Tänane kuupäev Neljapäev 28 Mär, 2024 17:25

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 25 Jaan, 2009 10:59 
Eemal
Kasutaja
2005 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Laupäev 24 Jaan, 2009 21:14
Postitusi: 2
Asukoht: Tartu-Põlva
Kardan, aga sõidan ikka ;-) Maru mõnus on... Ainult pisut murelikuks teeb, kui tead, et perega Euroopasse sõites istud pommi otsas.

Küsimus endiselt õhus: kus soovitate Lõuna-Eestis lasta teha hoolduseid-remonte kui ise ei ole spetsialist. Silber tundub siinsete juttude kohaselt olevat viimane pleiss, mida usaldda? Kes suudab teha vahet A ja B hooldustel probleeme ennetades mitte kangelaslikult lahendades, majandada elektrisüsteeme (limited) jne?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 25 Jaan, 2009 11:14 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
spirex kirjutas:
Küsimus endiselt õhus: kus soovitate Lõuna-Eestis lasta teha hoolduseid-remonte kui ise ei ole spetsialist. Silber tundub siinsete juttude kohaselt olevat viimane pleiss, mida usaldda? Kes suudab teha vahet A ja B hooldustel probleeme ennetades mitte kangelaslikult lahendades, majandada elektrisüsteeme (limited) jne?


Õnneks L-Eestis Silberit eriti pole, ainult Tartus, aga Tartus ka Ameerika Auto. Kas seal ka diislile abi saab - ei tea, aga siin foorumis juba päris palju sellest kirjutatud.
Teine võimalus on igasugused kohalikud töökojad, milledel hea maine. Kui teised on abi saanud (ka teiste automarkide suhtes), ja Sind sealt töökojast Chrysleri pärast minema ei aeta, siis võib vist usaldada. :think:


Viimati muutis TICU, Reede 13 Mär, 2009 21:48, muudetud 1 kord kokku.

Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 31 Jaan, 2009 0:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Neljapäev 12 Juul, 2007 0:16
Postitusi: 57
Asukoht: Tallinn
Hmm...päris huvitav mõttekäik, et ostan auto, aga kardan sõita? :shock:
No julgustus siitpooltki, et karta pole siin midagi. Ma olen uhanud Euroopas nii et seda nägu, arvan, et umbes 20 000 km. Just naasesin järjekordselt Austriast ja peale selle, et sügisel autobahnil jahutusvedelik mootorist lahkus, pole muud midagi ette tulnud. Igati turvaline sõiduk, pole tal häda midagi.
Kiibitsejatele infoks, et hoolimata kõigest ei väändunud kaas kõveraks, kui mootor keema läks ja nüüd sõidetud juba ca 10 000 km ja kõik normis (Y)

_________________
Kes teeb, teeb igat moodi


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 10 Veebr, 2009 12:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1999 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 04 Sept, 2008 15:42
Postitusi: 315
Asukoht: Tallinn
minul küll voy 2, kuid pole kusagile minnes risti ette löönud. Viimane Saksa turneegi sai tublisti tehtud, ainult aku ostsin poolas uue, kuna laadijat ei olnud, ning tõmbajat ka polnud saada. Vana aku oligi juba vana :D
Sõidan päris palju ringi üle 50k aastas ikka, ning siiamaani on suuremad jamad just tallinnas juhtunud õnneks :) Veepump kahel korral, esiratta laager, jahutusvedeliku kadumine sõstemist ( see oli aga peale korralist hooldust, õlifiltri vahetamiseks on vaja seal all üks jahutussüsteemi voolik korra lahti ühendada. Mehaanik oli lihtsalt unustasnud klambri tagasi panna ning lõigi siis mul selle sealt lihtsalt survega minema) Muud midagi erilist, ainult sõida ja naudi vaadet,
Cheers! :hi:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 10 Mai, 2009 0:28 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Kuna ilm selline mittekevadine, kuid autos sees juba soe, siis otsustasin oma DVD süsteemi korda teha. Aretasin DVD-st raadiosse minevale kaablile korraliku pistiku otsa ja ragin kadus ära. Kuid kuulamisel selgus, et ka vasaku kanali heli on kadunud. Raadiost mängides oli heli korras, DVD-st kõrvaklappidega kuulates ka, aga kui lasta DVD-st heli läbi raadio, siis vasak kanal vait. Sai kõik võimalused läbi proovitud ja kõik asjad paistsid korras olevad, kaabel oli terve, CD vahetajaga töötas kõik ideaalselt - seega sisend raadiosse oli korras. Hakkasin juba DVD mängijal mingit külmjoodet kahtlustama, kui mõtlesin veel kord võrrelda signaali otsi omaaretatud pistikus versus CD boksi originaal kaablis. Ja nii oligi, oma tähelepanematus: :tige: :tige: Olin vasuku kanali signaali juhtme signaali varjega segi ajanud. Peale vigade parandust töötab asi ilusti.
Püüdsin ka leida kohta CD boksi paigaldamiseks, aga ega vist paremat kohta kui kõrvalistuja istmealune pole. Kuid enne paigaldamist peaks nägema kuidas teistel seadmed sinna paigaldatud on.
Kuna keskkonsool oli juba lahti, siis jootsin istmesoojenduse ja tagaklaaspuhasti lülitite blokki ka uued hõõglambid. Olen otsinud sinna sobilikke lampe pea aasta, aga pole leidnud. Praegu said sinna värvilised lambid, kuid võrreldes ülejäänud keskkonsooli valgusega tundub nende valgus kuidagi tuhm.

Järgmisena läheb liikuril tegemisse tagaluugi klaasi allservas olevad roostekahjustused (see paistab Voyageride tüüpviga olevat) koos mõningate kriimudega tagatiival. Kuid ennem pean vist leidma kuskilt info tehase värvikoodi kohta. Samuti tahaks käsile võtta (kui leiaks kõlblikke vahendeid) salongi naha hoolduse. Äkki saan masina ikka nii korda, et poleks häbi Hiiumaale tulla. :limps:


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Mai, 2009 22:02 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Täna linnas sõites järsku tundus, et mootor kuidagi "kakub", nagu aeg-ajalt oleks pidur peal. Järgmisel käivitusel viskaski "chek engine" tule põlema, kui korraks pöörded üles lasin, siis hakkas vilkuma, kuid jäi ikka põlema. Kodus siis võtmega veakoodi otsima ja tulemuseks: "P 0302 - Misfire detected in cylinder #2". Tuleb vist hakata küünlaid vahetama. Kui keegi oskaks soovitada millised küünlad panna, oleks tänulik. Vaatasin, et plaatina küünlad hinnaga üle 200 EEgu, seega kokku mingi 1,5 K - majanduskriis ikkagi, äkki kestavad odavamad küünlad kah mingi 50 000 km.?


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Mai, 2009 9:07 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Reede 17 Nov, 2006 8:32
Postitusi: 704
Asukoht: Saue
Mobiil: 5162495
Aga palun 510 eeku komplekt.(NGK-LZTR4A-11) :)

_________________
Life is a bitch and then you die.....


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Kolmapäev 27 Mai, 2009 15:01 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
kalla kirjutas:
Aga palun 510 eeku komplekt.(NGK-LZTR4A-11) :)


Tänud pakkumast, aga sain kohapeal kah tellimisega hakkama ja hind oli natu soodsam, homme saan kätte. Eks nädalavahetusel tuleb see raske küünlavahetuse töö ette võtta.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 30 Mai, 2009 16:41 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
No :evil:
Ei suudeta leida õigeid asju. Sain küünlad küll kätte, aga lühikesed. Uurisin siin ise kah natuke ja autoosad.ee annabki uuema tüübi (RG) järgi otsides Champion küünlad lühikesed, ehk siis vanema tüübi omad. :shock:
Kui kohalikud ei ole nõus asja ümber vahetama, eks siis tuleb Kalla poole pöörduda.
Aga NGK lehelt vaadates sobib see LZTR4A-11 hästi 2,4 mootorile. Muidugi võib seda panna ka 3,3 mootorile, aga tahaks nagu natuke paremat ja rohkem sobilikku. Kas Eestis siis tõesti pole saadaval NGK - LZTR5AGP ? Vaid pool dollarit kallim kui LZTR4A-11, aga sobiks paremini.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 05 Juun, 2009 22:24 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Küünlad käes ja ei maksnudki eriti rohkem, aga tundub, et päris õiged. (vähemalt praegu on sama mark peal).http://www.championsparkplugs.com/results_app.asp?AAIA=1440578
Ilus kuuene pakk. Lõpuks leidsin isegi netipoest sama asja üles: http://ladu24.ee/et/ladu1/6040/3,347,0,1/70714
Enne pakuti hoopis seda: http://www.fmecat.eu/section/Butt08/PartDetailNew.asp?action=1&lang_Code=EN&Lang_Country=&Var_12=RN14MC5&Var_11=1&DlNrIn=|265||141||264||43||266||62||202||385||60||134||216||113|&Var_99=Car&TsVer=1244229597450 :krt:
Kui nüüd ilm lubab, siis nädalavahetusel uuele katsele.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Pühapäev 07 Juun, 2009 20:24 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Täna korraks lükkas tuul vihmapilved eemale ja mina kohe siis autokallale. Õnneks uuemal 3,3-sel piisab küünalde vahetamisel ainult "kojameeste bloki" äravõtmisest ja mootorit lammutama ei pea. Töö ise toimub küll tunde järgi, sest seda tagumiste küünalde rivi ei näe, aga hullu pole midagi. Kõige raskemaks osutus tagumine juhipoolne küünal, kuna seal hakkasid ette jääma torud. Aga lähenedes ka sellele küünlale kõrvalistuja poolsest küljest polnud mingit probleemi. Põhimõtteliselt, (kui tead juba mida ja kust keerata) võtab siis uuemal 3,3-sel küünalde vahetus aega max. 0,5 h.
Aga tulemus oli negatiivne, auto küll niipalju enam ei värisenud ja kakkunud, kuid oli selge, et miskit on ikka viga. Väikest sõitu tehes hakkas "check engine" tuli uuesti põlema - vilkuma ja ka mootori hääles oli kuulda, et jätaks nagu vahele. Kõige huvitavam moment oli see, et nõks alla 2000 pöörde juures hakkas ka rool värisema, samas kui kõrgematel ja madalamatel pööretel rool ei värisenud. Kodus veakoodi vaadates ikka sama "0302", (kuigi vahepeal, enne küünalde vahetust kustus "check engine" tuli ära - aga see võibolla põhjustatud akujuhtme mahavõtmisest ja ainult mõnekümmne meetrilisest läbisõidust peale seda) . Otsustasin siis asuda järgmise ühenduse kallale ehk küünlajuhtmed. Juba küünlaid tellides soovisin saada ka uusi küünlajuhtmeid, kuid ükski külastatud firma ei suutnud neid pakkuda kiiremini kui alles 3 nädala pärast.
Mõtlesin siis alustuseks ülemõõta küünlajuhtme takistuse ja ... eemaldades teise silindri juhet jäi kätte ainult juhtme piip (sisemus jäi küünlale). Hasartlikust huvist mõtlesin siis igaks juhuks ära mõõta ka kuuenda silindri juhtme ja ... sama lugu. Edasistest katsetustest loobusin. Muidugi kui nüüd hästi järele mõelda, siis paar päeva enne esimest korda veakoodi "0302" ilmumist uurisin lihtsalt niisama mootorit ja kuna teise silindri juhe tundus liiga pingul olevat, siis sai teda natuke liigutatud ja ka küünlalt eemaldatud. Eks see võis andagi põhjuse edasisele kiiremale hävingule, sest olen millegipärast 99% kindel, et nende juhtmetega on see auto sõitnud tehasest väljumisest alates.
Esimesed hinnapakkumised uuele juhtmete komplektile on juba saadud.
Lisan veel, et esimesena (külastatud 3 firmat) pakutakse 2001 a. 3,3-sele Voyagerile 7 juhtmelist (vist NKG) komplekti !!! Pole lähemalt uurinud, aga see vist 2000 allapoole mootori oma? Igatahes 2oo1 a. omale peaks sobima 6 juhtmeline ja vähemalt 4 erineva pikkusega juhtmed, (nüüd tabelit vaadates tundub et ka esimese ja teise silindri juhtme pikkustest on väike vahe, aga see on niivõrd väike, et lihtsam on firmal teha need ühes mõõdus kui neid eristama hakata).


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 20 Juun, 2009 0:46 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Niisiis, vahepeal toimunud asjadest: kuna autot jaaninädalaks vaja, siis ei hakanud soodsamatelt pakkujatelt küünlajuhtmeid ootama ja seadsin sammud Silberisse, kuna nendel juhtmed laos olemas ja hind võrreldes teistega, kellel juhtmed kohapeal, isegi soodsam. Mitu nädalat aga juhtmeid oodata polnud aega. Rockautost oleks saanud juhtmed ja küünlad koos postikuludega mõnisada krooni odavamalt kui Silberist ainult juhtmed, aga kuna avastasin selle võimaluse alles siis kui küünlad olemas, siis tuli kannatada seda väikest hävingut rahakotis. Tänu äia peenele käele said uued juhtmed paigaldatud tagumistele küünaldele ilma midagi lahti kakkumata laus vihmas. Esimene väike ring uute juhtmetega oli paljulubav ja kuna oli kiire, siis autoga kohe pikemale (üle 100 km. ) sõidule. Aga kohe trassile jõudes oli häda jälle tagasi. Sõites hakkasid igasugu teooriad peast läbi käima. (nendest lähemalt siis Voyageri üldteemas "veakood 0302" all) Sai siis selle hädaga sõidetud pea 300 km.
Otsustasin järgmisena asuda kütuse susteemi kallale, kuid kuna sellele ligipääsemiseks vaja natuke rohkem mootorit lammutada otsisin ka teisi lahendusi. Õnneks meenus üks eraettevõtja, kelle juurde usaldasin minna. Saigi siis neljapäevaks aeg kokku lepitud, Mees paistis asja tundvat, kuigi algul kahtlustas aju, siis lõpuks , et probleem ainult ühes silindris, arvas et viga jagajas-süüteblokis. Ka seadmed näitasid, et teistele silindritele läheb sahmakas ilusti , aga teine silinder sahmakat ei saa. Küünal ise märg - seega kütust peale tuleb. Arvamus: kuna küünlad arvatavasti vanad , siis sädet enam tekitada ei suutnud ja vool otsis muid teid väljapääsuks. Vanemal Voyageri põlvkonnal oleks kindlasti aju läbi kärsatanud, aga ju siis uuematel tehtud mingi kaitse ette, et süütepooli ühe mähise ainult läbi võttis. OBD-ga kontrollides leidis veel ühe anomaalia, mida pole nägu tähele pannud: andis ABS-i viga - vist mingi ratta kiiruse anduri viga, aga seda viga kustutada ei lasknud.
Kuna autot ikka kohe vaja siis jällegi kohe Silberisse jagajat-süüteblokki ostma. Hind tundus võrreldes teistega mingi 500EEki kallim ja kohapeal polnud, aga Poolas küll ja lubati järgmise päeva lõunaks kohale!!! Kuna oli kiire, ei hakanud teistest kohtadest enam otsima ja tellisin ära. Kui teiste soodsamatele hindadele juurde panna otsimise ja kättesaamise kulud, siis arvatavasti oleks tulnud sama hind või isegi kallim.
Ja oligi jupp järgmine päev kohal , kodus siis kohe peale ja ... mootor nurrub jälle vaikselt ja rahulikult. Tegin ka väikese testsõidu, kõik töötab nii kuis peab. Väheke muret teeb ainult katalüsaator. Äkki sai selle 300km. teda liig palju piinatud ja nüüd otsustab varsti ka otsad anda? Eks ole näha.
Loo moraal: kogu selle jama ehk siis süüteküünalde mitte õigeaegse vahetamise ( aga nagu Silber ütleb: hooldus "A" süüteküünalde vahetamist ette ei näe!!!!) tulemusena kulus süüteküünaldele ca 500 EEKi, juhtmed 1100 EEKi ja jagaja-süüteblokk 1800 EEki ehk vea põhjus oli 4 korda odavam kui vea tulemus. Katalüsaatorit mitte arvesatades. Seega, härrased, kellel Voyager sõitnud mingi 140 000 km. ja üle selle ning tundub, et küünlad vahetamata, siis tungiv soovitus: tehke see 500 kroonine kulutus ja hoiate tunduvalt rohkem kokku. Mina jäin oma hooldusega lihtsalt natuke hiljaks :doh:
Kogu see jama süvendas kriisi rahakotis, seega peab kahjuks toredast Hiiumaa üritusest kahjuks kütuse hinna tõusva trendi tõttu loobuma :(


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Laupäev 13 Veebr, 2010 21:04 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Kilomeetreid muudkui koguneb ja kui varem sai ökosõitudeks kasutatud väikest Fordi, siis nüüd on küll "f..k the fuel economy", Fordi kasutan ainult siis, kui keegi parasjagu Chrysleriga sõidus ja on tungiv vajadus sõita. Vahepeal olen jõudnud lasta tagant roostevead ja kriimud parandada, hoolduse Silberis teha kus minu nõudmisel vahetati lisaks mootoriõlile ka käigukasti ja kogu AWD õlid/määrded. Suvel sai ka tagaluugi polster maha kakutud ja igaks juhuks võtmest mittetöötav lukk võtmest tööle seatut.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 26 Mär, 2010 0:45 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Voyager

Liitunud: Pühapäev 19 Veebr, 2006 16:02
Postitusi: 1602
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Aga kui läbi need küünlad olid siis? Kas sädevahe oli siis päris meeletuks põlenud juba? Sel masinal on niigi 1,3mm sädevahe ette nähtud. Veel üks kummaline seik - nimelt on selles süütepoolis tegelikult 3 pooli, üks iga silindripaari kohta. Oleks nagu pidanud kahele silindrile vahelejätte põhjustama kui üks poolidest läbi oli.


Tagasi üles
 Profiil  
 
PostitusPostitatud: Reede 26 Mär, 2010 13:47 
Eemal
Kasutaja
2001 Chrysler Grand Voyager

Liitunud: Neljapäev 20 Sept, 2007 19:17
Postitusi: 292
Asukoht: Viljandi
Mobiil: 5282229
Küünalde sädevahet ei mõõtnud, aga vanad küünlad alles ja saab kunagi üle mõõta.
Süütepoolil jah ainult kolm mähist, süütepooli tööpõhimõttest ei taipa eriti midagi, kuid loogiliselt võttes peaks seal ka mingi juhtimine olema, sest muidu ju tuleks säde korraga kahele silindrile. Võibolla siis poolid ise terved, aga see miski muu seal küpse. Igatahes monitor näitas ilust, et viiele silindrile tuli sahmaks ja ainult ühele ei tulnud. Vana süütepool ka alles, nii et kui huvitab, võin ta lahkamisele tuua.


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 43 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 43 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia