Chrysler Club Foorum
http://chryslerclub.ee/foorum/

Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.
http://chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?f=1&t=2454
Leht 8 koguhulgast 11

Autor:  Luuser [ Reede 05 Okt, 2012 13:50 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

Vaatasin, et esistabika kont maksis sul 485 eeku ehk siis 31 euri. Rockauto.com pakub samat konti hinnaga 11,05 euri odavam ja 12,05 euri määritav kallim :shock: . Ikka mega hinnavahe! Eelmised osad tulid mulle sealt nädalaga.

Autor:  hmm [ Laupäev 06 Okt, 2012 18:58 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

No jah nüüd tänu rakvere siledatele teedele on hakkanud alt midagi hirmsat kostma... :angry: Selline tunne on, et õõtshoova esimene või tagumine puks on lahti... aga kindlalt ei väida midagi, sest pole veel alt asja uurimud. Aga ei ole mitte kolks või kobin aga nagu lagin või midagi sarnast...

Autor:  hmm [ Teisipäev 11 Juun, 2013 13:20 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

Jälle kolin sildades.... krt küll iga aasta vaheta seal juppe. Loomulikult on Rakvere teed ka päris jubedad aga ikkagi.
Samas paistab, et MOOg ja AutoExpert jupid pole head... kaitsekummid lähevad katki. Liigendi rauaosa võibki ehk tummine ja hea olla aga see mis eraldab neid väliskeskkonnast ei ole siia kliimasse ja teeoludele mõeldud.

Homme vaatan mis seal all häält teeb ning eks siis hakkan kuskilt jälle juppe kokku kraapima.

Muide avastasin, et roosteuss hakkab võimust võtma... tagumine parem uks ja mõlemad kapotid on ikka päris jubedad juba... Valtsid ussitavad - mujal veel roostet pole.

Autor:  hmm [ Neljapäev 13 Juun, 2013 8:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

Nu nii, vahetasin lõpuks siis lamellid suvesusside vastu.
Kuuris olnud sussidest kaks olid liiga kulunud (~3mm) ning võtsin kaasa kaks, et kaks juurde hankida.
Teepeal tuli vapram mõte, et miks võtta juurde kaks originaal mõõdus (205/60/16) kui juba ostmiseks läheb panna alla 225/55/16 ning kaks rehvi summa kompensatsiooniks tagasi anda... mõeldud tehtud.
Sai välja valitud normaalse mustrida mikid 225/55/16, hinnas/kaubas kokkulepidud. Töömees hakkas esiratast alt võtma ning muutus murelikuks - sõrm ei läinud all oleva rehvi (205/55/16) ja ülemise sarniiri varda vahele... 225 on siis ~ 1cm 205-st mõlemalt poolt paksem.
Panime siis ühe rehvi veljele ja proovisime... :madgirl: alla läks, õrnalt puudutas varrast, kuid rattaid välja keerates käis tugevalt stabika varda vastu ja teiselt poolt vastu logarit... seega originaalvelje peale sebringule 225/55/16 EI MAHU... 215 oleks maksimum...

Egas siis midagi tuli algsele plaanile tagasi minna ja 205/60/16 kaks rehvi juurde osta....
:(

Autor:  hmm [ Reede 09 Aug, 2013 18:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

Nagu ikka on vaja natuke masinat hooldada ja sai siis taga ja esisilla kobinaid vaiksemaks tehtud.
Paistab,et päris vaikseks ei saanud - esimene vasak õõtshoova tagumine puks vajab uuesti vahetamist :angry:

Näidikuteploki sai korda - vana oli siis juba remonditud (Belgias...) st taustavalgustuse kõrgepingeplokile oli juurde aretatud mingi voolusüsteem... samas on veel kala ka kommunikatsiooni süsteemiga. Märteni käest uus plokk ja asi korras - isegi taustavalgustus töötab kõikidel valikutel.

Sai hangitud ka kaks tagumist kõlarit - üks oli läbi ja voya asenduskõlaril oli mambraan katki.

Samas tekkis huvi paigaldada klaasipesuvedeliku tasemeandur - esimene katsetus ei õnnestunud.
St ühendasin anduri näidikuteplokiga nagu elektriskeem ettenäeb ja pandud andur tühja asendisse aga kirja "low wash" ette ei tulnud - midagi on veel vaja... Ehk siis kui kellelgi straatus asub Rakvere lähedal ja klaasipesuvedeliku paak on käepärast, ehk saab korras seda veel kord uurida.

Mingi hetk võiks ka tagumise ukse roostega midagi ette võtta.... hakkab päris näotuks muutuma.

Aga masin liigub ja on usaldusväärsem kui mazda6 :dirol: (sellel ei tea iial millal mingi jupp küljest lahti roostetab ja sõit on katkenud ;))

Autor:  Siller [ Neljapäev 22 Aug, 2013 9:53 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

Kuna liigun vahetevahel tööasjade pärast ka Rakveres ringi, siis õnnestus su autot ka näha tänaval seismas. Klubi kleepsud küljes jne. :)

Autor:  hmm [ Esmaspäev 26 Mai, 2014 13:35 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

Eks tuleb siia kribada mõningaid asju:
1. nagu ikka vahetatud õlisid
2. Jahutusvedelik hakkas lekkiima geneka tagant... sai termostaat vahetatud koos tihendiga - praeguseks on seisma jäänud
3. Esisillas jällegi mõni jupp vahetatud - juba jälle annab mingi detail märku.
4. Lähiajal juhtus siis kaks olulist asja - parempoolne käsipidur jäi peale ning parempoolne amordi ülemine kinnitus läks katki... nii, et amort liigub ja kolksub.
Käsipiduri saaga on 3a. tagasi läbi elatud ning kui ikka vahepeal ei hoolda siis hoob kiilub kinni ikkagi, olenemata kasutamisest. Sai teist ikka kasutatud vähemalt korra kuus. Seega võtke vähemalt kord aastas kettad maha, leotage rooste käsipidurisüsteemide ümbert lahti ja MÄÄRIGE ilmastikukindla ja võimalikult püsiva määrdega!!! Ise kasutasin vasemääret, kuid paistab, et see ei tööta nii nagu vaja...
Amordi kinnituse osas läks hinnapakkumne AB-sse, et vahetan kogu vahetult amortidega seotud süsteemi - eks siis näis mis saab. Kui kellegil on pakkuda korralikke kasutatud detaile siis olen pakkumistele avatud.

Mulle hakkab aina tunduma, et masin on väsimas, sest sellised ootamatused hakkavad pihta, mis viitavad detailide väsimusele (kõlari membraani läbiv traat, näidikute ploki valgustus, mis ajapikku lakkab töötamast, sest luminiseeruv element on kaotanud oma mahtuvuse..., pidurite suppordid kipuvad kinni jääma jne.
Samas on temaga ikkagi rohkem sõidetud, kui parandatud.

Nii, et masin suveks korda.

Autor:  m300m [ Esmaspäev 26 Mai, 2014 19:25 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

hmm kirjutas:
Eks tuleb siia kribada mõningaid asju:
1. nagu ikka vahetatud õlisid
2. Jahutusvedelik hakkas lekkiima geneka tagant... sai termostaat vahetatud koos tihendiga - praeguseks on seisma jäänud
3. Esisillas jällegi mõni jupp vahetatud - juba jälle annab mingi detail märku.
4. Lähiajal juhtus siis kaks olulist asja - parempoolne käsipidur jäi peale ning parempoolne amordi ülemine kinnitus läks katki... nii, et amort liigub ja kolksub.
Käsipiduri saaga on 3a. tagasi läbi elatud ning kui ikka vahepeal ei hoolda siis hoob kiilub kinni ikkagi, olenemata kasutamisest. Sai teist ikka kasutatud vähemalt korra kuus. Seega võtke vähemalt kord aastas kettad maha, leotage rooste käsipidurisüsteemide ümbert lahti ja MÄÄRIGE ilmastikukindla ja võimalikult püsiva määrdega!!! Ise kasutasin vasemääret, kuid paistab, et see ei tööta nii nagu vaja...
Amordi kinnituse osas läks hinnapakkumne AB-sse, et vahetan kogu vahetult amortidega seotud süsteemi - eks siis näis mis saab. Kui kellegil on pakkuda korralikke kasutatud detaile siis olen pakkumistele avatud.

Mulle hakkab aina tunduma, et masin on väsimas, sest sellised ootamatused hakkavad pihta, mis viitavad detailide väsimusele (kõlari membraani läbiv traat, näidikute ploki valgustus, mis ajapikku lakkab töötamast, sest luminiseeruv element on kaotanud oma mahtuvuse..., pidurite suppordid kipuvad kinni jääma jne.
Samas on temaga ikkagi rohkem sõidetud, kui parandatud.

Nii, et masin suveks korda.




Mis sul termostaat maksis koos tihendiga? Sest mul see probleem jätkuvalt/tosooli leke.Vahepeal tundus korras olevat.

Autor:  hmm [ Teisipäev 03 Juun, 2014 20:46 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

Nii, nüüd juppidest, mis sai soetatud ja varsti siis alla:
1. Amordid: Monroe ReFlex Sensa.Trac http://www.amazon.com/Monroe-71311-Sens ... B000C59MVQ
AB hind: 81,67€/tk + km

2. Amordipadi: Dorman 924-411
AB hind: 25,33€/tk + km

3. Tagumised seisupiduri klotsid: Auto Extra AXS643
AB hind: 25,83€/kpl + km

Juurde läks veel saatmine ja kogu kulu: 295,8€

Kahjuks jäi veel tellimata amordi kaitselõdvik... mis on puru... ehk kui kellegil on seda pakkuda ja on korralik andke teada.
Nüüd siis pildid:

Pilt

Autor:  Oberst [ Kolmapäev 04 Juun, 2014 6:19 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

seda käsipidurit tuleb ikka tihedamini kasutada :D enda autol eelmine omanik pole kasutanud , seal oli rooste omale korraliku elamise ehitanud kus mingil asjal ei olnud võimalik liikuda

Autor:  hmm [ Pühapäev 29 Juun, 2014 10:40 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

Vaatasin siia teemasse kribatud tegemisi, siis päris tugevalt on masinat nokitsetud... peamiselt sillad...

Nende uutega on ikka päris tummne sõita, perse on paigas, ei hüppa ega uju enam st pole enam seda "ameerika masina lõtvust/õõtsumist".

Nüüd siis juhtus selline vidin, et ei lae akut... algselt mõtlesin, et akujuhe kuskilt lahti, sest veaks andis P1648, kuid need paistsid korras olema. Kui mootor töötas on geneka otsas 11,8V, seal peaks ikka 14 olema...

Aga kes soovib masinat, mille ajalugu on detailselt välja toodud siis andke teada - annan 1300€ kogu masina ära ;) just sellises seisus nagu ta on.
Lähimal ajal teen korda:
Aku laadimise - Tehtud
Tuled (lihtsalt poleerin) - Tehtud
Inspekteerin jahutusvedeliku lekke üle... - Tehtud
teen seest keemilise pesu ja väljast poleerimispesu. Tehtud

Seejärel on hind 1450 ;)
viewtopic.php?f=11&t=13389

Autor:  zilliver [ Pühapäev 29 Juun, 2014 13:42 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

Vaata genekal harjad üle, ei maksa ka üldjuhul midagi see junn, sinna 10-15€ kanti peaks olema :)

Autor:  hmm [ Kolmapäev 16 Juul, 2014 13:56 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

Nu nii, laadimine nüüd korras, sai Kent-i masinalt genekas mahakruvitud (ok eks annan varsti talle terve geneka tagasi...)
Paistis, et viga oli võllis, oli söönud rajad sisse, harju oli veel piisavalt aga paistis, et kontakt võlliga polnud piisav.

Nüüd sai siis Silberit külastatud, ning nad suutsid mind positiivselt üllatada. Sai küsitud ülemist sharniiri:
Originaal 99€ ja kaks aastat garantiid, kui silberis alla pannakse...
B varuosa 14,25€...
Loomulikult võtsin B osa ning kätte saades oli positiivne see, et kattekumm oli n.ö. lõdviku tüüpi mitte koonjas silinder (nagu MOOG, AutoExtra osadel)
Põhjus miks sild kolisema hakkab on kattekummide katkiminek ja seda just n.ö. algselt sirgetel koonjatel kattekummidel, sest ta vajutab ennast lötsi ja tekitab ise need painde kohad.... arvan, et külmaga kipuvad need liikudes rebenema.

Nüüd masinal sharniir all ning sild vaikne ;)
Samuti sai ka tuled poleeritud, Sebring oli nagu unest ärganud, rõõmus nägu peas :viil:

Pilt

Autor:  hmm [ Esmaspäev 21 Juul, 2014 8:13 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

No nii lingin siia ka pildid milline masin nüüd välja näeb.
Mitte midagi pole photoshopitud, peidetud, silutud. Pildid on täismõõdus (4288 x 2848 pix@300dpi), et saaksite uurida detaile...
Masin läbis lihtsalt väljast poleerimispesu + salongi keemilise pesu ja nahahoolduse.
Läks teine päris ilusaks ning tuletas meelde 7a. tagust sebringut, mis sai kasutaja Minuauto käest ostetud.


Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Autor:  hmm [ Laupäev 04 Okt, 2014 18:48 ]
Teema pealkiri:  Re: Hmm: Sebring 2,7LX 2001a.

Tihedamini on vaja lugeda masina ajalugu... krt tellisin AB-st ühe ülemise sharniiri: 36€ ja autoextra oma, mis on sirge kummiga, kuna oli väga kiire selle vahetamisega... :krt: endal peaks kuskil vedelma Silberist saadud 14,5€ hea kattekummiga jupp....
Eks siis näis kumb enne saba annab kas 14€ või 36€

Sai masinal siis vahetatud:
parem ülemine sharniir ja stabikavarda kont (hind AB-st kokku 85€ :think: )
Samuti sai märteni käest suht uued esimesed pidurikettad ja klotsid ning parem pidurisuppord.
Lisaks ka õlivahetus (53€ 6L + õlifilter SCT SM102 3,5€)
Nüüd masin jällegi suht korras, kuigi tunne on, et midagi seal sillas teeb veel häält kuid see veel ei häiri.
Kogu kupatus kokku koos töörahaga 280€

Leht 8 koguhulgast 11 Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/