on ka muretseda monitor dvd ja tv vaatamiseks autos, kuid Eesti ülemineku tõttu digiTV-le on antud projekti kontseptsioon seadmete vähesust arvestades veel planeerimisel.

Ainult kütusepaak on ikka veel mõistatus. Viimane kord sõitsin peale kütuse märgutulukese süttimist veel 45 km. peale mida kompuuter näitas, et järelejäänud kütusega saaks sõita veel 5km. Ja paaki õnnestus suruda 48,7 liitrit. :think: Peab seda paaki lähemalt uurima.


Manused:
gv1.jpg
gv1.jpg [ 107.04 KB | Vaadatud 13688 korda ]
gv2.jpg
gv2.jpg [ 112.56 KB | Vaadatud 13689 korda ]
Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Juun, 2008 10:04 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Ulme numbrid sul selle paagiga.......äkki on mõlkis :think: :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 11 Juul, 2008 23:10 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Ferdi Voya teemas väidetakse, et keskmisi üksikuid istmeid saab taha pika diivani asemele panna? Äkki keegi kogenenumatest annaks inffi mis nippi on vaja kasutada. Minul on õnnestunud ainult üks iste taha kinnitada ja sedagi ilma turvavöö funktsioonita. Kuid et mõlemad kõrvuti panna tuleks ilmselt midagi istmeküljest eemaldada? Arvatavasti 6 kohalise tagumised üksikud istmed hoopis teistsuguse konstruktsiooniga, või mul tehniline taip puudulik?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Ventilaatori moodul
PostitusPostitatud: Neljapäev 24 Juul, 2008 20:49 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Nonii, Esimene suurem rike siis minu Voyal. Nimelt süüte sissekeeramisel hakkas kohe tööle salongi ventilaator, isegi siis , kui kliima juhtblokk välja lülitada. Samuti ei reageerinud ei manuaalne ventilaatori kiiruse reguleerimine, ega ka automaatne, samas tegelikult kõik töötas , nii konditsioneer, kui ka õhu juhtimise lülitid. Ainult ventilaator töötas koguaeg maksimaalsetel pööretel. Sellise murega Silberisse minnes oleks kindlasti esimese asjana öeldud, et kliima blokk tuksis ja väljaminek oleks olnud ca~8000 EEKi.
Foorumit uurides viisid jäljed siis ventilaatori takistite blokini. Kuid kuna minul kliima-automaat, siis minu isendil hoopis "blower power modul" e. ventilaatori toite moodul, mis lihtsast takistite 300 kroonisest blokist tiba kallim. Tootekoodi järgi Silberi on-line varuosaotsingu lehelt vaadates annab Silber teada, et antud koodiga osa on asendatud ja annab teised koodid. Osade hind ~900 kuni ~1500 krooni.
Mooduli kood: [albumimg]1372[/albumimg]
Otsisin siis ka välismaistest foorumitest, ja sain tead, et selle koodiga detaili enam saada pole ja on olemas asendus kood. Kui selle asendus koodi Silberi lehele sisse trükkisin, siis anti jälle teada, et antud toode on asendatud ja uuteks koodideks pakkus ka seda originaal koodi.
Võibolla oleks võinud selle osa lasta siis Silberil ära tellida ja ise peale panna, vaatamata Silberi pea kahekordsele hinnale Ameerika hindadega võrreldes, kuid kuskil Dodge foorumis oli keegi asja veel odavamalt lahendanud. See mind rõõmustas - vähemalt Silber küll minu raha ei näe Mr Green
Paistab, et see jublakas Chryslerite üsna nõrk koht, miks muidu ta nii ligipääsetavas kohas asub ja tegelikult väga kallis pole ka. Ning Ameerikaski paljud seda vahetanud.
Niisiis . peale selle mooduli eemaldamist ja lahtivõtmist avaneb selline pilt
[albumimg]1374[/albumimg]
Tõenäoliselt esimesena läbiminev detail on antud moodulil suur transistor. Transi mark: 75343P, Eestis letist saada pole, kuid Oomipoe kaudu tellitav, hind ~60 krooni
[albumimg]1375[/albumimg]
Jootekolb püsib käes küll ja ega selle vahetamine hullem pole kui arvuti emaplaadil kondekate vahetamine. Transs sai vahetatud ja ventilaatori toitemoodul töötab jälle ilusti ja Silber ei näinudki minu raha.
Vähemalt kaks päeva on küll töötanud. Siit tekkis väike äriidee : kui kellelgi vedeleb neid mittetöötavaid mooduleid, siis võib ju nad kokkukorjata, transid äravahetada ja järgmistele vajajatele näiteks 150 krooni eest maha müüa. Odavam ju kui Silberi 900 kroonine, või mis? ;)


Viimati muutis TICU, Reede 13 Mär, 2009 21:45, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: blondiin hooldusest
PostitusPostitatud: Pühapäev 26 Okt, 2008 18:56 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Kuna autol mõnekümmne kilomeetri pärast 160 000 km. ette viskamas ja Silberil oktoobris sooduspakkumine hooldusele, siis lugedes hooldusraamatut ja teades, et suurem töö ees, olin õnnelik, et just praegu sooduskampaania juhtus olema. Mis edasi sai on kirjas selles teemas:
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=591&start=15

Uus käik Silberisse tekitas kahepidiseid tundeid. Peaksin olema õnnelik, sest:

*Autoga kõik korras ja midagi muud, peale 12 000 km tagant mootoriõli vahetuse tegema ei pea,
*Suuri kulutusi hooldusele ei teki ja raha jääb alles.

Kuid:
1.Peaksin arvestama sellega, et minu auto automaatkäigukastis pole veel kordagi õli vahetatud, vähemalt Silber pole seda teinud. Mida aga ütlevad raamatud? Autoga kaasas olnud hoolduse raamat näeb ette automaatkasti õli vahetuse iga 48 000 km tagant hooldus "A" korral ja iga 24 000 km tagant hooldus "B" korral. Autoga kaasas olnud kasutusjuhend aga ütleb, et tavalise kasutuse korral pole õli ja filtri vahetus vajalik, kuid teatud juhtudel (rohkem kui 50% auto kasutamisest "stop and go" tingimustes pidevalt rohkem kui 45min. ja kommertsvedudel ning järelhaagise vedamisel pidevalt rohkem kui 45 min.) iga 77 000 km. järel.
2004aasta TC käsiraamat RS kohta väidab küll, et automaatkast on hooldevaba hooldus "A" korral kuid samas on mainitud, et enamik autode kasutamine läheb hoolduse "B" alla ja sellisel juhul kui veetakse järelhaagist või kasutatakse kommertseesmärkidel, on automaadi õlivahetus iga 96 000km järel. Targem on vist karta kui kahetseda ja kiiremas korras lasta kuskil aut. käigukastis õli vahetada. Silberis arvati, et selle võib teha näiteks 200 000 km hoolduses kui ma ikka väga soovin seda teha.

2. Süüteküünalde ja -juhtmete vahetuse kohta, mis on samuti autoga kaasas olevas hooldusraamatus kirjas arvati Silberis minu küsimise peale, et seda pole vaja teha. Mootor olevat igati korras ja küünlaid võivat vahetada näiteks 180 000 hoolduses. Mina sain asjast aru igatahes nii, et senini pole autol seda tööd veel tehtud ja see 180 000 peal tegemine on ka minu soov, mitte ettenähtud tegevus. Leitud hooldusleht soovitab aga küünlaid vahetada iga 30 000 km järel või kui on plaatina küünlad siis 160 000 km järel. 2004 a TC juhendis vastavalt "A" 160 000 ja "B" 120 000 km järel.

3.AWD ei tähendavat midagi. Silberi andmete järgi on AWD täiesti hooldevaba. Lugedes aga seda "B" hooldelehte (millise hoolduse alla kuulub enamus autosid), siis "Power transfer unit fluid" iga 24 000 km järel ja "Overrunning clutch and rear carrier fluid" iga 34 000 km järel, samas tõesti on kirjas, et tavakasutuses pole hooldus vajalik??? :shock:
Silberis arvati jälle, et kui ma ikka väga tahan, siis võib ju seal kah miskid mahlad 200 000 hoolduses ära vahetada, kuna 200 000 hoolduses lisaks mootoriõlile vahetavad nad ka hammasrihma ära ja see võtab aega 7,5 tundi.

4. Ja millise hammasrihma? Sellest pole nüüd ültse enam aru saanud. Hooldus töödes on kirjas küll " Replace the engine timing belt (Voyager and Caravan only)", see peaks tähendama põhimõtteliselt mootori hammasrihma, aga 3,3 ja 3,8 mootorid peaksid olema ju ketiga? Kas siis on vajalik kett vahetada?


Tuleb välja, et need etteantud hooldusjuhendid on omavahel ka pisut vastukäivad, nagu jutud Chryslerite vastupidavusest. Kas siit ei tulenegi selline asi, et need omanikud (nagu enamus siin foorumis kirjutavatest), kes teevad hooldusi ise, vahetavad kõik asjad põhimõtteliselt hoolduse "B" järgi, räägivad, õigustatult, et Chrysler on igati vastupidav masin. Samas mõningad nendest, kes lasevad hooldusi teha esinduses, kus tehakse hooldus tavakasutamise ehk hoolduse "A" järgi (ja sedagi mitte alati), räägivad vahel õigustatult, et Chrysler ei ole vastupidav masin. Ei saagi olla, kui hooldust pole tehtud.


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 26 Okt, 2008 19:50 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Chrysler Neon

Liitunud: Teisipäev 16 Okt, 2007 10:17
Postitusi: 453
Asukoht: Rohuneeme - Tallinn(Sikupilli) - Liigvalla
Mobiil: 56806824
No siit on hea arusaam miks on auto esimese 5 aastaga pastlaks sõidetud, eriti kui omanik on mingi firma ning kellel auto edasisest elust savi.
Üks tuttav kunagi rääksi, et kui vahetada kastis iga kahe aasta tagant õli koos filtriga on OK. No nii ma olen ka käitund vähemalt oma isenditega.

_________________
Vahel lihtsalt jookseb kuul kokku...
Kõik metallitööd meilt! Obadus OÜ


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 26 Okt, 2008 22:15 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Silberautos on vist selline põhimõte, et milleks ikka siin tööd teha ja õli vahetada, kui ei vaheta, saab ju rohkem raha hiljem remondi eest.
Pere üks masin käib ka seal, ning alati vaatab, mida seal ära vahetatakse ja mida mitte.

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Jaan, 2009 0:35 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Kahjuks pole veel käigukasti õli vahetuseni jõudnud, (aeg on küll juba kokku lepitud, kuid mitte Silberis) aga kuna aasta lõpus täitus autol meiejuures esimene aastake, siis otsustasin talle sünnipäevaks kinkida Silberi sooduskampaania DVD-süsteemi.

Kuna algul olid kõhklused ja kahtlused, siis õigeks ajaks, ehk enne jõule, ei õnnestunud kingitust kätte saada. Saabus pakike alles nüüd, jaanuari algul, aga juba veel soodsamalt. Ei tea, kas mingi uus süsteem tulekul või nii vilets asi, et hinda lausa nädalatega langetatakse? Kuid minule sobis ta küll, sest läheb paremini kokku Voyageri sisedisainiga kui mõni universaalne laemonitor. Paigaldamise ajaks sobis sama nädalavahetus ja kuna niikuinii pidi pärispalju polstrit maha kakkuma, siis otsustasin korraga paigaldada ka tagurdusanduri. Mõned nädalad varem sai üks paigaldatud ühele vanemale Voyagerile, arvasin, et paneks ikka endaomale ka.

Laupäeval asusimegi siis tööle. Esialgsed kahtlused pidasidki paika, aga kõhklused olid likvideeritud. Nimelt minu masinal on peal vanemat tüüpi raadio, millel CD boxi juhtimise pesa DIN8 sarnane, DVD süsteemil komplektis aga 10 kontaktine kandiline pistik. Tuli lihtsalt õiged otsad leida, ja kuidagi ühendada. Juhuslikult oli kohalikus elektroonika poes isegi olemas DIN8 pistik, mis väikse modimise tulemusena (tuli eemaldada 2 alumist kontakti, sest raadiol olev pesa on DIN8 "sarnane") osutus täiesti kasutuskõlbulikuks. Õigete otsade leidmine ja kokkuviimine osutus päris keeruliseks, sest liiga palju erinevaid teabematerjale oli kasutada ja nii mõneski kohas olid hoopis erinevad ühenduste kirjeldused. Aga loomsete katsete tulemusena hakkas süsteem minu raadioga koostööle.

Siis juba võis asuda lammutustöödele. Lõpptulemusena jäi küll heli DVD mängijast läbi raadio väikse raginaga, aga arvatavasti on selle põhjus varje puudumine üleminekul omaaretatud pistikusse, sest kajuks ei leidunud garaazis sobilikku materjali varje tegemiseks. Igatahes raadio oma heli ja DVD mängijast heli kõrvaklappidesse olid mõlemad puhtad. Eks tuleb see pistik ümber teha. Teine negatiivne tulemus oli see, et uus DVD mängija tunnistab ainult originaal plaate, kasutuses olnud neljane CD box sõi küll isekirjutatud plaate ka probleemideta. Äkki hoopis aretaks veel CD boxi ka tagasi süsteemi? Eks kunagi suvepoole tuleb katsetada, mis raadio sellepeale ütleb kui tal lisaks 2 seadet juhtida. Praegu veel 4CD-boxi müüki ei pane ;)

Tagurdusandurite paigaldus oli palju problemaatilisem kui vanema tüübi Voyagerile. Nimelt uuemal (alates 2001) Voyageril taga stange palju kumeram ja sisemine osa rohkem täidetud. Õnneks tabasin enne augu puurimist ära, et antud kõrgusel jääb stange sisemus andurile ette ja paigaldada saab andureid kindlasse vahemikku stange keskele. Kuid pärast paigaldust ilmnes, et seal juba kumerus päris suur ja andurid jäävad suunatuks natuke allapoole. Loomsed katsed näitasid, et siledal maapinnal nad küll maapinda ei tunneta, aga iga väiksema mättakese leiavad üles. Kuid hullem on lugu taga oleva autoga. Kuna enamus autodel ei ole esiots täitsa vastu maad ja stange ning maa vahel on paras tühi ruum, siiis allapoole suunatud anduri peamine vaateväli paistab jääma just sinna vahemikku. Praegu alustab andur reageerimist taga olevale autole alles vähem kui meetrise vahe korral, samas kui displei näitab vahemaaks üle meetri. Aga siis hakkab näidatav vahemaa vähenema tunduvalt kiiremini kui reaalne vahemaa ja ca 30cm. peal näitab ka vahemaad juba õieti. Tuleb vist teha suuremad seibid anduritele vahele, et nad ikka õige nurgaall töötaksid.

Mis siis see nädalavahetus minule ja autole andis:

Auto sai endale uue DVD süsteemi ja tagurdusandurid ning kustunud kütusenäidiku seieri, mina katkise näpu ja marraskil käed juhtmete toppimisest, natuke moonutava tagurdusabi ning ragiseva soundi DVD mängijast.


Viimati muutis TICU, Reede 13 Mär, 2009 21:47, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Jaan, 2009 1:13 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Teisipäev 09 Mär, 1971 8:00
Postitusi: 2510
Mis regiooni DVD see on?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Esmaspäev 12 Jaan, 2009 14:33 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Myrakaru kirjutas:
Mis regiooni DVD see on?


Regioon on 2


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri: Hirm ees
PostitusPostitatud: Laupäev 24 Jaan, 2009 21:46 
Eemal
Kasutaja
2005 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Laupäev 24 Jaan, 2009 21:14
Postitusi: 2
Asukoht: Tartu-Põlva
Kulge, mina oma autot ise remontida ei oska/ei kavatse. Ostsin kuu aega tagasi 2005.a. isendi (2,8CRD, ls 90000km) ja mul on senini roosad prillid ees mis puudutab auto all/sees istumist. Pere teine auto on 2000a Passat TDI ja peale kroonilise esisilla ei ole need, kes auto all käivad, pidanud seal midagi diagnoosima. Sõidan 40-45k aastas (minu käes ls 180 000km, kokku 250k, aga tõenäoliselt oli algne seis keritud) ja ruunan seda edasi.

Kas tõesti on loll lootus, et Voyageriga läheb samamoodi? Kas kuskil keegi teeb mõistliku hinnaga seda B remonti lõuna-eestis? Voyager sai soetatud pere transportimiseks, aga 20k aastas tuleb arvestada ikka (pikemateks sõitudeks jääb Passat nurka). Kogenumad, plz kommenteerige.

Hirm on tõesti suur. Seda va Voya lagunemise juttu tuleb uksest ja aknast. Need, kellelt ostsin, olid perega käinud Prantsusmaal, läks sidur. Bussil on 80k pealt vahetatud roolilatt, vahetatud rooliotsad ja korduvalt remonditud silda. Tuttav käis Soomes rallil, lagunes sild. Teised tuttavad sõitsid USA-s rendiautodega ja mõlemal bussil ütlesid üles pidurid. Foorumist loen, et paari aasta jooksul kolm plokikaant vahetada on OK, ja see kes seda teeb, on eluga veel üsna rahul. Selline tunne on, et üle 500km trippi tehes peab raudselt selle masine üle vaatama ja ka siis pole üllatused välistatud (pigem tõenäolised). Krt vana saksa-sõbrakesega sõites ma isegi ei mõtle selliste asjade peale. Kas tõesti on asi nii hull?

Kurioosne asja juures on muidugi see, et oleme oma voyaga hüperrahul. Kolme lapsega oma linnavälises kodus kolistada on super ja Stow'n'go mugavusi naudime ka täiega. Paari kuuga pole veel midagi lagunenud va esisild koliseb järjest enam. See konkreetne voya tüüpviga eriti aga ei morjenda (Passatist kogemus olemas, remont ei maksa midagi ja taastatud jupid kestavad päris kenasti). Nende juttude põhjal aga... Nomaitea, korra Tallinnas käisime, aga kaugemale vist ei julgegi minna :-)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 25 Jaan, 2009 4:51 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
ole rahulik ja sõida, väga palju on neid, kes lihtsalt sõidavad ning masin on korras - need kes kurdavad hakkavad lihtsalt silma ja neidki on käputäis võrreldes palju voyagere üldse liigub. Üks tilk tõrva meepütti ning tundub, et mesi on rikutud aga kas ikka on...

Seegakui mootoriga midagi peaks juhtuma siis oleks see viga ammu välja tulnud...
Hoolitse mõistlikult masina eest ja see teenib sind kaua.
KA mina ei julgenud alguses üle 20 km järjest sõita aga näe sõitsin terve aasta ning ei midagi...

Kui kardad ära sõida enam kunagi.

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele 1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 58 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
cron
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia