Tänane kuupäev Teisipäev 23 Apr, 2024 16:35

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]




Tee uus teema Vasta teemale  [ 151 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Järgmine
Autor Sõnum
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Neljapäev 31 Jaan, 2008 23:22 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
1989 Jeep Wrangler

Liitunud: Kolmapäev 08 Veebr, 2006 0:03
Postitusi: 734
Asukoht: Eesti
Ei lähe küll siin mitte üldse teemasse, aga usun et hmm teab. Nimelt mis ülesanne on EGR valvel. Võiks ka inglisekeelse nimetuse välja kirjutada.
Aitäh.

_________________
Jeep Wrangler 2,5l 1989 Müüdud - BMW 530d


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 01 Veebr, 2008 1:05 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Lennar kirjutas:
mis selle pcv klappi ülesanne on?

http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... hlight=pcv
http://autorepair.about.com/cs/generali ... ef_621.htm
Ühesõnaga - reguleerib karteris rõhku ja laseb ringlusesse läbi sisselaskesse süsteemi karteris põlemata gaase. st kui see klapp on nässus tekib karteris ülerõhk ning põlemata gaasid teevad mootori seest mustemaks ning vähendab õlil mootori puhastamise/õlitamise efektiivsust

siller kirjutas:
Nimelt mis ülesanne on EGR valvel. Võiks ka inglisekeelse nimetuse välja kirjutada

http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewt ... hlight=egr
anjolle kirjutas:
EGR on Exhaust Gas Recirculation ehk väljalaskegaaside taasringlusse saatmise süsteem. Solenoid on magnetklapp mida juhib "mootori aju".
Üldiselt peaks süsteem toimima nii, et teatud mootori pööretel/koormustel lülitab aju sellesse magnetklappi voolu. Magnetklapp laseb vaakumi EGR klapi membraani ligi. Membraan hakkab vaakumi toimel liikuma ja avab väjalaskegaasidele tee sisselaskesse.

Ehk siis otsetõlge:
Lühis või katkestus väljalaskegaaside taaskasutuse süsteemi magnetklapi ahelas. Otsi lõtva, katkist või lühistatud juhet väljalaskegaaside taaskasutuse süsteemi klapi juhtmestikust ja pistikutest. Võimalikku õhu ja kütuse tasakaalu paigast nihkumist testi ajal ei täheldatud.

Lisaks veel, et mitte segi ajada siis EGR klapi enda rikkega. Tegu siiski väikse magnetklapiga mis kuskil vaakumi toru vahel istub. Või siis tema juhtmestikuga.
Mootori tööks seda vidinat sugugi vaja pole. EGR on ainult saaste vähendamiseks teatud mootori töörezhiimidel.


ehk siis otsing oleks andud suht head tulemused aga see selleks.

Räägin siis jätkuks ka mis masinal olnud.
1. ei midagi suurt :) st liigub ja sõidab
2. See hüper super kõrvalistuja poolne esitulepirn (240 eekune) philips power to night GT150 läks läbi :angry: asendasin ühega eelmistest. nüüd see poolne tiba, no tõesti tiba kollakam.
3. PCV klapp veel vahetamata, küünlad ka, õlivahetus välp hakkab kätte jõudma

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Veebr, 2008 12:23 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
nüüd siis järgnev asi käsil:
masin tiba ujus teepeal ja kisub samuti.
kui eelnevalt olen siin maininud, et käis sillastendis sügisel K-Kummid rakveres siis neile tahaks natuke jalaga anda, kuna poiss reguleeris ja möllas aga kisumist ei saanudki ära. samas jäi tal kahe silmavahele see, et mõlemad sisemised rooliotsad on õhtal - üks neist annab kodusel munakivi teel ka märku. Minu käega löömine siin juures ka, et tagasi ei läinud :(
aga nüüd siis hangin need jupid ja lasen kuskil ära teha - ei tea veel kus, soov oleks AB teha aga see tallinnas ja aega planeerida tiba pehmeltöeldud keeruline:
http://www.chryslerclub.ee/foorum/viewtopic.php?t=2965

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Teisipäev 05 Veebr, 2008 12:48 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar

Liitunud: Reede 03 Veebr, 2006 19:22
Postitusi: 871
Asukoht: Lääne-Virumaa
Ma Rakvere HATis käinud siiani sillastendis, ei ühtki halba sõna :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 20 Veebr, 2008 23:25 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
Nii täna sai siis käidud American Beautys sildasid putitamas.
Eelinfona tellisin sisemised rooliotsad, mida rehviekspert väitis õhtal olevat. Päris tükk tegu oli, et see koht üles leida 
Enne sisemiste rooliotste vahetust mainisin, et nad ikka kontrolliksid, kas on vaja neid vahetada. Soovisin ka selle PCV klapi paigaldada ning ühe puldi programmeerida (võtit kahjuks veel pole – kui kellegil on Sebringu immoga võtme toorikut andke teada)
Auto võeti töösse ja 15 min pärast helistati, et korras!!??
Väitsid, et sisemised rooliotsad on korras ja neid ei ole vaja vahetada. Küsisin, et mis põhjustas siis rehvieksperdi tegelastel sellise diagnoosi panekut – väitsid, et roolilatis ongi sarnane klõps sees (lõtk vms) ja sisemisi otsi saab kontrollida selliselt, et eemaldad lati ja sisemiserooliotsa vahelise kattekummi ning sealt kontrollid. Kattekummi polnud keegi eelenvalt eemaldanud. Samas mainisin, et masin utiab tee peal, ehk kontrolliks terve silla üle ja vaataks siis juba laiema pilguga mis alt paistab, lubasid teha.
Mõne aja pärast helistati uuesti ja öeldi järgmist:
1. vasakpoolne ülemine sarniir läbi – loksub oma pesas
2. mootori põhjatihendi ja otsa tihendid on väsinud.
Kui juba nii kaugele tuldud siis sooviks, et masin ka korda saaks Р̵nneks oli neil letis see sarniir olemas Р833eek + 18%km soovitasid just seda, kuna see korralikum, kui odavam varjant.
Hiljem käisin südamerahustuseks ka Silberis, ei pidanud pettuma :D 1430eek sama tükk.
Kell pool üks oli masin korras ja arve oli järgmine:
USV289 PCV valve – 141,53
US45D0106 Sarniir – 833.90
OLI10 Silla määrimine – 59,32
Ț̦ Tunniț̦ 2h Р593,22
Kokku 1627,97+18%km = 1921.00eek
Pärast eelnevaid töid on masin tummine ning püsib väga hästi teel – ei uita
Samas täheldasin, et üksiku klapiklõpsimine on kadunud – nüüd vaikne krõbin mootoril
Mootor tundub erksam ja kuidagi vähem peab pedalit sõtkuma.
Tallinna minnes oli kiirus ~93-95km/h ja hetke kulunäit oli stabiilselt 7
Tallinast tulles oli kiirus sama ja hekte kulunäit oli 6 (kõikus 5-7, peamiselt 6)
Antud seik ei tõesta veel, et klapist tingituna küttekulu vähenes (seee võis olla tuulest, tee isärasuses jms) kuid.......
Õhtul võtsin ette selle kurivaimu tagumise kõlari, mis vait jäi.
Eemaldasin selle (tuli kõik tagumised polstrid maha võtte – alustades tagumise ukseläve kattest kuni C piilari katteni ja seda mõlemalt poolt, siis tagumise aknalaua kate ka veel...) ning asendasin kunagi soetatud voyageri kõlariga. Kõlari takistus oli täpselt 8 ohmi – sebringu tagumise terve kõlari takistus oli sama 8 ohmi. Eemaldasin katkiselt kõlarilt pistiku ning jootsin voya külari klemmide külge siis see silikooni riba alla ja asi tagasi – mürtsu ja heli kui palju 

Järgmiseks siis vaja kunagi ette võtta järgmised tööd (tähtsuse järjekorras, kuigi 1 ja 2 on suht võrdsed):
1. mootori otsa- ja põhjatihendite (720eek ja 630eek) vahetus
2. Vahetada: mootoriõli, õlifilter, mootori sisepesu, õhufilter, jahutusvedelik
3. Stabikapuksid – üks annab ikkagi õrnalt tunda just väga kodusel munakivi teel
4. igaksjuhuks silla stend – kuna kunagi sai käidud ja nemad ka kruttisid aga ühte rehvi on juba natuke õrnalt näksinud....
5. Juhiistme soendus
6. Võti
7. Müraisolatsioon ja üksikute niginate naginate kõrvaldamine
8. Velje mutrite kattekapsel
9. Esitulede poleerimine
10. Näidikute valgustus tahaks samuti üle käia
11. V̵iks ju tuunida ka seda soenduse ja ventilaatori juhtplokki Рnt asendada 300m omaga...... kui hakkab ț̦le

No rohkem tõesti ei tule meelde mida veel võiks sebringu juures teha.....
Njah TV/NAVI, uuemad uhkemad valukad....

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 02 Mai, 2008 19:45 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
noo nii tiba kriban mis tehtud, mis juhtunud.....
1. Rakvere tänavad :angry: kaks korralikku löökauku pidas parem esimene rehv vastu - ei midagi... peale mõne üksiku sisemise kiu katki mineku.
aga tagumine läks plopsti tühjaks, kui "õrnalt" äärekivi puutus ja nagu naksti oli otsustatud terve jooks rehvide ostmine :evil: mille ostmise lootsin teha kuskil suve keskel või teisel poolel 3K taskust läinud (ei ostnud tutikaid vaid norm mustriga kasutatud)
2. need pidurid hakkasid sooja ilmaga vilistama, sügisel sai terve jooks klotse vahetatud, sai neid puhastatud jne... ei midagi õrnalt pidurdades vileeee
3. muud polegi muutunud.....

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 02 Mai, 2008 21:25 
Eemal
Kasutaja
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Esmaspäev 28 Jaan, 2008 17:35
Postitusi: 307
mul ka pidurid vilistavad..aga mitte koguaeg....ja ka klotsid vahetatud....äkki peaks kettad ka vahetama.. :think:


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 03 Mai, 2008 10:44 
Eemal
Kasutaja
2003 Chrysler Sebring

Liitunud: Kolmapäev 18 Apr, 2007 14:14
Postitusi: 63
Asukoht: Tallinn
Nuuh mulle tundub (minu lohutuseks) et see pidurite vilin meil suht kõigil. Varstisaame siis pidurivilesümfooniat kirjutama hakata:)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Pühapäev 11 Mai, 2008 9:31 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
käisin siis bensiini tankimas:
Pilt

Mida te kurdate, et kütus kallis??? :D


Muide need kasutatud rehvid, mis sai alla pandud Dunlop SP sport on mitmeid kordi vaiksemad, kui michelini pro alpid!!!
Nüüd see teemüra nii palju ei häirigi :)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 20 Juun, 2008 23:38 
Eemal
Klubi juhatus
Klubi juhatus
Kasutaja avatar
2001 Chrysler Sebring

Liitunud: Neljapäev 29 Dets, 2005 1:56
Postitusi: 4720
Asukoht: E-R Tartu, LP Rakvere
Mobiil: 5211502
nii vahepeal on ainult sõidetud, kütet valatud (keskmine seal 9,5-10 kandis koguaeg).
Nüüdseks siis paistab, et kojamehed on väsima hakanud - triibutavad

Sai nüüd siis lõpuks küünlad vahetatud ja pandud Denso Iridium power ITL16-d
Aega võttis mis ta võttis - pappi ka....... küünlad 1300 eeku kokku + 1h vahetust ES-Racingus (tõesti ega tegelane papist polnud aga näe ikka võttis nii kaua aega + tööriistu ka) 400 eeku
aga persemeetriga on tunda vahet ning compu näitas tiba sõbralikumaid numbreid ka.
Pilt

Nii siis vahetati 1h...
Pilt


PS need platiniumid peaksid olema tehasest peal ja praegu näitab spido 128000. Väljanägemine ei olnud neil ka just teab mis hiilgav, elektroodi vahe oli ka väga suureks läinud...
Pilt

eks annan teada kas see 1700eekune investeering ennast ka ära tasus :)

_________________
Ei ole olemas õiget teed aga ka mitte valet teed. On raskeid teid ja on kergeid teid. Tähtis on see, et teelise siht on selge, samm on kindel ja king ei pigista. Kõik muu selle ümber on tühi pläma :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Reede 20 Juun, 2008 23:48 
Eemal
Kasutaja

Liitunud: Pühapäev 16 Sept, 2007 19:47
Postitusi: 267
Asukoht: Harjumaa
hmm kirjutas:
Nüüdseks siis paistab, et kojamehed on väsima hakanud - triibutavad

Klaasipuhastajate iga saab tiba pikendada, kui neid pesta "Anti rain"-ga.
See jätab neile õhukese vett tõrjuva kile ja ka sodi ei jää nii kergelt külge enam. Olen sama ainega ka küljepeegleid töödelnud ja kevad-sügisel perioodil vajub vesi koos mustusega maha, seega ei muutu peeglid nii ruttu läbipaistmatuks.

_________________
Don`t drive faster then you angel can fly


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Laupäev 21 Juun, 2008 11:27 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
ma ütleks et 128k sõitnud küünalde kohta pole paha :)

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Juun, 2008 16:37 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
hmm kirjutas:
Sai nüüd siis lõpuks küünlad vahetatud ja pandud Denso Iridium power ITL16-d

kuskohast sa need küünlad hankisid?
kuidas "tagumiste" küünalde vahetamise protseduur välja nägi?


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Juun, 2008 16:58 
Eemal
Kasutaja
Kasutaja avatar
2003 Ford Expedition

Liitunud: Laupäev 14 Jaan, 2006 15:14
Postitusi: 944
Asukoht: Pärnu / Tallinn
hmm kirjutas:
küünlad 1300 eeku kokku + 1h vahetust ES-Racingus

_________________
Normaalsus on ülehinnatud


Tagasi üles
 Profiil  
 
 Teema pealkiri:
PostitusPostitatud: Kolmapäev 25 Juun, 2008 17:27 
Eemal
CHR Club
CHR Club
Kasutaja avatar
2002 Chrysler Sebring

Liitunud: Pühapäev 05 Veebr, 2006 16:58
Postitusi: 619
Asukoht: Tallinn
Kuripiiritus kirjutas:
hmm kirjutas:
küünlad 1300 eeku kokku + 1h vahetust ES-Racingus

mis ei pruugi tähendada, et küünlad samast kohast pärit on :)


Tagasi üles
 Profiil  
 
Näita postitusi eelmisest:  Sorteeri  
Tee uus teema Vasta teemale  [ 151 postitust ]  Mine lehele Eelmine  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 11  Järgmine

Kõik kellaajad on UTC + 2 tundi [ DST ]


Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: m300m ja 6 külalist


Sa ei saa teha uusi teemasid siin foorumis
Sa ei saa postitustele vastata siin foorumis
Sa ei saa muuta oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa kustutada oma postitusi siin foorumis
Sa ei saa postitada siin foorumis manuseid

Hüppa:  
POWERED_BY
Chrysler Club Estonia