Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=2454
Leht 10 koguhulgast 11

Autor:  hmm [ Reede 05 Mai, 2017 6:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

Täna pean kahjuks tõdema, et selle masina süda ei elanud üle tehtud mootoriremonti... saalekolks tuli külla. :(
Pole vist mõtet enam seda masinat korda tegema hakata... kui just mingit 2,7 mootorit hea hinnaga saaks...
hääl on selline:

Autor:  hmm [ Neljapäev 24 Aug, 2017 21:12 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

Ei andnud hing veel rahu sellele masinale... sai siis käeharjutusena uued saaled pandud. Üks kepsukinnitus loksus päris korralikult... ja kindlasti natuke ka enne mootori remonti...
Nüüd siis mõneks ajas peaks masin korras olema.
Kahju, et mootori remontija ei hinnanud saalede korrasolekut - kõik saale olid mingis osas kulunud... kaks saalet olid ka vändale mõned triibud teinud - ülejäänud pinnad korras.
Eks kui nüüd mõistlikult sõita peaks ta kestma...

Autor:  hmm [ Teisipäev 24 Okt, 2017 18:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

Mõne ajaeest vajus tagumine vasak ratas viltu, vastu amordi vedru...
Kuna laager juba urises sai oletatud, et nüüd katastroofiliselt lagunenud.
Seejärel kui laager vahetatud ei saanud ratast sirgeks ja vahetamise hetkel ei olnud ka tunda, et seal võiks viga olla.
Seejärel ülemine sarniir - kuna midagi seal järgi ei andnud aga tunne oli, et munakas väljas - võtsin ka selle vahetuse ette.
Ülemist õõtsa ilma tagasilla alt võtmiseta kätte ei saa hankisin vastavat tõmmitsad. Sain sarniiri rattarummu küljest lahti ja siis juhtus midagi huvatavat...
Nimelt õõtsa sillatala kinnitus andis järgi... natuke käega kobamist ja leidsin sealt murdunud poldi... mis oli päris kaua murdunud olnud. Lisaks teine polt pole ka enam nii tugevalt kinni, et õõtsa liigendit korralikult fikseerida.
Tekkis pisike masendus, et peab ikka selle tagasilla alt võtma. Murdunud polt pesast välja ja uued poldid asemele.
Mõttes käis ikkagi see kuusakoski asi läbi, et kas ikka... samas kui juba need võtmed kätte võetud teen siis lõpuni.

Kes ise tahab edasi teha siis 500.- ja andku tuld... muud viga ei tohiks olla. Saab ka kaasa uued tagumised pidurikettad ja klotsid.

Autor:  hmm [ Neljapäev 26 Okt, 2017 18:18 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

Liigub kurivaim, kus ta pääseb :evil:
Tagaratta viltu vajumise põhjus oli mõnevõrra üllatav. Nimelt oli murdunud tagumise ülemise õõtshoova poltkinnitus tagumise tala küljest. See haaras kaasa ka teise. Lõpuks ei jäänud muud kui püsivalt see kinnitada.
Nüüd rattad sirged, tagumine laager vahetatud, uued kettad, klotsid.
Vaja pidurid sissetöötada, käsipidur paremini regullida ja novembris ülevaatusele.

Autor:  zilliver [ Neljapäev 26 Okt, 2017 22:41 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

See auto ikka ei taha lahkuda sinu juurest :D

Autor:  hmm [ Reede 27 Okt, 2017 9:21 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

Mul on Sebringus parkimise kell ka kuusakoski kirjaga :roll:
Aga lihtsalt narr on käega lüüa, kui tead, et saab ise selle vea likvideerimisega hakkama.
Eks nüüd veel nipet-näpet enne ülevaatust ja siis seal tekib tõehetk.

Autor:  hmm [ Neljapäev 30 Nov, 2017 16:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

Täna sai siis lõpuks ka tehnoülevaatajale masinat näidatud ja tulem oli rahustav.
Kiideti heitgaase :roll: Ma nüüd ei oska seisukohta võtta, kuid näidud olid:
850RPM, CO 0.5% max lubatud, mõõdeti 0,034%, CH 100 ppm mõõdeti 24 ppm,
2100RPM: CO 0,3% max mõõdeti 0,11%, CH 100ppm mõõdeti 27ppm
Sõidupiduri üldefektiivsus 70% ja rikkepiduri üldefektiivsus 21%.
Üks OV: parem rooliots.
Anti mõista ka, et esimene veermik vajab kahe detaili vahetust: ülemine sarniir ja rooliots. Esimene asi on olemas, nüüd rooliots ka vaja hankida ning alla kruvida ja neile uuesti ettenäidata kuu jooksul.
Viimane nädal sai tagapiduritega jännatud - uued kettad, klotsid ja käsipuduri hoidjad hooldatud.

Autor:  margus [ Laupäev 14 Apr, 2018 23:47 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

hmm kirjutas:
Nu nii, vahetasin lõpuks siis lamellid suvesusside vastu.
Kuuris olnud sussidest kaks olid liiga kulunud (~3mm) ning võtsin kaasa kaks, et kaks juurde hankida.
Teepeal tuli vapram mõte, et miks võtta juurde kaks originaal mõõdus (205/60/16) kui juba ostmiseks läheb panna alla 225/55/16 ning kaks rehvi summa kompensatsiooniks tagasi anda... mõeldud tehtud.
Sai välja valitud normaalse mustrida mikid 225/55/16, hinnas/kaubas kokkulepidud. Töömees hakkas esiratast alt võtma ning muutus murelikuks - sõrm ei läinud all oleva rehvi (205/55/16) ja ülemise sarniiri varda vahele... 225 on siis ~ 1cm 205-st mõlemalt poolt paksem.
Panime siis ühe rehvi veljele ja proovisime... :madgirl: alla läks, õrnalt puudutas varrast, kuid rattaid välja keerates käis tugevalt stabika varda vastu ja teiselt poolt vastu logarit... seega originaalvelje peale sebringule 225/55/16 EI MAHU... 215 oleks maksimum...

Egas siis midagi tuli algsele plaanile tagasi minna ja 205/60/16 kaks rehvi juurde osta....
:(



17 tolli velg ja rehv 17/225/45 läheb ilusti alla. Proovin ka 17/225/5o järgi. Taha läheb kindlasti ette ei tea veel.

Autor:  hmm [ Teisipäev 17 Apr, 2018 9:04 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

Tagumisele teljele lähebki, ette ei lähe :hi:

Ag amasinast... liigub veel ja sveta sõidu vajadused katab Rakvere linnas ilusti ära.
Tagumise parempoolse ukse serv annab ikka roostele järgi...

Autor:  hmm [ Kolmapäev 31 Okt, 2018 17:36 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

Jälle see kurivaimu ülevaatuse teatis... 1k jäänud ning vaja käspidur regullida uuesti, lisaks on mingi nõks vasakul esisillas tekkinud.
Eks näis, kuid masin liigub ilusti, üle 3000rpmi tuleb klõbin sisse, sest väntvõll on ju saanud nõks kahjustada aga töötab ;)

Autor:  hmm [ Pühapäev 25 Nov, 2018 0:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

ÜV tehtud. :hi: Masin vähemalt üheks aastaks tänavatele lubatud.
Aasta sõitis ~4000km, eks selle teise sõiduki elu selline ole.

Vähemohtliku veana läksid kirja tagumiste akende mitte avanemine. Millegipärast tõesti ei tulnud need alla...
Siis veel see tulekustuti ka.

Muus osas masin vinks vonks. :dirol:

Autor:  hmm [ Teisipäev 09 Juul, 2019 11:00 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

Nu näed, sõidab ja töötab.
Svetal on väga tugevad käed, suutis juhipoolse sisemise ukselingi katki murda... eks targem annab järele.
Muide elektrilineantenn on juba 10a. katki e. ei lähe raadio väljalülitamisel kere sisse, kuid proua otsustas ikkagi pesulasse minna. Tulemus: antenn on nüüd väga pisike ja mitte vajalik osa irdus.
Nüüd võiks masinal ka õlivahetuse teha....
Midagi ees ka koliseb, kuid eks enne ÜV-d vaata.

Autor:  hmm [ Reede 27 Dets, 2019 12:15 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

ÜV tehtud.
krdi vaataja toppis oma näpud valesse kohta ning selleks osutus juhipoolne karp... minu üllatuseks oli see ebameeldivalt pehmeks/pruunipuruks muutunud. No egas midagi lasin sinna 2mm pleki asemele keevitada, sest käepärast polnud korras karpi saada.
Muud asjad tipp/topp.

Viimastel aegadel on auto keeldunud käivitumast, sest aku on tühjaks saanud. Viimati sai akut vahetatud sept 2009: viewtopic.php?p=49038#p49038
ning pean tõdema, et ega pole seda akut väga puutunud ka.
Eks peab uue VARTA silver dynamic D39 soetama, sest üleminekud ju olemas ning asi tõestas, et suudab piisvalt kaua vastu pidada ka.
Uus esirattalaager on ka olemas aga pole alla kruvinud.

Enne 23.12 sai masin koduhoovis surveka ja muude leotusvahenditega puhtaks pestud :dirol: ikkagi jõulud Mr Green

Masinaga ikka veel rahul ning ausalt teenib Sveta soove.

Autor:  zilliver [ Reede 27 Dets, 2019 16:33 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

Tere, et Sebring elab :)

Autor:  hmm [ Pühapäev 08 Mär, 2020 19:26 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

krt küll aku juba läbi... alles 2009 sai vahetatud.
viewtopic.php?p=49038#p49038

Egas midagi panin sama marki asja asemele ehk Varta D39 (90€).

Lisaks mu kunagine näidikuteploki valgustuse mod tahab kohendamist... kui ilmad ilusad ja soojad, ehk teen ka selle korda - lihtsalt ei viitsi kaevata seal armatuuri laua sügavuses.

Leht 10 koguhulgast 11 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/