Tänane kuupäev Neljapäev 23 Mai, 2024 19:18

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 
Autor Sõnum
 Teema pealkiri: bnd: voyager 3,3l aut 97a
PostitusPostitatud: Kolmapäev 06 Jaan, 2010 21:43 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 01 Nov, 2009 20:52
Postitusi: 11
Pikalt seda foorumit jälginud ja viimaks end ka reganud, ja mõtlesin, et panen ka masina siia kirja, et siis kui häda käes, on abistajatel hea vaadata, mis tehtud ja mida võiks veel teha.
Masin sai soetatud aastal 2006. tellimise peale toodi Hollandist. Too hetk oli ls 117000km
Masin LE varustusega, ehk siis suht lahja, aga aut kast, kondistioneer, püsikiirushoidja ja mõned muud vidinad ikkagi olemas. Ja mis peamine, seest oli masin kui uus, suht hea leid oli toojal.
Alguses põdesin, et ei ole teine istmerida eraldi istmed, vaid pika pingiga. Nüüd olen aga sellega ülimalt harjunud/rahul, kuna see auto on peres pikkade otste sõitmiseks (nt tööle või suusareisid), siis keskmisel istmel hea ristipidi pikali visata ja magada.

Väljast siis selline.

Pilt

Siia saabudes oli käigukastis kohe jama, hommikuti väike lomp kastiõli all. Kartsin hullemat, ehk seda laialilendavat diffrit (oli ta nimi vist nii) Lasin kasti laiali tõmmata, aga vigaseks osutus hoopis turbiin, mis lekkis miskist keevituskohast. uus turbiin ja mure lahendatud.
Muidugi esituled on ikka ülimalt s**ad, seepärast tuli panna lisatuled
Pilt
Nüüd pime põhjamaa öö valge nagu päev.
Masin igapäevases kasutuses ka tööautona, va see aeg, mil ta pole teeninduses ja seda aega on viimasel ajal väga palju. Aga pikast pingist veel- see ideaalne töölaud ju

Pilt

Natuke siis kronoloogilises järjestuses kah, mis tehtud masinaga
2006a sügis-talv - kast
2007 talv-kevad - küünlad, filtrid, paagi läbipesu (isa pani hajameelsusest paagi diislit täis ja siis sõitis ja mõtles, et miks masin nii uimane on)
2007kevad kuni 2008 dets oli ilus aeg, kui olid aind õlivahetused- ise ka ei usu
2008 dets hakkas siis plokikaane tihend tugevalt lekkima, 3l=40km ja sõitsime nii 1700km kodupoole- eks võite arvestada, palju me vett kaasa vedasime Mr Green ja tanklates uuesti kanistreid täitsime
2008 dets siis mootori kap, sai kõik lahti võetud ja mis vajas vahetust, see ka tehti.
2009 sügis- kast uuesti, jooksis koleda raginaga kinni
2009 talv- kast uuesti- turbiin, ehk varem pandud turbiin kestis 100000km, kuna nüüd ees 213000km
2010 talv- ehk siis tänane uudis põhjast, -37 ja tosooli lomp all, ilus punane lumi. lasin nimelt enne siia sõitu vahetada, no mis siis nüüd juhtuda võis küll?

Ja mis on siiani hämmastav, pere teistel masinatel ikka mured sildadega, põhilaks ikka stabika kont või õõts, sellel olen sildades vahetanud ÜHE rooliotsa ja nüüd 2009 sügisel võeti alt vasak originaal stabikakont :shock: ja nüüd jaanuari esimestel päevadel ka parem tagaratta laager, mis oli veel originaal ja rohkem kolinaid pole siiani sildades :thumb: - tegelt müstika ju?

Vaatamata oma nö "moraalselt vananenud" masina välimusele on sellega pikki otsi väga hea sõita. Kahju aind, et viimasel ajal väga kulukad remondid olnud. Eks kui nüüd saab siiber nendest kulukatest remontidest, siis peab midagi uuemat vaatama, kas uuem voya aga kestab paremini?

_________________
Voyager 3,3l '98
AR 156GTA ´03


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 1 postitus ] 

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Bing [Bot] ja 8 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia