No nii - nüüd on see siis tehtud. Eilse, s.o. 11. veebruari seisuga olen teinud oma elus olulise muudatuse ja oma truu ja kalli sõbra Chrysler Stratus LX'i vahetanud veidi uuema Chrysler Sebring Limited'i vastu. Ütlen ausalt, see otsus ei tulnud kergelt ja raske on loobuda millestki... Aga aastad tegid oma töö ja lõppude lõpuks on vana Stratus veel minu...
Valik jäi siis Silberauto Ülemiste esinduse poolt pakutuvale 2006. aasta Sebring'ule, 2.4 R4 105 kW, läbisõit 54487, värv must, sisuks hele nahk, lõplikuks hinnaks 200 000. Tehase garantii kuni maikuuni. Muidugi ei saa mainimata jätta, et auto omanikuks on ikka Hansa Liising Eesti ja mina ainult volitatud kasutaja.
Ütlen ausalt, et asjaajamine Silberiga oli äärmiselt meeldiv /Nagu ka liisinguga/. Suhtlesin kliendinõustaja Mait Maasik'iga ja kõik oli super. Hinnast sain 9 000 alla, esinduse poolt lisati tagumised rattakoobaste porilapakad ja salongi uued tekstiilmatid. Kõik väikesed puudused, millele juhtis tähelepanu ka Hmm, sai esinduse poolt kõrvaldatud ning võtmed, dokumendid ja pestud auto ulatati viisakalt mulle üle. Esimene asi oli teekond Statoili ja paak voolas 98 Ultimat täis. Siis väike käik Jazzi pesulasse ning kiire salongi sisepuhastus ja naha hooldus. Mitte sellepärast, et salong oleks väga määrdunud olnud, kuid ikkagi... ja nahk vajab veidi teistmoodi suhtumist, kui tekstiil.
Auto enda kohta ei oskagi kohe väga palju kirjutada. Ülemistest Kallaverre ei anna just aega eriti nautida ning väga heaks tuttavaks saada. Kuid esmamulje on väga väga hea. Kuna eelnev kogemus Chrysler'itega on olemas, siis midagi väga keerulist ei ole olnud. Salong, armatuur ja lülitid ei vajanud just väga palju aega selgeks saamiseks. Esialgu meeldisid kõik elemendid. Eriti võiks mainida selliseid, mis vanemal Stratus'el puudusid, nagu esmaklassilised sõiduomadused, korralik Infiniti stereosüsteem koos CD Boxiga, tumenev sisepeegel ja mõõdikuploki valgustus, nahksisu, reisiarvesti, kogu armatuurlaud, pakiruumi luugi avamine puldist, kohtvalgustid ning tagumise konsooli valgustus. Viimast oleks just väga hea kasutada tagaistmel reisivatel lastel, kuid kuidas seda eraldi sisselülitada, seda ei ole ma veel avastanud. Kahtlen, kas seda üldse saab... Kindlasti on veel asju, kuid nendeni proovin jõuda mõnevõrra hiljem ja siis soovi korral teiega jagada. Kindlasti ei suuda ma anda nii põhjalikku ülevaadet, kui Hmm ja ka teised, kuid ehk suudan kellegil veel huvi Sebring'ute vastu mõningal määral tekitada ja suurendada